Kortom, het is tot nu toe maar een lousy boeltjequote:Op zondag 15 juni 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet
Tenzij je alleen met vorig jaar wil vergelijken.
Door het gras inhalen kunnen ze welquote:Op zondag 15 juni 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
Is het slecht dat ik het een soort van jammer vind dat die AM niet een iets harder tikje gaf?
Ik vroeg me net af of Riberas ooit rally gereden heeftquote:Op zondag 15 juni 2025 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Door het gras inhalen kunnen ze wel
Eerst even politiek antwoorden, 'niet mijn zaak', etc, en dan gewoon keihard zeggen dat de hele #83 gewoon is verteld wat ze moesten doen (tijd verliezen) en dat ze zonder dat ruim voorop hadden geredenquote:Op zondag 15 juni 2025 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
Kubica die even vertelt dat de #83 niet mag winnen
Verrek, had ik toch gelijk met m'n aluhoedje.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst even politiek antwoorden, 'niet mijn zaak', etc, en dan gewoon keihard zeggen dat de hele #83 gewoon is verteld wat ze moesten doen (tijd verliezen) en dat ze zonder dat ruim voorop hadden gereden
Baas.
Ben wel benieuwd of ze straks ook plaats moeten maken voor de #50quote:Op zondag 15 juni 2025 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst even politiek antwoorden, 'niet mijn zaak', etc, en dan gewoon keihard zeggen dat de hele #83 gewoon is verteld wat ze moesten doen (tijd verliezen) en dat ze zonder dat ruim voorop hadden gereden
Baas.
Afhakerquote:Op zondag 15 juni 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik kom rond half drie wel weer eens kijken. ALs ik er aan mocht denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |