Ik heb Justin nog nooit ergens gezien, waar deed hij aan mee dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer 1 die wordt beloond voor meervoudige deelnames aan SBS programma's.
Zo ook met Gerrit eerder.
Alleskunner, of dat soortgelijk woestijn spel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb Justin nog nooit ergens gezien, waar deed hij aan mee dan?
Project Runway en Hollands Next Topmodelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Million Dollar Desert en zat tegelijk met Floris (en Thijs) in De Alleskunner en werd onlangs, terwijl hij al in de loods zat 'toevallig' uit het publiek gehaald bij Marble Maniaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik zelden eigenlijk.quote:
Precies.. en met deze ton in the pocket kan het trolletje weer de GameShows in.. nóg een maand nixxen levert niets meer opquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Project Runway en Hollands Next Topmodel
Hier ook zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik zelden eigenlijk.
Vind dat zo chaotisch programma
Ook die heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Project Runway en Hollands Next Topmodel
Ook niet gezien ik dacht dat ik veel keek maar er is nog veel meerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Million Dollar Desert en zat tegelijk met Floris (en Thijs) in De Alleskunner en werd onlangs, terwijl hij al in de loods zat 'toevallig' uit het publiek gehaald bij Marble Mania
Het Nederlands elftal heeft altijd loodzware wedstrijden...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:37 schreef spapaars het volgende:
We schakelen over naar het Nederlands elftal die een loodzware wedstrijd heeft te spelen tegen Malta.
Daarom hebben ze Malta extra lang en vermoeiend laten reizen, helemaal naar Groningen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal heeft altijd loodzware wedstrijden...
Dat lijkt mij een gelopen wedstrijd.. dan kan Manon het over 5 weken nog een keer proberen om de Show aan Floris te verpatsenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:38 schreef King_Merc het volgende:
Eigenlijk hoop ik gewoon dat Justin hem wint
En dan als Justin net de poort uit is een heftige Bitchfight Manon vs Juliaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een gelopen wedstrijd.. dan kan Manon het over 5 weken nog een keer proberen om de Show aan Floris te verpatsen
Wie er niet in hun bondje komt is wel duidelijk, die moeten het hebben van de Nieuwen en hopen dat het domme mensen zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan als Justin net de poort uit is een heftige Bitchfight Manon vs Julia [ afbeelding ]
On hoop ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:38 schreef King_Merc het volgende:
Eigenlijk hoop ik gewoon dat Justin hem wint
Goh en toen........quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Floor... bel Senna maar vast dat je eraan komt met ¤100.000
WE HEBBEN HEM !!!! (niet)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef Hagenesie het volgende:
Wat zullen Floris en El Che balen. Die dachten echt in de finale te staan.
En toen ging Deemie keihard op Manon stemmen en toen ging Deemie heel bozig mekkeren tegen Julia en toen ging Manon ineens zelf de finale spelenquote:
Ik moet hem eerst echt door de poort zien lopen voordat ik deze conclusie trekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:52 schreef Dutch_view het volgende:
Oke dus Floortje heeft definitief geen ton? Heel mooi.
Die zou Senna wel kunnen gebruiken vermoed ik .... dr eigen tonnetje lijkt me wel leeg nu ..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Floor... bel Senna maar vast dat je eraan komt met ¤100.000
Dat mag ookquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Even een vraag, mag je met die puntenverdeling binnen het bondje alleen 5, 3 en 2 punten geven Of zou je ook 5, 4 , 1 mogen geven?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb elders gelezen Onder de spoiler staat een naam dus niet klikken als je niets wil wetenLol, ik dacht dat je de haaien bedoelde in je eerdere posts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dan was het sowieso geen spoiler want de kans dat de vossen hem zouden spelen was nihil.
![]()
Zomaar stress je ons.
Hotapnyc
Goeie mag je 0 geven? Maar ik denk het niet, de verdeling is altijd 2, 3 en 5.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Even een vraag, mag je met die puntenverdeling binnen het bondje alleen 5, 3 en 2 punten geven Of zou je ook 5, 4 , 1 mogen geven?
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Briljant gespeeld van Manon. Zo speel je de Bondgenoten. Van mij mag ze 'm nu winnen ook, alleen al vanwege de grote hoeveelheid rode vlekken die hier gaan verschijnen bij mensen (willekeurig)
En mijn hekel aan Petertje groeit en groeit
Het is ook wel eens 5, 4 en 1 geweestquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie mag je 0 geven? Maar ik denk het niet, de verdeling is altijd 2, 3 en 5.
Ik vraag het me af of dat waar is. Anders had Justin b.v. Julia zes of acht punten kunnen geven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een dombo's dan, zo voorkom je een gelijke stand
Dan snap ik deze stemming niet, de kans dat het dan zo zou aflopen is wel erg groot.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is ook wel eens 5, 4 en 1 geweest
Ah ok maar dan kan je iemand dus wel 1 punt geven.quote:
Geloof dat Justin weinig problemen had met alle bewoners, en andersom.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.
Ja dat is ook wel zo en Julia heeft een beetje haar eigen ruiten ingegooid. Ze was best wel een zeikwijf af en toe en dan zien we maar een fractie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat Justin weinig problemen had met alle bewoners, en andersom.
Idd, genoeg geld voor een wereldreis zal er niet meer zijn denk ik. Dat wordt een last-minute naar Turkije vermoed ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zou Senna wel kunnen gebruiken vermoed ik .... dr eigen tonnetje lijkt me wel leeg nu ..
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.quote:
SPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Je mag zelfs 5 - 5 - 0 doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok maar dan kan je iemand dus wel 1 punt geven.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.Waarom niet.. vroeg of laat zal het hem wel zijnSPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De haaien zijn laatste moment geswitcht van Demi naar Justin, zodat Julia niet zou kunnen winnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.
[..]
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.Dat is inderdaad die persoon. Dat is degene die dat toen zo vertelde in de loods. Is geen gok dus.SPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: misschien dat de stream-kijkers dat fragment toen gemist hebben.
Hotapnyc
Wie bij hem in het bondje zit, krijgt geen pindakaas, kost veel te veel punten!quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:16 schreef freaky40 het volgende:
Echt leuk voor hem dat hij terug komt. De borden zijn niet veilig...
[..]
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.VreselijkSPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:05 schreef Cirilico het volgende:
De haaien zijn laatste moment geswitcht van Demi naar Justin, zodat Julia niet zou kunnen winnen.
Laat het lot maar bepalen dat Desmond, Julia en Manon maar bijelkaar in het bondje komenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:27 schreef Gia het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg van de relatie tussen Floris en Senna. Senna voorspelde al dat Floris er spijt van zou kunnen krijgen als hij niet zou blijven tot hij een ton heeft. En dat zal pas zo zijn als zij hem dumpt, want Floris is zonder ton, met Senna, ook al gelukkig. Maar geen ton en geen Senna......dan zal hij wellicht vinden dat hij terug moet kunnen komen in de loods, net als Robert.
Maar, die soap is vast te volgen op Love and Reality, instagram, facebook en X.
Voor nu hoop ik dat Justin de ton wint en Manon beseft dat niemand met haar in een bondje wil en het wel erg moeilijk wordt om nogmaals die kans te krijgen en dus maar vertrekt. Als Manon en Demi beide blijven, zullen ze samen in een bondje gaan en zo snel mogelijk 2 rookies erbij halen. Maar goed, de nieuwen hebben ook de beelden gezien en weten hoe die twee zijn. Niet aan beginnen, dus.
Lach me dood als Roma, in haar uppie, meteen 3 rookies strikt en er een naar Ro, Mau en Roy gaat en hoe het dan afloopt. Belooft, denk ik, weer een interessante cyclus te worden.
Prima toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.
Het blijft natuurlijk een belachelijke situatie waarin 1 persoon uit een groep van 4 mensen gegarandeerd een ton rijker is.. maar het toch zo weten te mekkeren dat één stijfkut uit rancune die ton even makkelijk weggeeft aan een andere groepquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.
En die bewaart niets in de keuken, alles gaat in zijn nachtkastje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie bij hem in het bondje zit, krijgt geen pindakaas, kost veel te veel punten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie bij hem in het bondje zit, krijgt geen pindakaas, kost veel te veel punten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door spapaars op 11-06-2025 14:37:52 ]![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:05 schreef spapaars het volgende:
[..]Vraag ff aan Dotje of Erik straks een eigen subtopicmagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan blijkt het Jasper te zijn, in de zomermaanden ligt zijn sport toch stil.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag ff aan Dotje of Erik straks een eigen subtopicmag![]()
Mooi toch, die heeft ook een bloedhekel aan de Haaien en in het bijzonder Fleuris.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Julia voet bij stuk had gehouden, hadden de Haaien de finale gespeeld. Het is dus de schuld van Julia dat ze hem niet spelen. Julia koos ervoor om hem dan maar aan Manon te gunnen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Aan de hints te horen zeker niet. Die weten het ook zeker gezien de foto...: https://lovereality.nl/gr(...)ugkeren-in-de-loods/quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan blijkt het Jasper te zijn, in de zomermaanden ligt zijn sport toch stil.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik dacht al aan die gast.. met zijn ijsspeedway motortje in de Loods.. maar die heeftdik haar en een baard, dat is niet dat geblurrde ½kale hoofd op Instaquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan blijkt het Jasper te zijn, in de zomermaanden ligt zijn sport toch stil.![]()
![]()
Ja deze is wel duidelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan de hints te horen zeker niet. Die weten het ook zeker gezien de foto...: https://lovereality.nl/gr(...)ugkeren-in-de-loods/
De neuspeuterraar.![]()
Waarmee hij rechtstreek de heg inreed.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht al aan die gast.. met zijn ijsspeedway motortje in de Loods.. maar die heeftdik haar en een baard, dat is niet dat geblurrde ½kale hoofd op Insta![]()
JvjL?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:34 schreef spapaars het volgende:
Nog een bewoner die misschien wel nooit is vertrokken.
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar die vliegen ellende was echt niet te doen in die tijd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind het jammer dat ze in de loods en hier op fok meer bezig zijn met misgunnen en verkneukelen op "verliezers" dan simpelweg bezig te zijn met wie ze graag in de finale zien/zien winnen. De haaien moeten stemmen op wie ze in de finale willen zien, niet wie ze niet willen zien.
Manon had volkomen gelijk, ze word niet vanuit de loods gekomen dus dwingt ze het via het bordje af, is het netjes? Nee, maakt zij zich hier populair mee in de loods? Nee, maar ze was toch al niet gewild om een bondje mee te vormen.
Peter is trouwens wel echt een akelig persoon, omdat zijn neukertje niet wint, is Demi een rat?
En *** mod edit dit doen we niet*** net als Julia gelieve het woord "narcisme" niet meer te gebruiken, vrij duidelijk dat jullie beide geen idee hebben wat deze persoonlijkheidsstoornis inhoud.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 11-06-2025 17:41:02 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]![]()
Ja smerig was dat. Kregen ze vliegenlokzakken, werden het er juist meer omdat ze die binnen in de keuken op hadden gehangen ipv buiten zoals de bedoeling was.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:42 schreef Puzzie het volgende:
Maar die vliegen ellende was echt niet te doen in die tijd
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja smerig was dat. Kregen ze vliegenlokzakken, werden het er juist meer omdat ze die binnen in de keuken op hadden gehangen ipv buiten zoals de bedoeling was.
[ afbeelding ]![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij had zijn eigen show in een show. Vond dat altijd briljant. Er was altijd een typisch Erik momentje. Leuk dat die weer terug komen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja smerig was dat. Kregen ze vliegenlokzakken, werden het er juist meer omdat ze die binnen in de keuken op hadden gehangen ipv buiten zoals de bedoeling was.
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja dan kan Erik over 5 weken de ¤100.000 pakken waar 'ie in EJVJL al dacht recht op te hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had zijn eigen show in een show. Vond dat altijd briljant. Er was altijd een typisch Erik momentje. Leuk dat die weer terug komen.![]()
![]()
Gaat er helemaal aan liggen wat voor lekkerbekjes Febo nog in petto heeft voor de achterblijversquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wie hij dan steeds zal begluren... Vond het iets smerigs hebben bij zo'n oudere vent.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Roma? Vind het wel een type voor Erikquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat er helemaal aan liggen wat voor lekkerbekjes Febo nog in petto heeft voor de achterblijvers
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Het zal Erik een biet zijn denk ik, als er maar tieten aan zitten.. als Manon verliest zal ze een aangenaam kijkfestijn zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Roma? Vind het wel een type voor Erik
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..![]()
![]()
Die laatste is misschien nog wel erger.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..
Zoals gisteren achter haar aan rennen om te vragen haar borsten te mogen zien.
Was niet echt spontaan, maar hij doet het wel.![]()
Dat tussen Che en Roma is nu ook een beëindigde verhaallijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..
Twijfel nog steeds of er echt iets onder het dekbed gebeurde tussen de 2.![]()
Da fuck!!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..En bedankt voor het beeld wat ik nu zie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik ga me er mega aan irriterenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wie hij dan steeds zal begluren... Vond het iets smerigs hebben bij zo'n oudere vent.
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
of ruud ( met koe)quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht nog met spanning op Rienk..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die Ouwedoos kaartenbak puilt nog zo verschrikkelijk uit met "Fijne Mense" die zó de Loods in kunnenquote:![]()
![]()
Wie gaan er allemaal vertrekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be![]()
Ja was ook zoiets randomsquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die laatste is misschien nog wel erger.
Zoals gisteren achter haar aan rennen om te vragen haar borsten te mogen zien.
Was niet echt spontaan, maar hij doet het wel.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ouwe psychopaat....quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Dit gaan we niet doen, sowieso hebben we het hier niet over users maar over de spelers van de bondgenotenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:40 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik noem hem ***Mod edit dit gaan we niet doen**** , is misschien toepasselijker gezien alle complotten die er worden geopperd), omdat die nu juist namen verdraaid, worden de daadwerkelijke namen van de loods bewoners gebruikt, gebruik ik gewoon de nicknames. Je mag mij van alles noemen hoor, matroos peppie is well leuk, ik wou dat ik mijn gebruikersnaam kon aanpassen
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 11-06-2025 17:48:00 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welkom bij je vrinden op Fok..
[ Bericht 33% gewijzigd door Dotteke op 11-06-2025 17:54:30 ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Je mag het hier over de bondgenoten hebben, daar mag je een mening over hebben. Niet over de users.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: