abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217924256
Ik heb toch liever 10 x een Erik of een Roma dan van de domme wijven. Die opgespoten lelijke meiden. En dan nog zeggen ik wil een eigen bedrijf🤣🤣🤣
pi_217924263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:39 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ach ja, da's gewoon ff autisme overload. Dat zakt wel.
Nope dat zakt niet bij Erik
Die krijgt gewoon een keer een error
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 12 juni 2025 @ 20:51:32 #228
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217924287
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nope dat zakt niet bij Erik
Die krijgt gewoon een keer een error
Yep :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217924304
En Julia en Peter in 1 bondje, dat wordt 6x neuken en 3 weken ellende ruzie🤑
pi_217924361
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik heb toch liever 10 x een Erik of een Roma dan van de domme wijven. Die opgespoten lelijke meiden. En dan nog zeggen ik wil een eigen bedrijf🤣🤣🤣
Ze voegde er ook nog zoiets als 'dus voor mezelluf' aan toe, moest er wel om lachen :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217924391
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
En Julia en Peter in 1 bondje, dat wordt 6x neuken en 3 weken ellende ruzie🤑
Ja vreselijk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:02:39 #232
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217924411
Ik heb goeie hoop voor StrengeMeesteres Kim , 1Hond 0 vriend hoe lang die de geile katers uit de boom gaat kijken krijgen :P
pi_217924438
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb goeie hoop voor StrengeMeesteres Kim , 1Hond 0 vriend hoe lang die de geile katers uit de boom gaat kijken krijgen :P
Ik denk niet dat Kim het type is wat op één van die mannen gaat vallen wat er nu in zit.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:08:38 #234
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217924482
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Kim het type is wat op één van die mannen gaat vallen wat er nu in zit.
Dat is na een week wel over, als ze er achter komt dat er niets meer gebeurd als je op je eigen ego eilandje blijft
pi_217924540
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat is na een week wel over, als ze er achter komt dat er niets meer gebeurd als je op je eigen ego eilandje blijft
Ja zal wel
pi_217924570
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Denk eerder ook andersom dat die mannen niks in haar zien, of ze zijn zat😁
pi_217924586
En 1 van die meiden heeft het na 2 weken wel gezien, ik wil naar😪
pi_217924777
Nou, Manon en Fleuris lekker opgebokt en John waar ik eigenlijk meer van had verwacht maar te weinig echt gezien, behalve bij zijn ten huwelijk vraag TV momentje en als hij eens ingezet werd om te dansen. Maar goed, daar had je dan de streams voor moeten kijken, die nog onzichtbaar zijn voor ons...
Grappig dat Erik nog goed herkent wordt door sommige daar in de loods, Peter kende hem en Robert volgens mij ook. Dacht ook wel dat hij in het bondje van Robert, Maudy en Roy zou belanden maar toch maar bij de vrouwen/ 1/5 man... zoals hij graag wenste..Leuk voorstukje voor morgen waarin Erik gelijk even de lakens uit deelt, kortom; er komen mooie maanden aan voor stokstaartje Erik.
Die Seymona is wel een tokkie zeg, en niet bijster intelligent, dus daar worden de Haaien niet beter op. Maar voor de rest wel leuke bondjes de komende cyclus. Scheelt wel een hoop in dynamiek gelijk nu Fleuris er niet meer is. We gaan het weer zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217924985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:37 schreef freaky40 het volgende:
bij de vrouwen/ 1/5 man...
doe eens ff normaal joh
(she/her)
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:19:02 #240
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217925175
Transvrouw in wording.
Het mist nog iets aan de bovenkant, en onderop nog alles aanwezig.

pi_217925254
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:19 schreef spapaars het volgende:
Transvrouw in wording.
Het mist nog iets aan de bovenkant, en onderop nog alles aanwezig.

[ afbeelding ]
Ja dat heeft ze zelf uitgelegd. En daar gaat een hoop poen in zitten, het koppie is wel mooi al.
pi_217925347
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:00 schreef Fylax het volgende:

[..]
doe eens ff normaal joh
Ik weet niet wat je bedoeld.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217925365
Seymona (of zo) ziet er heel anders uit op de foto, ik dacht even dat de febo een foutje had gemaakt.
Misschien komt het door die enorm overdreven grote wimpers _O-
Ze komt niet heel snugger over..

Ik hoop dat Erik lekker lang in de loods blijft *O*
Veel tv momenten :B

Julia en Peter samen in een bondje gaat zeker voor drama zorgen. Die andere twee willen vast niet elke keer die vrijpartijen naast hun eigen bed als ze willen slapen. Nooit met een koppeltje in een bondje :N ook speltechnisch niet slim, die gaan elkaar altijd dekken, no pun intended O-)
All those angels with their wings glued on.
pi_217925416
Volgens mij is er een bondje het restjes bondje _O-
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:50:44 #245
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217925426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat heeft ze zelf uitgelegd. En daar gaat een hoop poen in zitten, het koppie is wel mooi al.
Het is hem-haar al gegund.
Na al die onzin die alle huidige en vorige bewoners hebben verzonnen om een ​​zielig verhaal te verzinnen over waarom ze denken dat ze die ton nodig hebben.
pi_217925457
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:33 schreef spapaars het volgende:

[..]
Nare mensen heb je daar net zo hard nodig als boeven in een gangsterfilm.
I don’t need ‘em 😂 Echt niet. Nare mensen a la Perla, Jeffrey dH en BB-Ashley wil ik nooit meer op m’n scherm zien. Dat gaat verder dan naar imo en zijn zeker niet nodig voor zo’n programma imo. Een tandje minder ok, maar die 3 voorbeelden die ik nu noem gingen echt te ver qua narigheid. Straight up haat en echt narcisme en andere stoornissen hoef ik niet te zien.
Leh-kùr
pi_217925461
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Seymona (of zo) ziet er heel anders uit op de foto, ik dacht even dat de febo een foutje had gemaakt.
Misschien komt het door die enorm overdreven grote wimpers _O-
Ze komt niet heel snugger over..

Ik hoop dat Erik lekker lang in de loods blijft *O*
Veel tv momenten :B

Julia en Peter samen in een bondje gaat zeker voor drama zorgen. Die andere twee willen vast niet elke keer die vrijpartijen naast hun eigen bed als ze willen slapen. Nooit met een koppeltje in een bondje :N ook speltechnisch niet slim, die gaan elkaar altijd dekken, no pun intended O-)
Ik snap ook niet dat een setje er voor kiezen samen in een bondje te gaan. Ze zijn sowieso 24 in het zelfde pand, gezeik met geklef op de kamer (waar is de slipper voor de deur gebleven) en gedoe als ze de finale halen. Wel leuk natuurlijk als er ruzie komt. Die twee lijken me niet een match.
pi_217925478
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:52 schreef Willewa het volgende:

[..]
I don’t need ‘em 😂 Echt niet. Nare mensen a la Perla, Jeffrey dH en BB-Ashley wil ik nooit meer op m’n scherm zien. Dat gaat verder dan naar imo en zijn zeker niet nodig voor zo’n programma imo. Een tandje minder ok, maar die 3 voorbeelden die ik nu noem gingen echt te ver qua narigheid. Straight up haat en echt narcisme en andere stoornissen hoef ik niet te zien.
Je laat het zelf een beetje zien _O-
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:59:36 #249
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217925544
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:52 schreef Willewa het volgende:

[..]
Wilt u een vrolijk rimpelende waterbeeld in een vijver?
pi_217925765
https://www.facebook.com/share/v/1G5fWzCC5y/?mibextid=wwXIfr

Floris met een groot aantal oud bondgenoten
Leuk om te zien
:Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: