abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217919311
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 11:48 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zat ik er toch nog dichtbij ;)
ik las het en dacht
wat was het nu
kon er zelf ook niet helemaal opkomen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217919732
Wat ik trouwens geweldig vind is dat Manon zo slecht behandeld is de afgelopen twee cycli door bewoners die nu allemaal verloren hebben terwijl zij lekker met een ton naar huis gaat. Radek en John zijn zelfs zonder geld de loods uit. :W

Die vrouw is uitgekafferd, gesaboteerd, genegeerd, buitengesloten, beschuldigd en er zijn plannen tegen haar gesmeden en ze zit nu lekker thuis te genieten van die ton. :D

_O_
Hotapnyc
pi_217919816

8-)
All those angels with their wings glued on.
pi_217919843
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 11:00 schreef Hagenesie het volgende:
Perla krijgt online dreigementen. Trieste mensen. Ze zegt een leuke tijd gehad te hebben en veel gelachen. Niets is wat het lijkt.
Ik snap daar ook geen reet van, die lui kennen je niet, je bereikt er niets mee behalve jezelf voor lul zetten, en waarom zou je ze nog persoonlijke aandacht geven als je ze toch niet moet?!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217919993
Het is sowieso van de zotte om mensen, wie dan ook te gaan bedreigen. Of het nu gaat om Politici, acteurs, zangers, je buren, dan spoor je niet.
Ik zeg altijd: er lopen meer gekken los, dan dat er vastzitten en dat blijkt wel met een groot tekort aan cellen en plekken op een GGZ afdeling. :R
if it's meant to be, it will be
  donderdag 12 juni 2025 @ 13:44:28 #231
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217920230
quote:
Was wel een volhouder (Ongelooflijk dat al mijn geüploade gifs nog steeds, en dat al voor jaren nog aanwezig zijn op GIPHY)

pi_217920337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:

[..]
Was wel een volhouder (Ongelooflijk dat al mijn geüploade gifs nog steeds, en dat al voor jaren nog aanwezig zijn op GIPHY)

[ afbeelding ]
hij had wat eigenaardigheden, maar ik vond het een van de leukste deelnemers toen :) Die heeft echt heel veel lol gehad aan zijn tijd in de loods.
  donderdag 12 juni 2025 @ 13:58:51 #233
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217920391
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:54 schreef Verida het volgende:

[..]
hij had wat eigenaardigheden, maar ik vond het een van de leukste deelnemers toen :) Die heeft echt heel veel lol gehad aan zijn tijd in de loods.
Maar als er 1 moest vertrekken, pleurde hij meteen en genadeloos je bed van het terrein.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 12 juni 2025 @ 14:03:51 #234
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217920430
pi_217920578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:

[..]
Maar als er 1 moest vertrekken, pleurde hij meteen en genadeloos je bed van het terrein.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest van de FEBO maar dat was zijn taakje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217920994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:55 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Op social media kom je dan weer mensen tegen die zich hebben aangemeld maar nooit wat terug hebben gehoord/niet uitgekozen zijn.
Ja, zag vorige week ook zo'n filmpje langskomen van iemand die zei meerdere keren naar de casting te zijn geweest, maar dat het niks geworden was. Die was er nu wel weer blij om, want anders had ze met Roma gezeten zei ze :')
  donderdag 12 juni 2025 @ 15:58:11 #237
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217921413
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 14:03 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
OMG :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217921662
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 15:08 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja, zag vorige week ook zo'n filmpje langskomen van iemand die zei meerdere keren naar de casting te zijn geweest, maar dat het niks geworden was. Die was er nu wel weer blij om, want anders had ze met Roma gezeten zei ze :')
Nou ik denk dat je beter met Roma kunt zitten dan met alleseter Erik _O- _O-
if it's meant to be, it will be
pi_217921708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 15:08 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Er schijnt dus best een grote lijst te zijn om uit te kiezen voor de febo en toch zitten er vaak uiteindelijk faal castings bij, zoals mensen die binnen een week vertrekken of niks toevoegen en als je 1x aan een ander SBS programma hebt deelgenomen dan mag je direct in de fastlane van het febopretpark, terwijl er misschien nog 100 in de gewone rij staan:')
pi_217921729
Erik hebben ze net op tijd binnen gehengeld voordat het programma langere zendtijd krijgt. Die zorgt voor genoeg tv momenten om het extra half uur op te vullen. :7
  donderdag 12 juni 2025 @ 16:38:31 #241
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217921752
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2025 16:33 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Er schijnt dus best een grote lijst te zijn om uit te kiezen voor de febo en toch zitten er vaak uiteindelijk faal castings bij, zoals mensen die binnen een week vertrekken of niks toevoegen en als je 1x aan een ander SBS programma hebt deelgenomen dan mag je direct in de fastlane van het febopretpark, terwijl er misschien nog 100 in de gewone rij staan:')
Voorlopg ben ik nieuwsgierig naar die 3 echte Nieuwen. in iedergeval 2 Blondjes in de goeie categorie en 1 KweeNie voor de verrassing ;)
pi_217921783
Vanavond mooie woorden van Robert naar John.
pi_217922111
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Nou ik denk dat je beter met Roma kunt zitten dan met alleseter Erik _O- _O-
2 kogels ontweken dus! :D
pi_217922131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:

[..]

SPOILER
Zou die middelste gast, die leraar (Benjamin ofzo?) nog samen zijn met die zure meid? Sasha ofzo.
Hotapnyc
pi_217922150
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2025 16:33 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Die mensen uit de eerdere seizoenen waren ook wel leuker dan nu.
Hotapnyc
pi_217922152
Winnaar en verliezer zullen wel eerst naar huis mogen bellen, dan nog afscheid Floris en John en dan is er niet veel tijd meer over voor de rest ..
pi_217922165
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Winnaar en verliezer zullen wel eerst naar huis mogen bellen, dan nog afscheid Floris en John en dan is er niet veel tijd meer over voor de rest ..
:O
Hotapnyc
pi_217922167
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 17:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Zou die middelste gast, die leraar (Benjamin ofzo?) nog samen zijn met die zure meid? Sasha ofzo.
Als het goed is wel, las niet zo lang geleden nog dat die samen zijn gaan wonen.

Jasper en Wanda en Martin en Mexx zijn ook nog samen :D
pi_217922208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Als het goed is wel, las niet zo lang geleden nog dat die samen zijn gaan wonen.
:X
quote:
Jasper en Wanda en Martin en Mexx zijn ook nog samen :D
Oh god, Martin en Mex. Mogelijk nog giftiger dan dat duo uit de Bondgenoten (ben hun namen ook alweer kwijt). _O-

Maar Jasper en Wanda samen? Haha. Dat heeft niet lang geduurd dan met haar vriend buiten de loods.

Man man man. Al die foute relaties. Gelukkig hebben we de psycholoog niet meer die al die relaties ging duiden bij een jaar van je leven.
Hotapnyc
pi_217922211
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 17:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Bern, wat was hij saai en meningloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')