Ik weet waar @Whuzz huis staatquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oef! Nu duik ik zelfs onder de bank om geen rondvliegend meubilair te koppen
Zijn verhaallijn was wel op na het aanzoekquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
John
Heeft ook heel weinig toegevoegd de laatste maand (en)
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
We krijgen nog een toespraak van Robert
Hoe bijzonder John is
Want Robert maakt nooit vrienden
Dus moet John wel heel bijzonder zijn
Ik zit binnenkort in een loods en als je mij bedreigt krijg je een gele kaart. En wordt Roma heeeewllll eerrrugggg booowwwwsssss. Ook.quote:
Da's altijd tussen de cyclussen inquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Waarom krijgen we ineens een flashback aflevering
Is altijd als iemand naar huis gaatquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Ja hallo. Je moet je influencer carrière ergens mee starten...quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap dat gejank nooit zo. Ze laten met gemak familie, kinderen en kleinkinderen achter om daar in te gaan. Maar gaat er een bewoner weg dan is het janken.
Dat is zo als iemand vertrekt, dan krijg je diegene zijn flashback te zien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Een Poolse uit Utrecht die opgroeide in Limburgquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Seymona, 33, een Poolse uit Utrecht die opgroeide in Limburg
Joe, 20, uit Amersfoort
Kim, 28, uit het Friese Spierdijk
Erik, 50, uit Waarder
O jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja hallo. Je moet je influencer carrière ergens mee starten...
Haha jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een Poolse uit Utrecht die opgroeide in Limburg
Ok, naja, ze hebben net een ton uitgekeerd, dus het budget is op. Snappik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd als iemand naar huis gaat
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Edelfigurant Floor krijgl wel héél erg veel flashback
Verkeerde hoofd gekekenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
Is dát Senna?
jezus. Floris. Wat. Doe. Je.
Ja, liefde maakt blind. Ze is best knap. Maar qua persoonlijkheid weet ik het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
Is dát Senna?
jezus. Floris. Wat. Doe. Je.
Ik vrees het ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Die komt over 3 maanden weer terug
Net zoiets als Martine Bijl ? M'n moeder komt uit Drachten en mijn vader uit Maastricht lalalalalaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een Poolse uit Utrecht die opgroeide in Limburg
Wat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, liefde maakt blind. Ze is best knap. Maar qua persoonlijkheid weet ik het niet.
Ericcccquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nou benieuwd wie die oude bekende is🤑
Dat mag ik hopen ja!quote:
Nee hoor, volgens mij hetzelfdequote:
Nope juist verwijderdquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
overdosis fillers en botox(prijzen)geld moet rollen
Ben benieuwd hoelang dat stand houdt. Hij vroeg haar wel heel snel ten huwelijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nah..oprotte.. ga lekker verder op InstaShit![]()
[ afbeelding ]
Floris ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben slecht in gezichten hoor
Ja, ik ook. Het is een verwend, jaloers meisjequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang dat stand houdt. Hij vroeg haar wel heel snel ten huwelijk
Precies.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang dat stand houdt. Hij vroeg haar wel heel snel ten huwelijk
Volgens mij nooit lang. Maar ja dat dacht ik van Romy en Chemal toen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |