Moet zo gelijk naar binnen, even ter controle.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn informatie gaat #83 nu weer aan kop, karma
Ja precies. Heeft nog veel te leren.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die kwam niet weg uit het grind, Pier Guidi wel
Ik hoor Olav Mol nog in gedachtenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die kwam niet weg uit het grind, Pier Guidi wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Jij ook.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoor Olav Mol nog in gedachtenWas dat niet Maleisië 2016 toen de motor van de Mercedes van #44 de geest gaf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Hij ookquote:
Misschien, maar ook zeker weten in China toenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat niet Maleisië 2016 toen de motor van de Mercedes van #44 de geest gaf?
Ja ik weet dat er dan altijd meteen wat spannends gebeurtquote:
Ferrari is zo enorm veel sneller dan de rest dat zelfs de F1 pitmuur het niet kan verpesten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |