quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.Waarom niet.. vroeg of laat zal het hem wel zijnSPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De haaien zijn laatste moment geswitcht van Demi naar Justin, zodat Julia niet zou kunnen winnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.
[..]
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.Dat is inderdaad die persoon. Dat is degene die dat toen zo vertelde in de loods. Is geen gok dus.SPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: misschien dat de stream-kijkers dat fragment toen gemist hebben.
Hotapnyc
Wie bij hem in het bondje zit, krijgt geen pindakaas, kost veel te veel punten!quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:16 schreef freaky40 het volgende:
Echt leuk voor hem dat hij terug komt. De borden zijn niet veilig...
[..]
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.VreselijkSPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:05 schreef Cirilico het volgende:
De haaien zijn laatste moment geswitcht van Demi naar Justin, zodat Julia niet zou kunnen winnen.
Laat het lot maar bepalen dat Desmond, Julia en Manon maar bijelkaar in het bondje komenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:27 schreef Gia het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg van de relatie tussen Floris en Senna. Senna voorspelde al dat Floris er spijt van zou kunnen krijgen als hij niet zou blijven tot hij een ton heeft. En dat zal pas zo zijn als zij hem dumpt, want Floris is zonder ton, met Senna, ook al gelukkig. Maar geen ton en geen Senna......dan zal hij wellicht vinden dat hij terug moet kunnen komen in de loods, net als Robert.
Maar, die soap is vast te volgen op Love and Reality, instagram, facebook en X.
Voor nu hoop ik dat Justin de ton wint en Manon beseft dat niemand met haar in een bondje wil en het wel erg moeilijk wordt om nogmaals die kans te krijgen en dus maar vertrekt. Als Manon en Demi beide blijven, zullen ze samen in een bondje gaan en zo snel mogelijk 2 rookies erbij halen. Maar goed, de nieuwen hebben ook de beelden gezien en weten hoe die twee zijn. Niet aan beginnen, dus.
Lach me dood als Roma, in haar uppie, meteen 3 rookies strikt en er een naar Ro, Mau en Roy gaat en hoe het dan afloopt. Belooft, denk ik, weer een interessante cyclus te worden.
Prima toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.
Het blijft natuurlijk een belachelijke situatie waarin 1 persoon uit een groep van 4 mensen gegarandeerd een ton rijker is.. maar het toch zo weten te mekkeren dat één stijfkut uit rancune die ton even makkelijk weggeeft aan een andere groepquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.
En die bewaart niets in de keuken, alles gaat in zijn nachtkastje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie bij hem in het bondje zit, krijgt geen pindakaas, kost veel te veel punten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie bij hem in het bondje zit, krijgt geen pindakaas, kost veel te veel punten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door spapaars op 11-06-2025 14:37:52 ]![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:05 schreef spapaars het volgende:
[..]Vraag ff aan Dotje of Erik straks een eigen subtopicmagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan blijkt het Jasper te zijn, in de zomermaanden ligt zijn sport toch stil.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag ff aan Dotje of Erik straks een eigen subtopicmag![]()
Mooi toch, die heeft ook een bloedhekel aan de Haaien en in het bijzonder Fleuris.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Aan de hints te horen zeker niet. Die weten het ook zeker gezien de foto...: https://lovereality.nl/gr(...)ugkeren-in-de-loods/quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan blijkt het Jasper te zijn, in de zomermaanden ligt zijn sport toch stil.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik dacht al aan die gast.. met zijn ijsspeedway motortje in de Loods.. maar die heeftdik haar en een baard, dat is niet dat geblurrde ½kale hoofd op Instaquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan blijkt het Jasper te zijn, in de zomermaanden ligt zijn sport toch stil.![]()
![]()
Ja deze is wel duidelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan de hints te horen zeker niet. Die weten het ook zeker gezien de foto...: https://lovereality.nl/gr(...)ugkeren-in-de-loods/
De neuspeuterraar.![]()
Waarmee hij rechtstreek de heg inreed.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht al aan die gast.. met zijn ijsspeedway motortje in de Loods.. maar die heeftdik haar en een baard, dat is niet dat geblurrde ½kale hoofd op Insta![]()
JvjL?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:34 schreef spapaars het volgende:
Nog een bewoner die misschien wel nooit is vertrokken.
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar die vliegen ellende was echt niet te doen in die tijd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind het jammer dat ze in de loods en hier op fok meer bezig zijn met misgunnen en verkneukelen op "verliezers" dan simpelweg bezig te zijn met wie ze graag in de finale zien/zien winnen. De haaien moeten stemmen op wie ze in de finale willen zien, niet wie ze niet willen zien.
Manon had volkomen gelijk, ze word niet vanuit de loods gekomen dus dwingt ze het via het bordje af, is het netjes? Nee, maakt zij zich hier populair mee in de loods? Nee, maar ze was toch al niet gewild om een bondje mee te vormen.
Peter is trouwens wel echt een akelig persoon, omdat zijn neukertje niet wint, is Demi een rat?
En *** mod edit dit doen we niet*** net als Julia gelieve het woord "narcisme" niet meer te gebruiken, vrij duidelijk dat jullie beide geen idee hebben wat deze persoonlijkheidsstoornis inhoud.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 11-06-2025 17:41:02 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: