Huh, hoe weet jij nou dat mijn broer Pieter heet? Hé, wacht eens even...quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh,wat weet jij dat wij nog niet, officieel, weten? Heb je je broertje al gezien, Pieter?
Ze hebben wel meer een voorstukje laten zien die 2 dagen later was te zien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
Finale wordt pas volgende week in dit tempo
Dat is het probleem van al dat knipwerk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:54 schreef Soury het volgende:
Poeh er zit wel een hoop haat naar Julia, heb ik eigenlijk nooit zo gemerkt.
Ja schiet echt niet op .. vanavond zie ik het niet gebeuren ... Morgen en dan vrijdag de nieuwenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
Finale wordt pas volgende week in dit tempo
Dat is ook mijn vermoeden, en nog een prachtige afscheid staat ons ook te wachten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schiet echt niet op .. vanavond zie ik het niet gebeuren ... Morgen en dan vrijdag de nieuwen
Nou ja er is blijkbaar meer aan de hand dan wat wij op tv gezien hebben. Ze zitten daar ok 24/7 en wij zien 6,5 uur ongeveer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het probleem van al dat knipwerk.
Ze kunnen je maken of breken.
Als ze in dit tempo doorrekken besparen ze 2 ton dit jaarquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schiet echt niet op .. vanavond zie ik het niet gebeuren ... Morgen en dan vrijdag de nieuwen
Met streams (daar gaan we weer) hadden we dat allang opgemerkt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja er is blijkbaar meer aan de hand dan wat wij op tv gezien hebben. Ze zitten daar ok 24/7 en wij zien 6,5 uur ongeveer.
John gaat als het goed ook, dus daar moet dan ook weer tijd aan verspild besteed worden ..quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook mijn vermoeden, en nog een prachtige afscheid staat ons ook te wachten.
Ja maar die zijn er idd niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met streams (daar gaan we weer) hadden we dat allang opgemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |