Is prima hoor. 1 verkeerde move en je bent onderdeel van het bosquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow ik kom dan wel een keertje wandelen met jou en de hond
Ja bij de Deka waren ze deze week in de aanbiedingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier welKan ik eens een keertje die Liuk proberen
Stond vandaag bij de AH naar die dingen te kijken, maar die waren 4,65 per doos
Is pre-Trumpie jongequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Indycar? Heet die verjaardagsparade van trumpie zo?
dealquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is prima hoor. 1 verkeerde move en je bent onderdeel van het bos
Arie Luyendijkquote:
Hij zegt alleen maar dat ie komt wandelen..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is prima hoor. 1 verkeerde move en je bent onderdeel van het bos
Nee, is diequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Arie Luyendijk![]()
Of hoe je die naam ook schrijft
Tegenwoordig toch met Rinus Veekay?
Of is dat een andere tak van autosport??![]()
![]()
Ja ligt er ook een beetje aan waarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk helemaal niks, doe mij maar gewoon een originele
In Amsterdam schiet dat niet op nee, kom je net 2 kilometer verder in een half uurquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef Karzai het volgende:
ik heb net een nieuwe auto waar ik wat kilometers mee moet maken
En ik geef een voorwaarde om geen valse verwachtingen te geven. Dat heet verwachtingsmanagementquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar dat ie komt wandelen..
En ben je je maandsalaris kwijt aan parkeren...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Amsterdam schiet dat niet op nee, kom je net 2 kilometer verder in een half uur
nouja zoietsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Amsterdam schiet dat niet op nee, kom je net 2 kilometer verder in een half uur
30 euro p/m voor een parkeervergunning in oud westquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ben je je maandsalaris kwijt aan parkeren...
"Is goed, maar alleen als vrienden". Dat heet vriendelijk maar duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik geef een voorwaarde om geen valse verwachtingen te geven. Dat heet verwachtingsmanagement
Lijkt de benzine ineens heel goedkoopquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ben je je maandsalaris kwijt aan parkeren...
Dat is goedkoper dan hierquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
30 euro p/m voor een parkeervergunning ion oud west
Ik maak dit soort opmerkingen vaker naar mijn mannelijke vrienden. Het is een test. Als je de grap niet inziet dan wordt het nooit wat (die vriendschap)quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Is goed, maar alleen als vrienden". Dat heet vriendelijk maar duidelijk zijn.
Je zult vast veel vrienden hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak dit soort opmerkingen vaker naar mijn mannelijke vrienden. Het is een test. Als je de grap niet inziet dan wordt het nooit wat (die vriendschap)
Fair. Je moet wel soortgelijke schijthumor hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak dit soort opmerkingen vaker naar mijn mannelijke vrienden. Het is een test. Als je de grap niet inziet dan wordt het nooit wat (die vriendschap)
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:50 schreef Karzai het volgende:
tis wel een lekker autootje die nissan micra dus ben van plan er wat vaker erop uit te trekken
Ja mensen die dit kunnen waarderen.quote:
Waar wil je naartoe?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:50 schreef Karzai het volgende:
tis wel een lekker autootje die nissan micra dus ben van plan er wat vaker erop uit te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |