#6 juist achteruit gegaanquote:Op zondag 15 juni 2025 06:19 schreef Faraday01 het volgende:
Goedemorgen
De Toyota #8 nog wat verder naar voren gekomen in de nacht zo te zien
Technische problemen (nog niet nader gespecificeerd) en daarmee werd 'ie in het grind geparkeerd, einde verhaal.quote:
Logisch, 's nachts kijkt er geen normaal mens.quote:Op zondag 15 juni 2025 06:46 schreef heywoodu het volgende:
Aw, de nacht is voorbij en de reclames komen terug
Rare mensen kopen nooit dingen?quote:Op zondag 15 juni 2025 06:59 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Logisch, 's nachts kijkt er geen normaal mens.
Ik heb nu al spijt dat ik heel even m'n ogen weer dicht heb gedaan en dat verhaal gemist hebquote:Op zondag 15 juni 2025 07:14 schreef heywoodu het volgende:
Kees van de Grint legt even keihard neer dat de organisatie van Le Mans volgens hem alles probeerde om Audi te laten winnen toen zij met diesel kwamen, andere Kees reageert er totaal niet op en blijft stil. Pijnlijk.
Waar heb je die spotters guide voor geprint dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik vergeet al bijna 16 uur lang steeds dat er ook nog een #4 Porsche Penske rijdt ipv alleen 5 en 6
Kun je toch opnieuw laden of wat?quote:Op zondag 15 juni 2025 07:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik zet net m'n pc per ongeluk uit in plaats van aan. Rip alle strategie-info
Één keer gebruikt, toen de 24 crashte en het nummer niet te zien was.quote:Op zondag 15 juni 2025 07:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb je die spotters guide voor geprint dan?
Deze extensie slaat niets op. Zo lang ie open staat verzamelt ie alle data, maar nu is het ook echt weg.quote:
Geen idee, ik heb gewoon de live timing van het WECquote:Op zondag 15 juni 2025 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Maar als je een mooie site voor me hebt waar ik dat nog kan zien heb ik interesse
Ik vind die afschuwelijkquote:Op zondag 15 juni 2025 07:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gewoon de live timing van het WEC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |