SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bizar hoe die zich af en toe weten te verstoppen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je slaapt dan kruipen al die kruiden, blikjes en potjes eten heimelijk onder de voordeurplint door.
Dus nu staat bijna al mijn LEGO in mijn computer/hobbykamer.quote:
Daar begin ik al niet aan, ik bak niks van de sporten van mijn kinderen ...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:49 schreef Haags het volgende:
Vandaag het jaarlijkse 'de ouders spelen tegen kids wedstrijdje'
We zijn nu echt wel op het punt aangekomen dat de kids hun ouders daadwerkelijk alle hoeken van het veld laten zien
Goede plek wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus nu staat bijna al mijn LEGO in mijn computer/hobbykamer.
Dapper van je om al die meldingen te negeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Fml m'n abbo is verlopenwat gebeurt er allemaal.
Wij deden in het verleden altijd met een vijfkamp mee met de familie. Was altijd hilarisch.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:49 schreef Haags het volgende:
Vandaag het jaarlijkse 'de ouders spelen tegen kids wedstrijdje'
We zijn nu echt wel op het punt aangekomen dat de kids hun ouders daadwerkelijk alle hoeken van het veld laten zien
Mijn derde been heeft in de pot gehangenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Welke van de drie benen is nat? (@ TT)
Wet Leg is een Britse muziekact.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Welke van de drie benen is nat? (@ TT)
Yikes broquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn derde been heeft in de pot gehangen
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn derde been heeft in de pot gehangen
RECLAAAAAAAAAAMEEEEEEEEEEEEEEE!!!1!1!!1!!1!1!22!1!22!2!1!1!22!!1!!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Die ademen op zo'n typisch irritante jaren 10 manier seks uit, alsof ze de eersten en de enigen ter wereld zijn met een cloaca terwijl zelfs kikkers, gehandicapten zonder tanden en mussen seks hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wet Leg is een Britse muziekact.
hoezo laat je dat gebeuren?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
1910 of 2010?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ademen op zo'n typisch irritante jaren 10 manier seks uit, alsof ze de eersten en de enigen ter wereld zijn met een cloaca terwijl zelfs kikkers, gehandicapten zonder tanden en mussen seks hebben.
1810quote:
Die dame ademt seks, ja. Wat een armen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ademen op zo'n typisch irritante jaren 10 manier seks uit, alsof ze de eersten en de enigen ter wereld zijn met een cloaca terwijl zelfs kikkers, gehandicapten zonder tanden en mussen seks hebben.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die dame ademt seks, ja. Wat een armen.
*chocolade plaatjes zoektquote:
Ik snap niet hoe mensen zonder kunnen. Ik trek die reclame op mijn telefoon na een paar minuten al niet meer.quote:
Wordt het naaien of haken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet langzaam aan weer eens een hobby oppakken. Al een jaar weinig tot niet gehobbyd. Alleen maar geklust.
Hondenknuffelaar worden?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet langzaam aan weer eens een hobby oppakken. Al een jaar weinig tot niet gehobbyd. Alleen maar geklust.
Ken er aantal die een hippe camera kopen zodra ze een baby krijgen. Dan kan het bij een hond vast ook wel.quote:
Misschien een van die polaroid dingen dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou als tegenargument willen opmerken dat in mijn ervaring geen enkele camera als hip wordt gezien.
Ja dat is wel fair. Die zijn wel populair denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een van die polaroid dingen dan.
Is dit weer die kogelstootster van je?quote:
Is het die ene die ik al gezien heb?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie wel foto zien van Ambar in het fietsmandje? Waar ik wel bij twijfel of het niet te klein is voor hem.
Je abo ook verlopen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, user Kaneelstokje verkeerd in zwaar weer!
Ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het die ene die ik al gezien heb?
Hobby gevonden. Mandvlechten!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Ik kreeg dit mandje gratis, maar ik weet niet zo goed of ik hem goed genoeg vind
"Wat je allemaal met riet kan doen... tjonge jonge jonge!"quote:
Alleen als Riet daar consent voor geeft.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat je allemaal met riet kan doen... tjonge jonge jonge!"
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als Riet daar consent voor geeft.
Riet Brouwer uit Sam Samquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als Riet daar consent voor geeft.
Ja leuk! Al mag ik niet meer hobby's. Ik kijk nu naar een Ambar die een speelgoedbeest probeert te vermoordenquote:
Hete kaneel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
Volgens mij heeft het warme weer effect op kaneel
Hier ook.quote:
Dat haal je toch nooit?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Mogelijk was ik wat impulsief, om 17:10 bedacht ik me dat ik wat bij de Ikea wilde hebben, en dat die om 18:00 uur dicht ging. Dus om 17:15 zat ik in de auto er naartoe
Is ongeveer 20 minuutjes rijden, dus dat kon primaquote:
Of de zink, magnesium, arginine.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
Volgens mij heeft het warme weer effect op kaneel
Als je het eenmalig doet om een probleem op te lossen, valt het onder zelfredzaamheid vind ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja leuk! Al mag ik niet meer hobby's. Ik kijk nu naar een Ambar die een speelgoedbeest probeert te vermoorden
En dan 30 minuten langs de ektorps, billy’s en paxen op weg naar de afdeling waar je moest zijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ongeveer 20 minuutjes rijden, dus dat kon prima
zij is ook alweer 10 jaar overledenquote:
Eerst naar boven en dan gelijk weer naar beneden naar het magazijn, ze begonnen net met omroepen dat het 17:45 was en of iedereen even een beetje tempo wil maken toen ik bij de plantjes liepquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan 30 minuten langs de ektorps, billy’s en paxen op weg naar de afdeling waar je moest zijn?
Had je nog tijd voor een oeigoerendog?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst naar boven en dan gelijk weer naar beneden naar het magazijn, ze begonnen net met omroepen dat het 17:45 was en of iedereen even een beetje tempo wil maken toen ik bij de plantjes liep
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij is ook alweer 10 jaar overleden
dus ik denk niet dat daar nog wat te vlechten valt
Nee die waren ze al aan het opruimen, maar ik had ook geen zin in die teleurstellingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je nog tijd voor een oeigoerendog?
Een handgemaakte halsband voor Meneer Âmbar?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
Nu nog iets vinden om mijn leerbewerkingdrang te rechtvaardigen.
nooit geweten da je een 10 jaar overleden vrouw niet meer kan vlechten?quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die waren ze al aan het opruimen, maar ik had ook geen zin in die teleurstelling
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
nooit geweten da je een 10 jaar overleden vrouw niet meer kan vlechten?
Wil je leren schoenen maken of leren leren schoenen maken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit wil ik ook nog leren schoenen maken, maar dat schijnt een heel vak apart te zijn.
Oh en spinnen van wol enzo
Beidequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je leren schoenen maken of leren leren schoenen maken?
Hebben ze die vers bij dat vreeteiland na de kassa's? Ken ze alleen uit de vriezer daar, die vond ik wat droogjesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik![]()
De kaneelbroodjes zijn wel lekker.
In een zakje. Niet droog. Heb die meestal al op voordat ik thuis ben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze die vers bij dat vreeteiland na de kassa's? Ken ze alleen uit de vriezer daar, die vond ik wat droogjes
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een handgemaakte halsband voor Meneer Âmbar?
quote:
ah ja.... dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ze al 10 jaar dood is.
Hmm, moet ik de volgende keer maar eens op letten dan. Al zijn die kaneelbroodjes bij de AH ook erg smakelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een zakje. Niet droog. Heb die meestal al op voordat ik thuis ben.
Gewoon naar Zweden, daar zijn ze het meest smakelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, moet ik de volgende keer maar eens op letten dan. Al zijn die kaneelbroodjes bij de AH ook erg smakelijk
Waar zit de dirk hier?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Ama @:Crack_ @:aldieandereijsjunkshier
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/ola-handijs-359452
Ook mars, snickers, magnum etc? Meer chocola needed.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even naar een Dirk rijden, pak ijsjes kopen en die daar op eten voordat het wegsmelt.quote:
Wel goede schouders.quote:
Moet ik ook eens op het lijstje zettenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Zweden, daar zijn ze het meest smakelijk
Of in de VS, zo'n cinnamon roll met een dikke laag cream cheesequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Zweden, daar zijn ze het meest smakelijk
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Nee klopt. Ik wist dat Bea Meulman al niet meer leefde, maar dat was echt een leuke serie toen...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij is ook alweer 10 jaar overleden
dus ik denk niet dat daar nog wat te vlechten valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |