Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Hij zocht zelf ook de grens opquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja want eerlijk spelen beloont niet hoor ik net![]()
En al die hoogtepunten missen van Florisquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ik haat dit altijd. Gewoon koffer pakken en eruit is wel prima
pcies. Schop onder je hol en optiefen met je ton.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ik haat dit altijd. Gewoon koffer pakken en eruit is wel prima
Hij heeft ook zijn plek een keer weggegeven aan Senna, maar ja 3 keer gespeeld toch?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:39 schreef StephanL het volgende:
11 maanden zo fanatiek en dan niks winnen
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft ook zijn plek een keer weggegeven aan Senna, maar ja 3 keer gespeeld toch?
Ja, half boekwerk ook. Prima moment om koffie te fixenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En al die hoogtepunten missen van Floris
Echt niet![]()
Ja, ook zonder ton, weg ermeequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
pcies. Schop onder je hol en optiefen met je ton.
Anders? Iets minder broccoli op het menu, maar verder is het gewoon de ene klaphark ruilen voor de ander hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is goed dat hij na 11 maand gaat, maar het zal toch even anders zijn zonder hem. Weet dat niet iedereen hier 'm graag zag, maar ik had hem de ton wel gegund.
Ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is goed dat hij na 11 maand gaat, maar het zal toch even anders zijn zonder hem. Weet dat niet iedereen hier 'm graag zag, maar ik had hem de ton wel gegund.
Ik las dit en dacht oeh ik pak ff water, hopelijk is het dan voorbij.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, half boekwerk ook. Prima moment om koffie te fixen
Sja.. Erik is geen Florisquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Anders? Iets minder broccoli op het menu, maar verder is het gewoon de ene klaphark ruilen voor de ander hoor.
El Chequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie zit er nu eigenlijk het langst? Herintreders niet meegerekend.
We krijgen nog een toespraak van Robertquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoop inmiddels toch wel dat we de binnenkomst van Erik zo gaan zien, best benieuwd hoe anderen reageren en of ze hem kennen.
@greysbonesquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie zit er nu eigenlijk het langst? Herintreders niet meegerekend.
Hij heeft gewoon elke maand zijn gage gekregen voor 'n beetje lanterfanten daar in de loodsquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel sneu na elf maanden heen ton
Oef! Nu duik ik zelfs onder de bank om geen rondvliegend meubilair te koppenquote:
Precies en er komen straks weer twee blondjes binnen , dus El_smullen kan weer losquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit zoveel sex gehad als ooit tevoren, logisch dat hij blijft.
Ik weet waar @Whuzz huis staatquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oef! Nu duik ik zelfs onder de bank om geen rondvliegend meubilair te koppen
Zijn verhaallijn was wel op na het aanzoekquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
John
Heeft ook heel weinig toegevoegd de laatste maand (en)
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
We krijgen nog een toespraak van Robert
Hoe bijzonder John is
Want Robert maakt nooit vrienden
Dus moet John wel heel bijzonder zijn
Ik zit binnenkort in een loods en als je mij bedreigt krijg je een gele kaart. En wordt Roma heeeewllll eerrrugggg booowwwwsssss. Ook.quote:
Da's altijd tussen de cyclussen inquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Waarom krijgen we ineens een flashback aflevering
Is altijd als iemand naar huis gaatquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Ja hallo. Je moet je influencer carrière ergens mee starten...quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap dat gejank nooit zo. Ze laten met gemak familie, kinderen en kleinkinderen achter om daar in te gaan. Maar gaat er een bewoner weg dan is het janken.
Dat is zo als iemand vertrekt, dan krijg je diegene zijn flashback te zien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Een Poolse uit Utrecht die opgroeide in Limburgquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Seymona, 33, een Poolse uit Utrecht die opgroeide in Limburg
Joe, 20, uit Amersfoort
Kim, 28, uit het Friese Spierdijk
Erik, 50, uit Waarder
O jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja hallo. Je moet je influencer carrière ergens mee starten...
Haha jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een Poolse uit Utrecht die opgroeide in Limburg
Ok, naja, ze hebben net een ton uitgekeerd, dus het budget is op. Snappik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd als iemand naar huis gaat
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Edelfigurant Floor krijgl wel héél erg veel flashback
Verkeerde hoofd gekekenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
Is dát Senna?
jezus. Floris. Wat. Doe. Je.
Ja, liefde maakt blind. Ze is best knap. Maar qua persoonlijkheid weet ik het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
Is dát Senna?
jezus. Floris. Wat. Doe. Je.
Ik vrees het ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Die komt over 3 maanden weer terug
Net zoiets als Martine Bijl ? M'n moeder komt uit Drachten en mijn vader uit Maastricht lalalalalaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een Poolse uit Utrecht die opgroeide in Limburg
Wat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, liefde maakt blind. Ze is best knap. Maar qua persoonlijkheid weet ik het niet.
Ericcccquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nou benieuwd wie die oude bekende is🤑
Dat mag ik hopen ja!quote:
Nee hoor, volgens mij hetzelfdequote:
Nope juist verwijderdquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
overdosis fillers en botox(prijzen)geld moet rollen
Ben benieuwd hoelang dat stand houdt. Hij vroeg haar wel heel snel ten huwelijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nah..oprotte.. ga lekker verder op InstaShit![]()
[ afbeelding ]
Floris ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben slecht in gezichten hoor
Ja, ik ook. Het is een verwend, jaloers meisjequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang dat stand houdt. Hij vroeg haar wel heel snel ten huwelijk
Precies.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij nooit lang. Maar ja dat dacht ik van Romy en Chemal toen ookquote:
Nog een paar weken/maanden Instagram enTikTakspammen en dan is het wel klaar, geld opquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mij sloeg het ook nergens opquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Ze moeten elkaar nog echt leren kennen.
Was ook een belachelijke aanzoek.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef King_Merc het volgende:
Zou Erik nog maagd zijn.. zo ja.. hoeft ie alleen maar spare ribs te kluiven en Roma duikt er boven op..
Vast welquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef King_Merc het volgende:
Zou Erik nog maagd zijn.. zo ja.. hoeft ie alleen maar spare ribs te kluiven en Roma duikt er boven op..
Op elk potje past een deksel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef King_Merc het volgende:
Hij was Meester in likken..quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op elk potje past een deksel.
Maar op een blikje? Nee dus.
En als welkoms diner elk bondje 2.5kg spareribs speciaal voor Romaquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert hangt allang niet meer, morgen 2 Blondjes, 1 NogUitzoeken en 1 Erik
Gezien zijn voorliefde voor dames van rond de 24 tot 30.. geloof ik ook niet dat hij een dame zal vindenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoeveel zullen hem kennen, die nu in de loods zittenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Eric is best goed in (fysieke) spellen en ook best slim. Maar hij is heel irritant om mee samen te leven, dus lastige keus of je 'm wel of niet in je bondje wilt.
Mwah die zijn er wel, maar echt sexy is het niet neequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klaarkomen op Kluivers, zo een redt het wel bij de mannenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als welkoms diner elk bondje 2.5kg spareribs speciaal voor Roma
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Roma is bang dat er een leukere meid binnenkomt.
Ok, maar, die kans is 99%
Ik vemoed dat zelfs Eric een leukere meid is dan Roma...
Zit ik niet op te wachten... soort van Leifheit-tv je blijft dweilen met dat gespetterquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Roma houd wel gewoon van zoenen, alleen zoenen, veel zoenen, iedere dag zoenen, misschien moet Erik dat nog leren en is dit de ideale combinatie, win win voor beide, alleen zoenen meer niet
Dat is een dop!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah die zijn er wel, maar echt sexy is het niet nee
[ afbeelding ]
Het was maar een paar jaar geleden, en iedereen die in een dergelijke Show als DBG wil, kent ook al die andere Shows, maar ze juichen zoiezo al verplicht, dat hoort bij de actquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel zullen hem kennen, die nu in de loods zitten
Gewoon de uitzending niet live kijken en dan doorspoelen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit ik niet op te wachten... soort van Leifheit-tv je blijft dweilen met dat gespetter
Dat mag niet van KPNquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon de uitzending niet live kijken en dan doorspoelen.
Wist dat Erik een jaar met een tube tandpasta kan doen? Lekker tongenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Roma houd wel gewoon van zoenen, alleen zoenen, veel zoenen, iedere dag zoenen, misschien moet Erik dat nog leren en is dit de ideale combinatie, win win voor beide, alleen zoenen meer niet
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wist dat Erik een jaar met een tube tandpasta kan doen? Lekker tongen
Hij heeft een eigen bedrijf in verlichtingquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Uh... Erik is gewoon een standaard engineer? Daar heb ik er 800 van rondlopen op mijn afdeling.
Ja, maar die zitten allemaal niet in de loodsquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Uh... Erik is gewoon een standaard engineer? Daar heb ik er 800 van rondlopen op mijn afdeling.
Zou hij weer zo gaan zeurenquote:
Dat zeg ik, dat soort tiepes heb ik er 800 van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen bedrijf in verlichting
Verlichtingsplannen
Ik zag wel iets mannelijks door dat rokje bungelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Een transvrouw. Die niets heeft laten doen.
Ok. Dat heet een man. En het wil er vooral veel over praten.
Jepquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Erik was toch van het recyclen volgens mij, gaat die weer alles apart leggen en bewaren
Oh. Wel jammer dat jij die eerste indruk te pakken hebt. Ik moet het doen met de tweede indruk. Die is een stuk minder leuk. Ik verveel me nu al, want al die verhalen heb je all 100 keer gehoord.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk geen "one show pony" die enkel over transitie kan spreken...
Eerste indruk is het een leuk persoon. Ben benieuwd hoe dat uitpakt
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Joe is eigenlijk de perfecte deelnemer voor El Che, van alles wat en als bonus een woest jaloerse Roma
Ok, maar die heeft tieten een een kut. Dat zie ik liever op een vrouw dan een piemel en borsthaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Wel een mooie transgender, mooie kleding ook.
Simona met een kilo wimpers vind ik een stuk enger
Wat is er mis met een positieve eerste indruk?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh. Wel jammer dat jij die eerste indruk te pakken hebt. Ik moet het doen met de tweede indruk. Die is een stuk minder leuk. Ik verveel me nu al, want al die verhalen heb je all 100 keer gehoord.
Niks. Ik baal alleen dat jij de eerste indruk te pakken hebt gekregen en wij het met rest van de (matige) indrukken moeten doenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er mis met een positieve eerste indruk?
Bij binnenkomst dacht ik echt dat het een vrouw was.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Wel een mooie transgender, mooie kleding ook.
Simona met een kilo wimpers vind ik een stuk enger
Ik vind dit ook niet watquote:
Snap ik, maar meestal zijn ze gelijk zo overdreven vrouw. Ziet er gewoon netjes uit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, maar die heeft tieten een een kut. Dat zie ik liever op een vrouw dan een piemel en borsthaar.
Ik moest gelijk denken aan dat Jongenmeiske in BB.. of die overleden was vanwege ombouwen...quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij binnenkomst dacht ik echt dat het een vrouw was.
En het tweepersoonsbedquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik wil natuurlijk het liefst met 3 vrouwen in een bondje, in de 20...
Wat die? Die meid van afgelopen BB?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan dat Jongenmeiske in BB.. of die overleden was vanwege ombouwen...
Ja de kwam vol energie binnen, op weg naar transitie ..quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat die? Die meid van afgelopen BB?
Mee eens, ziet er netjes uit, niks mis mee hoor. Ik heb niets tegen LBTGQ+. (Al mag je geloof ik geen bisexueel meer zeggen)quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik, maar meestal zijn ze gelijk zo overdreven vrouw. Ziet er gewoon netjes uit.
Is die overleden?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de kwam vol energie binnen, op weg naar transitie ..
Jammer dat we niets naar ze kunnen sturen, anders had ik Erik ff zo'n baby-neuspompje gestuurd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Bedenk me met de komst van Erik dat gebrek aan streams zo heel erg niet meer is. Bij EJVJL werd ie als streamlock gebruikt..
Hoorde je op de achtergrond een hoop lol, zag je Erik in z'n stoel letterlijk z'n neus leeg vreten.
We gaan het zien, ken haar nog niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens, ziet er netjes uit, niks mis mee hoor. Ik heb niets tegen LBTGQ+. (Al mag je geloof ik geen bisexueel meer zeggen)
Ik heb wel wat tegen transgenders die het te pas en te onpas overal moeten inbrengen. Net als vegans die dat in ELK gesprek moeten aandragen. Of aspergers die bij elke emotie van iemand meteen roepen dat ze emotie zo moeilijk vinden. Of FoKers die... gewoon algemeen FoKers.
En dit lijkt me zo'n tiep die alles om haar heen in het kader zet van transgender zijn, of het nou over haar ging of niet.
Oh dat wist ik niet, maar die vrat ook niet. Dan gaat het soms fout.quote:
Ik roep hem alvast:quote:
Die was al ‘klaar’quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de kwam vol energie binnen, op weg naar transitie ..
Ohw, Ik dagt een overlijdings bercht van Lenny gezien te hebben.. nou ja ik kan het mis hebbenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik wil natuurlijk het liefst met 3 vrouwen in een bondje, in de 20...
Was een roddelquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, Ik dagt een overlijdings bercht van Lenny gezien te hebben.. nou ja ik kan het mis hebben
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Ik vind Seymona wel een soort Manon v2.01.1300b.612-release-candidate-2a
Wat een kutnaamquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Ik vind Seymona wel een soort Manon v2.01.1300b.612-release-candidate-2a
Ach, generatie Aaliyah, Nyala, Safiya, enzquote:
Krijg tokkie fibes van dat hoofd, en die naamquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh echt, ze hebben het gewoon gedaan. Spareribs.
Dat mag ik welquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg tokkie fibes van dat hoofd, en die naam
Is nog net geen Djsaymona.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, generatie Aaliyah, Nyala, Safiya, enz
Ik snap die wimpers nooit, je ziet iemand's ogen niet eens meer. Spuug lelijk, nog even kijken of ze 10cm nagels heeft en extentions.quote:
Beter dan opgespoten lippen die bij tegenwind tegen je voorhoofd klapperen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap die wimpers nooit, je ziet iemand's ogen niet eens meer. Spuug lelijk, nog even kijken of ze 10cm nagels heeft en extentions.
Al dat nep kies ik persoonlijk ook niet voor. Alleen die droogkloterigheid...quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap die wimpers nooit, je ziet iemand's ogen niet eens meer. Spuug lelijk, nog even kijken of ze 10cm nagels heeft en extentions.
Met Erik hebben ze altijd goeie Chili Con Carnequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
Roma: Mijn doel was iemand te vinden die kon koken.
Roma is een net gescheiden babyboomer man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het is 'm nu al allemaal te druk, alles wordt te snel onder zijn neus weggehaald.. arme Erikquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef Whuzz het volgende:
Met wat er vandaag allemaal binnen is gekomen zou het zomaar kunnen dat die Erik inderdaad, als beroeps-RLS-er, gewoon de leukste is ook. Armoe troef...
Ach ja, da's gewoon ff autisme overload. Dat zakt wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is 'm nu al allemaal te druk, alles wordt te snel onder zijn neus weggehaald.. arme Erik
Jaja Prikkelsprikkels, nou dan krijgen ze Erikje daar in no-time tegen de muur aanquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach ja, da's gewoon ff autisme overload. Dat zakt wel.
Nope dat zakt niet bij Erikquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach ja, da's gewoon ff autisme overload. Dat zakt wel.
Yepquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope dat zakt niet bij Erik
Die krijgt gewoon een keer een error
Ze voegde er ook nog zoiets als 'dus voor mezelluf' aan toe, moest er wel om lachenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik heb toch liever 10 x een Erik of een Roma dan van de domme wijven. Die opgespoten lelijke meiden. En dan nog zeggen ik wil een eigen bedrijf🤣🤣🤣
Ja vreselijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
En Julia en Peter in 1 bondje, dat wordt 6x neuken en 3 weken ellende ruzie🤑
Ik denk niet dat Kim het type is wat op één van die mannen gaat vallen wat er nu in zit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb goeie hoop voor StrengeMeesteres Kim , 1Hond 0 vriend hoe lang die de geile katers uit de boom gaat kijken krijgen
Dat is na een week wel over, als ze er achter komt dat er niets meer gebeurd als je op je eigen ego eilandje blijftquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kim het type is wat op één van die mannen gaat vallen wat er nu in zit.
Ja zal welquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is na een week wel over, als ze er achter komt dat er niets meer gebeurd als je op je eigen ego eilandje blijft
Denk eerder ook andersom dat die mannen niks in haar zien, of ze zijn zat😁quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kim het type is wat op één van die mannen gaat vallen wat er nu in zit.
Ja dat heeft ze zelf uitgelegd. En daar gaat een hoop poen in zitten, het koppie is wel mooi al.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:19 schreef spapaars het volgende:
Transvrouw in wording.
Het mist nog iets aan de bovenkant, en onderop nog alles aanwezig.
[ afbeelding ]
Het is hem-haar al gegund.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze zelf uitgelegd. En daar gaat een hoop poen in zitten, het koppie is wel mooi al.
I don’t need ‘em 😂 Echt niet. Nare mensen a la Perla, Jeffrey dH en BB-Ashley wil ik nooit meer op m’n scherm zien. Dat gaat verder dan naar imo en zijn zeker niet nodig voor zo’n programma imo. Een tandje minder ok, maar die 3 voorbeelden die ik nu noem gingen echt te ver qua narigheid. Straight up haat en echt narcisme en andere stoornissen hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nare mensen heb je daar net zo hard nodig als boeven in een gangsterfilm.
Ik snap ook niet dat een setje er voor kiezen samen in een bondje te gaan. Ze zijn sowieso 24 in het zelfde pand, gezeik met geklef op de kamer (waar is de slipper voor de deur gebleven) en gedoe als ze de finale halen. Wel leuk natuurlijk als er ruzie komt. Die twee lijken me niet een match.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Seymona (of zo) ziet er heel anders uit op de foto, ik dacht even dat de febo een foutje had gemaakt.
Misschien komt het door die enorm overdreven grote wimpers![]()
Ze komt niet heel snugger over..
Ik hoop dat Erik lekker lang in de loods blijft![]()
Veel tv momenten![]()
Julia en Peter samen in een bondje gaat zeker voor drama zorgen. Die andere twee willen vast niet elke keer die vrijpartijen naast hun eigen bed als ze willen slapen. Nooit met een koppeltje in een bondjeook speltechnisch niet slim, die gaan elkaar altijd dekken, no pun intended
Je laat het zelf een beetje zienquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
I don’t need ‘em 😂 Echt niet. Nare mensen a la Perla, Jeffrey dH en BB-Ashley wil ik nooit meer op m’n scherm zien. Dat gaat verder dan naar imo en zijn zeker niet nodig voor zo’n programma imo. Een tandje minder ok, maar die 3 voorbeelden die ik nu noem gingen echt te ver qua narigheid. Straight up haat en echt narcisme en andere stoornissen hoef ik niet te zien.
Wilt u een vrolijk rimpelende waterbeeld in een vijver?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
I don’t need ‘em 😂 Echt niet. Nare mensen a la Perla, Jeffrey dH en BB-Ashley wil ik nooit meer op m’n scherm zien. Dat gaat verder dan naar imo en zijn zeker niet nodig voor zo’n programma imo. Een tandje minder ok, maar die 3 voorbeelden die ik nu noem gingen echt te ver qua narigheid. Straight up haat en echt narcisme en andere stoornissen hoef ik niet te zien.
Ahhhh....tofquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:34 schreef greysbones het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/1G5fWzCC5y/?mibextid=wwXIfr
Floris met een groot aantal oud bondgenoten
Leuk om te zien
Nee, maar imo wordt altijd een beetje overdreven dat het ‘saai’ zou zijn als er geen schurken in zitten. Zo ook hier; alsof er enkel rimpelend waterbeeld bestaat als er geen nare mensen in zitten. Er bestaat een heleboel middenin dat spectrumquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wilt u een vrolijk rimpelende waterbeeld in een vijver?
Nee dat ga ik niet uitleggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik laat mezelf een beetje zien? Die mag je even uitleggen
Okee, als je niet wil uitleggen, dan ga ik raden.quote:
Wat een hoop bla bla. Jij zegt dit:" I don’t need ‘em 😂 Echt niet. Nare mensen a la Perla, Jeffrey dH en BB-Ashley wil ik nooit meer op m’n scherm zien. " Je noemt ze nare mensen en dat zijn mensen die in een RLS zitten. Dan ga je schermen dat je er verstand van hebt en die vlieger gaat dan niet echt meer op. Het is een RLS tv programma. Niet meer niet minderquote:Op vrijdag 13 juni 2025 01:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee, als je niet wil uitleggen, dan ga ik raden.
Ik ben absoluut niet de jan en alleman - of Julia - die makkelijk of onterecht een term als narcisme gooit. Ik snap dat je mij niet kent, maar ik heb wel verstand van zulke zaken dmv studie, verdieping en enige ervaring. Het zou kunnen dat Ashley en/of Jeffrey een favorietje van je was, want ik weet dat die genoeg op Fok zaten, en je het daarom niet leuk vindt wat ik zeg.
Het enige wat mijn post over mij zegt is dat ik niet van nare bende (inclusief de drama’s, ruzie, negativiteit, sneakiness) hou en liever positieve, leuke, gezellige mensen zie.
Haha mooi dat je zonder me verder te kennen zegt dat de vlieger niet opgaat over iets waar ik wel degelijk verstand van heb, gebaseerd op dat je m’n mening niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een hoop bla bla. Jij zegt dit:" I don’t need ‘em 😂 Echt niet. Nare mensen a la Perla, Jeffrey dH en BB-Ashley wil ik nooit meer op m’n scherm zien. " Je noemt ze nare mensen en dat zijn mensen die in een RLS zitten. Dan ga je schermen dat je er verstand van hebt en die vlieger gaat dan niet echt meer op. Het is een RLS tv programma. Niet meer niet minder
Kloptquote:Op vrijdag 13 juni 2025 01:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha mooi dat je zonder me verder te kennen zegt dat de vlieger niet opgaat over iets waar ik wel degelijks verstand van heb.
Ik zie overigens niks mis met wat ik zeg. Ik wens ze niks toe, zei een aantal posts geleden nog dat ik ook Perla alle geluk van de wereld gun, maar blij bent dat ze eruit is. Ik mag hun toch gewoon geen leuke mensen vinden en ze liever niet meer in een programma zien waar ik graag naar kijk? Die 3 pak ik als voorbeeld omdat dat echt flinke uitersten waren. In mijn ogen dan he, mening.
Geen enkele bla bla. En de ‘het is een RLS tv programma’ is ook een heerlijke dooddoener. Je maakt weinig of eigenlijk geen punten en vindt mijn mening gewoon niet leuk.
Ben ik van je gezeik afquote:
En ik van de jouwe, geweldigquote:
Ja dat was funquote:Op vrijdag 13 juni 2025 01:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
En ik van de jouwe, geweldig![]()
Fun fact dan weer: ik reageerde niet op jou, maar jij op mij, lol. Maar goed![]()
Er wordt heel vaak in uitersten gedacht, ook hier weer Freek. Is het niet Lingo dan wordt EO Jongerendag er weer bij gepakt, kumbaya enz. Zoals ik al zeg, er zit heel veel tussen die uitersten die vaak worden aangevoerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:24 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet waar men zich druk om maakt. Als je gezellige en blije mensen wil zien, kijk een programma van de EO of de EO jongerendag....
Dit is een RLS daar hoort drama bij, dat is sinds jaar en dag en dat hoort bij het format. Denk dat BB zelfs nog Kumbaya is met al die exclusieve deelnemers, vergeleken bij DB, misschien ligt Willem dat meer.
Ja die naam, ik moet aan die puddingpoeder denken Saromaquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg tokkie fibes van dat hoofd, en die naam
Achja, "eigen bedrijf" is tegenwoordig 1 kamertje in je huis met een behandelstoel en dan de 100.000ste nagelsalon van NL.....quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik heb toch liever 10 x een Erik of een Roma dan van de domme wijven. Die opgespoten lelijke meiden. En dan nog zeggen ik wil een eigen bedrijf🤣🤣🤣
Zeker weten Greys!quote:
Dat fotografisch geheugen neemt wel de hele ruimte in haar hersenpan in beslag, volgens mij, want verder zit er niets in.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
Blondje 1 heeft een fotografisch geheugen
En wimpers waar haar ogen van dichtvallen
Dus, eigenlijk wil jij liever dat ze allemaal lief en aardig zijn en 'kumbaya' zingen? Wat saai! Zet dan wat camera's in een klooster en ga daar naar zitten kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 01:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha mooi dat je zonder me verder te kennen zegt dat de vlieger niet opgaat over iets waar ik wel degelijk verstand van heb, gebaseerd op dat je m’n mening niet leuk vindt.
Ik zie overigens niks mis met wat ik zeg. Ik wens ze niks toe, zei een aantal posts geleden nog dat ik ook Perla alle geluk van de wereld gun, maar blij ben dat ze eruit is. Ik mag hun toch gewoon geen leuke mensen vinden en ze liever niet meer in een programma zien waar ik graag naar kijk? Die 3 pak ik als voorbeeld omdat dat echt flinke uitersten waren. In mijn ogen dan he, mening.
Geen enkele bla bla. En de ‘het is een RLS tv programma’ is ook een heerlijke dooddoener. Je maakt weinig of eigenlijk geen punten en vindt mijn mening gewoon niet leuk.
Misschien als Senna hem gedumpt heeft. Want als hij dat van tevoren had geweten, was hij noooooit vertrokken zonder ton. Hij is er voor Senna uit gegaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
Zeker weten Greys!![]()
wat een mooie afscheidsaflevering van en voor Floris![]()
Genoten van die gast, heerlijk fanatiek, soms te, dat ik dacht 'ff iets dimmen'
(gaat hij een Robertje doen en komt hij ooit weer terug?)
Whuttt? Hebben die nu wat met elkaar?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
Senna en Floris, zo'n stel waar ik verder niks mee heb. Vond ze vervelend in de loods, net als Britt en Diederik, Max en Rowena en Bo van Chelsea en bij EJVJL Sasha en Bern, Wanda van Jasper, Martin en Mexx.
Wanneer ik uitspreek dat ik denk dat een stel het niet lang volhoudt, is dat dan ook geen misgunnen van hun geluk maar gewoon een vermoeden op basis van wat ik op beeld zag. Dat dacht ik trouwens van elk hierboven genoemd stel en daar zat ik ook faliekant naast.
Ik vind het dan ook wel geinig om na al die tijd weer iets van ze langs te zien komen waaruit blijkt dat ze nog steeds samen zijn. Of het nou irritainment of entertainment was, ze hebben ons toch vermaakt toen ze daar zaten. De meesten van hen zag ik liever de loods eerder verlaten dan ze uiteindelijk deden, maar dat neemt niet weg dat ik ze alle geluk buiten die loods gun.
edit: Babette en Marciano vergeten te noemen, maar die vonden elkaar pas na EJVJL, merkwaardig stel, maar als het werkt, dan werkt het
Dat verhaal lag er zo dik bovenop , dat geloofde ik al nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah kom op zeg..Babs heef 'm in de loods al weken afgetrokken onder de dekbedjes
Babs de HuisPsych wist precies wat Marcie's egootje nodig had, maar ja toen waren er nog streamsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat verhaal lag er zo dik bovenop , dat geloofde ik al niet
Ik heb het allemaal gezien destijdsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babs de HuisPsych wist precies wat Marcie's egootje nodig had, maar ja toen waren er nog streams
Kun je nagaan wat we nu allemaal missen..dat beetje lebberen van El_Geil& Sloomaa , Julia&Petertje is nog nietsquote:
Ik heb gisteren toevallig het laatste stukje meegekregen van Bondgenoten , het vertrek van John en Floris . Maar ik was eigenlijk alweer afgehaaktquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat we nu allemaal missen..dat beetje lebberen van El_Geil& Sloomaa , Julia&Petertje is nog niets
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Sowieso afgelopen carnaval nog
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nou haak maar weer aan dan, want er komen hoopvolle klanten binnen.. waar Sloomaa nix aan heeft, dus die moet noodgedwongen El_ Geil weer aanpappen.. maar ja met 2 Nieuwe Blondjes erbij...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig het laatste stukje meegekregen van Bondgenoten , het vertrek van John en Floris . Maar ik was eigenlijk alweer afgehaakt
Nee geen zin meer om te kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou haak maar weer aan dan, want er komen hoopvolle klanten binnen.. waar Sloomaa nix aan heeft, dus die moet noodgedwongen El_ Geil weer aanpappen.. maar ja met 2 Nieuwe Blondjes erbij...
Dat ik soms ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja dat is ook een keus.. kan hier altijd nog de "peroonlijke commentaren" volgen
Mannen? Zitten geen mannen in, behalver Robert. De rest zijn jochiesquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen, ik vind haar helemaal geen lekker wijf en als ze had gezegd dat ze 38 was had ik het ook geloofd. Haar hoofd doet mij denken aan Samantha Steenwijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker wijf die Kim.. Vrij, 28jaar, 1 hond, woont bij Pap&Mam, werkt niet, tijd zat... er is er al één daar met behoorlijke belangstelling![]()
[ afbeelding ]
edit
2 dus![]()
Nah ja haar TikTakpresentatie vers opgehypt bij de Febo vandaan slijt wel de komende weken.. en misschien ontpopt zij zich wel als het broodnodige kutwijf wat nog ontbreektquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen, ik vind haar helemaal geen lekker wijf en als ze had gezegd dat ze 38 was had ik het ook geloofd. Haar hoofd doet mij denken aan Samantha Steenwijk.
Ik dus ook niet🤮quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen, ik vind haar helemaal geen lekker wijf en als ze had gezegd dat ze 38 was had ik het ook geloofd. Haar hoofd doet mij denken aan Samantha Steenwijk.
Neeheeee haha, jeez. Hoe vaak moet ik mezelf herhalen dat die uitersten die hier constant gepakt worden niet zijn wat ik bedoelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, eigenlijk wil jij liever dat ze allemaal lief en aardig zijn en 'kumbaya' zingen? Wat saai! Zet dan wat camera's in een klooster en ga daar naar zitten kijken.
De rest maar posten in TV en dinges enzo hé?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie het niet wil missen...
......en ook voor wie dat showdinges sowieso al keek en het nu wel wil missen.
Ik ga het missenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie het niet wil missen...
......en ook voor wie dat showdinges sowieso al keek en het nu wel wil missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |