Architectuurquote:Op zondag 15 juni 2025 00:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De schans van Innsbruck kan ik al van mijn lijstje afstrepen
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De schans van Innsbruck kan ik al van mijn lijstje afstrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik wou al zeggen, die hebben nu weer een rondje extra te pakken.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:34 schreef Faraday01 het volgende:
Zouden ze bij Ferrari al een beetje zenuwachtig worden van het brandstofverbruik van de Porsche?
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd ook?
Ik wel in elk geval, weinig mooiere sportlocaties dan een bomvolle Bergisel, fenomenaalNee, er lag geen sneeuw meer. Dezelfde dag ook zowel de Patscherkofel als de Nordkette bezocht. Daar lag toen nog wel sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Ah, op die manier! Leuke evenementen zo, snap wel dat je LM ook wil afstrepen. Mijn laatste evenement was het WK Rugby in Parijsquote:Op zondag 15 juni 2025 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timing. Er zijn zo veel dingen waar je dit voor kan vragen, ik kan niet alles in één keer doen
Vorig jaar Olympische Spelen, dit jaar GP van Oostenrijk, ik ben ze wel aan het afstrepen.
Hongarije 2021quote:Op zondag 15 juni 2025 00:36 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit ondertussen even GB4 te kijken en krijg flashbacks naar Indianapolis 2005
[ afbeelding ]
(alleen startte de rest wel, maar vanuit de pitstraat)
Ook een mooie om op je lijst te hebben, zou ik ook ooit nog wel eens willenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, op die manier! Leuke evenementen zo, snap wel dat je LM ook wil afstrepen. Mijn laatste evenement was het WK Rugby in Parijs
24 uur van de Nürburgring lijkt mij ook wel wat om een keer naar toe te gaanquote:Op zondag 15 juni 2025 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook een mooie om op je lijst te hebben, zou ik ook ooit nog wel eens willen
Hier was het het WK langlaufen in Noorwegen dit jaar, ook mooi
Zeker! @Sabata kan dat goed vertellen denk ik: hoe is de algemene sfeer rondom het circuit? Ik vind het prima om met anderen daar lekker naar de race te kijken, maar het hossen en 'gezellig doen' enzo heb ik dan weer totaal geen behoefte aan, ik ben er om de race te belevenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
24 uur van de Nürburgring lijkt mij ook wel wat om een keer naar toe te gaan
Daarom is het ook Monaco, Le Mans en de Indy 500quote:Op zondag 15 juni 2025 00:44 schreef heywoodu het volgende:
Wereldkampioen F1 is sowieso een raar onderdeel van de 'Triple Crown' als de twee andere onderdelen allebei één race zijn.
De nieuwe versie, de originele is met wereldkampioen F1, kregen we net uitgelegdquote:Op zondag 15 juni 2025 00:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom is het ook Monaco, Le Mans en de Indy 500
Ik dacht Monaco, Indy en Le Mans.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:44 schreef heywoodu het volgende:
Wereldkampioen F1 is sowieso een raar onderdeel van de 'Triple Crown' als de twee andere onderdelen allebei één race zijn.
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:48 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga slapen, morgen maar eens kijken wat ik allemaal gemist hebTot morgen!
Volgens mij was het altijd al de versie. En was die met de F1 wereldtitel door Hill bedacht.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nieuwe versie, de originele is met wereldkampioen F1, kregen we net uitgelegd
Er gaat eindelijk iets gebeuren, dit is niet het momentquote:Op zondag 15 juni 2025 00:48 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga slapen, morgen maar eens kijken wat ik allemaal gemist hebTot morgen!
why? Die is zo het hele voordeel kwijt. Misschien leeglopende band?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |