| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 00:04 |
![]() 24 Heures Du Mans 2025 – editie 93 Onderdeel van het FIA World Endurance Championship Race 2024 en vooruitblik In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten. Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden. LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse. De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur. Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren. • Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019) • Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017) • Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010) Afbeelding Circuit ![]() Circuit info inclusief marshall posts Circuit informatie 2021 Onboard (Pole 2017): Bekijk deze YouTube-video Entry list 2025 (pdf) • Rode nummers • Rondetijden kwalificatie: ~3:24 • Max. gewicht: 1030 kg • Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost) De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen. • Blauwe nummers • Rondetijd kwalificatie: ~3:32 • 930 kg • V8 Gibson motor – 600 pk • Maximale kosten voor de auto: €483,000 • Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan. • Groene nummers • Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting) • Min. gewicht: 1245 kg • GT3-homologatie verplicht • Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg. Tijdschema 2025 (onder voorbehoud) Woensdag 11 juni • 14:00–17:00 Free practice 1 • 19:00–20:00 Kwalificatie • 22:00–00:00 Free practice 2 Donderdag 12 juni • 15:00–18:00 Free practice 3 • 20:00–20:30 Hyperpole • 22:00–23:00 Free practice 4 Zaterdag 14 juni • 12:00–12:15 Warm-up • 16:00 Start 24 Uur van Le Mans TV • Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies • RTL7 zendt de 24 uur volledig uit • Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden Streams • Officiële WEC stream (betaald) • Radio Le Mans – tip! • Eurosport Player via HBO MAX + sport Live Timing • Officiële live timing • Resultaten Spotter Guide • Spotter Guide 2025 (pdf) Overige informatie • Laatste informatie, verslagen en analyses • Weer • Le Mans resource guide (Dailysportscar) Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het: Officiele FIA World Endurance Championship ![]() ELMS championship ![]() IMSA championship ![]() | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 00:04 |
| Vuurwerkje | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:05 |
| Hanson in de fout, en we hebben een nieuwe leider. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 00:05 |
| Ferrari krijgt toch de gewenste swap doordat Hanson de mist in ging | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:06 |
| Ook een manier om de swap te doen. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:09 |
| Hé, er rijdt plots een Toyota vlak achter een Ferrari. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:11 |
| Ik heb daar dus echt niets mee, die drones. | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 00:16 |
| kans op regen binnen 30 minuten. Ferrari is wel weer erg snel nu | |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 00:17 |
Ik wilde net gaan slapen maar dan wacht ik nog even | |
| Sabata | zondag 15 juni 2025 @ 00:17 |
Engelse commentators zitten nu Hanson te pesten door de lijst motivatie quotes die Iron Dames op hun auto heeft staat voor te lezen: "Kunnen we die ook in het Deens vertalen?" | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:18 |
Afhaker. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:19 |
| Kijk, vuurwerk, dat is leuk. Opbokken met die drones. | |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 00:20 |
Zeker, ik ben niet te genieten zonder slaap | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:20 |
| Ik wil hier nog steeds ooit naartoe. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:22 |
| Godverdomme, schrik me de tering, gaat er ineens even voor een paar honderd euro aan vuurwerk de lucht in achter me (vanuit de richting van het lokale woonwagenkamp, geen idee of dat toeval is | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:23 |
Ik ook. Laat ze het ooit nog maar eens in het najaar doen, lekker vroeg donker, later licht, gemiddeld beduidend koeler, etc | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:24 |
Nee En vorig jaar was het absoluut kutweer, met je koeler | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 00:24 |
vraag me af of er wat gaat komen.. radio le mans had het over 77% kans op regen | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:26 |
Radar laat niet veel zien, maar de Franse radar zijn kwalitatief niet al te denderend. | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 00:26 |
Wat houdt je tegen? | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 00:27 |
Natuurlijk, het lokale woonwagenkamp steunt Mercedes | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:28 |
Beter dan overdag daar bij 25+ graden zitten smelten Poncho mee | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:29 |
Timing. Er zijn zo veel dingen waar je dit voor kan vragen, ik kan niet alles in één keer doen Vorig jaar Olympische Spelen, dit jaar GP van Oostenrijk, ik ben ze wel aan het afstrepen. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 00:30 |
| Ze hebben kennelijk geld over | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:31 |
Vierschansentournee moet je ook nog. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 00:32 |
De schans van Innsbruck kan ik al van mijn lijstje afstrepen | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:32 |
| |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 00:32 |
En de Holmenkollen, de Vasaloppet | |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 00:33 |
Architectuur | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:33 |
| De #15 BMW schoot in de tracker van de timing ineens naar het infield en terug naar de baan. Vanthoor dacht even 5km af te snijden. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:33 |
Bij een wedstrijd ook? Ik wel in elk geval, weinig mooiere sportlocaties dan een bomvolle Bergisel, fenomenaal
| |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 00:34 |
Zeker. Het is vrij compact gebouwd iig | |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 00:34 |
| Zouden ze bij Ferrari al een beetje zenuwachtig worden van het brandstofverbruik van de Porsche? | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:35 |
Ik wou al zeggen, die hebben nu weer een rondje extra te pakken. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 00:35 |
Nee, er lag geen sneeuw meer. Dezelfde dag ook zowel de Patscherkofel als de Nordkette bezocht. Daar lag toen nog wel sneeuw | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:36 |
Ik zit ondertussen even GB4 te kijken en krijg flashbacks naar Indianapolis 2005 ![]() (alleen startte de rest wel, maar vanuit de pitstraat) | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 00:37 |
Ah, op die manier! Leuke evenementen zo, snap wel dat je LM ook wil afstrepen. Mijn laatste evenement was het WK Rugby in Parijs | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 00:38 |
Hongarije 2021 | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:38 |
Ook een mooie om op je lijst te hebben, zou ik ook ooit nog wel eens willen Hier was het het WK langlaufen in Noorwegen dit jaar, ook mooi | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:41 |
| "Een auto is ruim 3,5 minuut bezig, dus reken maar uit hoe lang je zelf aan het lopen bent als je om het circuit wilt lopen." Meindert al een tijdje niet gehoord, maar hij is weer onnavolgbaar. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 00:41 |
24 uur van de Nürburgring lijkt mij ook wel wat om een keer naar toe te gaan | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:42 |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:43 |
Zeker! @Sabata kan dat goed vertellen denk ik: hoe is de algemene sfeer rondom het circuit? Ik vind het prima om met anderen daar lekker naar de race te kijken, maar het hossen en 'gezellig doen' enzo heb ik dan weer totaal geen behoefte aan, ik ben er om de race te beleven | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 00:43 |
| FL 3:27.534 #38 Cadillac | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:44 |
| Wereldkampioen F1 is sowieso een raar onderdeel van de 'Triple Crown' als de twee andere onderdelen allebei één race zijn. | |
| Starflyer | zondag 15 juni 2025 @ 00:46 |
Daarom is het ook Monaco, Le Mans en de Indy 500 | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 00:47 |
| Buemi gaat de #50 pakken | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:47 |
De nieuwe versie, de originele is met wereldkampioen F1, kregen we net uitgelegd | |
| hole1988 | zondag 15 juni 2025 @ 00:47 |
Ik dacht Monaco, Indy en Le Mans. | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 00:48 |
| top 3 binnen 10 seconden | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 00:48 |
| Ik ga slapen, morgen maar eens kijken wat ik allemaal gemist heb | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 00:49 |
| |
| Starflyer | zondag 15 juni 2025 @ 00:49 |
Volgens mij was het altijd al de versie. En was die met de F1 wereldtitel door Hill bedacht. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:49 |
Er gaat eindelijk iets gebeuren, dit is niet het moment | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 00:50 |
| vroege stop voor de #6 | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 00:51 |
why? Die is zo het hele voordeel kwijt. Misschien leeglopende band? | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:52 |
Ja verdomme, alle spanning weg | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 00:53 |
denk het? ben benieuwd wat het was.. edit: slow puncture [ Bericht 2% gewijzigd door M90 op 15-06-2025 00:59:31 ] | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 00:56 |
Zal wel een lekke band zijn geweest, of 4d schaken. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 01:07 |
| Giovinazzi veel verloren? | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 01:09 |
die is een extra keer binnen geweest | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 01:09 |
Ik zat al te kijken naar die twee Ferrari's, er klopte iets niet en ik wist niet wat | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 01:10 |
Ik mis de tijd dat Twitter nog een nuttig medium was. | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 01:11 |
eens ja | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 01:12 |
woeps? | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 01:13 |
| De stints van de #6 en #83 zijn precies een halve stint tov elkaar verschoven, als de Porsche het zuinige rijden vol kan houden, ligt ie virtueel ook aan kop nu. | |
| Starflyer | zondag 15 juni 2025 @ 01:14 |
| Waar blijft die voorspelde regen? | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 01:14 |
Er kwam helemaal geen regen joh | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 01:15 |
Ja maar 77% kans! | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 01:16 |
Vast iemand die niet zo goed is in rekenen. | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 01:16 |
kennelijk wat niets voorstellende regenspatjes gevallen, en dat was het.. lijkt er niet echt op dat het nog serieus gaat regenen (voor nu) | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 01:18 |
| En toen lag er ook plots een Toyota op P3. | |
| Twieki | zondag 15 juni 2025 @ 01:26 |
| Ik ben een n00b als 't gaat om Le Mans, maar naar wie moet ik kijken? | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 01:30 |
Naar de #83 Ferrari. Ferrari is het hele WEC seizoen al oppermachtig en is al twee van de drie auto's die urenlang aan kop hebben gereden kwijt. De #6 Porsche lijkt de enige te zijn die het hun nog goed moeilijk kan maken, maar de #8 Toyota zit ook nog zeker binnen striking distance. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 01:30 |
| Ik verhuis even naar bed Ben er met zonsopkomst weer. | |
| SiGNe | zondag 15 juni 2025 @ 01:31 |
Allard Kalff | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 01:32 |
ferrariclowns.png | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 01:35 |
| ik ga ook op 1 oor tot morgen | |
| Twieki | zondag 15 juni 2025 @ 01:36 |
Leuk, maar ben doof, dus dat wordt het hem niet. Vind de grote witte lampen trouwens irritant. Moeilijk te volgen zo. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 01:49 |
Als je het commentaar toch niet hoort maakt het weinig uit naar welke zender je kijkt, toch? Of bedoel je op welke auto je moet letten? Ferrari en Porsche domineren, de #20 BMW is de beste Nederlander (Robin Frijns). | |
| Sabata | zondag 15 juni 2025 @ 01:49 |
Ik kom er al sinds 2006, en sindsdien heb ik de race maar 2 keer gemist in 2020 en 2021 door alle lockdown problematiek. Je ziet het hele terrein langzaam vollopen. Woensdag en donderdag is er eigenlijk nog geen kat op de tribunes, maar de parkeerplaatsen en campings lopen dan sneller vol voor die bier en bbq groepen. Dat heeft de organisatie wat willen wijzigen door een stuk van de kwali ook op donderdag te doen. Vrijdag is altijd de laatste kwali in de middag en de Top Kwali (Ring versie van de Hyperpole) op vrijdagavond. Meestal zit ik dan op het rechte stuk, recht tegenover een scherm waardoor je zowel het verkeer op de (verbouwde) Mercedes chicane ziet afstormen, maar ook kan zien wat er elders op de baan gebeurt. Als het weer droog is trek ik wandelschoenen aan en ga ik langs diverse punten in de baan kijken, meestal Dunlop Kehre omdat je ze daar ziet aankomen en weer wegrazen richting Schumacher. Ik ben ook wel eens bij Brunchen geweest simpelweg omdat de file toen al te groot was vanuit Adenau. langs de GP strecke zie je vaker de spotters en de racefans die voor het deelnemersveld, de "gezellige" bezoekers grillen of zuipen meestal op de campings langs de Nordschleife of bij een aantal bekende uitkijkpunten zoals Adenauer Forst of Flugplatz. De start is altijd een leuke chaos. je kan redelijk normaal over de grid lopen tussen alles door fotos maken etc. Auto's aanraken vinden ze natuurlijk NIET leuk, maar sommigen (zoals good old Hans Stuck vroeger) zijn wel in voor een praatje. De start zelf is niet zo luid als een WEC start (ben ook wel eens bij de 6u race geweest vroeger) maar pittig genoeg, ga je op de tribune zitten dan komt dat hele veld in drie groepen langsdaveren, simpel gezegd, GT3, GT4 en Cup Cars/Specials. Veel Duitse merken in de deelnemersgroepen meestal Porsche, Mercedes, BMW, Audi. Soms een enkele exoot. Ferrari heeft eigenlijk pas in sinds 2011 meegedaan, Lamborghini had toen eerst met Raeder en daarna Grasser een auto en MultiMatic zette zelfs twee keer een Ford GT in. De exoten vielen vaak op als pole sitters, maar nooit als winnaar. Standaard aanwezige teams waren altijd Manthey (Porsche), Land (eerst Porsche, daarna Audi), Frikadelli (prive team van plaatselijke slager Klaus Abbelen) en Haupt Racing. Frikadelli laat trouwens verstek gaan dit jaar, ze willen zich op historische races gaan richten. Veel dagjesmensen komen eigenlijk alleen voor die start, je ziet na 2 a 3 uur racerij de tribunes al snel weer leeglopen. Op het terrein kan je gewoon bier und bratwurst tegen veel te hoge prijzen krijgen als je geen zin hebt even een uurtje op te offeren voor een dikkere schnitzel in een lokaal restaurant (meestal sluit ik net als teamleden aan in de rij op de boulevard bij een van de standjes of de subway. Eén keer ben ik in een slaapzak op de tribune blijven liggen. Krom van de spierpijn de volgende ochtend, Een andere keer werd er een rode vlag gezwaaid door teveel regen. Ben ik twee dorpen verderop gaan eten toen ze weer groen licht gaven. Zaten we de herstart te kijken met een dozijn Audi en BMW hooligans die ook waren komen binnenwaaien toen er een paar jongens naar Champions League voetbal kwamen vragen. Als blikken konden doden... Vanaf zo'n beetje 10u loopt de tribune weer vol, en als de finish er komt zit het weer hardstikke vol. De laatste jaren hadden we nog wel eens een spannende finish dus niemand lijkt die te willen missen. Vorig jaar was een letdown door de mist op start finish, terwijl het onderin de baan juist wel goed weer was. Wat je ook altijd ziet, enorme files van alle mensen die weg willen meteen na de prijsuitreiking. Ik ging dan meestal nog even koffie drinken en laat lunchen, een uurtje kon je dan redelijk gemakkelijk weg via de sluiproutes In dat eerste jaar in 2006 stond ik nog op de camping met een brakke tent, wat verrassend goed ging, zo hoefde je niet heel ver te lopen als je moe werd. En 's avonds sloot ik door mn gemiddeld goede Duits makkelijk aan bij een aantal BBQ groepen. Sommigen maakten er echt een happening van door een camper/bus/andersoortig voertuig helemaal te verbouwen. ook de ghettoblasters met schlagermuziek waren nooit ver weg haha. Ik heb Nick Tandy vaker horen beweren dat hij de BBQ's langs de baan kon ruiken op sommige momenten. Aangezien ik ook meer van het racen ben dan van alcoholconsumptie ben ik daarna overgeschakeld op hotel of ferienwohnung in de buurt Soms had ik geluk en zat ik op loop of fietsafstand van de baan, af en toe pech en dan moest ik een half uur rijden vanuit Plaidt of Nickenich. Zo ben ik wel op een aantal sluiproutes gestoten die eigenlijk bijna niemand neemt maar die rechtstreeks naar een grote parkeerplaats lijden die op 10 minuten afstand van het circuit ligt. De file komt van de andere kant via de 'voordeur' van het circuit. Als je een beetje goed timet ben je dan veel veel minder lang onderweg | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 01:54 |
Goed verslag Ik heb wel eens iemand gehoord over carbidschieten, doet men dat daar of is dat iets wat ik me totaal verkeerd herinner? | |
| Sabata | zondag 15 juni 2025 @ 02:06 |
ik ken wel de tradities van Osterschießen wat met Pasen in Oost Duitsland plaats vindt (meestal in de Lausitz tegen Polen aan) en van Böllerschießen heb ik ook gehoord. maar dat laatste gebeurt niet met carbid. dat gebeurt met kleine kanonnen en die traditie gaat terug op de 30 jarige oorlog (Duitse versie van onze 80 jarige oorlog) | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 02:07 |
Inmiddels ook een 20 seconden stop & go aan de broek gekregen. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 02:08 |
| Ik ga ook slapen | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 02:08 |
Aha. Nou ja, aan dat soort dingen heb ik dus een grafhekel, dus als dat iets is wat men tijdens zo'n evenement doet, dan ga ik er lekker niet naartoe Maar goed om te weten dat het er niet een 'vast' onderdeel is ofzo. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 02:10 |
| ONZE Loek is een van de snelste GT's op het moment. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 02:25 |
| "De voorneus" ~ de co-commentator naast Rick | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 02:35 |
| Kelvin van der Linde parkeert de #46 WRT BMW (die met ook Rossi) in het grind, tot zover een van de grote kanshebbers daar. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 02:43 |
| Volgens mij heeft RTL 's nachts beduidend minder reclames trouwens | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 03:03 |
| Joekel van een gat aan de zijkant van De Vries' Toyota, kennelijk geen probleem. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 03:13 |
| Een crash Eerste safety car De #24 Nielsen Racing, met onder meer Cem Bolukbasi, in de banden. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 04:52 |
| Heerlijk gevecht om de leiding tussen Hirakawa in de #8 en Ye in de #83 | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 05:27 |
Dan is mijn vraag van hoe Ferrari na alles weer 1-3 kan zijn beantwoord. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 05:30 |
Hij is wakker hoor | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 05:33 |
Had wel even de neiging om de tv meteen uit te zetten toen ik de stand zag. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 05:34 |
Niet doen joh, genoeg wisselingen voorin en kom op, 13,5 uur geracet en de top-11/12 zit nog in dezelfde ronde | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 05:39 |
| Wiel #18 IDEC met Lotterer, zesde in de LMP2. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 05:42 |
| Jaaaa Tom Coronel's gereedschapskist genoemd, Le Mans is compleet. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 05:45 |
Eerder al | |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 06:19 |
| Goedemorgen De Toyota #8 nog wat verder naar voren gekomen in de nacht zo te zien | |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 06:36 |
| Dames staan muurvast in het grind | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 06:36 |
| Ach | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 06:37 |
#6 juist achteruit gegaan | |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 06:37 |
#87 mag een straf tegemoet zien | |
| DeeBee | zondag 15 juni 2025 @ 06:38 |
| Wat is er gebeurd met #46? | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 06:40 |
Technische problemen (nog niet nader gespecificeerd) en daarmee werd 'ie in het grind geparkeerd, einde verhaal. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 06:46 |
| Aw, de nacht is voorbij en de reclames komen terug | |
| Hyperdude | zondag 15 juni 2025 @ 06:59 |
Logisch, 's nachts kijkt er geen normaal mens. | |
| DeeBee | zondag 15 juni 2025 @ 07:01 |
| Het blijft bizar close na 15u in alle klasses | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 07:14 |
| Kees van de Grint legt even keihard neer dat de organisatie van Le Mans volgens hem alles probeerde om Audi te laten winnen toen zij met diesel kwamen, andere Kees reageert er totaal niet op en blijft stil. Pijnlijk. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 07:15 |
Rare mensen kopen nooit dingen? | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 07:29 |
Ik heb nu al spijt dat ik heel even m'n ogen weer dicht heb gedaan en dat verhaal gemist heb | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 07:29 |
| Kees die 'Jaguar' uitspreekt Jaaaguuwar. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 07:41 |
| Ik vergeet al bijna 16 uur lang steeds dat er ook nog een #4 Porsche Penske rijdt ipv alleen 5 en 6 | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 07:43 |
Waar heb je die spotters guide voor geprint dan? | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 07:44 |
| Ik zet net m'n pc per ongeluk uit in plaats van aan. Rip alle strategie-info | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 07:46 |
| Nou, ik kan niet meer zien wat er vannacht nog precies gebeurd is, verdomme | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 07:48 |
Kun je toch opnieuw laden of wat? | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 07:49 |
Één keer gebruikt, toen de 24 crashte en het nummer niet te zien was. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 07:52 |
Deze extensie slaat niets op. Zo lang ie open staat verzamelt ie alle data, maar nu is het ook echt weg. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 07:53 |
| Maar als je een mooie site voor me hebt waar ik dat nog kan zien heb ik interesse | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 07:55 |
Geen idee, ik heb gewoon de live timing van het WEC | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 07:58 |
Ik vind die afschuwelijk ![]() | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 08:17 |
| Mooie beelden zo | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 08:18 |
| Dat de #51 na al die straffen en een stop extra nog aan kop gaat klopt echt geen barst van. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 08:21 |
Het is sowieso wat verwarrend hoe de leiding steeds veranderd en wie er nou het beste voor ligt, maar ach, we gaan het zien Grof gezegd gok ik Ferrari, Porsche en Toyota nog als serieuze kanshebbers. | |
| DeeBee | zondag 15 juni 2025 @ 08:23 |
| Kubica is aan het stampen | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 08:23 |
Huidige stand is wel redelijk beschrijvelijk voor de ware situatie. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 08:25 |
| Wat is die Lexus toch superbruut | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 08:35 |
| Arme Pirelli krijgt het er van langs | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 08:36 |
| Allard is wakker | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 08:37 |
| Unsafe release, pak ze Allard! | |
| Pino112 | zondag 15 juni 2025 @ 08:37 |
| Unsafe release allen | |
| StephanL | zondag 15 juni 2025 @ 08:37 |
| Haha unsafe release achter Allard | |
| Fer | zondag 15 juni 2025 @ 08:38 |
| Die Ferrari’s staan bovenaan, ondanks een paar dikke straffen? | |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 08:40 |
| Haha, dat kan toch niet | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 08:40 |
| Hier kan ik die AM echt niets aanrekenen. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 08:41 |
| Hehe, Kees mag niet zeggen dat Ziggo volgende week de Nürburgring uitzendt Ook gewoon gratis op het officiële kanaal op YouTube doorgaans, dat had ie wel mogen zeggen. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 08:44 |
| Kees, Le Mans is het hoogtepunt van het weekend. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 08:44 |
En het is tenminste in hetzelfde weekeinde als een race die qua tijd niet in de weg zit | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 08:45 |
| Oudjes Kees en Allard samen kan ik wel waarderen trouwens. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 08:46 |
En volgend jaar doet de F1 er alles aan om zo min mogelijk kijkers te hebben in de weekenden van Indy en Le Mans. | |
| Hyperdude | zondag 15 juni 2025 @ 08:47 |
Je hebt gelijk. Die kopen rare dingen. Maar vast minder wasverzachter en venusheuvelgladscheerdingen. | |
| Hyperdude | zondag 15 juni 2025 @ 08:48 |
| Wel goed van Ferrari tot nu toe. Lijkt wel het oude Porsche. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 08:48 |
| De #83 is weer raar vroeg naar binnen. Is het raar als ik nu m'n aluhoedje op zet? | |
| StephanL | zondag 15 juni 2025 @ 08:52 |
| Alpine in de grindbsk | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 08:52 |
Strategisch tijdens de reclame | |
| StephanL | zondag 15 juni 2025 @ 08:53 |
Ja. Even schakelen naar Eurosport | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 08:55 |
Ik kijk via Ziggo Go in de browser. Schakelen tussen zenders is intens kut. Allemaal omdat ik weiger om extra te betalen om op een tweede tv kabel te kunnen kijken terwijl ik een smartcard heb die ik niet meer mag gebruiken. Kutziggo. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 08:56 |
| Jammer dat de #6 er niet net een rondje extra uit heeft kunnen persen. | |
| raptorix | zondag 15 juni 2025 @ 09:01 |
Je kan gewoon 2 ziggo tabs openen. | |
| Pino112 | zondag 15 juni 2025 @ 09:01 |
Jeetje. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 09:05 |
KPN-god. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 09:06 |
| Precies deze minuut zouden we meer tijd onder groen (of FCY) gereden hebben dan onder een SC (als die ene SC net er niet was geweest) dan vorig jaar. Vorig jaar was er 6 uur en 54 minuten achter een SC. Gelukt! | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 09:07 |
Wellicht dat ik hem snap als ik deze zin zo nog eens 7 keer lees. | |
| Pino112 | zondag 15 juni 2025 @ 09:07 |
| Wachten totdat Kubica in de DRS-zone gaat inhalen. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 09:09 |
Vorig jaar 6:54 achter SC, ik schreef dat met nog 6:53 te gaan. Geen idee hoe lang die SC vannacht was, maar zal niet lang zijn geweest. Dus feitelijk hebben we nu al meer tijd onder groen gereden dan vorig jaar de hele 24 uur. | |
| Dr_Flash | zondag 15 juni 2025 @ 09:10 |
| Mogguh Ook in de nacht niks spannends gebeurd dus. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 09:16 |
| FCY jumpscare | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 09:22 |
Minuut of 40 dacht ik | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 09:22 |
Oh, tering | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 09:25 |
| Campbell heeft de pace niet echt. | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 09:28 |
| Welke uitvallers heb ik nog gemist in de nacht? Spectaculair? | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 09:29 |
Ja, ik heb mijn rek- en strekoefeningen wel op het gemakje kunnen doen in die tijd in elk geval. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 09:30 |
Bolukbasi joeg een LMP2 de bandenstapel in, verder viel het allemaal wel mee (en die was ook niet al te heftig hoor). Dit is vooral een Le Mans die gekenmerkt wordt doordat het heel competitief is, niet zo zeer door veel uitvallers en pech enzo (vooralsnog) | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 09:34 |
Nee dat is inderdaad zo, elke keer dat ik een moment heb om in te schakelen is er wel ergens een gevecht gaande lijkt het. Mooi om te zien. Denk niet dat Ferrari het nog gaat weggeven, maar er is altijd hoop dat Toyota gaat stunten | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 09:35 |
Ik ook, maar dan bij het zwembad | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 09:37 |
| Hoe is de 311 Cadillac eigenlijk uitgevallen? | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 09:42 |
Volgens mij was uiteindelijk de motor kapot. | |
| THEFXR | zondag 15 juni 2025 @ 09:43 |
Heb je wel een tv abo? | |
| Pino112 | zondag 15 juni 2025 @ 09:53 |
| Nyck Debris | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 09:58 |
Ja. | |
| franklop | zondag 15 juni 2025 @ 09:58 |
Kunnen we dan qua afstand afgelegd ook een record verwachten? | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 09:59 |
Nee, bij lange na niet Tenzij je alleen met vorig jaar wil vergelijken. | |
| Dr_Flash | zondag 15 juni 2025 @ 10:00 |
Kortom, het is tot nu toe maar een lousy boeltje | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 10:10 |
| Is het slecht dat ik het een soort van jammer vind dat die AM niet een iets harder tikje gaf? | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 10:31 |
Door het gras inhalen kunnen ze wel | |
| Sabata | zondag 15 juni 2025 @ 10:32 |
Ik vroeg me net af of Riberas ooit rally gereden heeft | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 10:32 |
| Kubica die even vertelt dat de #83 niet mag winnen | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 10:32 |
| Kubica is woest | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 10:33 |
Eerst even politiek antwoorden, 'niet mijn zaak', etc, en dan gewoon keihard zeggen dat de hele #83 gewoon is verteld wat ze moesten doen (tijd verliezen) en dat ze zonder dat ruim voorop hadden gereden Baas. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 10:38 |
| Bent Viscaal vindt het saai | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 10:39 |
Verrek, had ik toch gelijk met m'n aluhoedje. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 10:42 |
| FCY Bourdais had heen hele gekke pitingang | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 10:42 |
| Nyck Debris weer. | |
| Pino112 | zondag 15 juni 2025 @ 10:42 |
| Kijk nou wat ie doet | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 10:43 |
| Het is weer groen | |
| Wienerschnitzels | zondag 15 juni 2025 @ 10:43 |
| Bekijk deze YouTube-video | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 10:43 |
| Pure verwarring | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 10:44 |
| Verdomme, zelfs als de Porsche een pitstop kan uitsparen is de achterstand nu te groot geworden. | |
| Dr_Flash | zondag 15 juni 2025 @ 10:48 |
| Gedoetjes. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 10:51 |
| Kijk Hartog | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 10:53 |
| Deze race heeft een interessante wending nodig. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 10:53 |
Ben wel benieuwd of ze straks ook plaats moeten maken voor de #50 | |
| Dr_Flash | zondag 15 juni 2025 @ 11:01 |
| Nou ik kom rond half drie wel weer eens kijken. ALs ik er aan mocht denken | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:02 |
Afhaker | |
| Pino112 | zondag 15 juni 2025 @ 11:02 |
| Rook!! | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:02 |
| Een Lexus met schade linksachter #78 | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:03 |
| Niet de wending die ik bedoelde, maar toch wel interessant genoeg. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:03 |
| Dat hebben ze niet in 5 minuten gefixt | |
| Pino112 | zondag 15 juni 2025 @ 11:03 |
| Goed stuk | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:04 |
| FCY Die Lexus ging hard de banden in | |
| Sabata | zondag 15 juni 2025 @ 11:04 |
| Oei, dit is goed mis. Gravel en tegen de bandenstapel. Auto valt ook nog van de krik ook. Ophanging kaduuk | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:06 |
| Ach nee, een Lexus | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:07 |
| Echt hoor, ik ga vijf minuten naar beneden en mis een van de twee of drie crashes van de hele race. | |
| Wienerschnitzels | zondag 15 juni 2025 @ 11:07 |
| ach Nicky | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:07 |
| Nicky heeft het zwaar gehad. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:07 |
En wat hebben we nu geleerd? | |
| Wienerschnitzels | zondag 15 juni 2025 @ 11:08 |
dat het beter is als heywoodu wat anders gaat doen | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:08 |
Maakt veel mee, maar kan gelukkig nog lachen | |
| Pino112 | zondag 15 juni 2025 @ 11:08 |
| Die teambaas | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:08 |
Nooit iemand helpen. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:08 |
| "There's a blister on his arse that five people want to look at" | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:09 |
| Allard kan lachen om de medische service | |
| R-woud93 | zondag 15 juni 2025 @ 11:09 |
| |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:10 |
| De #51 in het grind ... | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:10 |
| DE WENDING, JAAAAAAAAAA | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:10 |
| Ach nee, de #51 in de problemen, jemig wat jammer! | |
| RAVW | zondag 15 juni 2025 @ 11:10 |
| hahaha de medische team is bijna net zo groot als de pitcrew ... | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 11:10 |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:10 |
| Spinnen bij de pitingang | |
| Wienerschnitzels | zondag 15 juni 2025 @ 11:10 |
| Sabata | zondag 15 juni 2025 @ 11:10 |
Pier Guidi snakt naar een goede ristretto | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:11 |
| Heeft nog veel te leren van Hamilton. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:11 |
![]() | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:11 |
| Volgens mijn informatie gaat #83 nu weer aan kop, karma | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:12 |
Die kwam niet weg uit het grind, Pier Guidi wel | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:12 |
Moet zo gelijk naar binnen, even ter controle. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:12 |
Ja precies. Heeft nog veel te leren. | |
| Wienerschnitzels | zondag 15 juni 2025 @ 11:12 |
| Jammer dat de #83 niet mag winnen | |
| Dr_Flash | zondag 15 juni 2025 @ 11:12 |
| GOEDEMORGEN PIER GUIDI | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:12 |
Ik hoor Olav Mol nog in gedachten
| |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:12 |
| En nog voor die Porsche | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:12 |
Jij was afgehaakt. | |
| RAVW | zondag 15 juni 2025 @ 11:12 |
| Zo weer een nieuwe 1 Klein foutje bij de ingang van de pits, en je ben je plek kwijt | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:13 |
| Estre kan hiervan flink profiteren | |
| Kleffe_Dop | zondag 15 juni 2025 @ 11:13 |
![]() Kubica momenteel. | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:13 |
Jij ook. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:13 |
| Oh, Estre zit ook nog in de auto momenteel. Genot | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:13 |
Ik zou terugkomen | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:13 |
Was dat niet Maleisië 2016 toen de motor van de Mercedes van #44 de geest gaf? | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:13 |
Hij ook | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:14 |
Misschien, maar ook zeker weten in China toen | |
| Dr_Flash | zondag 15 juni 2025 @ 11:14 |
Ja ik weet dat er dan altijd meteen wat spannends gebeurt | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:15 |
| Ferrari doing Ferrari things | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:15 |
Dat zei ie niet. | |
| Kleffe_Dop | zondag 15 juni 2025 @ 11:16 |
We are checking | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:16 |
Ferrari is zo enorm veel sneller dan de rest dat zelfs de F1 pitmuur het niet kan verpesten. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:17 |
| Zo te horen denkt iemand hier buiten dat ie op Le Mans rijdt. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:17 |
Het is de crew van AF Corse en niet van de autofabrikant Ferrari. Dat scheelt de helft | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:18 |
Straks een "EN DE BEIDE FERRARI'S TETSEN ERAF" dan? | |
| Dr_Flash | zondag 15 juni 2025 @ 11:19 |
Momentje ik ga even wat anders doen | |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 11:20 |
Dan is er nog een derde | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:20 |
Maar die mocht niet winnen. | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:21 |
Fixed | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:21 |
| De #83 rijdt weer verdacht traag. Godverdomme man | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:22 |
Een tempo van 3.28,5 is niet traag | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:23 |
Toen ik dat zei was het nog 3:31,9 | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:23 |
Toch weer even een Olav Mol crashcompilatie gekeken Kubica kwam passend genoeg ook weer langs, "Ooooh neee megakoprol!" en bij de herhaling "airborne!". Toch wel een van de meer beangstigende F1-crashes van de laatste 20 jaar, m'n pa reageerde gelijk met "die is dood" omdat zijn nek echt gruwelijk eng slap bewoog | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 11:25 |
| Bourdais is mad. Die rijdt even een 3.26,0 | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:26 |
Ik was toen nog net te jong om zo eng te denken, maar die woorden van Olav zitten wel in mijn hoofd gegrift Eerste keer dat ik daadwerkelijk zo eng dacht was Grosjean. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:27 |
Hij wil even in een stint het gat van 50 seconden naar Nyck naar 0 brengen | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 11:33 |
Dat was ook wel even ernstig schrikken ja. Bianchi dan weer niet, want dat was niet live te zien en begon pas beetje bij beetje binnen te druppelen via social media (FOK! en berichtjes op FOK! enzo). Tot je daar ineens een foto zag van zijn ingedeukte helm...tja | |
| Starflyer | zondag 15 juni 2025 @ 11:38 |
| Grosjean deed me denken aan Peterson of Paletti (die ik beide live op tv gezien heb), dus ik was blij dat hij zelf uit de auto kon stappen. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:41 |
Die foto heb ik nooit gezien | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 11:50 |
| Mis ik nog iets? Schakel nu weer in | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:51 |
We gaan eindelijk een verandering in de top 5 krijgen. Ik zie eenToyota langzaam rijden in dat kleine beeld. | |
| Starflyer | zondag 15 juni 2025 @ 11:51 |
| Toyota lek | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 11:52 |
Porsche naar de top? Godverdomme Toyota | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:52 |
| Verder is Ferrari zo erg oppermachtig dat ze fout op fout kunnen stapelen en nog top 3 rijden. | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 11:53 |
| Wtf doet Hirakawa? | |
| Red_85 | zondag 15 juni 2025 @ 11:53 |
En raar ook. 200m na de stop met nieuwe banden. 'Poefff' | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:54 |
Over een spijker rijden. | |
| Red_85 | zondag 15 juni 2025 @ 11:54 |
Zie hierboven. | |
| Red_85 | zondag 15 juni 2025 @ 11:54 |
Iemand gooide een kraaienpoot | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:54 |
| Speciaal voor Pierre nog even een herhaling van de #51 faal | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 11:55 |
Dus nu volgt een gevecht tot de dood? | |
| Faraday01 | zondag 15 juni 2025 @ 11:55 |
| Ach Toyota #8 | |
| Sabata | zondag 15 juni 2025 @ 11:55 |
| Gare lekke band. Volgens A Brundle kwam de band bij pit exit van de velg, en die excursie daarna gaf de lekke band. 200 meter en de stint al naar de gallemiezen | |
| Starflyer | zondag 15 juni 2025 @ 11:56 |
Wielmoer niet goed vast blijkbaar | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 11:58 |
Lol, mooi om nog even te zien. Stream hapert als een gek, maar Pier Guidi zien falen is altijd mooi. | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 12:00 |
| Gehaald | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 12:01 |
| Maar goed dat Toyota helemaal achterin zit zodat ze nog snel spullen kunnen pakken. | |
| DeeBee | zondag 15 juni 2025 @ 12:02 |
| 12:54, ronderecord met 3 wielen? | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 12:03 |
| |
| Red_85 | zondag 15 juni 2025 @ 12:09 |
1km per minuut zo'n beetje. 60km/h gemiddeld.. whut? | |
| PierreTT | zondag 15 juni 2025 @ 12:13 |
| Allard valt gewoon weg qua bereik omdat de pitbox van Toyota zo ver weg ligt | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 12:19 |
| Geel. Weer wat sensatie? | |
| Pino112 | zondag 15 juni 2025 @ 12:20 |
| Doei wiel | |
| Peterselieman | zondag 15 juni 2025 @ 12:20 |
De auto van Van Uitert staat in het grind zonder rechter achterwiel ... | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 12:20 |
| Weer een wiel los | |
| Starflyer | zondag 15 juni 2025 @ 12:20 |
| Ach Job Mist ook een wiel | |
| Whiskers2009 | zondag 15 juni 2025 @ 12:21 |
| Wat is dat met al die loskomende wielen tijdens deze editie van Le Mans? | |
| RAVW | zondag 15 juni 2025 @ 12:21 |
| En daar ging weer een wiel. | |
| M90 | zondag 15 juni 2025 @ 12:22 |
| zuur | |
| Sabata | zondag 15 juni 2025 @ 12:23 |
| Wat is dat toch met die losse wielen | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 12:24 |
| Gremen | zondag 15 juni 2025 @ 12:26 |
| Waarom huilde die ene nou? | |
| Nattekat | zondag 15 juni 2025 @ 12:31 |
| Godzijdank, echt godzijdank. De #51 die nu met FCY mazzelt zou walgelijk zijn. | |
| Starflyer | zondag 15 juni 2025 @ 12:31 |
| Nu een Full Course Yellow | |
| heywoodu | zondag 15 juni 2025 @ 12:31 |
Edit: ninja-edit |