Wel een beetje hypocriet van die makelaar weer, dit kun je ook zien als een persoonlijke touch, maar nu is het weer niet verkoopklaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee die vond ik juist wel prachtig
Je zou bijna denken dat Roelie er voor gestudeerd heeftquote:
Het is meer dat álles dezelfde kleur heeft.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol nou ja wat ik al zei een wachtkamer van een Bergman kliniek ofzo (heeft Naomi het vast van afgekeken) Ik vind spierwitte muren niet zo.
Ja wat knallend oranje ofzo. Het is allemaal wat lafjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:22 schreef V. het volgende:
[..]
Het is meer dat álles dezelfde kleur heeft.
Wissel eens wat af, durf eens wat.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat knallend oranje ofzo. Het is allemaal wat lafjes.
Ik hou wel van oranjequote:
Dat vond ik dan weer stom. Waarom? Wil je daar een student proppen of zo? Er zat zelfs een stopcontact bovenop de kast..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:26 schreef V. het volgende:
Ik vond trouwens die kast met die trap wel heel leuk
Want?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:31 schreef V. het volgende:
Ik snap de frustratie van Maurits en Anouk wel.
Ik weet dat wel zeker! Maar ja, de ego's van die 2 vervelende vrouwen zat in de wegquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:20 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Roelie er voor gestudeerd heeft. En dat zij eigenlijk het voortouw had moeten nemen met het extra appartement (in plaats van de VT-Wonen copy-cats).
Victor zei zelf (vlak voor de beoordeling) dat ze een ander kleur beige op de muur hadden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:22 schreef V. het volgende:
[..]
Het is meer dat álles dezelfde kleur heeft.
Wissel eens wat af, durf eens wat.
Ja dat was briljant! Daar liep een gekrenkt egootje de deur uit!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:34 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Victor zei zelf (vlak voor de beoordeling) dat ze een ander kleur beige op de muur hadden.
Maar wist niet hoe snel hij moest weglopen toen de jury het met hem eens was
Als ik me ergens thuis zou voelen en op mijn gemak dan is het wel de plek van de zusjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Wilfreds ruimte sloeg nergens op. Marit brgrijpt het: tweede winst!!!
Precies!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik me ergens thuis zou voelen en om mijn gemak dan is het wel de plek van de zusjes.
Nou ja ik zou al nerveus worden met een glas rode wijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Je zult maar ongesteld zijn en dan plaats moeten nemen in de wachtkamer van Naomi en Victor
Trillende handenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik zou al nerveus worden met een glas rode wijn.
Ja precies of die is nog even vol als ik weer vertrekquote:
Het voegt natuurlijk toe aan het drama, goed in de ogen van het programma.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Oh jéé gaat echt hard spel worden volgende week, vind ik toch ook wel weer sneu.
De rest vergeet wel eens dat het om het totale plaatje gaat, je kan het nog zo netjes afwerken maar als het geen smoel heeft (showroom model) dan is het het net niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Het voegt natuurlijk toe aan het drama, goed in de ogen van het programma.
Maar ik ben het met je eens, het is inderdaad sneu. Haat en nijd onderling (Edith en Wilfred uitgezonderd).
Ze gaan te veel voor veilig en zo werkt het programma niet. Die meubels gaan er meestal ook weer uit, tenzij je een zelf niks hebt. Ik zou mijn bank, eettafel en bed absoluut mee verhuizen. Wat sfeer creeren is voor het programma zeker belangrijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Zouden Anouk en Maurits nou echt niet door hebben dat ze eenhele onpersoonlijke woonkamer hebben gemaakt? Zelfde geldt voor Naomi en Victor.
Begin (?) deze week hadden Anouk en Maurits al de eerste breuk door niet de werklui van Victor z'n bedrijf in te huren. Door mensen in te huren van je concurrent wordt je natuurlijk nooit zelf de winnaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Zouden Anouk en Maurits nou echt niet door hebben dat ze eenhele onpersoonlijke woonkamer hebben gemaakt? Zelfde geldt voor Naomi en Victor.
Nee. Want ze hebben zelf ook geen persoonlijkheid. En dat is niet eens grappig bedoeld....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Van de 2 Zeehondjes is Wilfred nog wel het meest vaag. Edith wil nog wel opschieten, die heeft nog wel gevoel voor planning, dat merkte je vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
Toch wel schattig van Wilfried, hoezo stress en opschieten, hij wil een mooie eigen gemaakte lamp.
Ja diep triest. Autisme als scheldwoord gebruikenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Maurits heeft zelfkennis: "Ik ben toch lichtelijk autistisch en neurotisch dus.."
Is dat zo? Het wordt toch gemeubileerd opgeleverd?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaan te veel voor veilig en zo werkt het programma niet. Die meubels gaan er meestal ook weer uit, tenzij je een zelf niks hebt. Ik zou mijn bank, eettafel en bed absoluut mee verhuizen. Wat sfeer creeren is voor het programma zeker belangrijk.
Over welke situatie heb je het?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef KnutselKoningin het volgende:
Ik vind de productie ook slecht bezig. Grijp gewoon in bij dit soort oneerlijke situaties en trek het speelveld recht.
Precies! En hoorde je vandaag dat Maurits nu ook uitdrukkelijk zei dat zij, als enige van de niet-professionals, elke week een kamer hebben opgeleverd?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:06 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Begin (?) deze week hadden Anouk en Maurits al de eerste breuk door niet de werklui van Victor z'n bedrijf in te huren.
Ja maar dat wil niet zeggen dat je daar maar mee moet leven, appartement kan helemaal je smaak zijn maar de meubels ruk. Het is een tv programma dus die gaan voor het verkoop plaatje. Die meubels kunnen op marktplaatsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is dat zo? Het wordt toch gemeubileerd opgeleverd?
Omdat ie zich schaamt voor zijn kale knerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:41 schreef sjaakspark het volgende:
Waarom heeft Wilfred altijd dat lelijke hoedje op. Is toch geen gezicht.
Volgens mij had Eva helemaal niet door dat het mos wasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
Die vloer bij Edith en Wilfried, gatverredamme, wat lelijk. Dan viel het mos tegen de muur nog mee.
Ja raar ook met dat hokje met klapdeuren. En we worden weer belazerd, ik dacht, ga nog even sneaken op Funda, haha, alle appartementen zijn eraf gehaald en staan ook niet bij 'verkocht'.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij had Eva helemaal niet door dat het mos was![]()
En die Wilfred maar blij zijn dat ie iets unieks had in zijn woonkamer![]()
Vond hun appartement trouwens een rare wereldwinkel-sfeer hebben...
Natuurlijk is de jury schuldig! Die hebben geen smaak..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:17 schreef Arcee het volgende:
Marit en RoelieLeuk dat ze gewonnen hebben.
Kan Naomi daar weer over gaan janken, terwijl de zussen er niks aan kunnen doen. Geef dan de jury de schuld.
Ik dacht dat hij intelligente vouwdeuren ging maken, maar je kunt in dat (toch al kleine) hok helemaal niks neerzetten, anders kun je die draaideuren niet meer bewegen, zo groot zijn ze...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja raar ook met dat hokje met klapdeuren.
Ongelooflijk, die man met zijn rare petjes. Wilfred Wortelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij intelligente vouwdeuren ging maken, maar je kunt in dat (toch al) hok helemaal niks neerzetten, anders kun je die draaideuren niet meer bewegen...![]()
Uitvindertje hoor die Wilfred Wortel
Echt een lampie die manquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ongelooflijk, die man met zijn rare petjes. Wilfred Wortel![]()
![]()
![]()
En roze brilquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En Edith kijkt verliefd scheel met haar dubbele bril..
Perfecte weekanalyse weer. Je hebt je zelf echt ingehouden nu even qua Marit adoratie. Mark had wel wat grappige opmerkingen boven zijn kop koffie met peuk, maar die ben ik al snel weer vergeten. Oja, dat ie niet van plan was om ook een tenniselleboog of spit te krijgen door te hard werken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
Het was een week van door roeien en ruiten gaan in Het Blok.
*knip*
Oh, had Moffel nog iets van niveau te zeggen trouwens?
[ afbeelding ]
Even mijzelf corrigeren, ze staan er wel weer op nu, Open Huis.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja raar ook met dat hokje met klapdeuren. En we worden weer belazerd, ik dacht, ga nog even sneaken op Funda, haha, alle appartementen zijn eraf gehaald en staan ook niet bij 'verkocht'.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
----Keigoeie weekoverzicht---
[ afbeelding ]
quote:Overigens was ik nogal verbaasd dat Aanhangsel het ineens had over een hond die een dagje zou komen, want ik was toch in de veronderstelling dat Meeloper haar schoothondje was.
En dat terwijl dat een inkoppertje was geweest, helemaal met die demo van haarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Perfecte weekanalyse weer. Je hebt je zelf echt ingehouden nu even qua Marit adoratie.
Ja dit vind ik nu ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:30 schreef PeterKelder het volgende:
maar in dat gedoe met overpad zijn zij in wezen ook slachtoffer omdat de productie niet vooraf met een betere oplossing is gekomen - wat om meerdere redenen wel had gemoeten in mijn optiek - en het nu lekker laat dooretteren om de afleveringen te kunnen vullen met het nodige drama
Omdat je aan de voorkant ook geen echt mooi uitzicht hebt, alleen bij m&a (maas in de verte als dat al zichtbaar is). En bij m&r is het juist raar, die hadden een woonkamer met balkon kunnen hebben (dat stuk dat ze nu als toegang hebben).quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom die architect bij alle appartementen de woonkamer aan de achterkant van het gebouw heeft geplaatst en de slaapkamers aan de voorkant, behalve bij Marit en Roelie (het grootste en duurste appartement). Uitzicht op die binnenplaats en een of ander lelijk complex is niet om aan te zien.
Ja al dat achterbakse gedoe met die bakwagen, eigen spullen gebruiken en dan niet willen uitlenen, klussers invliegen als “vrienden”, budgetten die me niet uit lijken te komen en als kers op de taart toch dat 1 appartement de “snelweg” van het Blok is. Oja en dat geklier dat Maurits rechterhand is; meteen korte metten mee maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Over welke situatie heb je het?
En ben je écht een knutselkoningin? En zo ja, wie vind je het beste klussen (behalve de professionals)?
Ja, toen was alles even vergeten en vergeven. Mooi moment inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
En oprecht: ik heb nog nooit zo'n enthousiasme en warm groepsgevoel gezien bij de uitslag van dat spel als deze week. Was de onderlinge sfeer maar altijd zo prettig...
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
de ijskoude reactie van afgunst van de Vier Musketiers op de winst van Marit en Roelie was door het scherm voelbaar.
Mee eens, behalve die kolossale nis.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:16 schreef Michellee het volgende:
Ik vind de zusjes echt wel een beetje vervelend, maar ik vond hun huiskamer wel het mooist. Meteen een soort thuis gevoel.
Van Naomi en Anouk, beiden erg klinisch, toch vond ik de kamer van Naomi en Victor wel iets leuker dan die van Anouk en Maurits, die was erg klinisch en ook niks aan de muur.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:45 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Ja al dat achterbakse gedoe met die bakwagen, eigen spullen gebruiken en dan niet willen uitlenen, klussers invliegen als “vrienden”, budgetten die me niet uit lijken te komen en als kers op de taart toch dat 1 appartement de “snelweg” van het Blok is. Oja en dat geklier dat Maurits rechterhand is; meteen korte metten mee maken.
En wat me ook compleet in het verkeerde keelgat schoot is dat Mau en z’n persoon over Marit ging zeiken dat ze zoveel om hulp vroeg. (Er compleet aan voorbij gaan dat hij de hele tijd rondhangt bij Victor tot hij hulp krijgt…)
De beste knutselaar is Wilfred; die man heeft geen gevoel voor tijd, maar wel gouden handjes. Edith komt niet echt in beeld, maar zij snappen het geloof ik wel. Tweede beste amateurduo vind ik Marit&Roelie, aangezien zij met 0 ervaring zijn binnengekomen en dit maar wel even flikken. Daarna de rest, denk ik, vind hen meer stylisten dan knutselaars. Ondanks dat M&H en M&dinges beide al een huis hebben verbouwd. Overigens scoren bijna alle amateurs boven Faisel in mijn boekje.
Ik denk dat ze misschien gewonnen hebben omdat hun stijl beviel. Persoonlijk en ‘gelijk thuis’. Dat beige gedoe is onpersoonlijk en dertien in een dozijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:04 schreef d.k. het volgende:
De kasten van m&r hadden de hoogte in gemoeten, dat levert iets op om naar te kijken en de hoogte te benadrukken. De lambrisering doet dat nu net niet. En ja het oogt knus maar ook niet verkooptechnisch neutraal.
Aan de ene kant snap ik wel dat ze ermee doorgaan. Volgens hun gaan het op deze manier uiteindelijk het meest opleveren. Kan best kloppen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:02 schreef blessed19 het volgende:
Ik ben wel fan van hoe de kamer van m+r is geworden. Vind het veel levendiger dan al het beige van de andere 2 stellen.
De jury heeft al vaker aangegeven dat ze die beige kleuren niet mooi vinden, ik snap dan ook niet dat ze ermee door gaan.
De juryleden gaan het niet kopen. Dat zal de motivatie zijn om hun styling niet aan te passen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:02 schreef blessed19 het volgende:
Ik ben wel fan van hoe de kamer van m+r is geworden. Vind het veel levendiger dan al het beige van de andere 2 stellen.
De jury heeft al vaker aangegeven dat ze die beige kleuren niet mooi vinden, ik snap dan ook niet dat ze ermee door gaan.
Misschien vinden veel kopers ook het app. van M&R aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:39 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De juryleden gaan het niet kopen. Dat zal de motivatie zijn om hun styling niet aan te passen.
Dan ben je nog afhankelijk van Sjonnie & Anita.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Eigenlijk zou je, als je weet dat je mee gaat doen met Het Blok, vooraf eerst eens aan een (paar) makelaar(s) moeten vragen wat voor type kopers in Katrien zouden willen wonen.
En dan daarna hun smaak bepalen bijv. door eens met een echt goede stylist(e) te praten. Dan pas kun je een 'smaakplan' maken voor de styling elke kamer van jouw appartement.
Als je de opleveringen wilt winnen, is dat zinniger dan klusmateriaal reserveren in een magazijn en jouw bouw-collega's paraat laten staan...
Wat hebben Naomi & Victor ermee te maken? Ik mis iets...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:30 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Dan ben je nog afhankelijk van Sjonnie & Anita.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |