Wat wilde je hebbenŋquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Mogelijk was ik wat impulsief, om 17:10 bedacht ik me dat ik wat bij de Ikea wilde hebben, en dat die om 18:00 uur dicht ging. Dus om 17:15 zat ik in de auto er naartoe
Hier welquote:
Le Mans, F1 en Indycarquote:
Een kastjequote:
Misschien vinden "we" het wel lekker prima allemaal, zo zonder gezeikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
3 miljoen alleenstaanden in nederland, misschien leggen we onze standaard te hoog?
Indycar? Heet die verjaardagsparade van trumpie zo?quote:
hmm denk dat iedereen wel een levenspartner wilquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vinden "we" het wel lekker prima allemaal, zo zonder gezeik
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
3 miljoen alleenstaanden in nederland, misschien leggen we onze standaard te hoog?
Op dit moment echt nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm denk dat iedereen wel een levenspartner wil
Prinsessengebakjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in kaneelbroodjes
En in van die daimgebakjes
En gerookte zalm
En ijsjes
En chocola
Hahaha hahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm denk dat iedereen wel een levenspartner wil
Dat vind ik persoonlijk helemaal niks, doe mij maar gewoon een originelequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of in de VS, zo'n cinnamon roll met een dikke laag cream cheese
Oh vrijdag is prima weer om weer eens naar de Dirk te gaan. Hopelijk hebben ze ook andere interessante aanbiedingen voor mij..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Ama @:Crack_ @:aldieandereijsjunkshier
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/ola-handijs-359452
Is prima hoor. 1 verkeerde move en je bent onderdeel van het bosquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow ik kom dan wel een keertje wandelen met jou en de hond
Ja bij de Deka waren ze deze week in de aanbiedingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier welKan ik eens een keertje die Liuk proberen
Stond vandaag bij de AH naar die dingen te kijken, maar die waren 4,65 per doos
Is pre-Trumpie jongequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Indycar? Heet die verjaardagsparade van trumpie zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |