SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bizar hoe die zich af en toe weten te verstoppen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je slaapt dan kruipen al die kruiden, blikjes en potjes eten heimelijk onder de voordeurplint door.
Dus nu staat bijna al mijn LEGO in mijn computer/hobbykamer.quote:
Daar begin ik al niet aan, ik bak niks van de sporten van mijn kinderen ...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:49 schreef Haags het volgende:
Vandaag het jaarlijkse 'de ouders spelen tegen kids wedstrijdje'
We zijn nu echt wel op het punt aangekomen dat de kids hun ouders daadwerkelijk alle hoeken van het veld laten zien
Goede plek wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus nu staat bijna al mijn LEGO in mijn computer/hobbykamer.
Dapper van je om al die meldingen te negeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Fml m'n abbo is verlopenwat gebeurt er allemaal.
Wij deden in het verleden altijd met een vijfkamp mee met de familie. Was altijd hilarisch.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:49 schreef Haags het volgende:
Vandaag het jaarlijkse 'de ouders spelen tegen kids wedstrijdje'
We zijn nu echt wel op het punt aangekomen dat de kids hun ouders daadwerkelijk alle hoeken van het veld laten zien
Mijn derde been heeft in de pot gehangenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Welke van de drie benen is nat? (@ TT)
Wet Leg is een Britse muziekact.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Welke van de drie benen is nat? (@ TT)
Yikes broquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn derde been heeft in de pot gehangen
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn derde been heeft in de pot gehangen
RECLAAAAAAAAAAMEEEEEEEEEEEEEEE!!!1!1!!1!!1!1!22!1!22!2!1!1!22!!1!!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Die ademen op zo'n typisch irritante jaren 10 manier seks uit, alsof ze de eersten en de enigen ter wereld zijn met een cloaca terwijl zelfs kikkers, gehandicapten zonder tanden en mussen seks hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wet Leg is een Britse muziekact.
hoezo laat je dat gebeuren?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
1910 of 2010?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ademen op zo'n typisch irritante jaren 10 manier seks uit, alsof ze de eersten en de enigen ter wereld zijn met een cloaca terwijl zelfs kikkers, gehandicapten zonder tanden en mussen seks hebben.
1810quote:
Die dame ademt seks, ja. Wat een armen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ademen op zo'n typisch irritante jaren 10 manier seks uit, alsof ze de eersten en de enigen ter wereld zijn met een cloaca terwijl zelfs kikkers, gehandicapten zonder tanden en mussen seks hebben.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die dame ademt seks, ja. Wat een armen.
*chocolade plaatjes zoektquote:
Ik snap niet hoe mensen zonder kunnen. Ik trek die reclame op mijn telefoon na een paar minuten al niet meer.quote:
Wordt het naaien of haken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet langzaam aan weer eens een hobby oppakken. Al een jaar weinig tot niet gehobbyd. Alleen maar geklust.
Hondenknuffelaar worden?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet langzaam aan weer eens een hobby oppakken. Al een jaar weinig tot niet gehobbyd. Alleen maar geklust.
Ken er aantal die een hippe camera kopen zodra ze een baby krijgen. Dan kan het bij een hond vast ook wel.quote:
Misschien een van die polaroid dingen dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou als tegenargument willen opmerken dat in mijn ervaring geen enkele camera als hip wordt gezien.
Ja dat is wel fair. Die zijn wel populair denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een van die polaroid dingen dan.
Is dit weer die kogelstootster van je?quote:
Is het die ene die ik al gezien heb?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie wel foto zien van Ambar in het fietsmandje? Waar ik wel bij twijfel of het niet te klein is voor hem.
Je abo ook verlopen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, user Kaneelstokje verkeerd in zwaar weer!
Ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het die ene die ik al gezien heb?
Hobby gevonden. Mandvlechten!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Ik kreeg dit mandje gratis, maar ik weet niet zo goed of ik hem goed genoeg vind
"Wat je allemaal met riet kan doen... tjonge jonge jonge!"quote:
Alleen als Riet daar consent voor geeft.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat je allemaal met riet kan doen... tjonge jonge jonge!"
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als Riet daar consent voor geeft.
Riet Brouwer uit Sam Samquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als Riet daar consent voor geeft.
Ja leuk! Al mag ik niet meer hobby's. Ik kijk nu naar een Ambar die een speelgoedbeest probeert te vermoordenquote:
Hete kaneel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
Volgens mij heeft het warme weer effect op kaneel
Hier ook.quote:
Dat haal je toch nooit?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Mogelijk was ik wat impulsief, om 17:10 bedacht ik me dat ik wat bij de Ikea wilde hebben, en dat die om 18:00 uur dicht ging. Dus om 17:15 zat ik in de auto er naartoe
Is ongeveer 20 minuutjes rijden, dus dat kon primaquote:
Of de zink, magnesium, arginine.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
Volgens mij heeft het warme weer effect op kaneel
Als je het eenmalig doet om een probleem op te lossen, valt het onder zelfredzaamheid vind ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja leuk! Al mag ik niet meer hobby's. Ik kijk nu naar een Ambar die een speelgoedbeest probeert te vermoorden
En dan 30 minuten langs de ektorps, billy’s en paxen op weg naar de afdeling waar je moest zijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ongeveer 20 minuutjes rijden, dus dat kon prima
zij is ook alweer 10 jaar overledenquote:
Eerst naar boven en dan gelijk weer naar beneden naar het magazijn, ze begonnen net met omroepen dat het 17:45 was en of iedereen even een beetje tempo wil maken toen ik bij de plantjes liepquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan 30 minuten langs de ektorps, billy’s en paxen op weg naar de afdeling waar je moest zijn?
Had je nog tijd voor een oeigoerendog?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst naar boven en dan gelijk weer naar beneden naar het magazijn, ze begonnen net met omroepen dat het 17:45 was en of iedereen even een beetje tempo wil maken toen ik bij de plantjes liep
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij is ook alweer 10 jaar overleden
dus ik denk niet dat daar nog wat te vlechten valt
Nee die waren ze al aan het opruimen, maar ik had ook geen zin in die teleurstellingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je nog tijd voor een oeigoerendog?
Een handgemaakte halsband voor Meneer Âmbar?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
Nu nog iets vinden om mijn leerbewerkingdrang te rechtvaardigen.
nooit geweten da je een 10 jaar overleden vrouw niet meer kan vlechten?quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die waren ze al aan het opruimen, maar ik had ook geen zin in die teleurstelling
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
nooit geweten da je een 10 jaar overleden vrouw niet meer kan vlechten?
Wil je leren schoenen maken of leren leren schoenen maken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit wil ik ook nog leren schoenen maken, maar dat schijnt een heel vak apart te zijn.
Oh en spinnen van wol enzo
Beidequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je leren schoenen maken of leren leren schoenen maken?
Hebben ze die vers bij dat vreeteiland na de kassa's? Ken ze alleen uit de vriezer daar, die vond ik wat droogjesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik![]()
De kaneelbroodjes zijn wel lekker.
In een zakje. Niet droog. Heb die meestal al op voordat ik thuis ben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze die vers bij dat vreeteiland na de kassa's? Ken ze alleen uit de vriezer daar, die vond ik wat droogjes
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een handgemaakte halsband voor Meneer Âmbar?
quote:
ah ja.... dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ze al 10 jaar dood is.
Hmm, moet ik de volgende keer maar eens op letten dan. Al zijn die kaneelbroodjes bij de AH ook erg smakelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een zakje. Niet droog. Heb die meestal al op voordat ik thuis ben.
Gewoon naar Zweden, daar zijn ze het meest smakelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, moet ik de volgende keer maar eens op letten dan. Al zijn die kaneelbroodjes bij de AH ook erg smakelijk
Waar zit de dirk hier?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Ama @:Crack_ @:aldieandereijsjunkshier
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/ola-handijs-359452
Ook mars, snickers, magnum etc? Meer chocola needed.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even naar een Dirk rijden, pak ijsjes kopen en die daar op eten voordat het wegsmelt.quote:
Wel goede schouders.quote:
Moet ik ook eens op het lijstje zettenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Zweden, daar zijn ze het meest smakelijk
Of in de VS, zo'n cinnamon roll met een dikke laag cream cheesequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Zweden, daar zijn ze het meest smakelijk
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Nee klopt. Ik wist dat Bea Meulman al niet meer leefde, maar dat was echt een leuke serie toen...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij is ook alweer 10 jaar overleden
dus ik denk niet dat daar nog wat te vlechten valt
Wat wilde je hebbenŋquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Mogelijk was ik wat impulsief, om 17:10 bedacht ik me dat ik wat bij de Ikea wilde hebben, en dat die om 18:00 uur dicht ging. Dus om 17:15 zat ik in de auto er naartoe
Hier welquote:
Le Mans, F1 en Indycarquote:
Een kastjequote:
Misschien vinden "we" het wel lekker prima allemaal, zo zonder gezeikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
3 miljoen alleenstaanden in nederland, misschien leggen we onze standaard te hoog?
Indycar? Heet die verjaardagsparade van trumpie zo?quote:
hmm denk dat iedereen wel een levenspartner wilquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vinden "we" het wel lekker prima allemaal, zo zonder gezeik
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
3 miljoen alleenstaanden in nederland, misschien leggen we onze standaard te hoog?
Op dit moment echt nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm denk dat iedereen wel een levenspartner wil
Prinsessengebakjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in kaneelbroodjes
En in van die daimgebakjes
En gerookte zalm
En ijsjes
En chocola
Hahaha hahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm denk dat iedereen wel een levenspartner wil
Dat vind ik persoonlijk helemaal niks, doe mij maar gewoon een originelequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of in de VS, zo'n cinnamon roll met een dikke laag cream cheese
Oh vrijdag is prima weer om weer eens naar de Dirk te gaan. Hopelijk hebben ze ook andere interessante aanbiedingen voor mij..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Is prima hoor. 1 verkeerde move en je bent onderdeel van het bosquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow ik kom dan wel een keertje wandelen met jou en de hond
Ja bij de Deka waren ze deze week in de aanbiedingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier welKan ik eens een keertje die Liuk proberen
Stond vandaag bij de AH naar die dingen te kijken, maar die waren 4,65 per doos
Is pre-Trumpie jongequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Indycar? Heet die verjaardagsparade van trumpie zo?
dealquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is prima hoor. 1 verkeerde move en je bent onderdeel van het bos
Arie Luyendijkquote:
Hij zegt alleen maar dat ie komt wandelen..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is prima hoor. 1 verkeerde move en je bent onderdeel van het bos
Nee, is diequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Arie Luyendijk![]()
Of hoe je die naam ook schrijft
Tegenwoordig toch met Rinus Veekay?
Of is dat een andere tak van autosport??![]()
![]()
Ja ligt er ook een beetje aan waarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk helemaal niks, doe mij maar gewoon een originele
In Amsterdam schiet dat niet op nee, kom je net 2 kilometer verder in een half uurquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef Karzai het volgende:
ik heb net een nieuwe auto waar ik wat kilometers mee moet maken
En ik geef een voorwaarde om geen valse verwachtingen te geven. Dat heet verwachtingsmanagementquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar dat ie komt wandelen..
En ben je je maandsalaris kwijt aan parkeren...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Amsterdam schiet dat niet op nee, kom je net 2 kilometer verder in een half uur
nouja zoietsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Amsterdam schiet dat niet op nee, kom je net 2 kilometer verder in een half uur
30 euro p/m voor een parkeervergunning in oud westquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ben je je maandsalaris kwijt aan parkeren...
"Is goed, maar alleen als vrienden". Dat heet vriendelijk maar duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik geef een voorwaarde om geen valse verwachtingen te geven. Dat heet verwachtingsmanagement
Lijkt de benzine ineens heel goedkoopquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ben je je maandsalaris kwijt aan parkeren...
Dat is goedkoper dan hierquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
30 euro p/m voor een parkeervergunning ion oud west
Ik maak dit soort opmerkingen vaker naar mijn mannelijke vrienden. Het is een test. Als je de grap niet inziet dan wordt het nooit wat (die vriendschap)quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Is goed, maar alleen als vrienden". Dat heet vriendelijk maar duidelijk zijn.
Je zult vast veel vrienden hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak dit soort opmerkingen vaker naar mijn mannelijke vrienden. Het is een test. Als je de grap niet inziet dan wordt het nooit wat (die vriendschap)
Fair. Je moet wel soortgelijke schijthumor hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak dit soort opmerkingen vaker naar mijn mannelijke vrienden. Het is een test. Als je de grap niet inziet dan wordt het nooit wat (die vriendschap)
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:50 schreef Karzai het volgende:
tis wel een lekker autootje die nissan micra dus ben van plan er wat vaker erop uit te trekken
Ja mensen die dit kunnen waarderen.quote:
Waar wil je naartoe?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:50 schreef Karzai het volgende:
tis wel een lekker autootje die nissan micra dus ben van plan er wat vaker erop uit te trekken
Oh ik had daar nog niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Is goed, maar alleen als vrienden". Dat heet vriendelijk maar duidelijk zijn.
Je bedoeld moordhumor.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair. Je moet wel soortgelijke schijthumor hebben.
veluwe is niet zover weg en limburg lijkt me ook wel leukquote:
Ik niks maar het valt mee, het zou hier 123 per jaar kosten. Voor bedrijven is het wel teringduur.quote:
Kan Lutjebroek US wel aan?quote:
Ik ben momenteel in dezelfde gemeente als Lutjebroekquote:
Jawel. Zat erbijquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je geen eigen parkeerplaats gekocht bij je appartement?
Lol, denk eerder dat US geen schijn van kans maakt tegen die lompe boerenquote:
Ik was nog in je hoek vandaag. Zwaag.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, denk eerder dat US geen schijn van kans maakt tegen die lompe boeren
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was nog in je hoek vandaag. Zwaag.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was nog in je hoek vandaag. Zwaag.
Kan ie een biertje doen bij De Pausquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede vraag. Denk dat we US met een gorpo moeten uitrusten zodat we het live kunnen zien.
Inb4 ik was laatst op audiëntie en heb een biertje met de paus gedaan in het Vaticaanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ie een biertje doen bij De Paus
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 ik was laatste op audiëntie en heb een biertje met de paus gedaan in het Vaticaan
Ik versta die mensen niet eens omdat ze hun zinnen nooit afmaken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, denk eerder dat US geen schijn van kans maakt tegen die lompe boeren
De nieuwe?? Of nog de oude??quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 ik was laatste op audiëntie en heb een biertje met de paus gedaan in het Vaticaan![]()
Ik ging te testen hoe groot m'n kneuzigheid is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja denk?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik versta die mensen niet eens omdat ze hun zinnen nooit afmaken.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging te testen hoe groot m'n kneuzigheid is.
OhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest je daarvoor helemaal naar Zwaag?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Allebei denk ik, hij is een geheime adviseur.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De nieuwe?? Of nog de oude??
Daar zit een praktijk gespecialiseerd in autisme bij volwassen vrouwen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh
Moest je daarvoor helemaal naar Zwaag?
Gister was het ook weer feestquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is zo fijn hč, geen parkeergezeikNou ja behalve met die buurvrouw van je dan
Ahjaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zit een praktijk gespecialiseerd in autisme bij volwassen vrouwen.
Lees net dat auto's elk jaar groter worden, dus dat wordt op dieet om straks je auto nog in en uit te kunnenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister was het ook weer feestsmalle plaatsen en beide buren stonden een beetje naar mij toe en er stond weer iemand onhandig wildgeparkeerd, dus het was prakken en buik inhouden bij het uitstappen.
Maar ik snap sommige mensen hier ook niet. Dan zijn het smalle plekken en kopen ze een dikke bmw die uit het vak puilt. Dat gaat toch niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lees net dat auto's elk jaar groter worden, dus dat wordt op dieet om straks je auto nog in en uit te kunnen
Ja ik lees het ook netquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lees net dat auto's elk jaar groter worden, dus dat wordt op dieet om straks je auto nog in en uit te kunnen
quote:
Daar heb ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik versta die mensen niet eens omdat ze hun zinnen nooit afmaken.
Aan de andere kant, als auto's steeds kleiner worden moet je ook op dieet om je auto nog in en uit te kunnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
frans is wel veel afgevallenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foutje baas, moet kunnenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Straks komt die handige Harry met z'n caravan die hij ook even ergens neer flikkert.
Interessant wel.quote:
Ja dat begrijp ik ook niet, dat is juist waar ik op let bij het kopen van een auto, dat ie nog een beetje fatsoenlijk in m'n parkeerplek past.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik snap sommige mensen hier ook niet. Dan zijn het smalle plekken en kopen ze een dikke bmw die uit het vak puilt. Dat gaat toch niet.
Ienimegamuisquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen auto. Dus hoef nooit op dieet
een hond is idd beter om stapjes te makenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen auto. Dus hoef nooit op dieet
Of jij puilt uit je auto, in plaats van je auto uit de parkeerplekquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als auto's steeds kleiner worden moet je ook op dieet om je auto nog in en uit te kunnen.
Als een blikje danerol dat op de hoedenplank in de zon heeft gelegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of jij puilt uit je auto, in plaats van je auto uit de parkeerplek
Ja zo zag ik het inderdaad voor me, zo'n opengebarsten blik croissantjesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als een blikje danerol dat op de hoedenplank in de zon heeft gelegen.
*Poef*quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als een blikje danerol dat op de hoedenplank in de zon heeft gelegen.
En dan krijg je dan straks een eventuele nieuwe diagnose en handvatten enzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Interessant wel.Had al een test gehad, dus ook even kijken wat waar meer bij zou horen. Was ook gevraagd om een ouder en m'n oude rapporten mee te nemen, om te kijken of het als kind ook al speelde.
And you'll be readyquote:
Ja, ze hebben bieden ook individuele en groepstherapie, om jezelf beter te leren begrijpen en leren dat op te vangen etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan krijg je dan straks een eventuele nieuwe diagnose en handvatten enzo?
Ahja dat klinkt wel chillquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben bieden ook individuele en groepstherapie, om jezelf beter te leren begrijpen en leren dat op te vangen etc.
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"quote:
Nouja, in de VS niet geheel ondenkbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"
Ok..
Ik heb soms wel medelijden met Amerikanen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"
Ok..
Is ook zo, maar dat klinkt toch niet als een schotquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, in de VS niet geheel ondenkbaar
Dat lijkt mij ook niet, maar jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dat klinkt toch niet als een schot
Moet zeggen dat het al enorm scheelt nu ik weet waarom ik bepaalde hindernissen extra lijk te hebben. Het is geen excuus, maar wel een verklaring voor mezelf en het maakt het soort van makkelijker om meer rust voor mezelf in te bouwen ofzo. (Waardoor ik de extra hindernissen beter aan kan)quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok..
Schotten hebben een aparte/opvallende Rquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet hoe een schot klinkt. Zoveel verschillende wapens.
Vraag ze naar Irn-Bruquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Howry.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schotten hebben een aparte/opvallende R![]()
https://www.reddit.com/r/harrypotter/s/36G1r5Inkfquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
I'm unwRapping my cRoissantje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zijn sinds 9/11 nooit meer echt helemaal oké geweest als samenleving.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms wel medelijden met Amerikanen de laatste tijd.
Whehehequote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/harrypotter/s/36G1r5Inkf
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook mentale problemen die niemand schijnen te begrijpen, ik leef er maar mee
Worden allemaal opgelost door Muis in het bosquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook mentale problemen die niemand schijnen te begrijpen, ik leef er maar mee
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
Mja, het is helaas realistischer om zelf te (h)erkennen waar je hindernissen liggen en daar mee te leren leven/werken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
op een grote paddestoel ergens in de bosjesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden allemaal opgelost door Muis in het bos
Moeten we dan allemaal in bloemetjeskleren om een paal dansen? Huehuequote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat bos is inmiddels een massagrafquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, het is dan meer dat je begrijpt hoe het werkt. Geen excuus, maar ook niet meer een schuldgevoel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het al enorm scheelt nu ik weet waarom ik bepaalde hindernissen extra lijk te hebben. Het is geen excuus, maar wel een verklaring voor mezelf en het maakt het soort van makkelijker om meer rust voor mezelf in te bouwen ofzo. (Waardoor ik de extra hindernissen beter aan kan)
Trippyquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
op een grote paddestoel ergens in de bosjes
Klonk het als een soort Allo Allo-aflevering?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Over uitspraak gesproken. Zat van de week Das Perfekte Dinner te kijken en geen enkele van de 5 Duitsers aan tafel kon "Boeuf Bourguignon" uitsprekenZo moeilijk is dat toch niet
DAS BOEF BOER GIENONNER!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Over uitspraak gesproken. Zat van de week Das Perfekte Dinner te kijken en geen enkele van de 5 Duitsers aan tafel kon "Boeuf Bourguignon" uitsprekenZo moeilijk is dat toch niet
Precies.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is dan meer dat je begrijpt hoe het werkt. Geen excuus, maar ook niet meer een schuldgevoel?
Nou gewoon zo van "pew pew pew"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als een geinig horrorverhaal wel.quote:
Soort van Nederlandse scary movie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een geinig horrorverhaal wel.
Er is toch een film over dat zelfmoordbos in Japan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een geinig horrorverhaal wel.
Zou bíjna kijken.quote:
We houden toch wel van je hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben, da's hoe m'n hoofd werkt
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We houden toch wel van je hoor
Dat weet @IJsdraakje welquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch een film over dat zelfmoordbos in Japan?
Ik zal er voortaan rekening mee houden hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben als ik het gewoon beter weet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zijn zeker meerdere verhalen door geīnspireerd, film weet ik zo even niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch een film over dat zelfmoordbos in Japan?
Inmiddels moet je FOK!ken met een hele lijst in een documentje ernaast:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan rekening mee houden hoor
Beterrrrrrrr Bedquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht vroeger als ukkie dat het bedweter was en dat iemand dan alles over bedden wist.
User F = Af en toe een linkerbaangranaatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels moet je FOK!ken met een hele lijst in een documentje ernaast:
User A = Autist
User B = Autist + ADHD
User C = Gewoon een klootzak
User D = Betweter zonder Autisme, zelfde behandelen als User C.
User E = Aut.. never mind, heeft ban.
Ik had van de week ineens van mezelf door dat ik aan het infodumpen was tíjdens het infodumpen. Malle gewaarwording was dat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben als ik het gewoon beter weet.
Ze zouden eigenlijk een reclame moeten doen dat er bij de Beter Bed een beddenbedweter rondloopt die alles weet over bedden en dan als iemand iets zegt over een bed dat ie dan onder het bed vandaan springt om het te verbeterenquote:
4EBE, jij hier?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
User F = Af en toe een linkerbaangranaat
Ik heb nog nooit iemand beroofd van het levenquote:
Is dat weer iets anders dan oversharing?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had van de week ineens van mezelf door dat ik aan het infodumpen was tíjdens het infodumpen. Malle gewaarwording was dat.
Met de nadruk op nog???quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand beroofd van het leven
Ja, infodumpen is iemand overladen met je kennis van een bepaald onderwerp, oversharen is meer persoonlijke info.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat weer iets anders dan oversharing?
Oversharing is teveel info delen. Infodumpen is teveel info blíjven delen, denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat weer iets anders dan oversharing?
"Oke, dus infodumpen is een term uit de autisten en adhder community die... He wacht eens even!"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had van de week ineens van mezelf door dat ik aan het infodumpen was tíjdens het infodumpen. Malle gewaarwording was dat.
Ik moet de 40 nog aantikken en menopauze enzo moet nog beginnenquote:
Maar psychologie kan ook een specifieke interesse zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, da's hoe ik het interpreteer. Info over jezelf teveel delen vs. info van een specifieke interesse.
Die combidiagnose is niet voor niets een uitdaging.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oke, dus infodumpen is een term uit de autisten en adhder community die... He wacht eens even!"
"Wat zijn jouw weekendplannen?"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die combidiagnose is niet voor niets een uitdaging.![]()
Nee, ging met sporten over weekendplannen, dus Le Mans. En toen ging m'n knop om.
Eigenlijk alles wel, maar bij die interesses heb je achteraf minder een "had ik die info over mezelf wel moeten delen..." effect.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar psychologie kan ook een specifieke interesse zijn.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat zijn jouw weekendplannen?"
"3 TV's en een skippybal"
"kinky"
Klopt. Ik weet waar mijn drang vandaan komt, maar het kruipt er elke keer weer doorheenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel, maar bij die interesses heb je achteraf minder een "had ik die info over mezelf wel moeten delen..." effect.
Ja die is kapot ofzo. Of werkt gewoon kutquote:
Ja, die route nam ik net ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik upload het in de app en haal de foto op via de webpagina. Want waarom zou je iets normaal kunnen gebruiken
If it works, it worksquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Die voorste tv staat, heel classy, op een krat bier.
Kerel en ik zijn eigenlijk gewoon trailer trash, maar dan met een fatsoenlijke baan en bijbehorend inkomen.quote:
Ook van Grolsch??quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Die voorste tv staat, heel classy, op een krat bier.
Betweterige trailer trash.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel en ik zijn eigenlijk gewoon trailer trash, maar dan met een fatsoenlijke baan en bijbehorend inkomen.
Ja, in het HJ krat zitten te veel volle flesjesquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in het HJ krat zitten te veel volle flesjes
Welterustenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:02 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker naar bed en verder met mijn boek, laters mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |