Ja smerig was dat. Kregen ze vliegenlokzakken, werden het er juist meer omdat ze die binnen in de keuken op hadden gehangen ipv buiten zoals de bedoeling was.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:42 schreef Puzzie het volgende:
Maar die vliegen ellende was echt niet te doen in die tijd
quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja smerig was dat. Kregen ze vliegenlokzakken, werden het er juist meer omdat ze die binnen in de keuken op hadden gehangen ipv buiten zoals de bedoeling was.
[ afbeelding ]
Hij had zijn eigen show in een show. Vond dat altijd briljant. Er was altijd een typisch Erik momentje. Leuk dat die weer terug komen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja smerig was dat. Kregen ze vliegenlokzakken, werden het er juist meer omdat ze die binnen in de keuken op hadden gehangen ipv buiten zoals de bedoeling was.
[ afbeelding ]
Ja dan kan Erik over 5 weken de ¤100.000 pakken waar 'ie in EJVJL al dacht recht op te hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had zijn eigen show in een show. Vond dat altijd briljant. Er was altijd een typisch Erik momentje. Leuk dat die weer terug komen.
Gaat er helemaal aan liggen wat voor lekkerbekjes Febo nog in petto heeft voor de achterblijversquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wie hij dan steeds zal begluren... Vond het iets smerigs hebben bij zo'n oudere vent.
[ afbeelding ]
Roma? Vind het wel een type voor Erikquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat er helemaal aan liggen wat voor lekkerbekjes Febo nog in petto heeft voor de achterblijvers
Het zal Erik een biet zijn denk ik, als er maar tieten aan zitten.. als Manon verliest zal ze een aangenaam kijkfestijn zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Roma? Vind het wel een type voor Erik
Zij gaat overal op zitten als El Che geen zin heeft..
Die laatste is misschien nog wel erger.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat tussen Che en Roma is nu ook een beëindigde verhaallijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Da fuck!!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ik ga me er mega aan irriterenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wie hij dan steeds zal begluren... Vond het iets smerigs hebben bij zo'n oudere vent.
[ afbeelding ]
of ruud ( met koe)quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht nog met spanning op Rienk..
Die Ouwedoos kaartenbak puilt nog zo verschrikkelijk uit met "Fijne Mense" die zó de Loods in kunnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ja was ook zoiets randomsquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die laatste is misschien nog wel erger.
Zoals gisteren achter haar aan rennen om te vragen haar borsten te mogen zien.
Was niet echt spontaan, maar hij doet het wel.
Ouwe psychopaat....quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaan we niet doen, sowieso hebben we het hier niet over users maar over de spelers van de bondgenotenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:40 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik noem hem ***Mod edit dit gaan we niet doen**** , is misschien toepasselijker gezien alle complotten die er worden geopperd), omdat die nu juist namen verdraaid, worden de daadwerkelijke namen van de loods bewoners gebruikt, gebruik ik gewoon de nicknames. Je mag mij van alles noemen hoor, matroos peppie is well leuk, ik wou dat ik mijn gebruikersnaam kon aanpassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welkom bij je vrinden op Fok..
[ Bericht 33% gewijzigd door Dotteke op 11-06-2025 17:54:30 ]Allemaal cabaretteketet!
Je mag het hier over de bondgenoten hebben, daar mag je een mening over hebben. Niet over de users.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |