Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook mentale problemen die niemand schijnen te begrijpen, ik leef er maar mee
Worden allemaal opgelost door Muis in het bosquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook mentale problemen die niemand schijnen te begrijpen, ik leef er maar mee
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
Mja, het is helaas realistischer om zelf te (h)erkennen waar je hindernissen liggen en daar mee te leren leven/werken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
op een grote paddestoel ergens in de bosjesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden allemaal opgelost door Muis in het bos
Moeten we dan allemaal in bloemetjeskleren om een paal dansen? Huehuequote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat bos is inmiddels een massagrafquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, het is dan meer dat je begrijpt hoe het werkt. Geen excuus, maar ook niet meer een schuldgevoel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het al enorm scheelt nu ik weet waarom ik bepaalde hindernissen extra lijk te hebben. Het is geen excuus, maar wel een verklaring voor mezelf en het maakt het soort van makkelijker om meer rust voor mezelf in te bouwen ofzo. (Waardoor ik de extra hindernissen beter aan kan)
Trippyquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
op een grote paddestoel ergens in de bosjes
Klonk het als een soort Allo Allo-aflevering?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Over uitspraak gesproken. Zat van de week Das Perfekte Dinner te kijken en geen enkele van de 5 Duitsers aan tafel kon "Boeuf Bourguignon" uitsprekenZo moeilijk is dat toch niet
DAS BOEF BOER GIENONNER!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Over uitspraak gesproken. Zat van de week Das Perfekte Dinner te kijken en geen enkele van de 5 Duitsers aan tafel kon "Boeuf Bourguignon" uitsprekenZo moeilijk is dat toch niet
Precies.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is dan meer dat je begrijpt hoe het werkt. Geen excuus, maar ook niet meer een schuldgevoel?
Nou gewoon zo van "pew pew pew"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet hoe een schot klinkt. Zoveel verschillende wapens.
Klinkt als een geinig horrorverhaal wel.quote:
Soort van Nederlandse scary movie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een geinig horrorverhaal wel.
Er is toch een film over dat zelfmoordbos in Japan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een geinig horrorverhaal wel.
Zou bíjna kijken.quote:
We houden toch wel van je hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus het is niet mijn schuld dat ik een betweter ben, da's hoe m'n hoofd werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |