Anders? Iets minder broccoli op het menu, maar verder is het gewoon de ene klaphark ruilen voor de ander hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is goed dat hij na 11 maand gaat, maar het zal toch even anders zijn zonder hem. Weet dat niet iedereen hier 'm graag zag, maar ik had hem de ton wel gegund.
Ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is goed dat hij na 11 maand gaat, maar het zal toch even anders zijn zonder hem. Weet dat niet iedereen hier 'm graag zag, maar ik had hem de ton wel gegund.
Ik las dit en dacht oeh ik pak ff water, hopelijk is het dan voorbij.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, half boekwerk ook. Prima moment om koffie te fixen
Sja.. Erik is geen Florisquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Anders? Iets minder broccoli op het menu, maar verder is het gewoon de ene klaphark ruilen voor de ander hoor.
El Chequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie zit er nu eigenlijk het langst? Herintreders niet meegerekend.
We krijgen nog een toespraak van Robertquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoop inmiddels toch wel dat we de binnenkomst van Erik zo gaan zien, best benieuwd hoe anderen reageren en of ze hem kennen.
@greysbonesquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie zit er nu eigenlijk het langst? Herintreders niet meegerekend.
Hij heeft gewoon elke maand zijn gage gekregen voor 'n beetje lanterfanten daar in de loodsquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel sneu na elf maanden heen ton
Oef! Nu duik ik zelfs onder de bank om geen rondvliegend meubilair te koppenquote:
Precies en er komen straks weer twee blondjes binnen , dus El_smullen kan weer losquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit zoveel sex gehad als ooit tevoren, logisch dat hij blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |