Nope dat zakt niet bij Erikquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach ja, da's gewoon ff autisme overload. Dat zakt wel.
Yepquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope dat zakt niet bij Erik
Die krijgt gewoon een keer een error
Ze voegde er ook nog zoiets als 'dus voor mezelluf' aan toe, moest er wel om lachenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik heb toch liever 10 x een Erik of een Roma dan van de domme wijven. Die opgespoten lelijke meiden. En dan nog zeggen ik wil een eigen bedrijf🤣🤣🤣
Ja vreselijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
En Julia en Peter in 1 bondje, dat wordt 6x neuken en 3 weken ellende ruzie🤑
Ik denk niet dat Kim het type is wat op één van die mannen gaat vallen wat er nu in zit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb goeie hoop voor StrengeMeesteres Kim , 1Hond 0 vriend hoe lang die de geile katers uit de boom gaat kijken krijgen
Dat is na een week wel over, als ze er achter komt dat er niets meer gebeurd als je op je eigen ego eilandje blijftquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kim het type is wat op één van die mannen gaat vallen wat er nu in zit.
Ja zal welquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is na een week wel over, als ze er achter komt dat er niets meer gebeurd als je op je eigen ego eilandje blijft
Denk eerder ook andersom dat die mannen niks in haar zien, of ze zijn zat😁quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kim het type is wat op één van die mannen gaat vallen wat er nu in zit.
Ja dat heeft ze zelf uitgelegd. En daar gaat een hoop poen in zitten, het koppie is wel mooi al.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:19 schreef spapaars het volgende:
Transvrouw in wording.
Het mist nog iets aan de bovenkant, en onderop nog alles aanwezig.
[ afbeelding ]
Het is hem-haar al gegund.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze zelf uitgelegd. En daar gaat een hoop poen in zitten, het koppie is wel mooi al.
I don’t need ‘em 😂 Echt niet. Nare mensen a la Perla, Jeffrey dH en BB-Ashley wil ik nooit meer op m’n scherm zien. Dat gaat verder dan naar imo en zijn zeker niet nodig voor zo’n programma imo. Een tandje minder ok, maar die 3 voorbeelden die ik nu noem gingen echt te ver qua narigheid. Straight up haat en echt narcisme en andere stoornissen hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nare mensen heb je daar net zo hard nodig als boeven in een gangsterfilm.
Ik snap ook niet dat een setje er voor kiezen samen in een bondje te gaan. Ze zijn sowieso 24 in het zelfde pand, gezeik met geklef op de kamer (waar is de slipper voor de deur gebleven) en gedoe als ze de finale halen. Wel leuk natuurlijk als er ruzie komt. Die twee lijken me niet een match.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Seymona (of zo) ziet er heel anders uit op de foto, ik dacht even dat de febo een foutje had gemaakt.
Misschien komt het door die enorm overdreven grote wimpers![]()
Ze komt niet heel snugger over..
Ik hoop dat Erik lekker lang in de loods blijft![]()
Veel tv momenten![]()
Julia en Peter samen in een bondje gaat zeker voor drama zorgen. Die andere twee willen vast niet elke keer die vrijpartijen naast hun eigen bed als ze willen slapen. Nooit met een koppeltje in een bondjeook speltechnisch niet slim, die gaan elkaar altijd dekken, no pun intended
Je laat het zelf een beetje zienquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
I don’t need ‘em 😂 Echt niet. Nare mensen a la Perla, Jeffrey dH en BB-Ashley wil ik nooit meer op m’n scherm zien. Dat gaat verder dan naar imo en zijn zeker niet nodig voor zo’n programma imo. Een tandje minder ok, maar die 3 voorbeelden die ik nu noem gingen echt te ver qua narigheid. Straight up haat en echt narcisme en andere stoornissen hoef ik niet te zien.
Wilt u een vrolijk rimpelende waterbeeld in een vijver?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
I don’t need ‘em 😂 Echt niet. Nare mensen a la Perla, Jeffrey dH en BB-Ashley wil ik nooit meer op m’n scherm zien. Dat gaat verder dan naar imo en zijn zeker niet nodig voor zo’n programma imo. Een tandje minder ok, maar die 3 voorbeelden die ik nu noem gingen echt te ver qua narigheid. Straight up haat en echt narcisme en andere stoornissen hoef ik niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |