En dan krijg je dan straks een eventuele nieuwe diagnose en handvatten enzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Interessant wel.Had al een test gehad, dus ook even kijken wat waar meer bij zou horen. Was ook gevraagd om een ouder en m'n oude rapporten mee te nemen, om te kijken of het als kind ook al speelde.
And you'll be readyquote:
Ja, ze hebben bieden ook individuele en groepstherapie, om jezelf beter te leren begrijpen en leren dat op te vangen etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan krijg je dan straks een eventuele nieuwe diagnose en handvatten enzo?
Ahja dat klinkt wel chillquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben bieden ook individuele en groepstherapie, om jezelf beter te leren begrijpen en leren dat op te vangen etc.
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"quote:
Nouja, in de VS niet geheel ondenkbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"
Ok..
Ik heb soms wel medelijden met Amerikanen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik misschien wel eens verteld, maar stond in de VS een keer bij de kassa en m'n blik croissantjesdeeg barstte ineens open op de band. Die vrouw voor me dook ineen, en riep "OH MY GOD I THOUGHT I GOT SHOT!"
Ok..
Is ook zo, maar dat klinkt toch niet als een schotquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, in de VS niet geheel ondenkbaar
Dat lijkt mij ook niet, maar jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dat klinkt toch niet als een schot
Moet zeggen dat het al enorm scheelt nu ik weet waarom ik bepaalde hindernissen extra lijk te hebben. Het is geen excuus, maar wel een verklaring voor mezelf en het maakt het soort van makkelijker om meer rust voor mezelf in te bouwen ofzo. (Waardoor ik de extra hindernissen beter aan kan)quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok..
Schotten hebben een aparte/opvallende Rquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet hoe een schot klinkt. Zoveel verschillende wapens.
Vraag ze naar Irn-Bruquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Howry.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schotten hebben een aparte/opvallende R![]()
https://www.reddit.com/r/harrypotter/s/36G1r5Inkfquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
I'm unwRapping my cRoissantje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zijn sinds 9/11 nooit meer echt helemaal oké geweest als samenleving.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms wel medelijden met Amerikanen de laatste tijd.
Whehehequote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/harrypotter/s/36G1r5Inkf
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook mentale problemen die niemand schijnen te begrijpen, ik leef er maar mee
Worden allemaal opgelost door Muis in het bosquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook mentale problemen die niemand schijnen te begrijpen, ik leef er maar mee
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
Mja, het is helaas realistischer om zelf te (h)erkennen waar je hindernissen liggen en daar mee te leren leven/werken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
op een grote paddestoel ergens in de bosjesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden allemaal opgelost door Muis in het bos
Moeten we dan allemaal in bloemetjeskleren om een paal dansen? Huehuequote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat bos is inmiddels een massagrafquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, het is dan meer dat je begrijpt hoe het werkt. Geen excuus, maar ook niet meer een schuldgevoel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het al enorm scheelt nu ik weet waarom ik bepaalde hindernissen extra lijk te hebben. Het is geen excuus, maar wel een verklaring voor mezelf en het maakt het soort van makkelijker om meer rust voor mezelf in te bouwen ofzo. (Waardoor ik de extra hindernissen beter aan kan)
Trippyquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
op een grote paddestoel ergens in de bosjes
Klonk het als een soort Allo Allo-aflevering?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Over uitspraak gesproken. Zat van de week Das Perfekte Dinner te kijken en geen enkele van de 5 Duitsers aan tafel kon "Boeuf Bourguignon" uitsprekenZo moeilijk is dat toch niet
DAS BOEF BOER GIENONNER!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Over uitspraak gesproken. Zat van de week Das Perfekte Dinner te kijken en geen enkele van de 5 Duitsers aan tafel kon "Boeuf Bourguignon" uitsprekenZo moeilijk is dat toch niet
Precies.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is dan meer dat je begrijpt hoe het werkt. Geen excuus, maar ook niet meer een schuldgevoel?
Nou gewoon zo van "pew pew pew"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als een geinig horrorverhaal wel.quote:
Soort van Nederlandse scary movie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een geinig horrorverhaal wel.
Er is toch een film over dat zelfmoordbos in Japan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een geinig horrorverhaal wel.
Zou bíjna kijken.quote:
We houden toch wel van je hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben, da's hoe m'n hoofd werkt
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We houden toch wel van je hoor
Dat weet @IJsdraakje welquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch een film over dat zelfmoordbos in Japan?
Ik zal er voortaan rekening mee houden hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben als ik het gewoon beter weet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zijn zeker meerdere verhalen door geīnspireerd, film weet ik zo even niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch een film over dat zelfmoordbos in Japan?
Inmiddels moet je FOK!ken met een hele lijst in een documentje ernaast:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan rekening mee houden hoor
Beterrrrrrrr Bedquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht vroeger als ukkie dat het bedweter was en dat iemand dan alles over bedden wist.
User F = Af en toe een linkerbaangranaatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels moet je FOK!ken met een hele lijst in een documentje ernaast:
User A = Autist
User B = Autist + ADHD
User C = Gewoon een klootzak
User D = Betweter zonder Autisme, zelfde behandelen als User C.
User E = Aut.. never mind, heeft ban.
Ik had van de week ineens van mezelf door dat ik aan het infodumpen was tíjdens het infodumpen. Malle gewaarwording was dat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben als ik het gewoon beter weet.
Ze zouden eigenlijk een reclame moeten doen dat er bij de Beter Bed een beddenbedweter rondloopt die alles weet over bedden en dan als iemand iets zegt over een bed dat ie dan onder het bed vandaan springt om het te verbeterenquote:
4EBE, jij hier?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
User F = Af en toe een linkerbaangranaat
Ik heb nog nooit iemand beroofd van het levenquote:
Is dat weer iets anders dan oversharing?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had van de week ineens van mezelf door dat ik aan het infodumpen was tíjdens het infodumpen. Malle gewaarwording was dat.
Met de nadruk op nog???quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand beroofd van het leven
Ja, infodumpen is iemand overladen met je kennis van een bepaald onderwerp, oversharen is meer persoonlijke info.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat weer iets anders dan oversharing?
Oversharing is teveel info delen. Infodumpen is teveel info blíjven delen, denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat weer iets anders dan oversharing?
"Oke, dus infodumpen is een term uit de autisten en adhder community die... He wacht eens even!"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had van de week ineens van mezelf door dat ik aan het infodumpen was tíjdens het infodumpen. Malle gewaarwording was dat.
Ik moet de 40 nog aantikken en menopauze enzo moet nog beginnenquote:
Maar psychologie kan ook een specifieke interesse zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, da's hoe ik het interpreteer. Info over jezelf teveel delen vs. info van een specifieke interesse.
Die combidiagnose is niet voor niets een uitdaging.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oke, dus infodumpen is een term uit de autisten en adhder community die... He wacht eens even!"
"Wat zijn jouw weekendplannen?"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die combidiagnose is niet voor niets een uitdaging.![]()
Nee, ging met sporten over weekendplannen, dus Le Mans. En toen ging m'n knop om.
Eigenlijk alles wel, maar bij die interesses heb je achteraf minder een "had ik die info over mezelf wel moeten delen..." effect.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar psychologie kan ook een specifieke interesse zijn.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat zijn jouw weekendplannen?"
"3 TV's en een skippybal"
"kinky"
Klopt. Ik weet waar mijn drang vandaan komt, maar het kruipt er elke keer weer doorheenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel, maar bij die interesses heb je achteraf minder een "had ik die info over mezelf wel moeten delen..." effect.
Ja die is kapot ofzo. Of werkt gewoon kutquote:
Ja, die route nam ik net ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik upload het in de app en haal de foto op via de webpagina. Want waarom zou je iets normaal kunnen gebruiken
If it works, it worksquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Die voorste tv staat, heel classy, op een krat bier.
Kerel en ik zijn eigenlijk gewoon trailer trash, maar dan met een fatsoenlijke baan en bijbehorend inkomen.quote:
Ook van Grolsch??quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Die voorste tv staat, heel classy, op een krat bier.
Betweterige trailer trash.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel en ik zijn eigenlijk gewoon trailer trash, maar dan met een fatsoenlijke baan en bijbehorend inkomen.
Ja, in het HJ krat zitten te veel volle flesjesquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in het HJ krat zitten te veel volle flesjes
Welterustenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:02 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker naar bed en verder met mijn boek, laters mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |