Nou dat is mooi! Mij geef je nooit gelijk!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:52 schreef V. het volgende:
[..]
Ik loop iets achter, ik geef je nu helemaal gelijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou dat is mooi! Mij geef je nooit gelijk!
Ik voel me benadeeld!!
Dat was al zo. Alleen moet dan iedereen er gebruik van kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik dacht trouwens echt dat ze geen eigen spullen mochten meenemen.... maar nu dus kennelijk weer wel...
Dat is zo in het voordeel van de Filthy Four...
Dan geef jij mij gewoon de bakwagen niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou dat is mooi! Mij geef je nooit gelijk!
Ik voel me benadeeld!!
Jepquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:06 schreef V. het volgende:
Zei Naomi nou "Het is de manier waarop je het vraagt, Hitler?"
Ik vind dat wel mooi, beter dan spierwit, warme kleur.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:04 schreef V. het volgende:
Godsamme, die eeuwige hopjesvladiarreekleur van die kut-Anouk
Ik heb niets met dat saŕie 'hotelchic'.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi, beter dan spierwit, warme kleur.
Ja die zijn toch net even wat anders dan de zoveelste hotel look.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef __Fokker__ het volgende:
Die lelijke nooddeur bij Faisel & Chris. Gaat die nog eruit?
Vind zelf Marit & Roelie het mooist
Ik vond die tv-ombouw veeeel te lomp.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
Wat lelijk bij Naomi en Vic, dat eethoekje ook. Lijkt wel een wachtkamer.
+1 voor wat ik kon zien.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die draaideuren in dat extra kamerje van de Zeehondjes slaat nergens op, ze nemen heel veel ruimte in beslag...
Lol nou ja wat ik al zei een wachtkamer van een Bergman kliniek ofzo (heeft Naomi het vast van afgekeken) Ik vind spierwitte muren niet zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:15 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb niets met dat saŕie 'hotelchic'.
Ik vond de ruimtes van Mardy en de sisters meer karakter hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |