Lijken mij hartstikke lieve mensen, maar het zijn wel dromers. Van die types die met Nils Holgersson op de rug van ganzen rondvliegen. Edith is ook echt een anachronisme van jewelste... 52 en ziet eruit als Vrouwtje Theelepel op haar 80e. Wilfred doet mij denken aan mijn beste vriend, toffe gast, maar ook echt een rommelaar die met plakband en sillyputty probeert waterleidingen aan te leggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:48 schreef Boca_Raton het volgende:
@:V. Wat vind je van Edith en Wilfred?
Treffend!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:57 schreef V. het volgende:
[..]
Lijken mij hartstikke lieve mensen, maar het zijn wel dromers. Van die types die met Nils Holgersson op de rug van ganzen rondvliegen. Edith is ook echt een anachronisme van jewelste... 52 en ziet eruit als Vrouwtje Theelepel op haar 80e. Wilfred doet mij denken aan mijn beste vriend, toffe gast, maar ook echt een rommelaar die met plakband en sillyputty probeert waterleidingen aan te leggen.
Onze fantasie sloeg op hol!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zeg, hebben jullie gisteravond laat nog flink aan de wijn gezeten of zo?![]()
Of de vraag: heeft team bril hun kamer af voor het eerstquote:
En heeft Faisal zijn werklui voldoende koffie gegeven zodat de woonkamer klaar is?!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of de vraag: heeft team bril hun kamer af voor het eerst
Of krijgen Maurits en Anouk hun kamer af
Oei, moeilijke vragen… team bril die heeft alleen de deurklink af. Maurits en Anouk hebben ‘m voor driekwart af.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of de vraag: heeft team bril hun kamer af voor het eerst
Of krijgen Maurits en Anouk hun kamer af
NEEquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En heeft Faisal zijn werklui voldoende koffie gegeven zodat de woonkamer klaar is?!
Duidelijke taal. Nou dan wordt het deze keer de Klussende Paaldanseres en haar Diadeem-zusjequote:
Of Heidy en Markiemark…quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Duidelijke taal. Nou dan wordt het deze keer de Klussende Paaldanseres en haar Diadeem-zusje
Ja en dat krijg je ervan als je dwars gaat liggen, dan gunnen ze je ook niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zusjes vind ik van alle stellen het vervelendste
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat krijg je ervan als je dwars gaat liggen, dan gunnen ze je ook niks.
Keuken is een aparte oplevering. Daarom is die kamer ook ingedeeld. Tot hier en niet verderquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
Wat ik mij dan weer afvraag, hoe kun je een woonkamer opleveren waar nog geen keuken in zit? Niemand heeft een dichte keuken daar.
Raar, dus alleen een zithoek? Vaak staat een eettafel halverwege.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Keuken is een aparte oplevering. Daarom is die kamer ook ingedeeld. Tot hier en niet verder
Boude bewering, maar ze zijn wel enorme zeikerds.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zusjes vind ik van alle stellen het vervelendste
Nou ja een eettafel zullen ze wel als keuken meubel zien. Dus dan is het één geheel. Ook wel logisch anders kunnen andere stellen een voorsprong maken met de keuken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Raar, dus alleen een zithoek? Vaak staat een eettafel halverwege.
Toch vind ik dat zoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:46 schreef V. het volgende:
[..]
Boude bewering, maar ze zijn wel enorme zeikerds.
Nou dat is mooi! Mij geef je nooit gelijk!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:52 schreef V. het volgende:
[..]
Ik loop iets achter, ik geef je nu helemaal gelijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou dat is mooi! Mij geef je nooit gelijk!
Ik voel me benadeeld!!
Dat was al zo. Alleen moet dan iedereen er gebruik van kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik dacht trouwens echt dat ze geen eigen spullen mochten meenemen.... maar nu dus kennelijk weer wel...
Dat is zo in het voordeel van de Filthy Four...
Dan geef jij mij gewoon de bakwagen niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou dat is mooi! Mij geef je nooit gelijk!
Ik voel me benadeeld!!
Jepquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:06 schreef V. het volgende:
Zei Naomi nou "Het is de manier waarop je het vraagt, Hitler?"
Ik vind dat wel mooi, beter dan spierwit, warme kleur.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:04 schreef V. het volgende:
Godsamme, die eeuwige hopjesvladiarreekleur van die kut-Anouk
Ik heb niets met dat saŕie 'hotelchic'.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi, beter dan spierwit, warme kleur.
Ja die zijn toch net even wat anders dan de zoveelste hotel look.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef __Fokker__ het volgende:
Die lelijke nooddeur bij Faisel & Chris. Gaat die nog eruit?
Vind zelf Marit & Roelie het mooist
Ik vond die tv-ombouw veeeel te lomp.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
Wat lelijk bij Naomi en Vic, dat eethoekje ook. Lijkt wel een wachtkamer.
+1 voor wat ik kon zien.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die draaideuren in dat extra kamerje van de Zeehondjes slaat nergens op, ze nemen heel veel ruimte in beslag...
Lol nou ja wat ik al zei een wachtkamer van een Bergman kliniek ofzo (heeft Naomi het vast van afgekeken) Ik vind spierwitte muren niet zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:15 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb niets met dat saŕie 'hotelchic'.
Ik vond de ruimtes van Mardy en de sisters meer karakter hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |