Whuttt? Hebben die nu wat met elkaar?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
Senna en Floris, zo'n stel waar ik verder niks mee heb. Vond ze vervelend in de loods, net als Britt en Diederik, Max en Rowena en Bo van Chelsea en bij EJVJL Sasha en Bern, Wanda van Jasper, Martin en Mexx.
Wanneer ik uitspreek dat ik denk dat een stel het niet lang volhoudt, is dat dan ook geen misgunnen van hun geluk maar gewoon een vermoeden op basis van wat ik op beeld zag. Dat dacht ik trouwens van elk hierboven genoemd stel en daar zat ik ook faliekant naast.
Ik vind het dan ook wel geinig om na al die tijd weer iets van ze langs te zien komen waaruit blijkt dat ze nog steeds samen zijn. Of het nou irritainment of entertainment was, ze hebben ons toch vermaakt toen ze daar zaten. De meesten van hen zag ik liever de loods eerder verlaten dan ze uiteindelijk deden, maar dat neemt niet weg dat ik ze alle geluk buiten die loods gun.
edit: Babette en Marciano vergeten te noemen, maar die vonden elkaar pas na EJVJL, merkwaardig stel, maar als het werkt, dan werkt het
Dat verhaal lag er zo dik bovenop , dat geloofde ik al nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah kom op zeg..Babs heef 'm in de loods al weken afgetrokken onder de dekbedjes
Babs de HuisPsych wist precies wat Marcie's egootje nodig had, maar ja toen waren er nog streamsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat verhaal lag er zo dik bovenop , dat geloofde ik al niet
Ik heb het allemaal gezien destijdsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babs de HuisPsych wist precies wat Marcie's egootje nodig had, maar ja toen waren er nog streams
Kun je nagaan wat we nu allemaal missen..dat beetje lebberen van El_Geil& Sloomaa , Julia&Petertje is nog nietsquote:
Ik heb gisteren toevallig het laatste stukje meegekregen van Bondgenoten , het vertrek van John en Floris . Maar ik was eigenlijk alweer afgehaaktquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat we nu allemaal missen..dat beetje lebberen van El_Geil& Sloomaa , Julia&Petertje is nog niets
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Sowieso afgelopen carnaval nog
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nou haak maar weer aan dan, want er komen hoopvolle klanten binnen.. waar Sloomaa nix aan heeft, dus die moet noodgedwongen El_ Geil weer aanpappen.. maar ja met 2 Nieuwe Blondjes erbij...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig het laatste stukje meegekregen van Bondgenoten , het vertrek van John en Floris . Maar ik was eigenlijk alweer afgehaakt
Nee geen zin meer om te kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou haak maar weer aan dan, want er komen hoopvolle klanten binnen.. waar Sloomaa nix aan heeft, dus die moet noodgedwongen El_ Geil weer aanpappen.. maar ja met 2 Nieuwe Blondjes erbij...
Dat ik soms ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja dat is ook een keus.. kan hier altijd nog de "peroonlijke commentaren" volgen
Mannen? Zitten geen mannen in, behalver Robert. De rest zijn jochiesquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kim het type is wat op één van die mannen gaat vallen wat er nu in zit.
Grappig hoe meningen kunnen verschillen, ik vind haar helemaal geen lekker wijf en als ze had gezegd dat ze 38 was had ik het ook geloofd. Haar hoofd doet mij denken aan Samantha Steenwijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker wijf die Kim.. Vrij, 28jaar, 1 hond, woont bij Pap&Mam, werkt niet, tijd zat... er is er al één daar met behoorlijke belangstelling![]()
[ afbeelding ]
edit
2 dus![]()
Nah ja haar TikTakpresentatie vers opgehypt bij de Febo vandaan slijt wel de komende weken.. en misschien ontpopt zij zich wel als het broodnodige kutwijf wat nog ontbreektquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen, ik vind haar helemaal geen lekker wijf en als ze had gezegd dat ze 38 was had ik het ook geloofd. Haar hoofd doet mij denken aan Samantha Steenwijk.
Ik dus ook niet🤮quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen, ik vind haar helemaal geen lekker wijf en als ze had gezegd dat ze 38 was had ik het ook geloofd. Haar hoofd doet mij denken aan Samantha Steenwijk.
Neeheeee haha, jeez. Hoe vaak moet ik mezelf herhalen dat die uitersten die hier constant gepakt worden niet zijn wat ik bedoelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, eigenlijk wil jij liever dat ze allemaal lief en aardig zijn en 'kumbaya' zingen? Wat saai! Zet dan wat camera's in een klooster en ga daar naar zitten kijken.
De rest maar posten in TV en dinges enzo hé?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie het niet wil missen...
......en ook voor wie dat showdinges sowieso al keek en het nu wel wil missen.
Ik ga het missenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie het niet wil missen...
......en ook voor wie dat showdinges sowieso al keek en het nu wel wil missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |