quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We houden toch wel van je hoor
Dat weet @IJsdraakje welquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch een film over dat zelfmoordbos in Japan?
Ik zal er voortaan rekening mee houden hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben, da's hoe m'n hoofd werkt
Het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben als ik het gewoon beter weet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben, da's hoe m'n hoofd werkt
Er zijn zeker meerdere verhalen door geīnspireerd, film weet ik zo even niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch een film over dat zelfmoordbos in Japan?
Inmiddels moet je FOK!ken met een hele lijst in een documentje ernaast:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan rekening mee houden hoor
Beterrrrrrrr Bedquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht vroeger als ukkie dat het bedweter was en dat iemand dan alles over bedden wist.
User F = Af en toe een linkerbaangranaatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels moet je FOK!ken met een hele lijst in een documentje ernaast:
User A = Autist
User B = Autist + ADHD
User C = Gewoon een klootzak
User D = Betweter zonder Autisme, zelfde behandelen als User C.
User E = Aut.. never mind, heeft ban.
Ik had van de week ineens van mezelf door dat ik aan het infodumpen was tíjdens het infodumpen. Malle gewaarwording was dat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben als ik het gewoon beter weet.
Ze zouden eigenlijk een reclame moeten doen dat er bij de Beter Bed een beddenbedweter rondloopt die alles weet over bedden en dan als iemand iets zegt over een bed dat ie dan onder het bed vandaan springt om het te verbeterenquote:
4EBE, jij hier?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
User F = Af en toe een linkerbaangranaat
Ik heb nog nooit iemand beroofd van het levenquote:
Is dat weer iets anders dan oversharing?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had van de week ineens van mezelf door dat ik aan het infodumpen was tíjdens het infodumpen. Malle gewaarwording was dat.
Met de nadruk op nog???quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand beroofd van het leven
Ja, infodumpen is iemand overladen met je kennis van een bepaald onderwerp, oversharen is meer persoonlijke info.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat weer iets anders dan oversharing?
Oversharing is teveel info delen. Infodumpen is teveel info blíjven delen, denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat weer iets anders dan oversharing?
"Oke, dus infodumpen is een term uit de autisten en adhder community die... He wacht eens even!"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had van de week ineens van mezelf door dat ik aan het infodumpen was tíjdens het infodumpen. Malle gewaarwording was dat.
Ik moet de 40 nog aantikken en menopauze enzo moet nog beginnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |