#6 juist achteruit gegaanquote:Op zondag 15 juni 2025 06:19 schreef Faraday01 het volgende:
Goedemorgen
De Toyota #8 nog wat verder naar voren gekomen in de nacht zo te zien
Technische problemen (nog niet nader gespecificeerd) en daarmee werd 'ie in het grind geparkeerd, einde verhaal.quote:
Logisch, 's nachts kijkt er geen normaal mens.quote:Op zondag 15 juni 2025 06:46 schreef heywoodu het volgende:
Aw, de nacht is voorbij en de reclames komen terug
Rare mensen kopen nooit dingen?quote:Op zondag 15 juni 2025 06:59 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Logisch, 's nachts kijkt er geen normaal mens.
Ik heb nu al spijt dat ik heel even m'n ogen weer dicht heb gedaan en dat verhaal gemist hebquote:Op zondag 15 juni 2025 07:14 schreef heywoodu het volgende:
Kees van de Grint legt even keihard neer dat de organisatie van Le Mans volgens hem alles probeerde om Audi te laten winnen toen zij met diesel kwamen, andere Kees reageert er totaal niet op en blijft stil. Pijnlijk.
Waar heb je die spotters guide voor geprint dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik vergeet al bijna 16 uur lang steeds dat er ook nog een #4 Porsche Penske rijdt ipv alleen 5 en 6
Kun je toch opnieuw laden of wat?quote:Op zondag 15 juni 2025 07:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik zet net m'n pc per ongeluk uit in plaats van aan. Rip alle strategie-info
Één keer gebruikt, toen de 24 crashte en het nummer niet te zien was.quote:Op zondag 15 juni 2025 07:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb je die spotters guide voor geprint dan?
Deze extensie slaat niets op. Zo lang ie open staat verzamelt ie alle data, maar nu is het ook echt weg.quote:
Geen idee, ik heb gewoon de live timing van het WECquote:Op zondag 15 juni 2025 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Maar als je een mooie site voor me hebt waar ik dat nog kan zien heb ik interesse
Ik vind die afschuwelijkquote:Op zondag 15 juni 2025 07:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gewoon de live timing van het WEC
Het is sowieso wat verwarrend hoe de leiding steeds veranderd en wie er nou het beste voor ligt, maar ach, we gaan het zienquote:Op zondag 15 juni 2025 08:18 schreef Nattekat het volgende:
Dat de #51 na al die straffen en een stop extra nog aan kop gaat klopt echt geen barst van.
Huidige stand is wel redelijk beschrijvelijk voor de ware situatie.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is sowieso wat verwarrend hoe de leiding steeds veranderd en wie er nou het beste voor ligt, maar ach, we gaan het zien
Grof gezegd gok ik Ferrari, Porsche en Toyota nog als serieuze kanshebbers.
En het is tenminste in hetzelfde weekeinde als een race die qua tijd niet in de weg zitquote:Op zondag 15 juni 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Kees, Le Mans is het hoogtepunt van het weekend.
En volgend jaar doet de F1 er alles aan om zo min mogelijk kijkers te hebben in de weekenden van Indy en Le Mans.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het is tenminste in hetzelfde weekeinde als een race die qua tijd niet in de weg zit
Je hebt gelijk. Die kopen rare dingen.quote:
Ik kijk via Ziggo Go in de browser. Schakelen tussen zenders is intens kut.quote:
Je kan gewoon 2 ziggo tabs openen.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk via Ziggo Go in de browser. Schakelen tussen zenders is intens kut.
Allemaal omdat ik weiger om extra te betalen om op een tweede tv kabel te kunnen kijken terwijl ik een smartcard heb die ik niet meer mag gebruiken. Kutziggo.
Jeetje.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal omdat ik weiger om extra te betalen om op een tweede tv kabel te kunnen kijken terwijl ik een smartcard heb die ik niet meer mag gebruiken. Kutziggo.
KPN-god.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wellicht dat ik hem snap als ik deze zin zo nog eens 7 keer lees.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:06 schreef Nattekat het volgende:
Precies deze minuut zouden we meer tijd onder groen (of FCY) gereden hebben dan onder een SC (als die ene SC net er niet was geweest) dan vorig jaar. Vorig jaar was er 6 uur en 54 minuten achter een SC.
Gelukt!
Vorig jaar 6:54 achter SC, ik schreef dat met nog 6:53 te gaan. Geen idee hoe lang die SC vannacht was, maar zal niet lang zijn geweest.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wellicht dat ik hem snap als ik deze zin zo nog eens 7 keer lees.
Minuut of 40 dacht ikquote:Op zondag 15 juni 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar 6:54 achter SC, ik schreef dat met nog 6:53 te gaan. Geen idee hoe lang die SC vannacht was, maar zal niet lang zijn geweest.
Dus feitelijk hebben we nu al meer tijd onder groen gereden dan vorig jaar de hele 24 uur.
Ja, ik heb mijn rek- en strekoefeningen wel op het gemakje kunnen doen in die tijd in elk geval.quote:
Bolukbasi joeg een LMP2 de bandenstapel in, verder viel het allemaal wel mee (en die was ook niet al te heftig hoor).quote:Op zondag 15 juni 2025 09:28 schreef PierreTT het volgende:
Welke uitvallers heb ik nog gemist in de nacht? Spectaculair?
Nee dat is inderdaad zo, elke keer dat ik een moment heb om in te schakelen is er wel ergens een gevecht gaande lijkt het. Mooi om te zien. Denk niet dat Ferrari het nog gaat weggeven, maar er is altijd hoop dat Toyota gaat stuntenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bolukbasi joeg een LMP2 de bandenstapel in, verder viel het allemaal wel mee (en die was ook niet al te heftig hoor).
Dit is vooral een Le Mans die gekenmerkt wordt doordat het heel competitief is, niet zo zeer door veel uitvallers en pech enzo (vooralsnog)
Ik ook, maar dan bij het zwembadquote:Op zondag 15 juni 2025 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn rek- en strekoefeningen wel op het gemakje kunnen doen in die tijd in elk geval.
Volgens mij was uiteindelijk de motor kapot.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:37 schreef PierreTT het volgende:
Hoe is de 311 Cadillac eigenlijk uitgevallen?
Heb je wel een tv abo?quote:Op zondag 15 juni 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen we dan qua afstand afgelegd ook een record verwachten?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar 6:54 achter SC, ik schreef dat met nog 6:53 te gaan. Geen idee hoe lang die SC vannacht was, maar zal niet lang zijn geweest.
Dus feitelijk hebben we nu al meer tijd onder groen gereden dan vorig jaar de hele 24 uur.
Nee, bij lange na nietquote:Op zondag 15 juni 2025 09:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Kunnen we dan qua afstand afgelegd ook een record verwachten?
Kortom, het is tot nu toe maar een lousy boeltjequote:Op zondag 15 juni 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet
Tenzij je alleen met vorig jaar wil vergelijken.
Door het gras inhalen kunnen ze welquote:Op zondag 15 juni 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
Is het slecht dat ik het een soort van jammer vind dat die AM niet een iets harder tikje gaf?
Ik vroeg me net af of Riberas ooit rally gereden heeftquote:Op zondag 15 juni 2025 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Door het gras inhalen kunnen ze wel
Eerst even politiek antwoorden, 'niet mijn zaak', etc, en dan gewoon keihard zeggen dat de hele #83 gewoon is verteld wat ze moesten doen (tijd verliezen) en dat ze zonder dat ruim voorop hadden geredenquote:Op zondag 15 juni 2025 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
Kubica die even vertelt dat de #83 niet mag winnen
Verrek, had ik toch gelijk met m'n aluhoedje.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst even politiek antwoorden, 'niet mijn zaak', etc, en dan gewoon keihard zeggen dat de hele #83 gewoon is verteld wat ze moesten doen (tijd verliezen) en dat ze zonder dat ruim voorop hadden gereden
Baas.
Ben wel benieuwd of ze straks ook plaats moeten maken voor de #50quote:Op zondag 15 juni 2025 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst even politiek antwoorden, 'niet mijn zaak', etc, en dan gewoon keihard zeggen dat de hele #83 gewoon is verteld wat ze moesten doen (tijd verliezen) en dat ze zonder dat ruim voorop hadden gereden
Baas.
Afhakerquote:Op zondag 15 juni 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik kom rond half drie wel weer eens kijken. ALs ik er aan mocht denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |