Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
IK heb niet gekeken gisteren, is al bekend welke bondje voor de finale gaat?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:10 schreef Cirilico het volgende:
Ik wist al wie de winnaar en verliezer waren maar alsnog een euforisch gevoel toen bekend werd dat de Gieren hadden gewonnen.
Haha, Floris, de bordafpakker die veels te vroeg juichte en daarna als een woeste gorilla begon te brullen. Haha. Top. Hoogmoed komt voor de val, jongens.
En een Joey - die denkt dat alle mannen net als hijzelf naar de hoeren gaan - weent als een klein loos meisje.![]()
Jammer joh.![]()
![]()
![]()
Maar ff serieus jongens. Het is toch prachtig hoe de gehele loods oprecht blij is en juicht voor een ander team dat gewonnen heeft. Dat zegt toch genoeg?
Ja dat "ohhwnee gelukkig niet de Haaien" was geweldig, ik ben benieuwd of er nog meer teleurgestelden hun koffertje gaan pakken.. 2 Nieuwe is veel te weinig, dat betekent dat we met deze lamlullen nóg een cyclus door moetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:10 schreef Cirilico het volgende:
Ik wist al wie de winnaar en verliezer waren maar alsnog een euforisch gevoel toen bekend werd dat de Gieren hadden gewonnen.
Haha, Floris, de bordafpakker die veels te vroeg juichte en daarna als een woeste gorilla begon te brullen. Haha. Top. Hoogmoed komt voor de val, jongens.
En een Joey - die denkt dat alle mannen net als hijzelf naar de hoeren gaan - weent als een klein loos meisje.![]()
Jammer joh.![]()
![]()
![]()
Maar ff serieus jongens. Het is toch prachtig hoe de gehele loods oprecht blij is en juicht voor een ander team dat gewonnen heeft. Dat zegt toch genoeg?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb niet gekeken gisteren, is al bekend welke bondje voor de finale gaat?
Het schijnt een spoiler te zijn, geen idee ik dacht dat die gieren hem gingen spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 10-06-2025 12:46:16 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ga jij nou ook al lopen spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 10-06-2025 12:46:28 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
En die Fleuris dan nog narcistisch zijn bondje bij elkaar roepen om te vertellen dat hij vertrekt maar dat niemand dat mag weten. Sneukneus.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:10 schreef Cirilico het volgende:
Jammer joh.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn.
Voorheen werd het dan beslist door de groep wie van het winnende bodje de finale mag spelen.
Het wordt dan ook wel heel ongeloofwaardig.
Voor zover ik mij kan herinneren is dit al sinds het begin de regel.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet de groep een beslissende doorslag geven.
En niet dat het dan naar het andere bondje gaat.
Zaakje begint te stinken, met alsnog Floor en Ché in de finale.
Is al eens eerder gebeurt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik mij kan herinneren is dit al sinds het begin de regel.
Gelijkspel -> onderling bespreken -> unaniem besluit binnen een (half) uur
En anders gaat de finale naar de volgende in lijn.
Het is bekend dat de gieren hebben gewonnen. Of ze hem ook daadwerkelijk gaan spelen of weggeven aan de nummer 2, moet nog blijken. Dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb niet gekeken gisteren, is al bekend welke bondje voor de finale gaat?
Ja en Dotteke was zo vriendelijk om te vermelden dat dat blijkbaar het geval is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is bekend dat de gieren hebben gewonnen. Of ze hem ook daadwerkelijk gaan spelen of weggeven aan de nummer 2, moet nog blijken. Dat weet ik ook niet.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oei. Volgens de voorstukjes zijn de gieren bereid hem weg te geven aan de haaien. Dus dit kan een spoiler zijn Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 10-06-2025 13:06:22 ]Hotapnyc
Ik zou niet weten wat hij daarmee wil bereiken. Zit daar een onbekende strategie in als ie morgen in plaats van vandaag zijn vertrek aankondigt?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En die Fleuris dan nog narcistisch zijn bondje bij elkaar roepen om te vertellen dat hij vertrekt maar dat niemand dat mag weten. Sneukneus.
Ik spoiler niets, ik hoor dat de gieren de finale gaan spelen, daar zit Floris niet eens inquote:
O, ze mogen hem weggeven, maar dat zullen ze toch niet gaan doen neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is bekend dat de gieren hebben gewonnen. Of ze hem ook daadwerkelijk gaan spelen of weggeven aan de nummer 2, moet nog blijken. Dat weet ik ook niet.
Nee, niet, maar blijkbaar wil hij belangrijk doen. Hij zal het toch moeten vertellen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat hij daarmee wil bereiken. Zit daar een onbekende strategie in als ie morgen in plaats van vandaag zijn vertrek aankondigt?
Dan snap je het niet helemaal, laat gewoon wat je ergens leest buiten dit topic.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik spoiler niets, ik hoor dat de gieren de finale gaan spelen, daar zit Floris niet eens in
En ik geef niet aan wwat ik heb gelezen wie gaat winnen
Nu weet ik dus dat Floris de finale gaat spelen. Lekker bezig weer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik spoiler niets, ik hoor dat de gieren de finale gaan spelen, daar zit Floris niet eens in
En ik geef niet aan wwat ik heb gelezen wie gaat winnen
Stel het wordt gelijkspel, waar een grote kans op is aangezien het Demi-Manon vs Julia-Justin is, dan moeten ze daarna unaniem besluiten wie hem speelt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ze mogen hem weggeven, maar dat zullen ze toch niet gaan doen neem ik aan?
Dan ben je wel dom als je dat gaat weggeven
Nou dan weet je meer dan mij. Ik was alleen blij dat de gieren gewonnen hadden en niet dus zijn groepjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu weet ik dus dat Floris de finale gaat spelen. Lekker bezig weer.
Thnx, dan hard duimen dat de gieren hem gaan winnenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Stel het wordt gelijkspel, waar een grote kans op is aangezien het Demi-Manon vs Julia-Justin is, dan moeten ze daarna unaniem besluiten wie hem speelt.
Manon (en Demi) is bereid om elk besluit te vetoën waarin Manon niet de uitverkorene is.
Dus dan gaat de finale van rechtswege naar de nummer twee en dat zijn de haaien.
Jij komt toch even melden dat je wat anders "ergens" hebt gelezen. Ik ga wel weer weg uit dit topic tot na de finale. Dat gezeik elke keerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan weet je meer dan mij. Ik was alleen blij dat de gieren gewonnen hadden en niet dus zijn groepje
Floris blijft daar maanden zitten om te winnen en was juist blij dat hij het niet was omdat de gieren het hebben gewonnen.
Jij vult het zelf in
John en Floris gingen sowieso ook al weg. Als er een Gier met de ton vertrekt, krijgen we dus sowieso 4 nieuwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat "ohhwnee gelukkig niet de Haaien" was geweldig, ik ben benieuwd of er nog meer teleurgestelden hun koffertje gaan pakken.. 2 Nieuwe is veel te weinig, dat betekent dat we met deze lamlullen nóg een cyclus door moeten
Anders wordt het lastiger uit te moeten leggen waarom hij toch niet vertrekt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En die Fleuris dan nog narcistisch zijn bondje bij elkaar roepen om te vertellen dat hij vertrekt maar dat niemand dat mag weten. Sneukneus.
Het was misschien niet al te handig, maar wel begrijpelijk op basis van het antwoord op haar vraag of al bekend was wie de finale gaan spelen (Gieren).quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij komt toch even melden dat je wat anders "ergens" hebt gelezen. Ik ga wel weer weg uit dit topic tot na de finale. Dat gezeik elke keer
Dat zouden ze kunnen doen, maar Julia heeft een te groot ego voor iemand die daar pas twee maanden zit en volgens mij niks bakte van één van de spellen die zij dan mocht spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Manon en Demi niets veranderen dan kunnen Julia en Justin het beste samen op Demi stemmen en dan wordt sowieso een van hun twee via de groep gekozen, tenzij de febo iets gaat doen met een grabbelbak.
alsjeblieft niet naar de haaien![]()
![]()
Sorry ik had het niet gezien daarom vroeg ik het hierquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oei. Volgens de voorstukjes zijn de gieren bereid hem weg te geven aan de haaien. Dus dit kan een spoiler zijn Hahaha.
Ze heeft verder geen keuze. Het zou wel dom zijn om misschien je enige kans op 70.000 euro te laten schieten op die manier. Manon (en Demi) gaan echt een front vormen denk ik, waarbij Manon stiekem hoopt dat zij daardoor wordt gekozen uit het bondje. Ze vergeet alleen dat het niet Manon of niets is, maar Manon, Demi of niets. De enige troef die je dan nog hebt is om Demi te kiezen, want Manon wordt hoogstwaarschijnlijk toch niet vanuit de groep gekozen. Maar ja, je weet het nooit met die lui daar in de loodsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat zouden ze kunnen doen, maar Julia heeft een te groot ego voor iemand die daar pas twee maanden zit en volgens mij niks bakte van één van de spellen die zij dan mocht spelen.
Hoe triest ben je dan zegquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het er op aan zou komen, zou ik Manon haar zin geven en de finale en dan hopen dat ze hem verliest. Als ze vertrekt, lijkt me dat prima, weer een valse stoorzender minder. Mocht ze na verlies blijven,. zal ze weinig kans maken dat iemand met haar in een bondje wil.
Ze hebben als bondje gewonnen, maar madame eist dat ze haar kiezen en anders geeft ze hem liever aan de haaien. Fijne bondgenoot![]()
Alsof Julia en Justin zo aardig tegen haar zijn geweest. Daarbij werd zij vorige keer ook genaaid doordat haar bondje expres de knockouts hebben verloren. Ik snap wel dat ze nu denkt schijt ik ga voor die ton. Vergeet niet dat het echt een tactiek is he, uiteindelijk zijn het ook Julia en Justin die hem aan de haaien geven als ze het niet aan Manon gunnen. In principe is het gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het er op aan zou komen, zou ik Manon haar zin geven en de finale en dan hopen dat ze hem verliest. Als ze vertrekt, lijkt me dat prima, weer een valse stoorzender minder. Mocht ze na verlies blijven,. zal ze weinig kans maken dat iemand met haar in een bondje wil.
Ze hebben als bondje gewonnen, maar madame eist dat ze haar kiezen en anders geeft ze hem liever aan de haaien. Fijne bondgenoot![]()
Waarom zou je aan Manon moeten laten zien welke naam je opschrijft?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:53 schreef Cosima het volgende:
Maar waarom zou Manon dat accepteren? Wat heeft zij daar precies aan?
Ik denk dat hij hoopt dat ze alsnog de finale mogen spelen en dat het hem niet gegeven wordt vanuit de loods als die al weten dat hij vrijwillig vertrekt. Is al eerder voorgekomen dat Floris uit de loods is gekozen zodat hij bij winst in elk geval vertrekt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Cirilico het volgende:
Ik zou niet weten wat hij daarmee wil bereiken. Zit daar een onbekende strategie in als ie morgen in plaats van vandaag zijn vertrek aankondigt?
Manon kan niet op zichzelf stemmen, dus als Julia op Demi stemt, en Manon stemt op Demi, en Justin op Julia, dan wordt het 1 voor Manon, 2 voor Demi en 1 voor Julia. En daar kan Manon niks tegen doen. Julia moet gewoon haar kaarten op de borst houden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:48 schreef Cirilico het volgende:
Manon (en Demi) is bereid om elk besluit te vetoën waarin Manon niet de uitverkorene is.
Ja hij weet dat de finale nog naar de haaien kan gaan en iedereen wil hem weg hebben (omdat hij een grote concurrent is) dus dan kan hij een finaleplek vanuit de groep krijgen. Als ze zouden weten dat hij toch weg gaat is die prikkel om op hem te stemmen weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat heeft het met aardig zijn te maken? Ze hebben als bondje samen de finale gehaald en dan gun je hem liever aan een ander bondje, dan aan de mensen waar je de finale mee hebt gehaald? Ze eist de finaleplaats op/ chanteerd de boel. Dat maakt je geen goede bondgenoot en zal haar duur komen te staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:37 schreef Cosima het volgende:
[..]
Alsof Julia en Justin zo aardig tegen haar zijn geweest. Daarbij werd zij vorige keer ook genaaid doordat haar bondje expres de knockouts hebben verloren. Ik snap wel dat ze nu denkt schijt ik ga voor die ton. Vergeet niet dat het echt een tactiek is he, uiteindelijk zijn het ook Julia en Justin die hem aan de haaien geven als ze het niet aan Manon gunnen. In principe is het gewoon hetzelfde.
Zo zou hij inderdaad wel kunnen denken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hoopt dat ze alsnog de finale mogen spelen en dat het hem niet gegeven wordt vanuit de loods als die al weten dat hij vrijwillig vertrekt. Is al eerder voorgekomen dat Floris uit de loods is gekozen zodat hij bij winst in elk geval vertrekt.
ik had het over het overleggen ná een gelijkspel. Dan wordt er niet meer gestemd en moeten ze unaniem één iemand naar voren schuiven.quote:Manon kan niet op zichzelf stemmen, dus als Julia op Demi stemt, en Manon stemt op Demi, en Justin op Julia, dan wordt het 1 voor Manon, 2 voor Demi en 1 voor Julia. En daar kan Manon niks tegen doen. Julia moet gewoon haar kaarten op de borst houden.
Dit inderdaad ja. Van de vier gun ik het haar het meest, ondanks dat ik haar nooit gemogen heb.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:37 schreef Cosima het volgende:
[..]
Alsof Julia en Justin zo aardig tegen haar zijn geweest. Daarbij werd zij vorige keer ook genaaid doordat haar bondje expres de knockouts hebben verloren. Ik snap wel dat ze nu denkt schijt ik ga voor die ton. Vergeet niet dat het echt een tactiek is he, uiteindelijk zijn het ook Julia en Justin die hem aan de haaien geven als ze het niet aan Manon gunnen. In principe is het gewoon hetzelfde.
Dus zover niet laten komen!! Ze moeten toch sowieso eerst stemmen. Dus als Justin en Julia allebei op Demi stemmen, kan Manon er niks tegen doen. Hooguit samen met Demi op Justin of Julia stemmen, maar ik verwacht niet dat ze dat gaan doen. Als dat wel het plan is, dan moet Julia gewoon op Justin stemmen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:20 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zo zou hij inderdaad wel kunnen denken.
[..]
ik had het over het overleggen ná een gelijkspel. Dan wordt er niet meer gestemd en moeten ze unaniem één iemand naar voren schuiven.
Tsja, dan moet Julia dus bereid zijn om het een ander te gunnen. Want zoals het erop leek zit zij er hetzelfde in als Manon vooralsnog.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus zover niet laten komen!! Ze moeten toch sowieso eerst stemmen. Dus als Justin en Julia allebei op Demi stemmen, kan Manon er niks tegen doen. Hooguit samen met Demi op Justin of Julia stemmen, maar ik verwacht niet dat ze dat gaan doen. Als dat wel het plan is, dan moet Julia gewoon op Justin stemmen.
Laat het er maar op aankomen. Niet laten zien wat je opschrijft. Of een afspraak maken en je daar niet aan houden. Mag gewoon. Je mag opschrijven wat je wilt.
Om het nog even duidelijk te maken.. Manon geeft de Finale aan Floris als ze zelf de kans niet krijgt van haar teamgenoten, nogal een arrogante sabotage, en al de 2e keer dat ze die backstabber act flikt.. wie wil dat loeder straks nog in een bondje hebben?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:58 schreef freaky40 het volgende:
Zag even de promo van vanavond en zie dat hoofd van die Fleuris al weer in de keuken toen ze vertelde dat ze het wilde laten klappen tegen hem.
Dan ben je toch dom mochten ze hem aan een ander bondje gaan geven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om het nog even duidelijk te maken.. Manon geeft de Finale aan Floris als ze zelf de kans niet krijgt van haar teamgenoten, nogal een arrogante sabotage, en al de 2e keer dat ze die backstabber act flikt.. wie wil dat loeder straks nog in een bondje hebben?![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat Manon een CameraGeiltje is geworden en nog wel een maandje gratis onderdak+onkostenvergoeding wilquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je toch dom mochten ze hem aan een ander bondje gaan geven.
Waar zit je daar dan voor, om het te spelen toch samen met je bondje
Lullig dat het dan niet aan een ander gunt als ze jou niet kiezen, maar het dan liever aan een ander bondje geven.
Zo een zou ik dan nooit meer in mijn bondje willen.
Camerageiltje zijn zonder je tieten te laten zien?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Manon een CameraGeiltje is geworden en nog wel een maandje gratis onderdak+onkostenvergoeding wil
Febo zoekt in Cyclus 19 wel wat lekkers voor Manonquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Camerageiltje zijn zonder je tieten te laten zien?
Dan moet ze een ander van haar bondje laten spelen, ze zegt als het niet naar haar gaat ze het aan een ander bondje wil geven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Manon een CameraGeiltje is geworden en nog wel een maandje gratis onderdak+onkostenvergoeding wil
Het Sukkeltje zal de Ton wel weer krijgen, in dit geval gok ik op Deemie, die is wel uitgespeeld, wilnix, kannix, doetnix.. een prima kandidaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet ze een ander van haar bondje laten spelen, ze zegt als het niet naar haar gaat ze het aan een ander bondje wil geven.
Maar we gaan het zo zien
Ik heb elders gelezen Onder de spoiler staat een naam dus niet klikken als je niets wil wetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Sukkeltje zal de Ton wel weer krijgen, in dit geval gok ik op Deemie, die is wel uitgespeeld, wilnix, kannix, doetnix.. een prima kandidaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb elders gelezen Onder de spoiler staat een naam dus niet klikken als je niets wil wetenIk wilde het niet weten, maar ik ben te zwak om Dotteke's verleidingen te weerstaan en nu ben ik gespoilert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
[..]
Ik heb elders gelezen Onder de spoiler staat een naam dus niet klikken als je niets wil wetenLijkt mij sterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach schatje toch, nou dat scheelt hoef je gelijk niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wilde het niet weten, maar ik ben te zwak om Dotteke's verleidingen te weerstaan en nu ben ik gespoilert.
We gaan het zo zienquote:
Dat bondje is niet eens tweede geworden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach schatje toch, nou dat scheelt hoef je gelijk niet meer te kijken![]()
Maar ze lullen wel vaker elders, heb al zo vaak gelezen die of die gaat winnen en bleek ook niet zo te zijn
Als hij net zo belangrijk als Robert wordtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:39 schreef Whuzz het volgende:
Roy gaat in het vólgende bondje wél belangrijk zijn. Uhuh
Ja, geen Mamaperla meer, geen gekroel met Julia... arme Peter.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
Ach Perla is weg
En Peter slijmt alweer bij anderen
Hij leek wat bekendquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Hey! Nieuwe presentator in die flashback?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
Ah ja
Che mag de tetten zien van Manon
Even kijken of de camera op scherp staat,quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Manon heeft dus nieuwere tieten laten maken.. El_Geil mocht kijken weten we dat ook weer
[ afbeelding ]
Jochie mocht als bonus ook ff voelenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Manon heeft dus nieuwere tieten laten maken.. El_Geil mocht kijken weten we dat ook weer
[ afbeelding ]
Begin van de finale, uitslag maandag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:49 schreef chufi het volgende:
Duurt weer veel te lang ... vrijdag uitslag ?
Ze kon zowaar vlot praten in een keerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Justin ook al geil.
Roma wil vast wel... Zak over d'r hooft en dan kan Justin fantaseren dat het Desmond is.
Roma met 'n strapon laat Justin ff gillenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Justin ook al geil.
Roma wil vast wel... Zak over d'r hooft en dan kan Justin fantaseren dat het Desmond is.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Floris moet gewoon kostte wat het kost naar die finale gemanipuleerd worden
Ik hoop van welquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop toch zo dat Floris niet naar de finale gaat
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop toch zo dat Floris niet naar de finale gaat
Misschien is hem iets beloofd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Floris moet gewoon kostte wat het kost naar die finale gemanipuleerd worden
Hé? die had ik gemist , wat een looserquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien is hem iets beloofd.
Had al zijn aanvraag ingediend te vertrekken, maar zomaar uit het niets kwam het "Ik blijf"
Vorige cyclusquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? die had ik gemist , wat een looser
Was vorige cyclus, dat ze de finale misten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? die had ik gemist , wat een looser
Ohww.. hij heeft het nu iig plechtig beloofdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was vorige cyclus, dat ze de finale misten.
Tot er een berichtje komt van zijn aanstaande.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww.. hij heeft het nu iig plechtig beloofd![]()
[ afbeelding ]
Iedereen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:04 schreef Fylax het volgende:
Iedereen haat altijd zo op Manon maar ik mag haar wel hahahha
IK haat niemandquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:04 schreef Fylax het volgende:
Iedereen haat altijd zo op Manon maar ik mag haar wel hahahha
Ja tuurlijk. Che mocht tieten kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:08 schreef StephanL het volgende:
Nu zijn de haaien opeens vrienden van Manon
Neeeeee... die wil dit vuurtje doven met een groepshuggggquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Holy shit, stuur Roma die kamer op om de kleuterklas streng toe te spreken!
Een beetje mazzel weten we het morgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Douw er een extra reclame in.. iedereen zit voor de buis nu
Dit kunnen niet 15 rekkenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een beetje mazzel weten we het morgen.
Daar kan je binnen een uur 2 ton verbrassen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die loopt inmiddels al met Senna op de P.C.Hooftstraat te brassen
10 minuten incl. pinnenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar kan je binnen een uur 2 ton verbrassen.
Absoluut niet.. dan gaat Floor 1 en El-Lamlul vanuit de groepquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:18 schreef Sjaak-V het volgende:
In theorie zou ditzelfde ook bij de haaien kunnen gebeuren hierna en dat dan vervolgens de vossen de finale spelen toch? 😂 Niet dat dit bij de haaien zou gebeuren, maar toch.
Met dit tempo hebben we eerder een nieuwe coalitie...quote:
For the recordquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:33 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk Justin. Die komt de loods binnengehuppeld, pakt die ton en bokt weer op.
Weer 1 die wordt beloond voor meervoudige deelnames aan SBS programma's.quote:
Ik heb Justin nog nooit ergens gezien, waar deed hij aan mee dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer 1 die wordt beloond voor meervoudige deelnames aan SBS programma's.
Zo ook met Gerrit eerder.
Alleskunner, of dat soortgelijk woestijn spel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb Justin nog nooit ergens gezien, waar deed hij aan mee dan?
Project Runway en Hollands Next Topmodelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Million Dollar Desert en zat tegelijk met Floris (en Thijs) in De Alleskunner en werd onlangs, terwijl hij al in de loods zat 'toevallig' uit het publiek gehaald bij Marble Maniaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik zelden eigenlijk.quote:
Precies.. en met deze ton in the pocket kan het trolletje weer de GameShows in.. nóg een maand nixxen levert niets meer opquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Project Runway en Hollands Next Topmodel
Hier ook zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik zelden eigenlijk.
Vind dat zo chaotisch programma
Ook die heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Project Runway en Hollands Next Topmodel
Ook niet gezien ik dacht dat ik veel keek maar er is nog veel meerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Million Dollar Desert en zat tegelijk met Floris (en Thijs) in De Alleskunner en werd onlangs, terwijl hij al in de loods zat 'toevallig' uit het publiek gehaald bij Marble Mania
Het Nederlands elftal heeft altijd loodzware wedstrijden...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:37 schreef spapaars het volgende:
We schakelen over naar het Nederlands elftal die een loodzware wedstrijd heeft te spelen tegen Malta.
Daarom hebben ze Malta extra lang en vermoeiend laten reizen, helemaal naar Groningen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal heeft altijd loodzware wedstrijden...
Dat lijkt mij een gelopen wedstrijd.. dan kan Manon het over 5 weken nog een keer proberen om de Show aan Floris te verpatsenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:38 schreef King_Merc het volgende:
Eigenlijk hoop ik gewoon dat Justin hem wint
En dan als Justin net de poort uit is een heftige Bitchfight Manon vs Juliaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een gelopen wedstrijd.. dan kan Manon het over 5 weken nog een keer proberen om de Show aan Floris te verpatsen
Wie er niet in hun bondje komt is wel duidelijk, die moeten het hebben van de Nieuwen en hopen dat het domme mensen zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan als Justin net de poort uit is een heftige Bitchfight Manon vs Julia [ afbeelding ]
On hoop ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:38 schreef King_Merc het volgende:
Eigenlijk hoop ik gewoon dat Justin hem wint
Goh en toen........quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Floor... bel Senna maar vast dat je eraan komt met ¤100.000
WE HEBBEN HEM !!!! (niet)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef Hagenesie het volgende:
Wat zullen Floris en El Che balen. Die dachten echt in de finale te staan.
En toen ging Deemie keihard op Manon stemmen en toen ging Deemie heel bozig mekkeren tegen Julia en toen ging Manon ineens zelf de finale spelenquote:
Ik moet hem eerst echt door de poort zien lopen voordat ik deze conclusie trekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:52 schreef Dutch_view het volgende:
Oke dus Floortje heeft definitief geen ton? Heel mooi.
Die zou Senna wel kunnen gebruiken vermoed ik .... dr eigen tonnetje lijkt me wel leeg nu ..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Floor... bel Senna maar vast dat je eraan komt met ¤100.000
Dat mag ookquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Even een vraag, mag je met die puntenverdeling binnen het bondje alleen 5, 3 en 2 punten geven Of zou je ook 5, 4 , 1 mogen geven?
[..]
Ik heb elders gelezen Onder de spoiler staat een naam dus niet klikken als je niets wil wetenLol, ik dacht dat je de haaien bedoelde in je eerdere posts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dan was het sowieso geen spoiler want de kans dat de vossen hem zouden spelen was nihil.
![]()
Zomaar stress je ons.
Hotapnyc
Goeie mag je 0 geven? Maar ik denk het niet, de verdeling is altijd 2, 3 en 5.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Even een vraag, mag je met die puntenverdeling binnen het bondje alleen 5, 3 en 2 punten geven Of zou je ook 5, 4 , 1 mogen geven?
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Briljant gespeeld van Manon. Zo speel je de Bondgenoten. Van mij mag ze 'm nu winnen ook, alleen al vanwege de grote hoeveelheid rode vlekken die hier gaan verschijnen bij mensen (willekeurig)
En mijn hekel aan Petertje groeit en groeit
Het is ook wel eens 5, 4 en 1 geweestquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie mag je 0 geven? Maar ik denk het niet, de verdeling is altijd 2, 3 en 5.
Ik vraag het me af of dat waar is. Anders had Justin b.v. Julia zes of acht punten kunnen geven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een dombo's dan, zo voorkom je een gelijke stand
Dan snap ik deze stemming niet, de kans dat het dan zo zou aflopen is wel erg groot.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is ook wel eens 5, 4 en 1 geweest
Ah ok maar dan kan je iemand dus wel 1 punt geven.quote:
Geloof dat Justin weinig problemen had met alle bewoners, en andersom.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.
Ja dat is ook wel zo en Julia heeft een beetje haar eigen ruiten ingegooid. Ze was best wel een zeikwijf af en toe en dan zien we maar een fractie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat Justin weinig problemen had met alle bewoners, en andersom.
Idd, genoeg geld voor een wereldreis zal er niet meer zijn denk ik. Dat wordt een last-minute naar Turkije vermoed ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zou Senna wel kunnen gebruiken vermoed ik .... dr eigen tonnetje lijkt me wel leeg nu ..
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.quote:
SPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Je mag zelfs 5 - 5 - 0 doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok maar dan kan je iemand dus wel 1 punt geven.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.Waarom niet.. vroeg of laat zal het hem wel zijnSPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De haaien zijn laatste moment geswitcht van Demi naar Justin, zodat Julia niet zou kunnen winnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.
[..]
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.Dat is inderdaad die persoon. Dat is degene die dat toen zo vertelde in de loods. Is geen gok dus.SPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: misschien dat de stream-kijkers dat fragment toen gemist hebben.
Hotapnyc
Wie bij hem in het bondje zit, krijgt geen pindakaas, kost veel te veel punten!quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:16 schreef freaky40 het volgende:
Echt leuk voor hem dat hij terug komt. De borden zijn niet veilig...
[..]
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.VreselijkSPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:05 schreef Cirilico het volgende:
De haaien zijn laatste moment geswitcht van Demi naar Justin, zodat Julia niet zou kunnen winnen.
Laat het lot maar bepalen dat Desmond, Julia en Manon maar bijelkaar in het bondje komenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:27 schreef Gia het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg van de relatie tussen Floris en Senna. Senna voorspelde al dat Floris er spijt van zou kunnen krijgen als hij niet zou blijven tot hij een ton heeft. En dat zal pas zo zijn als zij hem dumpt, want Floris is zonder ton, met Senna, ook al gelukkig. Maar geen ton en geen Senna......dan zal hij wellicht vinden dat hij terug moet kunnen komen in de loods, net als Robert.
Maar, die soap is vast te volgen op Love and Reality, instagram, facebook en X.
Voor nu hoop ik dat Justin de ton wint en Manon beseft dat niemand met haar in een bondje wil en het wel erg moeilijk wordt om nogmaals die kans te krijgen en dus maar vertrekt. Als Manon en Demi beide blijven, zullen ze samen in een bondje gaan en zo snel mogelijk 2 rookies erbij halen. Maar goed, de nieuwen hebben ook de beelden gezien en weten hoe die twee zijn. Niet aan beginnen, dus.
Lach me dood als Roma, in haar uppie, meteen 3 rookies strikt en er een naar Ro, Mau en Roy gaat en hoe het dan afloopt. Belooft, denk ik, weer een interessante cyclus te worden.
Prima toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.
Het blijft natuurlijk een belachelijke situatie waarin 1 persoon uit een groep van 4 mensen gegarandeerd een ton rijker is.. maar het toch zo weten te mekkeren dat één stijfkut uit rancune die ton even makkelijk weggeeft aan een andere groepquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.
En die bewaart niets in de keuken, alles gaat in zijn nachtkastje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie bij hem in het bondje zit, krijgt geen pindakaas, kost veel te veel punten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie bij hem in het bondje zit, krijgt geen pindakaas, kost veel te veel punten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door spapaars op 11-06-2025 14:37:52 ]![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:05 schreef spapaars het volgende:
[..]Vraag ff aan Dotje of Erik straks een eigen subtopicmagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan blijkt het Jasper te zijn, in de zomermaanden ligt zijn sport toch stil.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag ff aan Dotje of Erik straks een eigen subtopicmag![]()
Mooi toch, die heeft ook een bloedhekel aan de Haaien en in het bijzonder Fleuris.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Aan de hints te horen zeker niet. Die weten het ook zeker gezien de foto...: https://lovereality.nl/gr(...)ugkeren-in-de-loods/quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan blijkt het Jasper te zijn, in de zomermaanden ligt zijn sport toch stil.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik dacht al aan die gast.. met zijn ijsspeedway motortje in de Loods.. maar die heeftdik haar en een baard, dat is niet dat geblurrde ½kale hoofd op Instaquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan blijkt het Jasper te zijn, in de zomermaanden ligt zijn sport toch stil.![]()
![]()
Ja deze is wel duidelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan de hints te horen zeker niet. Die weten het ook zeker gezien de foto...: https://lovereality.nl/gr(...)ugkeren-in-de-loods/
De neuspeuterraar.![]()
Waarmee hij rechtstreek de heg inreed.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht al aan die gast.. met zijn ijsspeedway motortje in de Loods.. maar die heeftdik haar en een baard, dat is niet dat geblurrde ½kale hoofd op Insta![]()
JvjL?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:34 schreef spapaars het volgende:
Nog een bewoner die misschien wel nooit is vertrokken.
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar die vliegen ellende was echt niet te doen in die tijd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind het jammer dat ze in de loods en hier op fok meer bezig zijn met misgunnen en verkneukelen op "verliezers" dan simpelweg bezig te zijn met wie ze graag in de finale zien/zien winnen. De haaien moeten stemmen op wie ze in de finale willen zien, niet wie ze niet willen zien.
Manon had volkomen gelijk, ze word niet vanuit de loods gekomen dus dwingt ze het via het bordje af, is het netjes? Nee, maakt zij zich hier populair mee in de loods? Nee, maar ze was toch al niet gewild om een bondje mee te vormen.
Peter is trouwens wel echt een akelig persoon, omdat zijn neukertje niet wint, is Demi een rat?
En *** mod edit dit doen we niet*** net als Julia gelieve het woord "narcisme" niet meer te gebruiken, vrij duidelijk dat jullie beide geen idee hebben wat deze persoonlijkheidsstoornis inhoud.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 11-06-2025 17:41:02 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]![]()
Ja smerig was dat. Kregen ze vliegenlokzakken, werden het er juist meer omdat ze die binnen in de keuken op hadden gehangen ipv buiten zoals de bedoeling was.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:42 schreef Puzzie het volgende:
Maar die vliegen ellende was echt niet te doen in die tijd
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja smerig was dat. Kregen ze vliegenlokzakken, werden het er juist meer omdat ze die binnen in de keuken op hadden gehangen ipv buiten zoals de bedoeling was.
[ afbeelding ]![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij had zijn eigen show in een show. Vond dat altijd briljant. Er was altijd een typisch Erik momentje. Leuk dat die weer terug komen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja smerig was dat. Kregen ze vliegenlokzakken, werden het er juist meer omdat ze die binnen in de keuken op hadden gehangen ipv buiten zoals de bedoeling was.
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja dan kan Erik over 5 weken de ¤100.000 pakken waar 'ie in EJVJL al dacht recht op te hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had zijn eigen show in een show. Vond dat altijd briljant. Er was altijd een typisch Erik momentje. Leuk dat die weer terug komen.![]()
![]()
Gaat er helemaal aan liggen wat voor lekkerbekjes Febo nog in petto heeft voor de achterblijversquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wie hij dan steeds zal begluren... Vond het iets smerigs hebben bij zo'n oudere vent.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Roma? Vind het wel een type voor Erikquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat er helemaal aan liggen wat voor lekkerbekjes Febo nog in petto heeft voor de achterblijvers
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Het zal Erik een biet zijn denk ik, als er maar tieten aan zitten.. als Manon verliest zal ze een aangenaam kijkfestijn zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Roma? Vind het wel een type voor Erik
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..![]()
![]()
Die laatste is misschien nog wel erger.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..
Zoals gisteren achter haar aan rennen om te vragen haar borsten te mogen zien.
Was niet echt spontaan, maar hij doet het wel.![]()
Dat tussen Che en Roma is nu ook een beëindigde verhaallijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..
Twijfel nog steeds of er echt iets onder het dekbed gebeurde tussen de 2.![]()
Da fuck!!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..En bedankt voor het beeld wat ik nu zie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik ga me er mega aan irriterenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wie hij dan steeds zal begluren... Vond het iets smerigs hebben bij zo'n oudere vent.
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
of ruud ( met koe)quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht nog met spanning op Rienk..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die Ouwedoos kaartenbak puilt nog zo verschrikkelijk uit met "Fijne Mense" die zó de Loods in kunnenquote:![]()
![]()
Wie gaan er allemaal vertrekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be![]()
Ja was ook zoiets randomsquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die laatste is misschien nog wel erger.
Zoals gisteren achter haar aan rennen om te vragen haar borsten te mogen zien.
Was niet echt spontaan, maar hij doet het wel.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ouwe psychopaat....quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Dit gaan we niet doen, sowieso hebben we het hier niet over users maar over de spelers van de bondgenotenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:40 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik noem hem ***Mod edit dit gaan we niet doen**** , is misschien toepasselijker gezien alle complotten die er worden geopperd), omdat die nu juist namen verdraaid, worden de daadwerkelijke namen van de loods bewoners gebruikt, gebruik ik gewoon de nicknames. Je mag mij van alles noemen hoor, matroos peppie is well leuk, ik wou dat ik mijn gebruikersnaam kon aanpassen
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 11-06-2025 17:48:00 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welkom bij je vrinden op Fok..
[ Bericht 33% gewijzigd door Dotteke op 11-06-2025 17:54:30 ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Je mag het hier over de bondgenoten hebben, daar mag je een mening over hebben. Niet over de users.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: