Het is de crew van AF Corse en niet van de autofabrikant Ferrari. Dat scheelt de helftquote:Op zondag 15 juni 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari is zo enorm veel sneller dan de rest dat zelfs de F1 pitmuur het niet kan verpesten.
Straks een "EN DE BEIDE FERRARI'S TETSEN ERAF" dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is de crew van AF Corse en niet van de autofabrikant Ferrari. Dat scheelt de helft
Momentje ik ga even wat anders doenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks een "EN DE BEIDE FERRARI'S TETSEN ERAF" dan?
Dan is er nog een derdequote:Op zondag 15 juni 2025 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zondag 15 juni 2025 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks een "EN DE BEIDE DRIE FERRARI'S TETSEN ERAF" dan?
Een tempo van 3.28,5 is niet traagquote:Op zondag 15 juni 2025 11:21 schreef Nattekat het volgende:
De #83 rijdt weer verdacht traag. Godverdomme man
Toen ik dat zei was het nog 3:31,9quote:Op zondag 15 juni 2025 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een tempo van 3.28,5 is niet traag
Toch weer even een Olav Mol crashcompilatie gekekenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was toen nog net te jong om zo eng te denken, maar die woorden van Olav zitten wel in mijn hoofd gegriftquote:Op zondag 15 juni 2025 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch weer even een Olav Mol crashcompilatie gekeken
Kubica kwam passend genoeg ook weer langs, "Ooooh neee megakoprol!" en bij de herhaling "airborne!". Toch wel een van de meer beangstigende F1-crashes van de laatste 20 jaar, m'n pa reageerde gelijk met "die is dood" omdat zijn nek echt gruwelijk eng slap bewoog
Hij wil even in een stint het gat van 50 seconden naar Nyck naar 0 brengenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:25 schreef Peterselieman het volgende:
Bourdais is mad. Die rijdt even een 3.26,0
Dat was ook wel even ernstig schrikken ja. Bianchi dan weer niet, want dat was niet live te zien en begon pas beetje bij beetje binnen te druppelen via social media (FOK! en berichtjes op FOK! enzo). Tot je daar ineens een foto zag van zijn ingedeukte helm...tjaquote:Op zondag 15 juni 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was toen nog net te jong om zo eng te denken, maar die woorden van Olav zitten wel in mijn hoofd gegrift
Eerste keer dat ik daadwerkelijk zo eng dacht was Grosjean.
Die foto heb ik nooit gezienquote:Op zondag 15 juni 2025 11:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was ook wel even ernstig schrikken ja. Bianchi dan weer niet, want dat was niet live te zien en begon pas beetje bij beetje binnen te druppelen via social media (FOK! en berichtjes op FOK! enzo). Tot je daar ineens een foto zag van zijn ingedeukte helm...tja
We gaan eindelijk een verandering in de top 5 krijgen. Ik zie eenToyota langzaam rijden in dat kleine beeld.quote:
Porsche naar de top? Godverdomme Toyotaquote:Op zondag 15 juni 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We gaan eindelijk een verandering in de top 5 krijgen. Ik zie eenToyota langzaam rijden in dat kleine beeld.
En raar ook.quote:
Zie hierboven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |