Ook mars, snickers, magnum etc? Meer chocola needed.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Ama @:Crack_ @:aldieandereijsjunkshier
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/ola-handijs-359452
Gewoon even naar een Dirk rijden, pak ijsjes kopen en die daar op eten voordat het wegsmelt.quote:
Wel goede schouders.quote:
Moet ik ook eens op het lijstje zettenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Zweden, daar zijn ze het meest smakelijk
Of in de VS, zo'n cinnamon roll met een dikke laag cream cheesequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Zweden, daar zijn ze het meest smakelijk
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Nee klopt. Ik wist dat Bea Meulman al niet meer leefde, maar dat was echt een leuke serie toen...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij is ook alweer 10 jaar overleden
dus ik denk niet dat daar nog wat te vlechten valt
Wat wilde je hebbenŋquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Mogelijk was ik wat impulsief, om 17:10 bedacht ik me dat ik wat bij de Ikea wilde hebben, en dat die om 18:00 uur dicht ging. Dus om 17:15 zat ik in de auto er naartoe
Hier welquote:
Le Mans, F1 en Indycarquote:
Een kastjequote:
Misschien vinden "we" het wel lekker prima allemaal, zo zonder gezeikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
3 miljoen alleenstaanden in nederland, misschien leggen we onze standaard te hoog?
Indycar? Heet die verjaardagsparade van trumpie zo?quote:
hmm denk dat iedereen wel een levenspartner wilquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vinden "we" het wel lekker prima allemaal, zo zonder gezeik
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
3 miljoen alleenstaanden in nederland, misschien leggen we onze standaard te hoog?
Op dit moment echt nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm denk dat iedereen wel een levenspartner wil
Prinsessengebakjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in kaneelbroodjes
En in van die daimgebakjes
En gerookte zalm
En ijsjes
En chocola
Hahaha hahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm denk dat iedereen wel een levenspartner wil
Dat vind ik persoonlijk helemaal niks, doe mij maar gewoon een originelequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of in de VS, zo'n cinnamon roll met een dikke laag cream cheese
Oh vrijdag is prima weer om weer eens naar de Dirk te gaan. Hopelijk hebben ze ook andere interessante aanbiedingen voor mij..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |