Nog een paar weken/maanden Instagram enTikTakspammen en dan is het wel klaar, geld opquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang dat stand houdt. Hij vroeg haar wel heel snel ten huwelijk
Ja voor mij sloeg het ook nergens opquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Ze moeten elkaar nog echt leren kennen.
Was ook een belachelijke aanzoek.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef King_Merc het volgende:
Zou Erik nog maagd zijn.. zo ja.. hoeft ie alleen maar spare ribs te kluiven en Roma duikt er boven op..
Vast welquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef King_Merc het volgende:
Zou Erik nog maagd zijn.. zo ja.. hoeft ie alleen maar spare ribs te kluiven en Roma duikt er boven op..
Op elk potje past een deksel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef King_Merc het volgende:
Hij was Meester in likken..quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op elk potje past een deksel.
Maar op een blikje? Nee dus.
En als welkoms diner elk bondje 2.5kg spareribs speciaal voor Romaquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert hangt allang niet meer, morgen 2 Blondjes, 1 NogUitzoeken en 1 Erik
Gezien zijn voorliefde voor dames van rond de 24 tot 30.. geloof ik ook niet dat hij een dame zal vindenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoeveel zullen hem kennen, die nu in de loods zittenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Eric is best goed in (fysieke) spellen en ook best slim. Maar hij is heel irritant om mee samen te leven, dus lastige keus of je 'm wel of niet in je bondje wilt.
Mwah die zijn er wel, maar echt sexy is het niet neequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klaarkomen op Kluivers, zo een redt het wel bij de mannenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als welkoms diner elk bondje 2.5kg spareribs speciaal voor Roma
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Roma is bang dat er een leukere meid binnenkomt.
Ok, maar, die kans is 99%
Ik vemoed dat zelfs Eric een leukere meid is dan Roma...
Zit ik niet op te wachten... soort van Leifheit-tv je blijft dweilen met dat gespetterquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Roma houd wel gewoon van zoenen, alleen zoenen, veel zoenen, iedere dag zoenen, misschien moet Erik dat nog leren en is dit de ideale combinatie, win win voor beide, alleen zoenen meer niet
Dat is een dop!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah die zijn er wel, maar echt sexy is het niet nee
[ afbeelding ]
Het was maar een paar jaar geleden, en iedereen die in een dergelijke Show als DBG wil, kent ook al die andere Shows, maar ze juichen zoiezo al verplicht, dat hoort bij de actquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel zullen hem kennen, die nu in de loods zitten
Gewoon de uitzending niet live kijken en dan doorspoelen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit ik niet op te wachten... soort van Leifheit-tv je blijft dweilen met dat gespetter
Dat mag niet van KPNquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon de uitzending niet live kijken en dan doorspoelen.
Wist dat Erik een jaar met een tube tandpasta kan doen? Lekker tongenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Roma houd wel gewoon van zoenen, alleen zoenen, veel zoenen, iedere dag zoenen, misschien moet Erik dat nog leren en is dit de ideale combinatie, win win voor beide, alleen zoenen meer niet
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wist dat Erik een jaar met een tube tandpasta kan doen? Lekker tongen
Hij heeft een eigen bedrijf in verlichtingquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Uh... Erik is gewoon een standaard engineer? Daar heb ik er 800 van rondlopen op mijn afdeling.
Ja, maar die zitten allemaal niet in de loodsquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Uh... Erik is gewoon een standaard engineer? Daar heb ik er 800 van rondlopen op mijn afdeling.
Zou hij weer zo gaan zeurenquote:
Dat zeg ik, dat soort tiepes heb ik er 800 van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen bedrijf in verlichting
Verlichtingsplannen
Ik zag wel iets mannelijks door dat rokje bungelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Een transvrouw. Die niets heeft laten doen.
Ok. Dat heet een man. En het wil er vooral veel over praten.
Jepquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Erik was toch van het recyclen volgens mij, gaat die weer alles apart leggen en bewaren
Oh. Wel jammer dat jij die eerste indruk te pakken hebt. Ik moet het doen met de tweede indruk. Die is een stuk minder leuk. Ik verveel me nu al, want al die verhalen heb je all 100 keer gehoord.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk geen "one show pony" die enkel over transitie kan spreken...
Eerste indruk is het een leuk persoon. Ben benieuwd hoe dat uitpakt
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Joe is eigenlijk de perfecte deelnemer voor El Che, van alles wat en als bonus een woest jaloerse Roma
Ok, maar die heeft tieten een een kut. Dat zie ik liever op een vrouw dan een piemel en borsthaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Wel een mooie transgender, mooie kleding ook.
Simona met een kilo wimpers vind ik een stuk enger
Wat is er mis met een positieve eerste indruk?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh. Wel jammer dat jij die eerste indruk te pakken hebt. Ik moet het doen met de tweede indruk. Die is een stuk minder leuk. Ik verveel me nu al, want al die verhalen heb je all 100 keer gehoord.
Niks. Ik baal alleen dat jij de eerste indruk te pakken hebt gekregen en wij het met rest van de (matige) indrukken moeten doenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er mis met een positieve eerste indruk?
Bij binnenkomst dacht ik echt dat het een vrouw was.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Wel een mooie transgender, mooie kleding ook.
Simona met een kilo wimpers vind ik een stuk enger
Ik vind dit ook niet watquote:
Snap ik, maar meestal zijn ze gelijk zo overdreven vrouw. Ziet er gewoon netjes uit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, maar die heeft tieten een een kut. Dat zie ik liever op een vrouw dan een piemel en borsthaar.
Ik moest gelijk denken aan dat Jongenmeiske in BB.. of die overleden was vanwege ombouwen...quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij binnenkomst dacht ik echt dat het een vrouw was.
En het tweepersoonsbedquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik wil natuurlijk het liefst met 3 vrouwen in een bondje, in de 20...
Wat die? Die meid van afgelopen BB?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan dat Jongenmeiske in BB.. of die overleden was vanwege ombouwen...
Ja de kwam vol energie binnen, op weg naar transitie ..quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat die? Die meid van afgelopen BB?
Mee eens, ziet er netjes uit, niks mis mee hoor. Ik heb niets tegen LBTGQ+. (Al mag je geloof ik geen bisexueel meer zeggen)quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik, maar meestal zijn ze gelijk zo overdreven vrouw. Ziet er gewoon netjes uit.
Is die overleden?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de kwam vol energie binnen, op weg naar transitie ..
Jammer dat we niets naar ze kunnen sturen, anders had ik Erik ff zo'n baby-neuspompje gestuurd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Bedenk me met de komst van Erik dat gebrek aan streams zo heel erg niet meer is. Bij EJVJL werd ie als streamlock gebruikt..
Hoorde je op de achtergrond een hoop lol, zag je Erik in z'n stoel letterlijk z'n neus leeg vreten.
We gaan het zien, ken haar nog niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens, ziet er netjes uit, niks mis mee hoor. Ik heb niets tegen LBTGQ+. (Al mag je geloof ik geen bisexueel meer zeggen)
Ik heb wel wat tegen transgenders die het te pas en te onpas overal moeten inbrengen. Net als vegans die dat in ELK gesprek moeten aandragen. Of aspergers die bij elke emotie van iemand meteen roepen dat ze emotie zo moeilijk vinden. Of FoKers die... gewoon algemeen FoKers.
En dit lijkt me zo'n tiep die alles om haar heen in het kader zet van transgender zijn, of het nou over haar ging of niet.
Oh dat wist ik niet, maar die vrat ook niet. Dan gaat het soms fout.quote:
Ik roep hem alvast:quote:
Die was al ‘klaar’quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de kwam vol energie binnen, op weg naar transitie ..
Ohw, Ik dagt een overlijdings bercht van Lenny gezien te hebben.. nou ja ik kan het mis hebbenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik wil natuurlijk het liefst met 3 vrouwen in een bondje, in de 20...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |