quote:Op zondag 15 juni 2025 00:48 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga slapen, morgen maar eens kijken wat ik allemaal gemist hebTot morgen!
Volgens mij was het altijd al de versie. En was die met de F1 wereldtitel door Hill bedacht.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nieuwe versie, de originele is met wereldkampioen F1, kregen we net uitgelegd
Er gaat eindelijk iets gebeuren, dit is niet het momentquote:Op zondag 15 juni 2025 00:48 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga slapen, morgen maar eens kijken wat ik allemaal gemist hebTot morgen!
why? Die is zo het hele voordeel kwijt. Misschien leeglopende band?quote:
denk het? ben benieuwd wat het was..quote:Op zondag 15 juni 2025 00:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
why? Die is zo het hele voordeel kwijt. Misschien leeglopende band?
Ik zat al te kijken naar die twee Ferrari's, er klopte iets niet en ik wist niet watquote:
Ik mis de tijd dat Twitter nog een nuttig medium was.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:09 schreef M90 het volgende:
[..]
die is een extra keer binnen geweestno idea waarom
eens jaquote:Op zondag 15 juni 2025 01:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat Twitter nog een nuttig medium was.
kennelijk wat niets voorstellende regenspatjes gevallen, en dat was het.. lijkt er niet echt op dat het nog serieus gaat regenen (voor nu)quote:
Naar de #83 Ferrari. Ferrari is het hele WEC seizoen al oppermachtig en is al twee van de drie auto's die urenlang aan kop hebben gereden kwijt. De #6 Porsche lijkt de enige te zijn die het hun nog goed moeilijk kan maken, maar de #8 Toyota zit ook nog zeker binnen striking distance.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:26 schreef Twieki het volgende:
Ik ben een n00b als 't gaat om Le Mans, maar naar wie moet ik kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |