Nou ja ik zou al nerveus worden met een glas rode wijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Je zult maar ongesteld zijn en dan plaats moeten nemen in de wachtkamer van Naomi en Victor
Trillende handenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik zou al nerveus worden met een glas rode wijn.
Ja precies of die is nog even vol als ik weer vertrekquote:
Het voegt natuurlijk toe aan het drama, goed in de ogen van het programma.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Oh jéé gaat echt hard spel worden volgende week, vind ik toch ook wel weer sneu.
De rest vergeet wel eens dat het om het totale plaatje gaat, je kan het nog zo netjes afwerken maar als het geen smoel heeft (showroom model) dan is het het net niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Het voegt natuurlijk toe aan het drama, goed in de ogen van het programma.
Maar ik ben het met je eens, het is inderdaad sneu. Haat en nijd onderling (Edith en Wilfred uitgezonderd).
Ze gaan te veel voor veilig en zo werkt het programma niet. Die meubels gaan er meestal ook weer uit, tenzij je een zelf niks hebt. Ik zou mijn bank, eettafel en bed absoluut mee verhuizen. Wat sfeer creeren is voor het programma zeker belangrijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Zouden Anouk en Maurits nou echt niet door hebben dat ze eenhele onpersoonlijke woonkamer hebben gemaakt? Zelfde geldt voor Naomi en Victor.
Begin (?) deze week hadden Anouk en Maurits al de eerste breuk door niet de werklui van Victor z'n bedrijf in te huren. Door mensen in te huren van je concurrent wordt je natuurlijk nooit zelf de winnaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Zouden Anouk en Maurits nou echt niet door hebben dat ze eenhele onpersoonlijke woonkamer hebben gemaakt? Zelfde geldt voor Naomi en Victor.
Nee. Want ze hebben zelf ook geen persoonlijkheid. En dat is niet eens grappig bedoeld....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Van de 2 Zeehondjes is Wilfred nog wel het meest vaag. Edith wil nog wel opschieten, die heeft nog wel gevoel voor planning, dat merkte je vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
Toch wel schattig van Wilfried, hoezo stress en opschieten, hij wil een mooie eigen gemaakte lamp.
Ja diep triest. Autisme als scheldwoord gebruikenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Maurits heeft zelfkennis: "Ik ben toch lichtelijk autistisch en neurotisch dus.."
Is dat zo? Het wordt toch gemeubileerd opgeleverd?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaan te veel voor veilig en zo werkt het programma niet. Die meubels gaan er meestal ook weer uit, tenzij je een zelf niks hebt. Ik zou mijn bank, eettafel en bed absoluut mee verhuizen. Wat sfeer creeren is voor het programma zeker belangrijk.
Over welke situatie heb je het?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef KnutselKoningin het volgende:
Ik vind de productie ook slecht bezig. Grijp gewoon in bij dit soort oneerlijke situaties en trek het speelveld recht.
Precies! En hoorde je vandaag dat Maurits nu ook uitdrukkelijk zei dat zij, als enige van de niet-professionals, elke week een kamer hebben opgeleverd?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:06 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Begin (?) deze week hadden Anouk en Maurits al de eerste breuk door niet de werklui van Victor z'n bedrijf in te huren.
Ja maar dat wil niet zeggen dat je daar maar mee moet leven, appartement kan helemaal je smaak zijn maar de meubels ruk. Het is een tv programma dus die gaan voor het verkoop plaatje. Die meubels kunnen op marktplaatsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is dat zo? Het wordt toch gemeubileerd opgeleverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |