Ik heb Justin nog nooit ergens gezien, waar deed hij aan mee dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer 1 die wordt beloond voor meervoudige deelnames aan SBS programma's.
Zo ook met Gerrit eerder.
Alleskunner, of dat soortgelijk woestijn spel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb Justin nog nooit ergens gezien, waar deed hij aan mee dan?
Project Runway en Hollands Next Topmodelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Million Dollar Desert en zat tegelijk met Floris (en Thijs) in De Alleskunner en werd onlangs, terwijl hij al in de loods zat 'toevallig' uit het publiek gehaald bij Marble Maniaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik zelden eigenlijk.quote:
Precies.. en met deze ton in the pocket kan het trolletje weer de GameShows in.. nóg een maand nixxen levert niets meer opquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Project Runway en Hollands Next Topmodel
Hier ook zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik zelden eigenlijk.
Vind dat zo chaotisch programma
Ook die heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Project Runway en Hollands Next Topmodel
Ook niet gezien ik dacht dat ik veel keek maar er is nog veel meerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Million Dollar Desert en zat tegelijk met Floris (en Thijs) in De Alleskunner en werd onlangs, terwijl hij al in de loods zat 'toevallig' uit het publiek gehaald bij Marble Mania
Het Nederlands elftal heeft altijd loodzware wedstrijden...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:37 schreef spapaars het volgende:
We schakelen over naar het Nederlands elftal die een loodzware wedstrijd heeft te spelen tegen Malta.
Daarom hebben ze Malta extra lang en vermoeiend laten reizen, helemaal naar Groningen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal heeft altijd loodzware wedstrijden...
Dat lijkt mij een gelopen wedstrijd.. dan kan Manon het over 5 weken nog een keer proberen om de Show aan Floris te verpatsenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:38 schreef King_Merc het volgende:
Eigenlijk hoop ik gewoon dat Justin hem wint
En dan als Justin net de poort uit is een heftige Bitchfight Manon vs Juliaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een gelopen wedstrijd.. dan kan Manon het over 5 weken nog een keer proberen om de Show aan Floris te verpatsen
Wie er niet in hun bondje komt is wel duidelijk, die moeten het hebben van de Nieuwen en hopen dat het domme mensen zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan als Justin net de poort uit is een heftige Bitchfight Manon vs Julia [ afbeelding ]
On hoop ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:38 schreef King_Merc het volgende:
Eigenlijk hoop ik gewoon dat Justin hem wint
Goh en toen........quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Floor... bel Senna maar vast dat je eraan komt met ¤100.000
WE HEBBEN HEM !!!! (niet)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef Hagenesie het volgende:
Wat zullen Floris en El Che balen. Die dachten echt in de finale te staan.
En toen ging Deemie keihard op Manon stemmen en toen ging Deemie heel bozig mekkeren tegen Julia en toen ging Manon ineens zelf de finale spelenquote:
Ik moet hem eerst echt door de poort zien lopen voordat ik deze conclusie trekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:52 schreef Dutch_view het volgende:
Oke dus Floortje heeft definitief geen ton? Heel mooi.
Die zou Senna wel kunnen gebruiken vermoed ik .... dr eigen tonnetje lijkt me wel leeg nu ..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Floor... bel Senna maar vast dat je eraan komt met ¤100.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |