Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Omdat die dicht zat, doordat ik posten verwijderde op het moment dat iemand de laatste poste zetten. Dan kan je geen nieuwe openen. Vandaar dat ik hem volmaakte omdat jullie dan niet meer kunnen posten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef Soury het volgende:
Waarom spam je de vorige vol? Het is geen DTS hier
Oh ok.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat die dicht zat, doordat ik posten verwijderde op het moment dat iemand de laatste poste zetten. Dan kan je geen nieuwe openen. Vandaar dat ik hem volmaakte omdat jullie dan niet meer kunnen posten.
Ik ga wel een beetje sjaggie worden als ze bij de laatste nummertjes het afkappen vandaag.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:33 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik word gecensureerd!
Ik hoop dat de finale er een beetje snel doorheen word geduwd, kan helaas zomaar zijn dat vrijdag pas de nieuwe bewoners te zien zijn. Gelukkig voor sommige users is Floris dan weg, of mag ik het daar niet over hebben?
Oh,wat weet jij dat wij nog niet, officieel, weten? Heb je je broertje al gezien, Pieter?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:33 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik word gecensureerd!
Ik hoop dat de finale er een beetje snel doorheen word geduwd, kan helaas zomaar zijn dat vrijdag pas de nieuwe bewoners te zien zijn. Gelukkig voor sommige users is Floris dan weg, of mag ik het daar niet over hebben?
Vermoedelijk net niet de winnaar van de finale, dat bewaren ze voor morgen, hen kennende.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Nee denk de hele finale vanavond aan de voorstukjes te zien, daar spreken ze ook over de finale. Morgen start nieuwe cyclus zoals die ook vorige week op donderdag van start is gegaan in de loods. In het voorstukje aan het eind van de aflevering zal er wel een voorstukje te zien zijn.
Pingpongballetje gooie en blokketorentje bouwen.. en 2x raden wie gaat winnen, en het is niet Manonquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Nou eens kijken wat het gaat brengen vandaag
Denk niet dat Floris zich aan zijn woord houd en gewoon blijft tot eind Juliquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Het begint met een nabesprekingen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Jij denkt dat Justin gaat winnen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pingpongballetje gooie en blokketorentje bouwen.. en 2x raden wie gaat winnen, en het is niet Manon
Ik blijf.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat Floris zich aan zijn woord houd en gewoon blijft tot eind Juli
Floris is echt allang voorbij zn houdbaarheidsdatum.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat Floris zich aan zijn woord houd en gewoon blijft tot eind Juli
Huh, hoe weet jij nou dat mijn broer Pieter heet? Hé, wacht eens even...quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh,wat weet jij dat wij nog niet, officieel, weten? Heb je je broertje al gezien, Pieter?
Ze hebben wel meer een voorstukje laten zien die 2 dagen later was te zien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
Finale wordt pas volgende week in dit tempo
Dat is het probleem van al dat knipwerk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:54 schreef Soury het volgende:
Poeh er zit wel een hoop haat naar Julia, heb ik eigenlijk nooit zo gemerkt.
Ja schiet echt niet op .. vanavond zie ik het niet gebeuren ... Morgen en dan vrijdag de nieuwenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
Finale wordt pas volgende week in dit tempo
Dat is ook mijn vermoeden, en nog een prachtige afscheid staat ons ook te wachten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schiet echt niet op .. vanavond zie ik het niet gebeuren ... Morgen en dan vrijdag de nieuwen
Nou ja er is blijkbaar meer aan de hand dan wat wij op tv gezien hebben. Ze zitten daar ok 24/7 en wij zien 6,5 uur ongeveer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het probleem van al dat knipwerk.
Ze kunnen je maken of breken.
Als ze in dit tempo doorrekken besparen ze 2 ton dit jaarquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schiet echt niet op .. vanavond zie ik het niet gebeuren ... Morgen en dan vrijdag de nieuwen
Met streams (daar gaan we weer) hadden we dat allang opgemerkt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja er is blijkbaar meer aan de hand dan wat wij op tv gezien hebben. Ze zitten daar ok 24/7 en wij zien 6,5 uur ongeveer.
John gaat als het goed ook, dus daar moet dan ook weer tijd aan verspild besteed worden ..quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook mijn vermoeden, en nog een prachtige afscheid staat ons ook te wachten.
Ja maar die zijn er idd niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met streams (daar gaan we weer) hadden we dat allang opgemerkt.
Klopt, zinloos stukje irritatie inbouwen, het gaat natuurlijk om de Emo_tv achteraf.. zie ook de vorige cyclusquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:04 schreef spapaars het volgende:
Domme code stelen, je weet vooraf toch niet welke de juiste is.
Degene met de winnende codequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
omg, kut werkmeetings! Bijna hele finale gemist!
Wie er er aan het winn0n?
Ikkequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
omg, kut werkmeetings! Bijna hele finale gemist!
Wie er er aan het winn0n?
Dan had de helft niet gewonnenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon zoals de finale van EJVJL; beiden tegelijkertijd dezelfde reeks spellen spelen waarvan de laatste iets van een som is. De uitkomst is dan de code, wie hem het eerst heeft, wint.
Dan is het echt een strijd in plaats van dit domme geluksspel.
Als snap ik dat sommige winnaars uit het verleden dan kansloos geweest zouden zijn, maar goed, dat is nou eenmaal het spel.
O dat valt tegenquote:
Dat zegt hij toch? DAT IS NOU EENMAAL HET SPEL!quote:
Dan wint altijd degene die het best kan optellen, en rekenen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon zoals de finale van EJVJL; beiden tegelijkertijd dezelfde reeks spellen spelen waarvan de laatste iets van een som is. De uitkomst is dan de code, wie hem het eerst heeft, wint.
Als snap ik dat sommige winnaars uit het verleden dan kansloos geweest zouden zijn, maar goed, dat is nou eenmaal het spel.
Is wel een mooie hoor. Met zo'n deksel, en een kraantje voor je tuinslang.quote:
Persoonlijk vind ik 10 spellen waarbij alle codes theoretisch door één persoon gewonnen kan worden.. dát is pas strijdenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Klinkt als zijn levenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Justin is niet zo goed met ballen
Ow, nou ineens wel
Oh nee, toch niet
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 10 spellen waarbij alle codes theoretisch door één persoon gewonnen kan worden.. dát is pas strijden
Nou ik zou geen geld uitgeven aan foto shoots, het is niet een knapperd, plus 160 cm schoon aan de haak.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
Vinden jullie Justin ook niet net een egel zo
Dat weet hij ook, daarom wil hij het zelf bekostigen, best zielig wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zou geen geld uitgeven aan foto shoots, het is niet een knapperd, plus 160 cm schoon aan de haak.
En zangles zou ik ook niet beginnen als ik hem wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zou geen geld uitgeven aan foto shoots, het is niet een knapperd, plus 160 cm schoon aan de haak.
Ik zei niet dat het een éérlijke cagefight moest zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan melden alleen gorilla's zich voor deelname.
Er zal toch ooi wel iemand tegen hem gezegd hebben dat hij daar niet voor geschikt is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weet hij ook, daarom wil hij het zelf bekostigen, best zielig wel.
hoop dat Manon wintquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mag hopen dat Justins laatste code de goeie is
Waarschijnlijk wel maar daar zal hij niet naar geluisterd hebben. Maximale inzet op zang, model en wie weet helpt de nieuwe show(achter)naam nog wel mee. Uiteindelijk weet je wel dat dit niet echt iets gaat worden. Maar volg je dromen zeggen ze vaakquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal toch ooi wel iemand tegen hem gezegd hebben dat hij daar niet voor geschikt is.
Jij, jij zelf nog net!quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal toch ooi wel iemand tegen hem gezegd hebben dat hij daar niet voor geschikt is.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach, Justin had nog nooit ballen aangeraakt kennelijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:25 schreef spapaars het volgende:
Er is er 1 die nooit met blokjes heeft gespeeld.
Geen Florisquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:23 schreef spapaars het volgende:
Blijft zo weinig over voor Justin.
Maar dat hebben we eerder ook gezien, en raad eens wie er won.
Tja, nu wint altijd degene die geluk heeft, maakt die spellen wat zinloos en zwaar oninteressant om naar te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan wint altijd degene die het best kan optellen, en rekenen.
lol, de regie bepaalt welke code juist is, ongeacht welke de deelnemers pakken hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Zelf mogen ze de code niet pakken, stel je voor dat de eerste meteen goed is, dat willen ze niet.
Erik komt voor hem in de plaatsquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
Ow kan die mark ook alsjeblieft vervangen worden
Daar helpen de spelen ook niet aan meequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, nu wint altijd degene die geluk heeft, maakt die spellen wat zinloos en zwaar oninteressant om naar te kijken.
Dit systeem is fraudegevoelig.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol, de regie bepaalt welke code juist is, ongeacht welke de deelnemers pakken hoor.
Inderdaad. Dan zit je te kijken hoe iemand machtig snel een kuttoren bouwt, die dan vervolgens alleen maar foute codes heeft.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar helpen de spelen ook niet aan mee
Wie was dat ook weer?quote:
Die hele lange autistische manquote:
O nee help pppffffquote:
Ja autistisch was die manquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hele lange autistische man
Kaal
Likte alles af
Ik zag al een foto voor komenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaal
Likte alles af
Een TransMensje? ook leuk voor Justinquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat geen kippenhok wordt ..
Dat was absoluut zijn stem die ze in de loods te horen kregen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef DilanoNirvana het volgende:
Erik van ejvjl mag van mij wel komen, maar het was niet zijn stem.
Ah de extentions zijn weer uit de kast gehaaldquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik toch liever Erik van DGK, die mis ik hier trouwens al een tijdjequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaal
Likte alles af
'T Mannetje , ja dat was toen best wel een relkutjequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie ik toch liever Erik van DGK, die mis ik hier trouwens al een tijdje
Samen met Huub was het gillenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'T Mannetje , ja dat was toen best wel een relkutje
Die duikt alleen op tijdens BB, en die is ook al een stukje ouder inmiddels.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie ik toch liever Erik van DGK, die mis ik hier trouwens al een tijdje
Da's dus wel een teken dat er weinig mensen zich inschrijven voor zo'n showquote:
Huh een blonde Manon ?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kan toch? Ze had eerst ook een A-cup...quote:
Er is nou eenmaal een groep die graag op tv wil komen en die weten ze wel te vinden. Denk dat het wel een leuke aanvulling is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's dus wel een teken dat er weinig mensen zich inschrijven voor zo'n show
Ze moeten dus een klein groepje mediageile mensen rehashen?
Erik heeft gelijk, gratis kost en inwoning, en de handel in ledlampen moet inmiddels al geen moer meer opleverenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is al vanaf het begin zo. Van de 19 keer dat er nieuwe mensen binnen kwamen, zaten er slechts 4x geen 'bekende kaartenbakkers' bijquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door spapaars op 11-06-2025 21:11:19 ]
DGK was meen ik tot 2008.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die duikt alleen op tijdens BB, en die is ook al een stukje ouder inmiddels.
Die drie kneuzen die er overblijven gaan niet zo veel presteren zonder Floris.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Nu er 4 nieuwen zijn, kunnen ze die wat mij betreft gewoon weer de bondjes laten samenstellen zoals ze dat eerder al eens deden.
Anders lijken de haaien en de vossen nagenoeg hetzelfde te worden.
Die is al jaren zichzelf dus ik denk van wel. Sterker nog, hij heeft het aan morgen denk ik bij binnenkomst.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:28 schreef Was-beer het volgende:
Zou Erik dat gele pak ook weer mee hebben?
Floor was niet mijn favoriete speler, toch lag hij altijd wel goed binnen de groep.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Oprotpremie van maar 60.000 euro voor pedante kakmadam Manon dus, niet gegund maar wel lekker opgebokt. En leuk dat Justin nog even blijft, maar ik vrees dat die naar de Haaien gaat samen met die andere 2 idioten die er al in zaten dus zal niet veel veranderen aan de dynamiek ben ik bang.
Erik dus 100% confirmed, zijn stem ken ik uit duizenden. Wordt legendarische TV kan ik zeggen! Ik denk een bondje tussen Robert, Roy, Erik en Maudy incoming.
Die verontwaardigde hypocriete blikken van allemaal bij het bekend maken van Fleuris zijn vertrek. Legendarisch ook weer. Die moeten toch ook denken, yes, yes yes! Kom op.
De 3 Oudjes in de hoek incoming.. elke dag om 06:30h Erik+broodjepindakaas+kopjethee.. en dat de hele cyclusquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Oprotpremie van maar 60.000 euro voor pedante kakmadam Manon dus, niet gegund maar wel lekker opgebokt. En leuk dat Justin nog even blijft, maar ik vrees dat die naar de Haaien gaat samen met die andere 2 idioten die er al in zaten dus zal niet veel veranderen aan de dynamiek ben ik bang.
Erik dus 100% confirmed, zijn stem ken ik uit duizenden. Wordt legendarische TV kan ik zeggen! Ik denk een bondje tussen Robert, Roy, Erik en Maudy incoming.
Daar hebben we bar maar bar weinig van gezien door the lack of STREAMS!quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Floor was niet mijn favoriete speler, toch lag hij altijd wel goed binnen de groep.
En als iemand zijn bord niet helemaal leeg at, was het daarna zijn bord.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De 3 Oudjes in de hoek incoming.. elke dag om 06:30h Erik+broodjepindakaas+kopjethee.. en dat de hele cyclus
Klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hebben we bar maar bar weinig van gezien door the lack of STREAMS!![]()
Hij loerde altijd naar de borden van de langzaam eters.... met succes , die lepelde altijd de resten overquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als iemand zijn bord niet helemaal leeg at, was het daarna zijn bord.
Je zag hem constant naar dat loeren tijdens de maaltijden.
Er zijn ook situaties waarin ik twijfel aan spontaniteit.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Maar ja, voor de relativering zouden streams toch echt wenselijk zijn zodat je ook eens iets anders ziet en je ook goede gesprekken hoort, zoals bij andere RLS's. In plaats alleen maar sensatie. Dan kun je ook dingen van een andere kant bekijken hoe iets gegaan is en dan nog valt er veel te knippen en te plakken, want dat deden ze en doen ze bij andere RLS's zoals BB ook.
Laat hij maar een tijdje daar blijven, ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze Erik niet gelijk die ¤100.000 geven volgende maand komen ze nooit meer van 'm af.. Gratis leven
Dacht ik van Moraima eigenlijk ook, maar die hield het relatief snel weer voor gezien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze Erik niet gelijk die ¤100.000 geven volgende maand komen ze nooit meer van 'm af.. Gratis leven
Nahh,,dat type verveeld snel, elke dag zeiken over de pietepeuterigste dingen, mekkeren over inkopen, de hele dag iedereen terechtwijzen..quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat hij maar een tijdje daar blijven, ik kijk er naar uit.
Hij matcht wat dat betreft met weinig mensenquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Weet trouwens niet of dat gaat matchen met Robert, maar wie weet.
Die zouden ze eigenlijk nog eens zo gek moeten krijgen, ik mis die gast erg op TV. Ik volg zijn Insta waar hij af en toe wat opzet en dat is hilarisch.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik maakt wel leuke tv, maar al die oud-bewoners, al dan niet uit andere programma's, ben ik niet zo'n fan van, hun tijd is al geweest. Maar ja...
En als er dan toch iemand moet terugkomen, laat ze dan Jeff optrommelen.
Het is een betweter.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij matcht wat dat betreft met weinig mensen
Misschien met Roy, net als met die 'opa' in de loods.. ben zn naam kwijt.
Zeker... gezellliiiquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Met Roy kan hij denk ik wel goed en kunnen misschien zich aan elkaar optrekken.
Hééquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
OMG OMG OMG neeeeeeeeeeeeee Erik komt terugVoor de eerste keer blij dat er geen livestreams zijn, want dat kan ik echt niet meer aan, dat ze heel de dag hem volgen door zijn eigenzinnigheid.
En met eigenzinnigheid omschrijf ik het netjes of zo
Ik zou livestreams echt nog niet uitsluiten. Er komen veranderingen aan per juli als de uitzendingen langer worden, mogelijk met streams!quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
OMG OMG OMG neeeeeeeeeeeeee Erik komt terugVoor de eerste keer blij dat er geen livestreams zijn, want dat kan ik echt niet meer aan, dat ze heel de dag hem volgen door zijn eigenzinnigheid.
En met eigenzinnigheid omschrijf ik het netjes of zo
Ja lijkt me logisch, langere uitzending met streams.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou livestreams echt nog niet uitsluiten. Er komen veranderingen aan per juli als de uitzendingen langer worden, mogelijk met streams!
Hey schat (zoals fred van leer het zegt)quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
HééIk heb dat EJVL niet lang genoeg gevolgd. Ik zie wel potentie
Ik weet van de geruchten en zat stiekem van binnen te juichen maar als we nu echt streams gaan krijgen met Erik erbij dan weet ik het nog niet of ik dat wel wilquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou livestreams echt nog niet uitsluiten. Er komen veranderingen aan per juli als de uitzendingen langer worden, mogelijk met streams!
Gaat niet gebeuren die streams. En ik heb wel wat van Eric meegekregen, misschien was ik daarom wel afgehaaktquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet van de geruchten en zat stiekem van binnen te juichen maar als we nu echt streams gaan krijgen met Erik erbij dan weet ik het nog niet of ik dat wel wil
Ik denk het ook niet, ook al wil ik het wel, maar niet nu met Erik.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren die streams. En ik heb wel wat van Eric meegekregen, misschien was ik daarom wel afgehaakt
Denk het echt niet, de kijkcijfers zijn dik in orde, met 2 reclameblokken, dus is er geen behoefte om livestreams te starten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op social media kom je dan weer mensen tegen die zich hebben aangemeld maar nooit wat terug hebben gehoord/niet uitgekozen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja dat is de casting, je ziet dat aan Roy. Fijn dachten ze een wat oudere man in de toko. Maar ik denk dat ze zich daarin hebben vergist.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Op social media kom je dan weer mensen tegen die zich hebben aangemeld maar nooit wat terug hebben gehoord/niet uitgekozen zijn.
Nogmaals en zoals zo vaak; het een sluit het andere niet uit en het zit elkaar niet in de weg. Ze versterken de uitzendingen en het creëert een community rondom een programma en je krijgt een beter beeld van de deelnemers i.p.v. alleen een knip en plak aflevering: win-win situatie voor alle partijen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het echt niet, de kijkcijfers zijn dik in orde, met 2 reclameblokken, dus is er geen behoefte om livestreams te starten.
Over Julia zeiden we in het begin het zelfde en vroegen we ons af, wanneer ze tekst kreeg. En kijk nu.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is de casting, je ziet dat aan Roy. Fijn dachten ze een wat oudere man in de toko. Maar ik denk dat ze zich daarin hebben vergist.
Het zou voor de productie veel moeilijker zijn met dat knip- en plakwerk om er een eigen verhaallijn van te maken, wetende dat veel kijkers weten hoe het echt is gebeurd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nogmaals en zoals zo vaak; het een sluit het andere niet uit en het zit elkaar niet in de weg. Ze versterken de uitzendingen en het creëert een community rondom een programma en je krijgt een beter beeld van de deelnemers i.p.v. alleen een knip en plak aflevering: win-win situatie voor alle partijen.
Echt? In mijn herinnering was Julia al vrij snel aardig mondig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Over Julia zeiden we in het begin het zelfde en vroegen we ons af, wanneer ze tekst kreeg. En kijk nu.
Roy heeft zijn eerste maand erop zitten, dus hopelijk gaan we meer van hem zien.
Ik lig dubbel om al je gifjes 😂 Erik was echt goed vermaak soms.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle holtes waren schoonquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey schat (zoals fred van leer het zegt)![]()
Potentie tot irritainment zeker weten.![]()
Maar wees gewaarschuwd, Erik is zeer apart en de regie vondt het heerlijk om bij hem in te zoomen tijden EJVJL
Die detailbeelden zullen er nu wel braaf uitgeknipt worden, het is een familieprogramma tenslottequote:
Zijn uitgesproken verwachting was, dat hij na EJVL flink zou scoren bij de vrouwen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:35 schreef ThijsTH het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: gaat Erik nu de loods weer als maagd in of niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door spapaars op 12-06-2025 11:09:33 ]
wel van het handmatig reinigenquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou niet echt, hij was niet zo van het douchen
Drumde, en was best wel actief?quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij matcht wat dat betreft met weinig mensen
Misschien met Roy, net als met die 'opa' in de loods.. ben zn naam kwijt.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Drumde, en was best wel actief?
Willem (en Eugine)EuniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
ik las het en dachtquote:
Ik snap daar ook geen reet van, die lui kennen je niet, je bereikt er niets mee behalve jezelf voor lul zetten, en waarom zou je ze nog persoonlijke aandacht geven als je ze toch niet moet?!quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:00 schreef Hagenesie het volgende:
Perla krijgt online dreigementen. Trieste mensen. Ze zegt een leuke tijd gehad te hebben en veel gelachen. Niets is wat het lijkt.
Was wel een volhouder (Ongelooflijk dat al mijn geüploade gifs nog steeds, en dat al voor jaren nog aanwezig zijn op GIPHY)quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij had wat eigenaardigheden, maar ik vond het een van de leukste deelnemers toenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was wel een volhouder (Ongelooflijk dat al mijn geüploade gifs nog steeds, en dat al voor jaren nog aanwezig zijn op GIPHY)
[ afbeelding ]
Maar als er 1 moest vertrekken, pleurde hij meteen en genadeloos je bed van het terrein.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had wat eigenaardigheden, maar ik vond het een van de leukste deelnemers toenDie heeft echt heel veel lol gehad aan zijn tijd in de loods.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als er 1 moest vertrekken, pleurde hij meteen en genadeloos je bed van het terrein.Moest van de FEBO maar dat was zijn taakje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ja, zag vorige week ook zo'n filmpje langskomen van iemand die zei meerdere keren naar de casting te zijn geweest, maar dat het niks geworden was. Die was er nu wel weer blij om, want anders had ze met Roma gezeten zei zequote:Op woensdag 11 juni 2025 23:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Op social media kom je dan weer mensen tegen die zich hebben aangemeld maar nooit wat terug hebben gehoord/niet uitgekozen zijn.
Nou ik denk dat je beter met Roma kunt zitten dan met alleseter Erikquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, zag vorige week ook zo'n filmpje langskomen van iemand die zei meerdere keren naar de casting te zijn geweest, maar dat het niks geworden was. Die was er nu wel weer blij om, want anders had ze met Roma gezeten zei ze
Er schijnt dus best een grote lijst te zijn om uit te kiezen voor de febo en toch zitten er vaak uiteindelijk faal castings bij, zoals mensen die binnen een week vertrekken of niks toevoegen en als je 1x aan een ander SBS programma hebt deelgenomen dan mag je direct in de fastlane van het febopretpark, terwijl er misschien nog 100 in de gewone rij staan:')quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, zag vorige week ook zo'n filmpje langskomen van iemand die zei meerdere keren naar de casting te zijn geweest, maar dat het niks geworden was. Die was er nu wel weer blij om, want anders had ze met Roma gezeten zei ze
Voorlopg ben ik nieuwsgierig naar die 3 echte Nieuwen. in iedergeval 2 Blondjes in de goeie categorie en 1 KweeNie voor de verrassingquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er schijnt dus best een grote lijst te zijn om uit te kiezen voor de febo en toch zitten er vaak uiteindelijk faal castings bij, zoals mensen die binnen een week vertrekken of niks toevoegen en als je 1x aan een ander SBS programma hebt deelgenomen dan mag je direct in de fastlane van het febopretpark, terwijl er misschien nog 100 in de gewone rij staan:')
2 kogels ontweken dus!quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je beter met Roma kunt zitten dan met alleseter Erik![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als er 1 moest vertrekken, pleurde hij meteen en genadeloos je bed van het terrein.Zou die middelste gast, die leraar (Benjamin ofzo?) nog samen zijn met die zure meid? Sasha ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Die mensen uit de eerdere seizoenen waren ook wel leuker dan nu.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er schijnt dus best een grote lijst te zijn om uit te kiezen voor de febo en toch zitten er vaak uiteindelijk faal castings bij, zoals mensen die binnen een week vertrekken of niks toevoegen en als je 1x aan een ander SBS programma hebt deelgenomen dan mag je direct in de fastlane van het febopretpark, terwijl er misschien nog 100 in de gewone rij staan:')
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Winnaar en verliezer zullen wel eerst naar huis mogen bellen, dan nog afscheid Floris en John en dan is er niet veel tijd meer over voor de rest ..
Als het goed is wel, las niet zo lang geleden nog dat die samen zijn gaan wonen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou die middelste gast, die leraar (Benjamin ofzo?) nog samen zijn met die zure meid? Sasha ofzo.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het goed is wel, las niet zo lang geleden nog dat die samen zijn gaan wonen.
Oh god, Martin en Mex. Mogelijk nog giftiger dan dat duo uit de Bondgenoten (ben hun namen ook alweer kwijt).quote:Jasper en Wanda en Martin en Mexx zijn ook nog samen
Bern, wat was hij saai en meningloosquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou die middelste gast, die leraar (Benjamin ofzo?) nog samen zijn met die zure meid? Sasha ofzo.
In de loods toch al?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Maar Jasper en Wanda samen? Haha. Dat heeft niet lang geduurd dan met haar vriend buiten de loods.
Sterker nog, Martin en Mexx zijn alweer een tijdje ouders!quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Oh god, Martin en Mex. Mogelijk nog giftiger dan dat duo uit de Bondgenoten (ben hun namen ook alweer kwijt).![]()
Maar Jasper en Wanda samen? Haha. Dat heeft niet lang geduurd dan met haar vriend buiten de loods.
Man man man. Al die foute relaties. Gelukkig hebben we de psycholoog niet meer die al die relaties ging duiden bij een jaar van je leven.
Nou ik dacht dat die vriend haar ontboden had om de relatie nog te redden. Maar kennelijk niet.quote:
Succes aan dat kind. Een moeder met borderline en een vader die alles van dr slikt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sterker nog, Martin en Mexx zijn alweer een tijdje ouders!
Wanda ging in de loods al naar huis omdat haar vriend die relatie 'op had gezegd', toen Jasper er later uitkwam is ze met hem naar een koud land in het noorden gegaan voor dat ijs-motor-rijden.
Was heel die psycholoog alweer vergeten! Geert ofzo?
Denk dat dat daar ook wel zichtbaar was, met haar kliekje soortgelijken had ze het daar prima en naar haar zin. Zei ze in het programma zelf ook wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:00 schreef Hagenesie het volgende:
Perla krijgt online dreigementen. Trieste mensen. Ze zegt een leuke tijd gehad te hebben en veel gelachen. Niets is wat het lijkt.
Niet Babette?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sterker nog, Martin en Mexx zijn alweer een tijdje ouders!
Wanda ging in de loods al naar huis omdat haar vriend die relatie 'op had gezegd', toen Jasper er later uitkwam is ze met hem naar een koud land in het noorden gegaan voor dat ijs-motor-rijden.
Was heel die psycholoog alweer vergeten! Geert ofzo?
Zie Erik nog wel in staat om aan Roma vragen waarom ze zo raar praat.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je beter met Roma kunt zitten dan met alleseter Erik![]()
Van die rits aan nare mensen die er afgelopen maand in zaten, Roma noemen als ‘anders had ik daar mee gezeten’quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nare mensen heb je daar net zo hard nodig als boeven in een gangsterfilm.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Van die rits aan nare mensen die er afgelopen maand in zaten, Roma noemen als ‘anders had ik daar mee gezeten’Ik vind Roma wel grappig, een puur mens en een leuke toevoeging aan het programma.
Ik zie Sloomaa nog wel in staat om na een week tegen Erik te zeggen dattie stinkt en meer moet douuucheehhhquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie Erik nog wel in staat om aan Roma vragen waarom ze zo raar praat.
Ik denk dat dat bericht is geplaatst naar aanleiding van de overkill aan Roma-materiaal dat we de laatste tijd voorgeschoteld hebben gekregen. De een vindt het leuk, een ander stoort zich eraan. Dat hou je altijd met zulke showsquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Van die rits aan nare mensen die er afgelopen maand in zaten, Roma noemen als ‘anders had ik daar mee gezeten’Ik vind Roma wel grappig, een puur mens en een leuke toevoeging aan het programma.
Haha inderdaad. Maar dan brengt ze het wel zo dat het niet vanuit haar zelf lijkt te komen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie Sloomaa nog wel in staat om na een week tegen Erik te zeggen dattie stinkt en meer moet douuucheehhh
Ohhja.. dat ze van andere mensen heeft gehoord dat 'I stinkt natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Maar dan brengt ze het wel zo dat het niet vanuit haar zelf lijkt te komen.
Of ook met hem wel wil bekken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie Sloomaa nog wel in staat om na een week tegen Erik te zeggen dattie stinkt en meer moet douuucheehhh
Zie er 1, die alle kanten opvliegt en wel in staat om met hem willen experimenteren, Ché.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik zal straks keuze genoeg hebben naast Sloomaa
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie er 1, die alle kanten opvliegt en wel in staat om met hem willen experimenteren, Ché.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie er 1, die alle kanten opvliegt en wel in staat om met hem willen experimenteren, Ché.
Nah, da's toch best netjes. Voor een verloofde.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:22 schreef spapaars het volgende:
We nemen eerst afscheid van Floor.
Ik heb begrepen dat Senna haar vakantie tijdelijk heeft onderbroken en vanuit Turkije is overgevlogen om hem te begroeten.
Tuurlijk, effe heen en weer van Turkije ze heeft toch nog geld zat,quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:22 schreef spapaars het volgende:
We nemen eerst afscheid van Floor.
Ik heb begrepen dat Senna haar vakantie tijdelijk heeft onderbroken en vanuit Turkije is overgevlogen om hem te begroeten.
En als hij het kan betalen mag hij misschien mee op de terugreis.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tuurlijk, effe heen en weer van Turkije ze heeft toch nog geld zat,
Hij krijgt nix mee uit de Loods.. misschien heeft 'ie in iedergeval zijn ¤1500 p/m vergoeding kunnen opsparen.. kan 'ie wel een ticket voor kopenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als hij het kan betalen mag hij misschien mee op de terugreis.
Ze krijgen 1500 vergoeding? Per week toch, of wat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij krijgt nix mee uit de Loods.. misschien heeft 'ie in iedergeval zijn ¤1500 p/m vergoeding kunnen opsparen.. kan 'ie wel een ticket voor kopen
Nou ja, het was ooit "vaste lasten vergoeding" voor verblijven in de Loods.. dus ja p/mquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze krijgen 1500 vergoeding? Per week toch, of wat?
Maand, (tegemoetkoming) voor de vaste lastenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze krijgen 1500 vergoeding? Per week toch, of wat?
Tjezus.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maand, (tegemoetkoming) voor de vaste lasten
Watjequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tjezus.
En Floris zat daar 11 maanden.
Sorry @:greysbones , ik trek mijn inschrijving terug. Er is geen business case. Als ik na een jaar een ton win, met 1500 per maand als vergoeding... dat gaat hem niet worden he.
Ja want eerlijk spelen beloont niet hoor ik netquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:39 schreef StephanL het volgende:
11 maanden zo fanatiek en dan niks winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |