En dan krijg je dan straks een eventuele nieuwe diagnose en handvatten enzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Interessant wel.Had al een test gehad, dus ook even kijken wat waar meer bij zou horen. Was ook gevraagd om een ouder en m'n oude rapporten mee te nemen, om te kijken of het als kind ook al speelde.
And you'll be readyquote:
Ja, ze hebben bieden ook individuele en groepstherapie, om jezelf beter te leren begrijpen en leren dat op te vangen etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan krijg je dan straks een eventuele nieuwe diagnose en handvatten enzo?
Ahja dat klinkt wel chillquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben bieden ook individuele en groepstherapie, om jezelf beter te leren begrijpen en leren dat op te vangen etc.
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"quote:
Nouja, in de VS niet geheel ondenkbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"
Ok..
Ik heb soms wel medelijden met Amerikanen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"
Ok..
Is ook zo, maar dat klinkt toch niet als een schotquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, in de VS niet geheel ondenkbaar
Dat lijkt mij ook niet, maar jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dat klinkt toch niet als een schot
Moet zeggen dat het al enorm scheelt nu ik weet waarom ik bepaalde hindernissen extra lijk te hebben. Het is geen excuus, maar wel een verklaring voor mezelf en het maakt het soort van makkelijker om meer rust voor mezelf in te bouwen ofzo. (Waardoor ik de extra hindernissen beter aan kan)quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok..
Schotten hebben een aparte/opvallende Rquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet hoe een schot klinkt. Zoveel verschillende wapens.
Vraag ze naar Irn-Bruquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet hoe een schot klinkt. Zoveel verschillende wapens.
Howry.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schotten hebben een aparte/opvallende R![]()
https://www.reddit.com/r/harrypotter/s/36G1r5Inkfquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
I'm unwRapping my cRoissantje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zijn sinds 9/11 nooit meer echt helemaal oké geweest als samenleving.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms wel medelijden met Amerikanen de laatste tijd.
Whehehequote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/harrypotter/s/36G1r5Inkf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |