abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217901018
Als Manon en Demi niets veranderen dan kunnen Julia en Justin het beste samen op Demi stemmen en dan wordt sowieso een van hun twee via de groep gekozen, tenzij de febo iets gaat doen met een grabbelbak.
alsjeblieft niet naar de haaien -O- |:)
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 12:59:07 #27
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217901022
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]
En die Fleuris dan nog narcistisch zijn bondje bij elkaar roepen om te vertellen dat hij vertrekt maar dat niemand dat mag weten. Sneukneus.
Anders wordt het lastiger uit te moeten leggen waarom hij toch niet vertrekt.
pi_217901030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Jij komt toch even melden dat je wat anders "ergens" hebt gelezen. Ik ga wel weer weg uit dit topic tot na de finale. Dat gezeik elke keer
Het was misschien niet al te handig, maar wel begrijpelijk op basis van het antwoord op haar vraag of al bekend was wie de finale gaan spelen (Gieren).

Maar zulke sensationele geruchten (in dit geval dat de gieren hem zouden weggeven) kloppen ook niet altijd, dus ik zou nog nergens van uitgaan. :)
Hotapnyc
pi_217901060
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Manon en Demi niets veranderen dan kunnen Julia en Justin het beste samen op Demi stemmen en dan wordt sowieso een van hun twee via de groep gekozen, tenzij de febo iets gaat doen met een grabbelbak.
alsjeblieft niet naar de haaien -O- |:)
Dat zouden ze kunnen doen, maar Julia heeft een te groot ego voor iemand die daar pas twee maanden zit en volgens mij niks bakte van één van de spellen die zij dan mocht spelen.
Hotapnyc
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 13:08:03 #30
388664 crew  Dotteke
pi_217901079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:41 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Oei. Volgens de voorstukjes zijn de gieren bereid hem weg te geven aan de haaien. Dus dit kan een spoiler zijn Hahaha. :D
Sorry ik had het niet gezien daarom vroeg ik het hier

Ik was gewoon blij dat Floris hem niet ging spelen omdat de gieren hem gingen doen begreep ik.
Gelukkig heb ik niet gezegd wie er rond gaat. Wordt zo vaak fout aangegeven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217901110
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:05 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Dat zouden ze kunnen doen, maar Julia heeft een te groot ego voor iemand die daar pas twee maanden zit en volgens mij niks bakte van één van de spellen die zij dan mocht spelen.
Ze heeft verder geen keuze. Het zou wel dom zijn om misschien je enige kans op 70.000 euro te laten schieten op die manier. Manon (en Demi) gaan echt een front vormen denk ik, waarbij Manon stiekem hoopt dat zij daardoor wordt gekozen uit het bondje. Ze vergeet alleen dat het niet Manon of niets is, maar Manon, Demi of niets. De enige troef die je dan nog hebt is om Demi te kiezen, want Manon wordt hoogstwaarschijnlijk toch niet vanuit de groep gekozen. Maar ja, je weet het nooit met die lui daar in de loods :blauwoog:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_217901120
Als het er op aan zou komen, zou ik Manon haar zin geven en de finale en dan hopen dat ze hem verliest. Als ze vertrekt, lijkt me dat prima, weer een valse stoorzender minder. Mocht ze na verlies blijven,. zal ze weinig kans maken dat iemand met haar in een bondje wil.

Ze hebben als bondje gewonnen, maar madame eist dat ze haar kiezen en anders geeft ze hem liever aan de haaien. Fijne bondgenoot o|O :r
if it's meant to be, it will be
pi_217901216
Vreselijk kind, hopelijk komt het dus niet zo ver anders zou dit wel het dieptepunt zijn uit het bestaan van DB.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 13:28:01 #34
388664 crew  Dotteke
pi_217901224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het er op aan zou komen, zou ik Manon haar zin geven en de finale en dan hopen dat ze hem verliest. Als ze vertrekt, lijkt me dat prima, weer een valse stoorzender minder. Mocht ze na verlies blijven,. zal ze weinig kans maken dat iemand met haar in een bondje wil.

Ze hebben als bondje gewonnen, maar madame eist dat ze haar kiezen en anders geeft ze hem liever aan de haaien. Fijne bondgenoot o|O :r
Hoe triest ben je dan zeg
pi_217901288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:

Alsof Julia en Justin zo aardig tegen haar zijn geweest. Daarbij werd zij vorige keer ook genaaid doordat haar bondje expres de knockouts hebben verloren. Ik snap wel dat ze nu denkt schijt ik ga voor die ton. Vergeet niet dat het echt een tactiek is he, uiteindelijk zijn het ook Julia en Justin die hem aan de haaien geven als ze het niet aan Manon gunnen. In principe is het gewoon hetzelfde.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 13:40:41 #36
3542 Gia
User under construction
pi_217901309
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 10:53 schreef Cosima het volgende:

Maar waarom zou Manon dat accepteren? Wat heeft zij daar precies aan?
Waarom zou je aan Manon moeten laten zien welke naam je opschrijft?
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Cirilico het volgende:

Ik zou niet weten wat hij daarmee wil bereiken. Zit daar een onbekende strategie in als ie morgen in plaats van vandaag zijn vertrek aankondigt? :{
Ik denk dat hij hoopt dat ze alsnog de finale mogen spelen en dat het hem niet gegeven wordt vanuit de loods als die al weten dat hij vrijwillig vertrekt. Is al eerder voorgekomen dat Floris uit de loods is gekozen zodat hij bij winst in elk geval vertrekt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:48 schreef Cirilico het volgende:

Manon (en Demi) is bereid om elk besluit te vetoën waarin Manon niet de uitverkorene is.

Manon kan niet op zichzelf stemmen, dus als Julia op Demi stemt, en Manon stemt op Demi, en Justin op Julia, dan wordt het 1 voor Manon, 2 voor Demi en 1 voor Julia. En daar kan Manon niks tegen doen. Julia moet gewoon haar kaarten op de borst houden.
pi_217901365
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat hij daarmee wil bereiken. Zit daar een onbekende strategie in als ie morgen in plaats van vandaag zijn vertrek aankondigt? :{
Ja hij weet dat de finale nog naar de haaien kan gaan en iedereen wil hem weg hebben (omdat hij een grote concurrent is) dus dan kan hij een finaleplek vanuit de groep krijgen. Als ze zouden weten dat hij toch weg gaat is die prikkel om op hem te stemmen weg.
pi_217901389
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:37 schreef Cosima het volgende:

[..]
Alsof Julia en Justin zo aardig tegen haar zijn geweest. Daarbij werd zij vorige keer ook genaaid doordat haar bondje expres de knockouts hebben verloren. Ik snap wel dat ze nu denkt schijt ik ga voor die ton. Vergeet niet dat het echt een tactiek is he, uiteindelijk zijn het ook Julia en Justin die hem aan de haaien geven als ze het niet aan Manon gunnen. In principe is het gewoon hetzelfde.
Wat heeft het met aardig zijn te maken? Ze hebben als bondje samen de finale gehaald en dan gun je hem liever aan een ander bondje, dan aan de mensen waar je de finale mee hebt gehaald? Ze eist de finaleplaats op/ chanteerd de boel. Dat maakt je geen goede bondgenoot en zal haar duur komen te staan.
if it's meant to be, it will be
pi_217902152
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik denk dat hij hoopt dat ze alsnog de finale mogen spelen en dat het hem niet gegeven wordt vanuit de loods als die al weten dat hij vrijwillig vertrekt. Is al eerder voorgekomen dat Floris uit de loods is gekozen zodat hij bij winst in elk geval vertrekt.
Zo zou hij inderdaad wel kunnen denken.
quote:
Manon kan niet op zichzelf stemmen, dus als Julia op Demi stemt, en Manon stemt op Demi, en Justin op Julia, dan wordt het 1 voor Manon, 2 voor Demi en 1 voor Julia. En daar kan Manon niks tegen doen. Julia moet gewoon haar kaarten op de borst houden.
ik had het over het overleggen ná een gelijkspel. Dan wordt er niet meer gestemd en moeten ze unaniem één iemand naar voren schuiven.
Hotapnyc
pi_217902209
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:37 schreef Cosima het volgende:

[..]
Dit inderdaad ja. Van de vier gun ik het haar het meest, ondanks dat ik haar nooit gemogen heb.
Hotapnyc
  dinsdag 10 juni 2025 @ 15:26:29 #41
3542 Gia
User under construction
pi_217902216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 15:20 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Zo zou hij inderdaad wel kunnen denken.
[..]
ik had het over het overleggen ná een gelijkspel. Dan wordt er niet meer gestemd en moeten ze unaniem één iemand naar voren schuiven.
Dus zover niet laten komen!! Ze moeten toch sowieso eerst stemmen. Dus als Justin en Julia allebei op Demi stemmen, kan Manon er niks tegen doen. Hooguit samen met Demi op Justin of Julia stemmen, maar ik verwacht niet dat ze dat gaan doen. Als dat wel het plan is, dan moet Julia gewoon op Justin stemmen.

Laat het er maar op aankomen. Niet laten zien wat je opschrijft. Of een afspraak maken en je daar niet aan houden. Mag gewoon. Je mag opschrijven wat je wilt.
pi_217902275
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 15:26 schreef Gia het volgende:

[..]
Dus zover niet laten komen!! Ze moeten toch sowieso eerst stemmen. Dus als Justin en Julia allebei op Demi stemmen, kan Manon er niks tegen doen. Hooguit samen met Demi op Justin of Julia stemmen, maar ik verwacht niet dat ze dat gaan doen. Als dat wel het plan is, dan moet Julia gewoon op Justin stemmen.

Laat het er maar op aankomen. Niet laten zien wat je opschrijft. Of een afspraak maken en je daar niet aan houden. Mag gewoon. Je mag opschrijven wat je wilt.
Tsja, dan moet Julia dus bereid zijn om het een ander te gunnen. Want zoals het erop leek zit zij er hetzelfde in als Manon vooralsnog.
Hotapnyc
pi_217903161
Zag even de promo van vanavond en zie dat hoofd van die Fleuris al weer in de keuken toen ze vertelde dat ze het wilde laten klappen tegen hem. :(
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 10 juni 2025 @ 18:38:08 #44
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217904153
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 16:58 schreef freaky40 het volgende:
Zag even de promo van vanavond en zie dat hoofd van die Fleuris al weer in de keuken toen ze vertelde dat ze het wilde laten klappen tegen hem. :(
Om het nog even duidelijk te maken.. Manon geeft de Finale aan Floris als ze zelf de kans niet krijgt van haar teamgenoten, nogal een arrogante sabotage, en al de 2e keer dat ze die backstabber act flikt.. wie wil dat loeder straks nog in een bondje hebben? :{

pi_217904241
Tactiek van de verbrande aarde. Wellicht heeft ze al besloten naar huis te gaan, en dan maakt volgende maand toch niet meer uit..
pi_217904305
Hystericaatje.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 19:11:37 #47
388664 crew  Dotteke
pi_217904412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:38 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Om het nog even duidelijk te maken.. Manon geeft de Finale aan Floris als ze zelf de kans niet krijgt van haar teamgenoten, nogal een arrogante sabotage, en al de 2e keer dat ze die backstabber act flikt.. wie wil dat loeder straks nog in een bondje hebben? :{

[ afbeelding ]
Dan ben je toch dom mochten ze hem aan een ander bondje gaan geven.
Waar zit je daar dan voor, om het te spelen toch samen met je bondje
Lullig dat het dan niet aan een ander gunt als ze jou niet kiezen, maar het dan liever aan een ander bondje geven.

Zo een zou ik dan nooit meer in mijn bondje willen.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 19:16:18 #48
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217904437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan ben je toch dom mochten ze hem aan een ander bondje gaan geven.
Waar zit je daar dan voor, om het te spelen toch samen met je bondje
Lullig dat het dan niet aan een ander gunt als ze jou niet kiezen, maar het dan liever aan een ander bondje geven.

Zo een zou ik dan nooit meer in mijn bondje willen.
Ik ben bang dat Manon een CameraGeiltje is geworden en nog wel een maandje gratis onderdak+onkostenvergoeding wil ;)
  dinsdag 10 juni 2025 @ 19:19:05 #49
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217904463
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik ben bang dat Manon een CameraGeiltje is geworden en nog wel een maandje gratis onderdak+onkostenvergoeding wil ;)
Camerageiltje zijn zonder je tieten te laten zien? :{w
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 19:21:22 #50
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217904479
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:19 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Camerageiltje zijn zonder je tieten te laten zien? :{w
Febo zoekt in Cyclus 19 wel wat lekkers voor Manon ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')