quote:Op zondag 15 juni 2025 00:48 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga slapen, morgen maar eens kijken wat ik allemaal gemist hebTot morgen!
Volgens mij was het altijd al de versie. En was die met de F1 wereldtitel door Hill bedacht.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nieuwe versie, de originele is met wereldkampioen F1, kregen we net uitgelegd
Er gaat eindelijk iets gebeuren, dit is niet het momentquote:Op zondag 15 juni 2025 00:48 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga slapen, morgen maar eens kijken wat ik allemaal gemist hebTot morgen!
why? Die is zo het hele voordeel kwijt. Misschien leeglopende band?quote:
denk het? ben benieuwd wat het was..quote:Op zondag 15 juni 2025 00:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
why? Die is zo het hele voordeel kwijt. Misschien leeglopende band?
Ik zat al te kijken naar die twee Ferrari's, er klopte iets niet en ik wist niet watquote:
Ik mis de tijd dat Twitter nog een nuttig medium was.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:09 schreef M90 het volgende:
[..]
die is een extra keer binnen geweestno idea waarom
eens jaquote:Op zondag 15 juni 2025 01:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat Twitter nog een nuttig medium was.
Ja maar 77% kans!quote:
kennelijk wat niets voorstellende regenspatjes gevallen, en dat was het.. lijkt er niet echt op dat het nog serieus gaat regenen (voor nu)quote:
Naar de #83 Ferrari. Ferrari is het hele WEC seizoen al oppermachtig en is al twee van de drie auto's die urenlang aan kop hebben gereden kwijt. De #6 Porsche lijkt de enige te zijn die het hun nog goed moeilijk kan maken, maar de #8 Toyota zit ook nog zeker binnen striking distance.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:26 schreef Twieki het volgende:
Ik ben een n00b als 't gaat om Le Mans, maar naar wie moet ik kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |