Lees net dat auto's elk jaar groter worden, dus dat wordt op dieet om straks je auto nog in en uit te kunnenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister was het ook weer feestsmalle plaatsen en beide buren stonden een beetje naar mij toe en er stond weer iemand onhandig wildgeparkeerd, dus het was prakken en buik inhouden bij het uitstappen.
Maar ik snap sommige mensen hier ook niet. Dan zijn het smalle plekken en kopen ze een dikke bmw die uit het vak puilt. Dat gaat toch niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lees net dat auto's elk jaar groter worden, dus dat wordt op dieet om straks je auto nog in en uit te kunnen
Ja ik lees het ook netquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lees net dat auto's elk jaar groter worden, dus dat wordt op dieet om straks je auto nog in en uit te kunnen
quote:
Daar heb ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik versta die mensen niet eens omdat ze hun zinnen nooit afmaken.
Aan de andere kant, als auto's steeds kleiner worden moet je ook op dieet om je auto nog in en uit te kunnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
frans is wel veel afgevallenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foutje baas, moet kunnenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Straks komt die handige Harry met z'n caravan die hij ook even ergens neer flikkert.
Interessant wel.quote:
Ja dat begrijp ik ook niet, dat is juist waar ik op let bij het kopen van een auto, dat ie nog een beetje fatsoenlijk in m'n parkeerplek past.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik snap sommige mensen hier ook niet. Dan zijn het smalle plekken en kopen ze een dikke bmw die uit het vak puilt. Dat gaat toch niet.
Ienimegamuisquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen auto. Dus hoef nooit op dieet
een hond is idd beter om stapjes te makenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen auto. Dus hoef nooit op dieet
Of jij puilt uit je auto, in plaats van je auto uit de parkeerplekquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als auto's steeds kleiner worden moet je ook op dieet om je auto nog in en uit te kunnen.
Als een blikje danerol dat op de hoedenplank in de zon heeft gelegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of jij puilt uit je auto, in plaats van je auto uit de parkeerplek
Ja zo zag ik het inderdaad voor me, zo'n opengebarsten blik croissantjesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als een blikje danerol dat op de hoedenplank in de zon heeft gelegen.
*Poef*quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als een blikje danerol dat op de hoedenplank in de zon heeft gelegen.
En dan krijg je dan straks een eventuele nieuwe diagnose en handvatten enzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Interessant wel.Had al een test gehad, dus ook even kijken wat waar meer bij zou horen. Was ook gevraagd om een ouder en m'n oude rapporten mee te nemen, om te kijken of het als kind ook al speelde.
And you'll be readyquote:
Ja, ze hebben bieden ook individuele en groepstherapie, om jezelf beter te leren begrijpen en leren dat op te vangen etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan krijg je dan straks een eventuele nieuwe diagnose en handvatten enzo?
Ahja dat klinkt wel chillquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben bieden ook individuele en groepstherapie, om jezelf beter te leren begrijpen en leren dat op te vangen etc.
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"quote:
Nouja, in de VS niet geheel ondenkbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"
Ok..
Ik heb soms wel medelijden met Amerikanen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"
Ok..
Is ook zo, maar dat klinkt toch niet als een schotquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, in de VS niet geheel ondenkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |