*chocolade plaatjes zoektquote:
Ik snap niet hoe mensen zonder kunnen. Ik trek die reclame op mijn telefoon na een paar minuten al niet meer.quote:
Wordt het naaien of haken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet langzaam aan weer eens een hobby oppakken. Al een jaar weinig tot niet gehobbyd. Alleen maar geklust.
Hondenknuffelaar worden?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet langzaam aan weer eens een hobby oppakken. Al een jaar weinig tot niet gehobbyd. Alleen maar geklust.
Ken er aantal die een hippe camera kopen zodra ze een baby krijgen. Dan kan het bij een hond vast ook wel.quote:
Misschien een van die polaroid dingen dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou als tegenargument willen opmerken dat in mijn ervaring geen enkele camera als hip wordt gezien.
Ja dat is wel fair. Die zijn wel populair denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een van die polaroid dingen dan.
Is dit weer die kogelstootster van je?quote:
Is het die ene die ik al gezien heb?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie wel foto zien van Ambar in het fietsmandje? Waar ik wel bij twijfel of het niet te klein is voor hem.
Je abo ook verlopen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, user Kaneelstokje verkeerd in zwaar weer!
Ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het die ene die ik al gezien heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |