Dan moet ze een ander van haar bondje laten spelen, ze zegt als het niet naar haar gaat ze het aan een ander bondje wil geven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Manon een CameraGeiltje is geworden en nog wel een maandje gratis onderdak+onkostenvergoeding wil
Het Sukkeltje zal de Ton wel weer krijgen, in dit geval gok ik op Deemie, die is wel uitgespeeld, wilnix, kannix, doetnix.. een prima kandidaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet ze een ander van haar bondje laten spelen, ze zegt als het niet naar haar gaat ze het aan een ander bondje wil geven.
Maar we gaan het zo zien
Ik heb elders gelezen Onder de spoiler staat een naam dus niet klikken als je niets wil wetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Sukkeltje zal de Ton wel weer krijgen, in dit geval gok ik op Deemie, die is wel uitgespeeld, wilnix, kannix, doetnix.. een prima kandidaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb elders gelezen Onder de spoiler staat een naam dus niet klikken als je niets wil wetenIk wilde het niet weten, maar ik ben te zwak om Dotteke's verleidingen te weerstaan en nu ben ik gespoilert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb elders gelezen Onder de spoiler staat een naam dus niet klikken als je niets wil wetenLijkt mij sterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach schatje toch, nou dat scheelt hoef je gelijk niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wilde het niet weten, maar ik ben te zwak om Dotteke's verleidingen te weerstaan en nu ben ik gespoilert.
We gaan het zo zienquote:
Dat bondje is niet eens tweede geworden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach schatje toch, nou dat scheelt hoef je gelijk niet meer te kijken![]()
Maar ze lullen wel vaker elders, heb al zo vaak gelezen die of die gaat winnen en bleek ook niet zo te zijn
Als hij net zo belangrijk als Robert wordtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:39 schreef Whuzz het volgende:
Roy gaat in het vólgende bondje wél belangrijk zijn. Uhuh
Ja, geen Mamaperla meer, geen gekroel met Julia... arme Peter.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
Ach Perla is weg
En Peter slijmt alweer bij anderen
Hij leek wat bekendquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Hey! Nieuwe presentator in die flashback?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
Ah ja
Che mag de tetten zien van Manon
Even kijken of de camera op scherp staat,quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Manon heeft dus nieuwere tieten laten maken.. El_Geil mocht kijken weten we dat ook weer
[ afbeelding ]
Jochie mocht als bonus ook ff voelenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Manon heeft dus nieuwere tieten laten maken.. El_Geil mocht kijken weten we dat ook weer
[ afbeelding ]
Begin van de finale, uitslag maandag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:49 schreef chufi het volgende:
Duurt weer veel te lang ... vrijdag uitslag ?
Ze kon zowaar vlot praten in een keerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Justin ook al geil.
Roma wil vast wel... Zak over d'r hooft en dan kan Justin fantaseren dat het Desmond is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |