abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217898085
VAN BOUWVAL NAAR WINST

Ook in 2025 is Het Blok terug bij NET5!

Vanaf maandag 28 april start deze verbouw-reality en gaan zes koppels met elkaar de strijd aan om hun eigen bouwval, kamer voor kamer, op te leveren. De koppels krijgen in Het Blok niet zeven, maar tien weken de tijd om hun toegewezen bouwval om te toveren tot een droomhuis. Binnen het budget en natuurlijk met strakke deadlines!
De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.
In tegenstelling tot het voorgaande seizoen ligt het kluspand niet in de Randstad, maar in Grave, Noord-Brabant. Het kluspand is het mooie rijksmonument Katrien. Het pand, gebouwd in 1835 door de regenten van het Catharinagasthuis, deed jarenlang dienst als rusthuis en klooster. Nu mogen 6 koppels de hele boel even verbouwen.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Extra budget en voordelen liggen in het verschiet voor de koppels die uitblinken. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
Het programma wordt af en toe (als hij zin heeft :P ) gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur. De voice-over is weer zoals vanouds van Harm Edens.

De Spelregels
* Bij een oplevering gaat het puur om de inrichting en om de styling. De afwerking en of alles werkt komt pas aan de orde bij de verkoop en dat wordt op dat moment in de verkoopprijs verrekend. Zijn er bij de oplevering van het hele appartement nog zaken die niet werken, dat worden deze herstelkosten afgetrokken van de verkoopwaarden van het
appartement.

* Op rustdagen mag men niet in het gebouw zijn, en mag er dus niet meer gewerkt worden
(Alle deelnemers zijn van te voren over deze spelregels geïnformeerd.)

De Plattegrond

Het Bouwbudget

De Koppels!

Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217898129
Oh, gelukkig ben jij er, haha, het andere topic mag wel weg. :D
pi_217898131
Viel mij ook op dat Anoek een soortgelijk roze tuinpak aanhad als Naomi. Ik krijg een een soort onderbuikgevoel dat ze op Naomi wil lijken. Denk ook dat Maurits iets te veel wat kwijlend naar de verkeerde billen kijkt, en slijmerig helpt met sjouwen.
Zou dat overpad gedoe niet opgelost zijn met een bouwliftje? Huur dat ding gezamenlijk voor een paar uurtjes per dag ipv uren gezeik. Ik snap beide partijen hier wel in.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217898136
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, gelukkig ben jij er, haha, het andere topic mag wel weg. :D
Oh het duurde wat lang ik liep ook achter met kijken :D Plus die van jou zit niet in de reeks
pi_217898161
Heb de uitzending van vandaag nog niet eens uitgekeken, lol.
  maandag 9 juni 2025 @ 22:55:25 #6
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217898219
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef Soury het volgende:
Viel mij ook op dat Anoek een soortgelijk roze tuinpak aanhad als Naomi. Ik krijg een een soort onderbuikgevoel dat ze op Naomi wil lijken. Denk ook dat Maurits iets te veel wat kwijlend naar de verkeerde billen kijkt, en slijmerig helpt met sjouwen.
Zouden Mau en Anoekconda dan 's nachts ook een rollenspel doen? Dus dat Mau Koning Victor I is en Anoekconda is dan de 'Blonde Del'?

En met deze inspirerende gedachte wens ik jullie een goede nacht! :W _O- :s)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217898233
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Zouden Mau en Anoekconda dan 's nachts ook een rollenspel doen? Dus dat Mau Koning Victor I is en Anoekconda is dan de 'Blonde Del'?

En met deze inspirerende gedachte wens ik jullie een goede nacht! :W _O- :s)
Iewww........... ;(
pi_217898242
Hmmm, Ray:" Ik wil er helemaal niet bij betrokken zijn want wat mij betreft is het een soort kindercreche."

AAAAARGGGHHHH, die lamlul heeft zelf die noodtrap getrokken naar het appartement van de zussen en daardoor het recht van overpad ingesteld.

Word hier even kotsmisselijk van.
pi_217898256
Wat is er toch met de voiceover? Het is net of het geluid daarvan ineens dof is ofzo. Het viel vrijdag op en vandaag weer. Irritant!

En voor de rest ben ik het gezeik over dat recht van overpad echt beu en helemaal toen de meiden aangaven helemaal niets op te ruimen. Maar goed, dat komt morgen vast goed als je de vooruitblik moet geloven.

En tja, overlast voor de buurt. Dat heb je altijd bij zo'n grote verbouwing. De straten in Grave zijn niet gebouwd voor auto's en al helemaal geen vrachtwagens. Ze zouden de binnenplaats kunnen opruimen maar ook daar zet je niet zomaar een auto neer en de toegang is smal. Dus tja, ik vrees dat het ook een beetje rekening houden met elkaar betekent.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_217898362
Nou, het was geen vuurwerk, het hoogtepunt was misschien een verbale uitval van Chris naar een ingehuurde buurman amateurakteur, totaal niet overtuigend iig. Voor de rest het gezeur over dat recht van overpad bij de strak van de stress staande zusjes. Ze konden dit van tevoren weten, maar ja, ze kozen het grootste en duurste appartement, ga dan maar op de blaren zitten met je ambitie.

De rol van de aannemer is dit keer iets geloofwaardiger dan die van het vorig seizoen, die kwam in pak, deze in bouwvakkersmodus en dan nog verschrikkelijk overdreven met die handen voortdurend in zijn gueriilajacket.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 juni 2025 @ 23:21:18 #11
862 Arcee
Look closer
pi_217898411
Wat een gezemel over dat recht van overpad.

Ik vind dat ze beiden (zowel de zussen als de koppels die door hun appartement willen) wel gelijk hebben. Het is gewoon vervelend.

Waarom zorgen ze niet gewoon met z'n allen voor een fatsoenlijke trap naar boven?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217898421
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:21 schreef Arcee het volgende:
Wat een gezemel over dat recht van overpad.

Ik vind dat ze beiden (zowel de zussen als de koppels die door hun appartement willen) wel gelijk hebben. Het is gewoon vervelend.

Waarom zorgen ze niet gewoon met z'n allen voor een fatsoenlijke trap naar boven?
Dat is Ray zijn verantwoordelijkheid.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 juni 2025 @ 23:24:38 #13
862 Arcee
Look closer
pi_217898432
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan vragen ze Ray.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217898436
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee niet echt, wat ik al eerde zei huur een liftje. Sla de zooi op in de kelder en doe alles in een uurtje. Verleden jaar moesten sommige ook lift of touw/blok huren.
pi_217898442
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:24 schreef Arcee het volgende:

[..]
Dan vragen ze Ray.
Die gaat echt niet voor de camera zijn ongelijk bekennen.
pi_217898454
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee niet echt, wat ik al eerde zei huur een liftje. Sla de zooi op in de kelder en doe alles in een uurtje. Verleden jaar moesten sommige ook lift of touw/blok huren.
Maar dat deden Noami en Victor toch ook even een dag? Waar zowel M&H en de zussen gebruik van maakten. Elke dag zo'n lift huren lijkt te duur. Ray had er voor moeten zorgen dat de trap in de hal eerder klaar was.
pi_217898540
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar dat deden Noami en Victor toch ook even een dag? Waar zowel M&H en de zussen gebruik van maakten. Elke dag zo'n lift huren lijkt te duur. Ray had er voor moeten zorgen dat de trap in de hal eerder klaar was.
Die lift kwam volgens mij met de bezorger van de spullen mee daar was ook voor betaald (behalve de zusjes)
pi_217898549
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Die lift kwam volgens mij met de bezorger van de spullen mee daar was ook voor betaald (behalve de zusjes)
Precies en die 'liften' toen even mee. En nou blijven zeiken over dat recht van overpad, ze hebben gewoon te maken met een trap en lift in het gebouw die tijdens de verbouwing nog niet werkt.
pi_217898557
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:59 schreef d.k. het volgende:
Wat is er toch met de voiceover? Het is net of het geluid daarvan ineens dof is ofzo. Het viel vrijdag op en vandaag weer. Irritant!

En voor de rest ben ik het gezeik over dat recht van overpad echt beu en helemaal toen de meiden aangaven helemaal niets op te ruimen. Maar goed, dat komt morgen vast goed als je de vooruitblik moet geloven.

En tja, overlast voor de buurt. Dat heb je altijd bij zo'n grote verbouwing. De straten in Grave zijn niet gebouwd voor auto's en al helemaal geen vrachtwagens. Ze zouden de binnenplaats kunnen opruimen maar ook daar zet je niet zomaar een auto neer en de toegang is smal. Dus tja, ik vrees dat het ook een beetje rekening houden met elkaar betekent.
Hier was het ook erg dof.

Mijn laatste reactie erop:
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:25 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Goh zou het soms door de opstelling komen van bepaalde mensen. ;)

Als ik Marit & zus was dan had ik gewoon elke keer mijn eigen spullen naar binnen gebracht, en vervolgens die deur gestut met stempels, stuk of 3 je wilt natuurlijk niet dat de tent instort, en dan boel weer vrijgeven voor de andere koppels...
Verder heb ik soms ook wel het idee naar een stel acteurs te kijken die voor de camera wat gereedschap vasthoud, wat hebben we ze nou echt zien doen? En waarom lijkt Marit voor geen meter op Roelie? En waarom lopen er telkens random mensen in kluskleding in beeld?
pi_217898564
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Precies en die 'liften' toen even mee. En nou blijven zeiken over dat recht van overpad, ze hebben gewoon te maken met een trap en lift in het gebouw die tijdens de verbouwing nog niet werkt.
Ja de kruidenvrouwtjes lopen wel wat te zeiken, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat als mensen constant door je plek lopen waar je werkt rete irritant is. M.a.w. ze discussiëren uren lang en nog steeds is er geen oplossing. Tijd is geld huur een lift gezamenlijk
pi_217898565
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:49 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]

[..]
Verder heb ik soms ook wel het idee naar een stel acteurs te kijken die voor de camera wat gereedschap vasthoud, wat hebben we ze nou echt zien doen? En waarom lijkt Marit voor geen meter op Roelie? En waarom lopen er telkens random mensen in kluskleding in beeld?
Huh? Meen je dat nou
pi_217898572
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:49 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]

[..]
Niet in beeld, bedoel je? Geen idee of Roelie eigen handig een tegelwand in elkaar heeft gezet en of Mark de graniettegels in de badkamer en toilet zelf heeft gelegd, we hebben dat niet op beeld. Sowieso weinig klussen in beeld, eerder het gemor tussendoor of suf gezoek in de praxis.
pi_217898587
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Huh? Meen je dat nou
Het kan ook gewoon aan mij liggen, maar buiten de neus om had ik niet kunnen zien dat het zussen zijn.
pi_217898594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 00:00 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Het kan ook gewoon aan mij liggen, maar buiten de neus om had ik niet kunnen zien dat het zussen zijn.
Ik wel, ze willen beiden niet verliezen. :D
pi_217898596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 00:00 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Oh nou ik wel hoor al zijn ze qua karakter wel wat verschillend. Maar wat dat betreft moet je mij en mijn zus ook niet naast elkaar zetten.
pi_217898659
Even resumerend: de centrale trap en lift zat nog ver in de verbouwing, waardoor de eerste verdieping niet direct bereikbaar was, alleen door een tijdelijke trap van buiten door het appartement van M&R. Gebruik van overpad werd maar half doorgegeven door Ray aan de zussen (welk termijn, hoelang, wat en hoe?) . Die kregen er alleen maar meer last van en gingen klagen en hun eigen regels stellen (alleen op donderdag tussen 8 en 10 uur mogen jullie materiaal door ons appartement slepen) dat is totaal niet praktisch en belemmert de andere bouwers.

Daarnaast gaat de verdeling in verdiensten met appartement A1 nu al helemaal fout. Mausywert heeft nog geen reet uit gevoerd en krijgt bijv al 1000 euro voor zijn adviezen uit de begroting.

Dat wij geen duidelijke begrotingen en uitgaven te zien krijgen van de deelnemers zegt mij ook al genoeg.

Corrupte bende daar in Grave :D _O-
pi_217898852
Er is ook gewoon geen optie om een andere lift of trap te plaatsen rond het pand want geen plek op de binnenplaats en de rest zijn straten of stoep (en daar staat de steiger). Al het materiaal via de steiger gaat ook niet, die wordt gebruikt door de mannen van Ray die de voegen en de kozijnen vervangen.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:33:23 #28
124676 RobertoCarlos
pi_217899512
En dan is er nog die verkrachtingsopmerking van 'Koning Victor I'..... echt ongelofelijk dat ie dat zegt en dat dat gewoon ook uitgezonden wordt... :N
pi_217899545
Hieronder een spoiler van iemand (ik) die gisteren ff bij Katrien is wezen loeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217899683
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
En dan is er nog die verkrachtingsopmerking van 'Koning Victor I'..... echt ongelofelijk dat ie dat zegt en dat dat gewoon ook uitgezonden wordt... :N
Heb die blijkbaar gemist, al kijk ik de afleveringen de laatste weken maar half door al het geruzie en gekonkel onderling. Wordt tijd dat ze weer eens klussende mensen laten zien.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 13:16:54 #31
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217901153
quote:
Die heb ik ook gemist :?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217901993
idem, wat was de opmerking?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 15:22:45 #33
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217902175
quote:
Niets van meegekregen…
  dinsdag 10 juni 2025 @ 15:36:15 #34
124676 RobertoCarlos
pi_217902290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef __Fokker__ het volgende:
idem, wat was de opmerking?
Wat ie zei, kwam daar in feite op neer...

Naomi zat dus te klagen over dat ze toegang moesten vragen om door de woonkamer en over de gang van de Kluszussen te mogen.

Naomi zei: "Nou, als ik er zin in heb om over die gang te gaan, dan ga ik er toch écht gewoon over, ook al mag dat niet!"
Waarop Victor zei: "Dus eigenlijk wat ik altijd bij jou doe"
En hij lachte er niet eens bij of zo... :P

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 10-06-2025 15:42:02 ]
pi_217902583
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Wat ie zei, kwam daar in feite op neer...

Naomi zat dus te klagen over dat ze toegang moesten vragen om door de woonkamer en over de gang van de Kluszussen te mogen.

Naomi zei: "Nou, als ik er zin in heb om over die gang te gaan, dan ga ik er toch écht gewoon over, ook al mag dat niet!"
Waarop Victor zei: "Dus eigenlijk wat ik altijd bij jou doe"
En hij lachte er niet eens bij of zo... :P
Ik denk dat iedereen wel een Victor kent, of heeft gekend, op TV gedraagd hij zich nog redelijk netjes, met een kleine slip af en toe.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 16:16:20 #36
124676 RobertoCarlos
pi_217902693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 16:05 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ik denk dat iedereen wel een Victor kent, of heeft gekend, op TV gedraagd hij zich nog redelijk netjes, met een kleine slip af en toe.
Zeker, maar ik schrok hier toch wel van (misschien ook juist wel daarom)......
Je went er een soort van aan, maar het zijn natuurlijk zieke opmerkingen, zeker als het niet als een grap gezegd wordt...
pi_217903099
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je went er een soort van aan, maar het zijn natuurlijk zieke opmerkingen, zeker als het niet als een grap gezegd wordt...
Ja bij de gemiddelde dame zou het zeker not done zijn. Bij Naomi, naja laat we erop houden dat ze elkaar vast verdienen.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 16:55:30 #38
124676 RobertoCarlos
pi_217903139
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 16:52 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ja bij de gemiddelde dame zou het zeker not done zijn. Bij Naomi, naja laat we erop houden dat ze elkaar vast verdienen.
Ja, zo kun je het ook zien :s) ^O^
  dinsdag 10 juni 2025 @ 17:35:25 #39
124676 RobertoCarlos
pi_217903502
Heb ik het trouwens nou goed begrepen dat NaoVic geen vloer gaan leggen? Maar dan gaan ze toch de oplevering niet halen? Of in ieder geval niet winnen, lijkt me....

Dan winnen ze dus uiteindelijk niet eens zoveel opleveringen... :X
pi_217904093
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik kom uit Rotterdam, hij woont in Spijkenisse.
Ik zag het wel duidelijk als grap. Want zij zei overheen en hij gaat erop door met een seksgrapje. Sommige grappen worden in deze regio vaak met een stalen bek gezegd. Ik zag in ieder geval geen kern van waarheid in de opmerking. Is bouwvakkershumor. Mag je van vinden wat je wil hoor, ik ben er kennelijk aan gewend (als vrouw).

Ik hoor dit soort dingen ook wel eens op mijn werk, bijv. over hun partner (niet in de zin van er overheen). Als ik dan zeg: jaja, durf je thuis niet te zeggen. Krijg ik vaak de schoorvoetende reactie: nee klopt, heb thuis niks te vertellen.
Grote mond allemaal dit soort heren.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:21:10 #41
124676 RobertoCarlos
pi_217904980
Bedankt voor jouw uitleg! Leerzaam dit ^O^
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:42:18 #42
136 V.
pi_217905195
En de zussen redeneren weeeeer naar zichzelf toe -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:45:53 #43
124676 RobertoCarlos
pi_217905232
En Anouk en Naomi zitten weer heeel dicht tegen elkaar aan op het trappetje... beetje eng :X

Chris is nog steeds gestressed....
pi_217905238
Lekker veel herhaling, Ray die hetzelfde zegt en Faisal blaast weer op de vuvuzela,
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:46:24 #45
124676 RobertoCarlos
pi_217905240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:42 schreef V. het volgende:
En de zussen redeneren weeeeer naar zichzelf toe -O-
Ja... ze doen het ook echt bewust, erg jammer...
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:47:48 #46
124676 RobertoCarlos
pi_217905258
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:46 schreef __Fokker__ het volgende:
Lekker veel herhaling, Ray die hetzelfde zegt en Faisal blaast weer op de vuvuzela,
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....
pi_217905267
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....
Dat kan, maar exact hetzelfde is gisteren uitgezonden.
pi_217905280
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nu pas
pi_217905349
Waarom is "mos" zo passen voor deze mensen...
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:55:16 #50
124676 RobertoCarlos
pi_217905366
OMG, Knabbel en Babbel, ga nou gewoon knallen! En niet met mos bezig zijn :P
pi_217905375
Lekker mos tegen je muur, lijkt me nogal stoffig worden.
pi_217905410
Tel tot nu toe 4 stiften bij Ray.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:10:33 #53
124676 RobertoCarlos
pi_217905598
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
Lekker mos tegen je muur, lijkt me nogal stoffig worden.
Ik geloof er niks van dat je dat niet hoeft te verzorgen...

Ik heb ooit eens een plant gekocht onder zo'n stolp, zou je ook niks aan hoeven doen, hij gaf zichzelf water enzo: na 1 maand was ie dood -O-
pi_217905612
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van dat je dat niet hoeft te verzorgen...

Ik heb ooit eens een plant gekocht onder zo'n stolp, zou je ook niks aan hoeven doen, hij gaf zichzelf water enzo: na 1 maand was ie dood -O-
Ik vind het wat viezig. En ja dat gaat toch ook gelig worden.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:11:54 #55
124676 RobertoCarlos
pi_217905613
Ray is ook niet consequent als Knabbel & Babbel nu wel ineens dat stukje muur mee mogen laten stucen :P
Begrijpelijk maar eerst mocht het absoluut niet...
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:12:49 #56
124676 RobertoCarlos
pi_217905621
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het wat viezig. En ja dat gaat toch ook gelig worden.
En schimmelen.... en dan komen er van die vieze beestjes n.... :X
pi_217905683
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik word er een beetje misselijk van
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:24:20 #58
136 V.
pi_217905724
Godsamme wat een saaie aflevering. Veel geleuter, duidelijk materiaal te weinig.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217905752
quote:
86s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik word er een beetje misselijk van [ link | afbeelding ]
Maar dat is toch nep? (hoop ik)
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:30:43 #60
124676 RobertoCarlos
pi_217905786
We
quote:
86s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik word er een beetje misselijk van [ link | afbeelding ]
Brrrr... :X :X Mag wel eens gemaaid of geknipt worden of whatever...
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:32:49 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217905813
Idd saaie aflevering. Het valt me op dat Heidi en Naomi flink zijn afgevallen. Zien er tenger uit. Die lijstenvent dacht gelijk: zow, ff die duurste in hun maag splitsen.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:33:26 #62
124676 RobertoCarlos
pi_217905820
Ik geloof er niks van dat die mevrouw styliste is.... volgens mij heeft ze gauw tijdens het Blok een site in elkaar geflanst en wil ze nu graag op tv....
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:34:32 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217905834
Jammer dat de platen niet door het dak zakten O-)
pi_217905839
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar dat is toch nep? (hoop ik)
Nee is levend mos.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:36:31 #65
124676 RobertoCarlos
pi_217905851
Beetje raar dat de Anti's zelf lijsten gaan uitkiezen terwijl net daarvoor toch maar dushi een goeie styliste hebben ingehuurd... Lijkt me dat die dat moet doen...

Trouwens ook raar dat je er na 6 weken achter komt dat er misschien in datzelfde dorp van het Blok mensen zijn die je kunt gebruiken... lijkt me dat je dat als eerste doet...
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:37:33 #66
124676 RobertoCarlos
pi_217905859
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer dat de platen niet door het dak zakten O-)
Ja! :D
Verbaast me dat Ray dat toch toeliet.... want hij zat stoer te vertellen dat het absoluut niet mocht, maar Marit gaat wat drammen en het gebeurt toch? Of zag ik dat nou verkeerd?
pi_217905860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee is levend mos.
Jakkes dan, buiten tegen een schutting of muur misschien wel mooi, hebben de vogeltjes ook nog wat te eten, maar binnen, brrrrr. Dat schrikt toch kopers af?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:38:18 #68
124676 RobertoCarlos
pi_217905872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jakkes dan, buiten tegen een schutting of muur misschien wel mooi, hebben de vogeltjes ook nog wat te eten, maar binnen, brrrrr. Dat schrikt toch kopers af?
Het is Kunst, dat is van onschatbare waarde. begrijp dat dan ;)
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:40:32 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217905895
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja! :D
Verbaast me dat Ray dat toch toeliet.... want hij zat stoer te vertellen dat het absoluut niet mocht, maar Marit gaat wat drammen en het gebeurt toch? Of zag ik dat nou verkeerd?
Ik kon niet alles verstaan. Wel dat het ongeveer 600 kilo was.
pi_217905916
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ray is ook niet consequent als Knabbel & Babbel nu wel ineens dat stukje muur mee mogen laten stucen :P
Begrijpelijk maar eerst mocht het absoluut niet...
Leem is de definitieve afwerking.
Stucen gaat nog wat overheen.

Denk dat Ray daarom verschillend beslist.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:45:13 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217905938
Er mag wel weer wat reuring in de tent. Het gaat te gladjes.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:46:08 #72
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217905951
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Het is Kunst, dat is van onschatbare waarde. begrijp dat dan ;)
En het ruikt ook nog :o
pi_217905954
Het begint al leuk, Mark als verkeersregelaar, hij lijkt wel een tiepetje uit Koot&Bie zo, hahaha, wat een maf kereltje.
En had hij nou een order besteld bij Victor? Raar gedoe.
pi_217905964
Net als die vrienden die kwamen bij Victor, het waren professionals maar werden ze ook marktconform betaald of kwamen ze als "vrienden"?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:51:37 #75
124676 RobertoCarlos
pi_217905991
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En het ruikt ook nog :o
Een Totale Kunst-Ervaring! *O* :s)
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:52:37 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217906003
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Een Totale Kunst-Ervaring! *O* :s)
Een Knabbel & Babbel Geur Expeditie.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:53:18 #77
124676 RobertoCarlos
pi_217906008
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Er mag wel weer wat reuring in de tent. Het gaat te gladjes.
Jammer dat die spit is genezen... :@

(wat een aansteller, als het zo snel geneest, kennelijk was er niks aan de hand ;) )
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:54:12 #78
124676 RobertoCarlos
pi_217906015
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Een Knabbel & Babbel Geur Expeditie.
Whoehoe!! *O* Waar kan ik me aanmelden! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:54:21 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217906017
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Jammer dat die spit is genezen... :@

(wat een aansteller, als het zo snel geneest, kennelijk was er niks aan de hand ;) )
Hij was door een mug gestoken. Meer was het niet.
pi_217906019
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik geloof er niks van dat die mevrouw styliste is.... volgens mij heeft ze gauw tijdens het Blok een site in elkaar geflanst en wil ze nu graag op tv....
Inderdaad, gelukkig laten ze bij het blok zelf wel zien hoe een professionele stylist te werk gaat.
Pluspunt voor de stylist+, ze komt wel even langs.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Dat hoorde ik ook ja, hij denkt vast via Victor, maar het is natuurlijk bij een van zijn bedrijven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:48 schreef dapluiz het volgende:
Net als die vrienden die kwamen bij Victor, het waren professionals maar werden ze ook marktconform betaald of kwamen ze als "vrienden"?
Ik denk eerder dat ze ver overbetaald worden. Gratis geld.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:57:53 #81
124676 RobertoCarlos
pi_217906054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Het begint al leuk, Mark als verkeersregelaar, hij lijkt wel een tiepetje uit Koot&Bie zo, hahaha, wat een maf kereltje.
Ik sluit niet uit dat ie dat ook expres wel wat overdreef. Hij houdt immers aandacht

quote:
Ja, dat viel mij ook op. In ieder geval een order via Victor...
Je ziet heel erg duidelijk dat H&M door hebben dat ze Koning Vic I moeten paaien ('Koffie?') om voordeel te halen uit zijn kennis en netwerk. Ze zijn ook extra aardig tegen Naomi (Mark die de tas met boodschappen van Naomi naar boven draagt vanaf de poort). Doen ze handig
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:57:54 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217906055
Ik heb genoten.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:59:08 #83
124676 RobertoCarlos
pi_217906065
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hij was door een mug gestoken. Meer was het niet.
Maar toen hij doorhad, dat het gevolg daarvan was dat Naomi zijn broek en sokken uit ging trekken, wist ie niet hoe snel hij terug naar Het Blok moest komen!
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:00:29 #84
124676 RobertoCarlos
pi_217906085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:48 schreef dapluiz het volgende:
Je bedoelt toen De Schie leeg liep? :P
Het leek er heel erg op alsof ze als vrienden werden gebruikt. En ja, King Vic heeft nou eenmaal vrienden in het bouwwereldje.... :{
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:00:56 #85
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217906090
Victor is een goede vent. Alleen Naomi zit hem op te jutten.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:03:52 #86
124676 RobertoCarlos
pi_217906126
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Victor is een goede vent. Alleen Naomi zit hem op te jutten.
Voor zover we dat hier kunnen zien zeker.

Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe ongelofelijk veel hij pikt van Naomi. Ze doet helemaal niks, loopt wel met de eer te strijken, loopt hem alleen maar te commanderen, kort te houden, op te jagen en te controleren....

Wat voor kwaliteiten heeft ze dan dat Vic bij haar blijft? Ik snap er niks van :?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:06:26 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217906156
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Voor zover we dat hier kunnen zien zeker.

Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe ongelofelijk veel hij pikt van Naomi. Ze doet helemaal niks, loopt wel met de eer te strijken, loopt hem alleen maar te commanderen, kort te houden, op te jagen en te controleren....

Wat voor kwaliteiten heeft ze dan dat Vic bij haar blijft? Ik snap er niks van :?
Ik denk haar uiterlijk. Plastic hier, plastic daar, nephaar etc.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:08:03 #88
124676 RobertoCarlos
pi_217906197
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik denk haar uiterlijk. Plastic hier, plastic daar, nephaar etc.
Zou het?? Nou dan moet ik ook maar eens aan een plastic eethoek, als dat echt werkt (of zoiets. :{ )
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:09:03 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217906216
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Zou het?? Nou dan moet ik ook maar eens aan een plastic eethoek, als dat echt werkt (of zoiets. :{ )
Vrouwen trappen daar niet in, bespaar je de moeite. :+
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:11:21 #90
124676 RobertoCarlos
pi_217906248
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Vrouwen trappen daar niet in, bespaar je de moeite. :+
O, shit... nou dat werkt dan ook al niet -O- ;)
Maar goed dat je het zegt! :s)

Trouwens: ik vind Mau echt wel groeien in zijn rol als Rechterhand. Hoe hij daar bij het opruimen van het hofje de leiding pakte! Chapeau! ^O^
pi_217906290
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Trouwens: ik vind Mau echt wel groeien in zijn rol als Rechterhand. Hoe hij daar bij het opruimen van het hofje de leiding pakte! Chapeau! ^O^
Nou zeg dat, eindelijk doet ie wat voor zijn 1000 piek, namelijk, gewoon delegeren, hahahaha
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:15:03 #92
124676 RobertoCarlos
pi_217906299
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou zeg dat, eindelijk doet ie wat voor zijn 1000 piek, namelijk, gewoon delegeren, hahahaha
;) :s)
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:15:49 #93
124676 RobertoCarlos
pi_217906309
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar zo losjes ook, alsof het niets was! ;) :s)
pi_217906311
Die scene weer bij de Praxis, alsof ook maar een amateur klusser niet bekend is met het mengen van verf. :D
pi_217906411
Jemig, ik snap eigenlijk niet dat ze die hoogwerker voor de eerste verdieping niet al vanaf het begin hebben ingehuurd, dat gesjouw met die gips- en spaanplaten had zeker veel voorkomen, de spit van Victor en de ergernis van de zussen.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:24:29 #96
136 V.
pi_217906442
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[seksisme-modus]Ze is ongetwijfeld een heel goede paaldanseres.[/seksisme-modus]
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:28:33 #97
124676 RobertoCarlos
pi_217906523
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:24 schreef V. het volgende:

[..]
[seksisme-modus]Ze is ongetwijfeld een heel goede paaldanseres.[/seksisme-modus]
Ik zie dat nog niet direct voor me eerlijk gezegd.. :X (en gelukkig maar .. :Y )
pi_217906541
Vond de Antillianen grappen van Ray uit de tijd, gelukkig konden ze er zelf om lachen...
pi_217906552
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:29 schreef __Fokker__ het volgende:
Vond de Antillianen grappen van Ray uit de tijd, gelukkig konden ze er zelf om lachen...
Ik vond het bijna niet kunnen, racistische lullo.
pi_217906615
Wat een schijnheilig mormel is Naomi ook, ze weet best dat Victor met zijn via via regelen (jaja) verdient aan Mark en dan klagen dat ie niet iedereen moet 'helpen'.
pi_217906711
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
En dat geloof ik nu weer juist wel, ze had goede opmerkingen over licht en kleur, nu al beter dan die door het programma ingehuurde tuthola die sowieso altijd onzin kletst.
pi_217906780
In de normale tijdlijn doet Micheal van der Plas gewoon mee met dit programma, en krijg je een normaal klus programma met amateurs.

Volgens mij weten de programmamakers ook niet echt wat ze met Victor aan moeten waardoor het vooral om "drama" gaat, want het is obvious dat hij met normale regels altijd wint, dus dan gaan ze nu maar dingen verzinnen als je mag je vloer alleen in ruimte x leggen, of alleen de muur in ruimte x stucen zodat anderen ook nog kans krijgen. Of hun kamer afkraken op dingen die aannames zijn(wasbakken/gestuucte muur in de WC) waardoor anderen ook nog kans krijgen.
pi_217906845
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:48 schreef __Fokker__ het volgende:
In de normale tijdlijn doet Micheal van der Plas gewoon mee met dit programma, en krijg je een normaal klus programma met amateurs.

Volgens mij weten de programmamakers ook niet echt wat ze met Victor aan moeten waardoor het vooral om "drama" gaat, want het is obvious dat hij met normale regels altijd wint, dus dan gaan ze nu maar dingen verzinnen als je mag je vloer alleen in ruimte x leggen, of alleen de muur in ruimte x stucen zodat anderen ook nog kans krijgen. Of hun kamer afkraken op dingen die aannames zijn(wasbakken/gestuucte muur in de WC) waardoor anderen ook nog kans krijgen.
Goede analyse. Het programma wordt zo ongeloofwaardig en dat proberen ze te verdoezelen. Ook de opmerking van diklip, tutmuts, blaaskuiken, dat Victor de ambitie heeft om in een volgend programma de rol van Ray over kan nemen. Haar ultieme wens, van haar vent een celebrity maken. Het uilskuiken.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:01:21 #104
124676 RobertoCarlos
pi_217906887
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
Wat een schijnheilig mormel is Naomi ook, ze weet best dat Victor met zijn via via regelen (jaja) verdient aan Mark en dan klagen dat ie niet iedereen moet 'helpen'.
Heeft niks met schijnheilig te maken. Ze is gewoon bang dat het Grote Geld straks niet binnen komt... Dat is namelijk haar verdienmodel
pi_217906903
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
De gruwel, zocht even op google het verschil tussen schimmel en mos, mos komt er inderdaad beter van af, maar dan dit:
quote:
Het groeit het beste in permanent vochtige, zure, verdichte grond in een gemiddelde tot dichte schaduw. De meeste mossoorten vormen een dik groen tot bruin tapijt.
Hebben ze net dat hele pand dik zitten isoleren en dus zo droog mogelijk houden. Jut en Jul pleuren er mos in.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:04:42 #106
124676 RobertoCarlos
pi_217906908
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En dat geloof ik nu weer juist wel, ze had goede opmerkingen over licht en kleur, nu al beter dan die door het programma ingehuurde tuthola die sowieso altijd onzin kletst.
Dat is goed nieuws, want in dat geval ben ik een hele goeie stylist! *O*
(oftewel: die opmerkingen kon ik ook bedenken, maar misschien onderschat ik mijzelf wel :s) )

Ik bedoel er ook mee dat het heel bijzonder is dat je iemand die zo dichtbij Het Blok zit niet gelijk in week 1 benaderd... dus waar komt ze ineens vandaan
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:06:38 #107
124676 RobertoCarlos
pi_217906919
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vond het bijna niet kunnen, racistische lullo.
Nou ja... het waren toch gewoon grappen? :? En ze lachden er zelf ook om?
Ik weet niet meer wat nu wel en wat nu niet kan.... :X
pi_217906931
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat is goed nieuws, want in dat geval ben ik een hele goeie stylist! *O*
(oftewel: die opmerkingen kon ik ook bedenken, maar misschien onderschat ik mijzelf wel :s) )

Ik bedoel er ook mee dat het heel bijzonder is dat je iemand die zo dichtbij Het Blok zit niet gelijk in week 1 benaderd... dus waar komt ze ineens vandaan
HAHAHAHA, valt onder de categorie 'wie weet Praxis te vinden om een kleur te mengen'. De programmamakers hebben natuurlijk wel de opdracht gekregen van de burgemeester, zoek ook lokale 'kunstenaars, stylisten, lijstenmakers etc' op, want Grave zelf moet ook gepromoot worden, anders betaal ik niet mee aan die onzinkutherrie hier in mijn plaatsje.
pi_217906949
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Natuurlijk moesten ze er zelf om lachen (want anders krijg je gezeik), maar de strekking was: ELKE Antilliaan is lui. En dat is gewoon een racistische uitspraak.
pi_217906957
Ze lijkt me wel gewoon legit, lijkt me sterkt dat ze ook nog even snel een winkel heeft opgericht.

https://www.beleefhistori(...)/de-graafse-stylist/

Was dat niet gewoon die winkel met de lijsten?

Letterlijk 1 minuut lopen ook.. :')
pi_217907008
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:12 schreef __Fokker__ het volgende:
Ze lijkt me wel gewoon legit, lijkt me sterkt dat ze ook nog even snel een winkel heeft opgericht.

Vond het eigenlijk ook wel schattig van vader en zoon, ze kennen hun tekortkomingen op het gebied van styling, ze werden in de eerste ronde zo afgebrand door die 'styliste' en dikbuik. De vloer was afschuwelijk en alles moest eruit.
pi_217907088
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond het eigenlijk ook wel schattig van vader en zoon, ze kennen hun tekortkomingen op het gebied van styling, ze werden in de eerste ronde zo afgebrand door die 'styliste' en dikbuik. De vloer was afschuwelijk en alles moest eruit.
Had ergens het idee dat ze dit niet zelf bedacht hadden, ze moeten die shit ook verkopen natuurlijk.
pi_217907095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:28 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Had ergens het idee dat ze dit niet zelf bedacht hadden, ze moeten die shit ook verkopen natuurlijk.
Zeker weten van niet dat ze zelf op dat idee kwamen, hahaha
pi_217907119
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:39 schreef koemleit het volgende:
Hieronder een spoiler van iemand (ik) die gisteren ff bij Katrien is wezen loeren.

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:36:36 #115
124676 RobertoCarlos
pi_217907154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
HAHAHAHA, valt onder de categorie 'wie weet Praxis te vinden om een kleur te mengen'. De programmamakers hebben natuurlijk wel de opdracht gekregen van de burgemeester, zoek ook lokale 'kunstenaars, stylisten, lijstenmakers etc' op, want Grave zelf moet ook gepromoot worden, anders betaal ik niet mee aan die onzinkutherrie hier in mijn plaatsje.
Ja zoiets zal het echt wel zijn, dat zag je ook wel aan hoe het werd gefilmd.. met die lijstenmaker bijvoorbeeld dat was echt een soort ambachtelijk promo-filmpje...
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:39:35 #116
124676 RobertoCarlos
pi_217907172
quote:
Bij wijze van he.... en omdat ik haar adviezen van een niveautje amateuristisch vond....

Zo vroeg ze steeds aan F&C bevestiging over elk onderdeeltje.... :P .
En de tip om niet met je rug tegen het licht in te gaan zitten hebben wij hier bijv. ook vaak besproken als het gaat om het bed in de slaapkamer van de Zeehondjes. Enzovoorts...
pi_217907173
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:36 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja zoiets zal het echt wel zijn, dat zag je ook wel aan hoe het werd gefilmd.. met die lijstenmaker bijvoorbeeld dat was echt een soort ambachtelijk promo-filmpje...
Ja, absoluut, maar goed, ze kozen gelukkig wel een mooie lijst en uiteraard worden lokale ondernemers gepromoot.
Zit vast in de voorwaarden om daar te mogen filmen plus alle overlast ook.
pi_217907180
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Bij wijze van he.... en omdat ik haar adviezen van een niveautje amateuristisch vond.... zo vroeg ze steeds aan F&C bevestiging. En de tip om niet met je rug tegen het licht in te gaan zitten hebben wij hier bijv. ook vaak besproken als het gaat om het bed in de slaapkamer van de Zeehondjes. Enzovoorts...
Slaap jij altijd in het licht? _O-
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:43:05 #119
124676 RobertoCarlos
pi_217907196
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat hadden ze al wel eerder erkend door de dochter van Faisal in te schakelen... Maar kennelijk wordt zij nu ineens gepasseerd door die Miss Marple-styliste... :wtf:
pi_217907207
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:43 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat hadden ze al wel eerder erkend door de dochter van Faisal in te schakelen... Maar kennelijk wordt zij nu ineens gepasseerd door die Miss Marple-styliste... :wtf:
HAHAHAHA, schiet hier even heel hard in de lach (arme buren), Miss Marple, hoe kom je er op.. _O-
pi_217907219
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Bij wijze van he.... en omdat ik haar adviezen van een niveautje amateuristisch vond....

Zo vroeg ze steeds aan F&C bevestiging over elk onderdeeltje.... :P .
En de tip om niet met je rug tegen het licht in te gaan zitten hebben wij hier bijv. ook vaak besproken als het gaat om het bed in de slaapkamer van de Zeehondjes. Enzovoorts...
Ze kwam enorm onzeker over waardoor ik eerst ook dacht ze gewoon iemand dan straat hadden geplukt voor een "momentje"
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:46:40 #122
124676 RobertoCarlos
pi_217907220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Slaap jij altijd in het licht? _O-
Huh? Weet je wel waar ik het over heb? Kijk het nog maar eens terug en zie dan hoe het massale hoofdboord van hun bed alle licht van buiten blokkeert...
pi_217907233
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Huh? Weet je wel waar ik het over heb? Kijk het nog maar eens terug en zie dan hoe het massale hoofdboord van hun bed alle licht van buiten blokkeert...
Met die hoogte van de kamer en hoge ramen?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:49:07 #124
124676 RobertoCarlos
pi_217907243
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:46 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ze kwam enorm onzeker over waardoor ik eerst ook dacht ze gewoon iemand dan straat hadden geplukt voor een "momentje"
Ja toch? :D Is wel weer 180 graden anders dan Eva-"De 020 SchnabbelQueen"- Huppelmuts (weet ik veel hoe ze heet...). In die zin dan wel weer verfrissend
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:51:59 #125
124676 RobertoCarlos
pi_217907260
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Met die hoogte van de kamer en hoge ramen?
Toch wel, het is een vrij kleine kamer
In ieder geval onnodig weinig licht, terwijl je zulke mooie hoge ramen hebt... Het kan altijd erger natuurlijk maar dit is niet nodig

At your service... :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertoCarlos op 11-06-2025 09:40:29 ]
pi_217907264
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:46 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Blijkbaar is er ook wat support voor de lokale middenstand daar net als de lijstenmaker, je staat ineens voor de camera's in een tv programma. Dat is best eng.
pi_217907271
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Toch wel, het is een vrij kleine kamer
In ieder geval onnodig veel licht, terwijl je zulke mooie hoge ramen hebt... Het kan altijd erger natuurlijk maar dit is niet nodig

[ afbeelding ]
At your service... :s)
Hoe had jij het anders gedaan? Het is niet alleen een hoofdboard, ook kastruimte volgens mij. Ze kunnen bijna niets in die ruimte.
pi_217907280
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hoe had jij het anders gedaan? Het is niet alleen een hoofdboard, ook kastruimte volgens mij. Ze kunnen bijna niets in die ruimte.
Ja heel erg anders _O- . Je hebt ook gewoon bedden met opbergruimte, als dat reden is.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:58:02 #129
124676 RobertoCarlos
pi_217907286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is al best een oude discussie inmiddels.... morgen verder! :W
pi_217907309
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:56 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ja heel erg anders _O- . Je hebt ook gewoon bedden met opbergruimte, als dat reden is.
OK, ziet er raar uit, trouwens die pronkzaal sowieso al.
  woensdag 11 juni 2025 @ 02:22:59 #131
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217907673
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik vond het geestig ^O^
pi_217908481
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Die scene weer bij de Praxis, alsof ook maar een amateur klusser niet bekend is met het mengen van verf. :D
Ik denk dat veel mensen niet op de hoogte zijn dat die zaken een apparaatje hebben om de kleur van een item te bepalen wat je meeneemt om zo de gewenste kleur te laten mengen.
Massa's mensen vragen op twitter / facebook dat ze een kast / accessoire in bepaalde kleur hebben en of iemand weet welke kleur dat is omdat ze die ook graag op de muur willen.
pi_217909729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:56 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Dat werkt alleen niet zo lekker als kledingkast.

De ramen zitten volgens mij ook direct bij het kruispunt, je houdt in de avond zo ook wat licht tegen van koplampen.
Als je niet overdag bij daglicht wilt lezen in de slaapkamer is dit een prima oplossing.
pi_217911879
quote:

Nope, de lijsten winkel zit op de markt. Die doen normaal ook eigenlijk alleen project inrichting staat op de site. De kale meneer staat er herkenbaar op.
  woensdag 11 juni 2025 @ 15:17:43 #135
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217911962
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:09 schreef d.k. het volgende:

[..]
Nope, de lijsten winkel zit op de markt. Die doen normaal ook eigenlijk alleen project inrichting staat op de site. De kale meneer staat er herkenbaar op.
Meneer trok gelijk de duurste lijsten tevoorschijn.
pi_217912328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:38 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Dat werkt alleen niet zo lekker als kledingkast.

De ramen zitten volgens mij ook direct bij het kruispunt, je houdt in de avond zo ook wat licht tegen van koplampen.
Als je niet overdag bij daglicht wilt lezen in de slaapkamer is dit een prima oplossing.
Ja, iedereen moet het lekker zelf weten natuurlijk, ik had gewoon een andere oplossing gezocht. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Meneer trok gelijk de duurste lijsten tevoorschijn.
En de lelijkste, gelukkig zijn ze er niet getrapt.
pi_217912364
Al eerder gemeld, maar ik snap ook echt niet waarom de jury dit een foute keuze vond. Alle muren van de monumentale kamr zijn zichtbaar, je kan er slapen en er is kastruimte. Bovendien minder last van de straat en de auto's.
pi_217913049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 07:10 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ik denk dat veel mensen niet op de hoogte zijn dat die zaken een apparaatje hebben om de kleur van een item te bepalen wat je meeneemt om zo de gewenste kleur te laten mengen.
Massa's mensen vragen op twitter / facebook dat ze een kast / accessoire in bepaalde kleur hebben en of iemand weet welke kleur dat is omdat ze die ook graag op de muur willen.
Ja, moet even mijn ongelijk bekennen, wist ook niet van dat apparaatje af, toch nog wat geleerd.. :@ :D
pi_217913068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 17:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, moet even mijn ongelijk bekennen, wist ook niet van dat apparaatje af, toch nog wat geleerd.. :@ :D
Kijk, zo leer je nog wat. Hartstikke leerzaam het Blok! :7
pi_217913090
quote:

[..]
Ik dat eerlijk gezegd ook eerder moeten weten :'). Tijdje terug nog zelf een RAL code genereerd met de telefoon voor verf, maar dat was toch niet 100% gelijk.
  woensdag 11 juni 2025 @ 18:32:13 #141
124676 RobertoCarlos
pi_217913814
quote:

[..]
Het bestaat waarschijnlijk ook niet in het echt, in ieder geval niet bij de Gamma...

Ik heb een half jaar terug wat geverfd en wilde een bepaalde kleur hebben. Dus een item meegenomen naar de Gamma om die kleur te laten scannen vanaf dat item. De medewerkster vertelde eerlijk dat de Gamma dat helemaal niet kon en dat dat overal werd gemeld als een reclame-stunt. De medewerkster baalde ervan dat ze dat iedere keer moest uitleggen aan klanten, maar haar bazen wilde de reclame niet aanpassen... :P

Maar misschien zat die medewerkster ernaast, of is er veel veranderd de afgelopen tijd en heeft de Praxis dat apparaat wel kunnen laten maken.. zou kunnen....
pi_217913973
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Het bestaat waarschijnlijk ook niet in het echt, in ieder geval niet bij de Gamma...

Ik heb een half jaar terug wat geverfd en wilde een bepaalde kleur hebben. Dus een item meegenomen naar de Gamma om die kleur te laten scannen vanaf dat item. De medewerkster vertelde eerlijk dat de Gamma dat helemaal niet kon en dat dat overal werd gemeld als een reclame-stunt. De medewerkster baalde ervan dat ze dat iedere keer moest uitleggen aan klanten, maar haar bazen wilde de reclame niet aanpassen... :P

Maar misschien zat die medewerkster ernaast, of is er veel veranderd de afgelopen tijd en heeft de Praxis dat apparaat wel kunnen laten maken.. zou kunnen....
Lijkt me sterk dat het niet bestaat, Praxis is de sponsor en dat zou een fout beeld geven.
pi_217914135
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat het niet bestaat, Praxis is de sponsor en dat zou een fout beeld geven.
Zou mij niet eens verbazen bij die corrupte bende. :D :( :D
pi_217914147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zou mij niet eens verbazen bij die corrupte bende. :D :( :D
Praxis?
  woensdag 11 juni 2025 @ 19:00:42 #145
124676 RobertoCarlos
pi_217914172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik zou zeggen: ga eens naar de Praxis met een schoen met jouw favoriete kleur en vraag even of ze daar wat verf van willen maken. En meldt zijn reactie vooral dan hier :Y *O*
pi_217914175
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Praxis?
Gewoon alles! Ray, de deelnemers, de burgemeester en al helemaal de producer.

Heerlijk om even paranoia te zijn. _O-
pi_217914187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Gewoon alles! Ray, de deelnemers, de burgemeester en al helemaal de producer.

Heerlijk om even paranoia te zijn. _O-
Dan kijk je niet.
pi_217914203
quote:
9s.gif Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Dan kijk je niet.
Tsssk, juist het ergeren aan (als stuurlui aan wal) geeft kijkplezier.. ;)
  woensdag 11 juni 2025 @ 19:04:34 #149
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217914232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Gratis klagen, heerlijk!
  woensdag 11 juni 2025 @ 19:06:24 #150
124676 RobertoCarlos
pi_217914254
Mensen die van klagen houden..... bloedhekel aan! }:| }:| :s)
pi_217914268
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen die van klagen houden..... bloedhekel aan! }:| }:|
Je moet het zo zien, anderen die klagen, een bloedhekel aan, zelf klagen....heerlijk! 8-)
pi_217914410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh ja daarom kijk ik het ook hoor, maar als alles als corrupt wordt gezien lijkt het me wat minder kijkplezier.
pi_217914423
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 19:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh ja daarom kijk ik het ook hoor, maar als alles als corrupt wordt gezien lijkt het me wat minder kijkplezier.
Ach, dat is natuurlijk best overdreven gesteld, hoor. Maar soms zou ik wel eens een verslag uit de regiekamer achter de schermen willen zien. :+
  woensdag 11 juni 2025 @ 20:06:39 #154
124676 RobertoCarlos
pi_217914871
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je moet het zo zien, anderen die klagen, een bloedhekel aan, zelf klagen....heerlijk! 8-)
En zo is er altijd wel wat te klagen! *O*
  woensdag 11 juni 2025 @ 20:12:41 #155
124676 RobertoCarlos
pi_217914950
Trouwens: wat mij iedere keer weer opvalt is dat het dakje van de linker-pilaar van de toegangspoort nog steeds niet terug is gezet.. De rechterpilaar heeft wel een hoedje, de linker niet. Vind ik niet kunnen.
  woensdag 11 juni 2025 @ 20:14:15 #156
124676 RobertoCarlos
pi_217914967
Vanavond raken MauNouk "steeds verder achter in de wedstrijd"! c_/ :Y)
pi_217915227
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: wat mij iedere keer weer opvalt is dat het dakje van de linker-pilaar van de toegangspoort nog steeds niet terug is gezet.. De rechterpilaar heeft wel een hoedje, de linker niet. Vind ik niet kunnen.
Heerlijk, jouw opmerkzaamheid voor details. :Y
  woensdag 11 juni 2025 @ 20:52:56 #158
124676 RobertoCarlos
pi_217915371
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heerlijk, jouw opmerkzaamheid voor details. :Y

Ik vind Mark trouwens steeds aardiger worden voor Heidy. Eerst De Kus en nu maakt ie zowaar koffie voor haar klaar als ze gestresst terugkomt met de bakwagen... Ik vertrouw dit niet... ;)
  woensdag 11 juni 2025 @ 20:56:40 #159
124676 RobertoCarlos
pi_217915397
Maarre: waarom krijgt Koning Victor niet een boete omdat hij een raam kapot gemaakt heeft en nu een ander koppel benadeeld?
Ik bedoel: Ray weet ervan... :P
pi_217915405
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre: waarom krijgt Koning Victor niet een boete omdat hij een raam kapot gemaakt heeft en nu een ander koppel benadeeld?
Ik bedoel: Ray weet ervan... :P
Raam was verrot, dus dan maakt het niet zo veel uit.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:07:45 #161
136 V.
pi_217915486
Heee, nog een paaldanseres
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:12:29 #162
124676 RobertoCarlos
pi_217915519
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Raam was verrot, dus dan maakt het niet zo veel uit.
Jawel. Want nu zitten MauNouk met een dichtgemaakt raam bij de oplevering, waardoor ze (meer) mogelijk niet gaan winnen. En anders het vervangen van het raam later gebeurd, na de oplevering.
pi_217915543
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Jawel. Want nu zitten MauNouk met een dichtgemaakt raam bij de oplevering. En anders was dat later gebeurd.
Dat raam viel al uit elkaar dat hadden ze niet voor de leuk even terug kunnen zetten ergens anders. MauNouk wist dat het raam eruit moest.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:17:17 #164
124676 RobertoCarlos
pi_217915572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:07 schreef V. het volgende:
Heee, nog een paaldanseres
Wat Marit voordeed kan het Naomi-mormel vast niet.... Marit was nog best sterk in haar armen...
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:19:00 #165
124676 RobertoCarlos
pi_217915592
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat raam viel al uit elkaar dat hadden ze niet voor de leuk even terug kunnen zetten ergens anders. MauNouk wist dat het raam eruit moest.
Gaat het niet om. Het gaat om het tijdstip dat het eruit moest. Terecht dat Miezerig Mautje daar geirriteerd over was. Natuurlijk niet teveel, want dan raakt ie zijn bouwvriend Vic kwijt en dan is ie hulpeloos...
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:19:44 #166
124676 RobertoCarlos
pi_217915602
Ik verdenk Mau er trouwens van dat de Roze Tuinbroeken belde in de bakwagen, gewoon om even te laten weten dat het niet goed met het stucen in zijn woonkamer. In de hoop dat Naomi dan regelt dat Vic het wel oplost...
pi_217915615
Maurits zit lekker in te zoomen op Naomi, zelfs Harm zei er wat van _O-
pi_217915623
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Gaat het niet om. Het gaat om het tijdstip dat het eruit moest. Terecht dat Miezerig Mautje daar geirriteerd over was. Natuurlijk niet teveel, want dan raakt ie zijn bouwvriend Vic kwijt en dan is ie hulpeloos...
Het raam MOEST er uit volgens Ray, waarom weet ik ook niet.
pi_217915683
Die gember shots die Marit & Roelie hebben staan zijn wel lekker pittig c_/
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:31:28 #170
136 V.
pi_217915713
Ik zou echt knettergek worden van al het gezeik in het pand.
Ben al niet zo'n fan van mensen, en dat wordt in elke uitzending bevestigd.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:32:22 #171
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217915725
Een beetje saaie aflevering. Vic gaat té goed |:)
pi_217915734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:31 schreef V. het volgende:
Ik zou echt knettergek worden van al het gezeik in het pand.
Ben al niet zo'n fan van mensen, en dat wordt in elke uitzending bevestigd.
Van deze mensen, of mensen in het algemeen?

Niet alles gezien nog, maar volgens mij ook weinig gemist.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:33:18 #173
124676 RobertoCarlos
pi_217915735
'Gember shots' ? Ga ik dat googelen?

Die Marit die 'verbinding' zoekt terwijl ze zelf regelmatig een splijtzwam is :? Die snapt er echt niet veel van...
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:33:35 #174
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217915740
Ik vind Faisal en Wilfred en Edith niet interessant meer. Drie zoutzakken.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:33:36 #175
136 V.
pi_217915741
Kan die Maurits niet zelf zijn klauwen uit de mouwen steken?
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:34:38 #176
124676 RobertoCarlos
pi_217915752
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Een beetje saaie aflevering. Vic gaat té goed |:)
Mijn enige hoop is dat het MisselijkMannetje Mau slecht gaat. Maar ik vrees dat Vic dat wel weer zal oplossen... :P
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:35:28 #177
124676 RobertoCarlos
pi_217915762
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind Faisal en Wilfred en Edith niet interessant meer. Drie zoutzakken.
En Roelie vond ik al een tijdje niet interessant meer... Dus dan blijft er niet veel over...
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:35:32 #178
136 V.
pi_217915764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Van deze mensen, of mensen in het algemeen?

Niet alles gezien nog, maar volgens mij ook weinig gemist.
Sowieso van mensen (met uitzonderingen :P), maar gewoon, het kleinzielige gezanik, dag in dag uit...
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:35:50 #179
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217915768
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Mijn enige hoop is dat het MisselijkMannetje Mau slecht gaat. Maar ik vrees dat Vic dat wel weer zal oplossen... :P
Dat redt Mau toch niet? Het had die dag allemaal gestuct moeten worden. Is dus niet gebeurd.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:35:57 #180
124676 RobertoCarlos
pi_217915771
Nu we het toch over klussen hebben... :P ;)
Wat was Mark nou eigenlijk aan het doen met die vloer?
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:37:28 #181
124676 RobertoCarlos
pi_217915791
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat redt Mau toch niet? Het had die dag allemaal gestuct moeten worden. Is dus niet gebeurd.
Geen idee... ik sluit niet uit dat Vic dat zelf nog ff gaat doen die avond.. met zijn matties uit De Schie.... :P

Maurits zit zo te smeken bij Vic of ie het wil doen (op een 'subtiele' manier dan door de hele tijd te klagen bij Vic)
pi_217915800
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
'Gember shots' ? Ga ik dat googelen?

Die Marit die 'verbinding' zoekt terwijl ze zelf regelmatig een splijtzwam is :? Die snapt er echt niet veel van...
https://pauliesginger.com(...)t-original-raw-700ml

Zie telkens zo'n fles bij ze staan.

Maurtis wil niet meer 300euro per uur betalen voor de Premium ultradeluxe stucadoors van Victor, en moet het nu compenseren met stucadoors die geen eens een emmer kunnen betalen.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:38:42 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217915804
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Geen idee... ik sluit niet uit dat Vic dat zelf nog ff gaat doen die avond.. met zijn matties uit De Schie.... :P

Maurits zit zo te smeken bij Vic of ie het wil doen (op een 'subtiele' manier dan door de hele tijd te klagen bij Vic)
Ja dat zou nog kunnen.
pi_217915830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef V. het volgende:
Kan die Maurits niet zelf zijn klauwen uit de mouwen steken?
Die hangt maar bij Victor tegen de steiger te klagen.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:40:10 #185
124676 RobertoCarlos
pi_217915836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:38 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
https://pauliesginger.com(...)t-original-raw-700ml

Zie telkens zo'n fles bij ze staan.

Maurtis wil niet meer 300euro per uur betalen voor de Premium ultradeluxe stucadoors van Victor, en moet het nu compenseren met stucadoors die geen eens een emmer kunnen betalen.
Oooooww.......dat :@ _O-
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:40:25 #186
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217915839
De helft denkt weer dat ze de oplevering halen, nou dús niet. Let op mijn woorden. Het wordt een slagveld.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:41:16 #187
124676 RobertoCarlos
pi_217915850
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Die hangt maar bij Victor tegen de steiger te klagen.
"The all-new Naomi-approach: lekker zeiken untill someone helps you"
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:41:43 #188
124676 RobertoCarlos
pi_217915856
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
De helft denkt weer dat ze de oplevering halen, nou dús niet. Let op mijn woorden. Het wordt een slagveld.
Ik let op jouw woorden!! *O* :Y) c_/
pi_217915858
Dat is toch ook geen vreten die nacho chips. Ik had ook vriendelijk bedankt.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:43:49 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217915880
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik let op jouw woorden!! *O* :Y) c_/
:D Faisal, Wilfred, Zusjes en eventueel Mau, halen het niet. Dat wil zeggen dat ze een niet-affe woonkamer opleveren.
pi_217915881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
Er zijn hele volkstammen die het zo naar binnenwerken, ik heb er hier 2 thuis zitten _O-

Ik eet lekker een pizza dan :)
pi_217915890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:44 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Er zijn hele volkstammen die het zo naar binnenwerken, ik heb er hier 2 thuis zitten _O-

Ik eet lekker een pizza dan :)
Ik eet het wel maar als snack met een dippie. Niet als maaltijd.
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:45:57 #193
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217915894
Ik heb weer genoten.
pi_217915916
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Oooooww.......dat :@ _O-
Nu je het zegt, vuurt Marit af en toe ook wel een gember shot af ja ~O>
pi_217915963
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb weer genoten.
Begin pas: Wat mij opviel

Edith tegen Wilfried: Volgens mij heb jij teveel met Dennis gepraat."

Waar en hoe en wat?????
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:54:41 #196
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217915968
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Begin pas: Wat mij opviel

Edith tegen Wilfried: Volgens mij heb jij teveel met Dennis gepraat."

Waar en hoe en wat?????
Ha Firuze!
  woensdag 11 juni 2025 @ 22:11:23 #197
124676 RobertoCarlos
pi_217916081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
Ik vond het goor. Ook de manier waarop ze het klaar maakte.. :X maar goed, misschien word je minder kieskeurig na 6 weken in de bouw..
  woensdag 11 juni 2025 @ 22:13:12 #198
124676 RobertoCarlos
pi_217916094
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
:D Faisal, Wilfred, Zusjes en eventueel Mau, halen het niet. Dat wil zeggen dat ze een niet-affe woonkamer opleveren.
En als ik het goed begreep gaat de Vic-ing geen vloer leggen, dus die woonkamer wordt dan ook niet opgeleverd...

Exit NaoVic! Dus dan hebben we een winnaar voor de woonkamer: Mark & Heidy! *O* :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 11-06-2025 22:32:41 ]
  woensdag 11 juni 2025 @ 22:14:02 #199
124676 RobertoCarlos
pi_217916103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:47 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Nu je het zegt, vuurt Marit af en toe ook wel een gember shot af ja ~O>
Gatver, wat ordinair!! O-)
pi_217916257
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik vond het goor. Ook de manier waarop ze het klaar maakte.. :X maar goed, misschien word je minder kieskeurig na 6 weken in de bouw..
Hier doen ze niet alles bij elkaar,alleen chips + kaas en daarnaast losse ingrediënten, wat het iig iets toonbaarder maakt.

En Chris en Faisel gingen winnen deze week toch?
pi_217916364
De tegellijm affaire, haha, waarom lag die bestelde tegellijm boven?
pi_217916374
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
De tegellijm affaire, haha, waarom lag die bestelde tegellijm boven?
Handel :D
pi_217916384
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Handel :D
haha, 175 euro winst
pi_217916434
Sorry hoor, ben hypergevoelig misschien voor ingebakt rascisme, maar Maurits die zich het betaald georganiseerd hulpje van Victor vindt zeg op een gegeven moment: "Behalve bij die Antillianen, dat wist ik niet zeker." Waarom zegt hij niet gewoon: 'Behalve bij Chris en Faissel." ?

Gotsamme wat krijg ik een hekel aan die piepende nepkakker.

[ Bericht 5% gewijzigd door Firuze60 op 11-06-2025 23:22:27 ]
pi_217916532
Een niet afgetankte bakwagen, waar gaat dit over? Om drie tientjes?
pi_217916586
Knap van Marit om met een flinke tenniselleboog toch een minuut een demonstratie paalhangen te doen. @PeterKelder valt nu al flauw. :D
pi_217916595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
Een niet afgetankte bakwagen, waar gaat dit over? Om drie tientjes?
Als je er mee rijdt tank je het weer vol, die zusjes vonden het vol genoeg. Ja duhh ...... Die zijn wel sneaky hoor.
pi_217916638
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Als je er mee rijdt tank je het weer vol, die zusjes vonden het vol genoeg. Ja duhh ...... Die zijn wel sneaky hoor.
Vanaf het begin al. Gun hun dus geen overwinning.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 juni 2025 @ 23:47:11 #209
862 Arcee
Look closer
pi_217916665
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Er kan ook zo weinig verbruikt zijn dat je onder de minimale afnamehoeveelheid van het tankstation zou blijven.
pi_217916669
Mark en zijn zelfreflectie: " Die kikkererwten vind ik altijd een feest." En hij houdt niet van toneelspelletjes, en mea culpa.. _O-
pi_217916671
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:47 schreef Arcee het volgende:

[..]
Er kan ook zo weinig verbruikt zijn dat je onder de minimale afnamehoeveelheid van het tankstation zou blijven.
Ze wilden wel tanken, maar vonden het nog vol genoeg. Dat zegt mij genoeg.
pi_217916674
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
Mark en zijn zelfreflectie: " Die kikkererwten vind ik altijd een feest." En hij houdt niet van toneelspelletjes, en mea culpa.. _O-
Ik vind hem zowaar grappig soms
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 juni 2025 @ 23:53:27 #213
862 Arcee
Look closer
pi_217916682
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze wilden wel tanken, maar vonden het nog vol genoeg. Dat zegt mij genoeg.
Ik snap dat wel.

Ik ga hier nog niet eens tanken. :+
pi_217916696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:53 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ik snap dat wel.

[ afbeelding ]

Ik werd al nerveus als dat ding onder het midden zat. _O- Maar het is wel waar die naald bleef soms lekker lang op vol en poef ineens werd het minder. De afspraak was de wagen volgetankt terug te brengen dat is het punt, en de zusjes zijn niet naar de bakker om de hoek gereden.
pi_217916702
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:53 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ik snap dat wel.

[ afbeelding ]

En al tank je bij die stand met drie tientjes blijft de meter nog op diezelfde stand staan, zeker in een diesel bakwagen, ze discussieren dus over tientjes.
pi_217916707
dubbel irritatie :D
pi_217916716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En al tank je bij die stand met drie tientjes blijft de meter nog op diezelfde stand staan, zeker in een diesel bakwagen, ze discussieren dus over tientjes.
Ja en? Dus die zusjes hoeven niet te betalen voor die bakwagen. :D
pi_217916724
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja en? Dus die zusjes hoeven niet te betalen voor die bakwagen. :D
Natuurlijk wel, maar het zijn twee knieperds en gaan niet betalen voor wat er niet te zien is.
pi_217916726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Natuurlijk wel, maar het zijn twee knieperds en gaan niet betalen voor wat er niet te zien is.
Nou ja er is ook nog een kilometerstand, maar idd het is maar een paar tientjes die iemand anders voor hun betaald. Sneaky bitches >:)
pi_217916729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja er is ook nog een kilometerstand, maar idd het is maar een paar tientjes die iemand anders voor hun betaald. Sneaky bitches >:)
Deed ik ook ooit (of best wel vaak) kreeg een vervangende auto mee van de garage, reed er hooguit 10 km mee, denk maar niet dat ik die ging aftanken.
pi_217916745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Deed ik ook ooit (of best wel vaak) kreeg een vervangende auto mee van de garage, reed er hooguit 10 km mee, denk maar niet dat ik die ging aftanken.
Dat is onzin natuurlijk, nu betalen anderen voor het ritje van de zusjes. Dat is gewoon de boel flessen. En je garage ziet zelf ook wel dat er 10 km mee gereden is.
pi_217916750
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is onzin natuurlijk, nu betalen anderen voor het ritje van de zusjes. Dat is gewoon de boel flessen. En je garage ziet zelf ook wel dat er 10 km mee gereden is.
Zij niet alleen, begreep ook dat Faisel er een handje van had.
pi_217916759
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zij niet alleen, begreep ook dat Faisel er een handje van had.
Dat werd ontkracht volgens mij. Die twee tantes hadden het erover, maar ik weet het allemaal niet zeker.
pi_217918103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
Knap van Marit om met een flinke tenniselleboog toch een minuut een demonstratie paalhangen te doen. @:peterkelder valt nu al flauw. :D
En dan is het morgen al bloedverziekend warm als ik de hele Blok-week ga bingen... _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 12 juni 2025 @ 10:32:41 #225
124676 RobertoCarlos
pi_217918673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
haha, 175 euro winst
Waarom krijgt de Roze-Tuinbroek-Tantrum-Kleuter dan geen boete van Ray?

Ze had teveel spullen besteld die nu gebruikt worden voor het gezamenlijke appartement, dat is tegen de regels. Ik denk dat Faisal dat gewoon nog niet weet want anders had ie het zeker gemeld bij Ray... Dit is gewoon een boete..
En maar schijnheilig klagen en stoken over de Kluszussen dat ze het spel niet volgens de regels spelen... :(
  donderdag 12 juni 2025 @ 10:34:57 #226
124676 RobertoCarlos
pi_217918694
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
Hij houdt van aandacht, als een groot kind... Als je een camera op hem richt, gaat ie een act opvoeren. Dit keer een 'Maarten van Rossem basht vegans'-imitatie. Ik nomineer hem voor de jury-stoel in de Slimste Mens ;)
  donderdag 12 juni 2025 @ 10:38:34 #227
124676 RobertoCarlos
pi_217918717
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry hoor, ben hypergevoelig misschien voor ingebakt rascisme, maar Maurits die zich het betaald georganiseerd hulpje van Victor vindt zeg op een gegeven moment: "Behalve bij die Antillianen, dat wist ik niet zeker." Waarom zegt hij niet gewoon: 'Behalve bij Chris en Faissel." ?

Omdat hij weet dat hij daarmee scoort bij Vickie. Plus omdat hij waarschijnlijk in zijn hele kakkers-cocon-leventje nog nooit iemand van de Antillen is tegen gekomen. Het enige wat je dan hebt, is je sneue vooroordeeltjes
  donderdag 12 juni 2025 @ 10:42:13 #228
124676 RobertoCarlos
pi_217918752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat werd ontkracht volgens mij. Die twee tantes hadden het erover, maar ik weet het allemaal niet zeker.
Faisal had het excuus dat er maar 200 euro op de tankpas stond. Ja, en dan houdt het op natuurlijk. Want een beetje tanken kost tegenwoordig al gauw rond de 500 a 600 euro :+

Zelfs Chris stond versteld van deze smoes van zijn pa..
pi_217918869
Ik heb gemist waarom Faisel zijn eigen huurbus niet meer heeft. was dat toch te duur??
Elk jaar weer gedoe met die gedeelde bakwagen maar dat onderdeel van het spel vind ik wel leuk.

quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Faisal had het excuus dat er maar 200 euro op de tankpas stond. Ja, en dan houdt het op natuurlijk. Want een beetje tanken kost tegenwoordig al gauw rond de 500 a 600 euro :+

Zelfs Chris stond versteld van deze smoes van zijn pa..
Minder dan 200.
Bij de onbemande pomp wordt er voor het tanken een bedrag gereserveerd tussen de 100 en 200euro. Als er niet genoeg de rekening staat kan je niet tanken.
  donderdag 12 juni 2025 @ 11:02:13 #230
124676 RobertoCarlos
pi_217918918
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef Elleska het volgende:

[..]
Minder dan 200.
Bij de onbemande pomp wordt er voor het tanken een bedrag gereserveerd tussen de 100 en 200euro. Als er niet genoeg de rekening staat kan je niet tanken.
Kijk, dat wist ik niet, mij bad en thx. Was wel handig als Harm dat even aan de kijker had uitgelegd, maar ok.

Maar dan nog: dan rij je even door naar een bemand station (ok, die zijn er weinig, maar toch het gaat om effe moeite doen)

Ik begrijp trouwens ook niet dat Faisal of de Kluszusjes het niet-aftanken dan niet gelijk effe in de groeps-app gooien met een excuus en een oplossing (een bedragje of weet ik veel)
  donderdag 12 juni 2025 @ 11:03:47 #231
124676 RobertoCarlos
pi_217918930
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef Elleska het volgende:
Ik heb gemist waarom Faisel zijn eigen huurbus niet meer heeft. was dat toch te duur??
Elk jaar weer gedoe met die gedeelde bakwagen maar dat onderdeel van het spel vind ik wel leuk.
Terechte vraag. Maar volgens mij had ie die bus voor een maand gehuurd en misschien is die maand nu voorbij en was zijn bussiness plan toch niet zo rendabel... :wtf:
pi_217919041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:

Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan praten :D :D
  donderdag 12 juni 2025 @ 11:28:00 #233
124676 RobertoCarlos
pi_217919133
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 11:16 schreef dapluiz het volgende:

[..]
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan praten :D :D
Nee, was altijd al wel een beetje zo, maar in het begin leek het meer op droge humor.
Maar ik denk wel inderdaad dat hij dat nu extra doet, zeker als ie weer eens achterbaks doet, dan heeft ie zo'n zuigerig, treiterig toontje }:|
  donderdag 12 juni 2025 @ 13:26:53 #234
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217920044
Is vanavond de oplevering van de woonkamer?
pi_217921014
Ben vanaf aflevering 27 aan het terugkijken

Wat een afschuwelijke mensen die Naomi, Victor, Anouk en Maurits

Kan het haast niet aanzien zo walgelijk ze doen met het geld tegen de rest en zo

Word gewoon ongemakkelijk van die sfeer :N
pi_217921054
En die kluszussen ... met dat recht van overpad

Ik word hier wel zuur van _O-
  donderdag 12 juni 2025 @ 15:46:29 #237
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217921267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
En die kluszussen ... met dat recht van overpad

Ik word hier wel zuur van _O-
Ze zijn kneuterig.
  donderdag 12 juni 2025 @ 16:11:59 #238
124676 RobertoCarlos
pi_217921547
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...
pi_217921753
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 16:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...
De hal, gemeenschappelijke ruimtes (moesten ze vorige keer ook gezamenlijk doen), alles wat niet is gehaald inhalen.
  donderdag 12 juni 2025 @ 17:13:44 #240
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217921998
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 16:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En de keuken!
  donderdag 12 juni 2025 @ 17:23:04 #241
124676 RobertoCarlos
pi_217922105
O ja! :D Mooi, dat is dan toch nog iets gelukkig.
Ik was al bang dat we een hele week naar Hamertje Tik zouden moeten kijken :s)
  donderdag 12 juni 2025 @ 17:24:38 #242
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217922121
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 16:38 schreef NedKelly het volgende:

[..]
De hal, gemeenschappelijke ruimtes (moesten ze vorige keer ook gezamenlijk doen), alles wat niet is gehaald inhalen.
Over dat inhalen, hoe doen Knabbel en Babbel dat?
  donderdag 12 juni 2025 @ 17:25:03 #243
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217922125
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 17:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja! :D Mooi, dat is dan toch nog iets gelukkig.
Ik was al bang dat we een hele week naar Hamertje Tik zouden moeten kijken :s)
Misschien nog één keer…
  donderdag 12 juni 2025 @ 17:29:23 #244
124676 RobertoCarlos
pi_217922169
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Misschien nog één keer…
Nou, dat kan ik nog wel aan. Ben benieuwd of ze dan weer zo vervelend doen ;)
pi_217922364
Zit nog steeds in te halen

Waar ik eerst N&V leuk vond en M&H irritant is dat nu volledig omgedraaid

Mark en Heidi vind ik nu leuk ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 juni 2025 @ 18:02:00 #246
862 Arcee
Look closer
pi_217922404
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Oplevering is toch altijd op vrijdag?
  donderdag 12 juni 2025 @ 18:08:51 #247
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217922448
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:02 schreef Arcee het volgende:

[..]
Oplevering is toch altijd op vrijdag?
Eén keer was het op een maandag dacht ik. Maar in het voorstukje werd er niets over gezegd gister. :?
pi_217922465
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Eén keer was het op een maandag dacht ik. Maar in het voorstukje werd er niets over gezegd gister. :?
Klopt
Toen met de badkamer
  donderdag 12 juni 2025 @ 18:18:37 #249
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217922529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt
Toen met de badkamer
Ik hoop vanavond ook want het wordt een slagveld denk ik!
pi_217922547
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik hoop vanavond ook want het wordt een slagveld denk ik!
Ben benieuwd
Ben bijna bij
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 juni 2025 @ 19:39:38 #251
862 Arcee
Look closer
pi_217923268
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Eén keer was het op een maandag dacht ik.
Ja, omdat ze toen uitstel hadden aangevraagd.

En dat vervolgens weer oneerlijk vonden toen het werd goedgekeurd. :+
  donderdag 12 juni 2025 @ 19:40:51 #252
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217923285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 19:39 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ja, omdat ze toen uitstel hadden aangevraagd.

En dat vervolgens weer oneerlijk vonden toen het werd goedgekeurd. :+
Ja inderdaad. Nou dan zou het vanavond ook moeten zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 juni 2025 @ 19:58:10 #253
862 Arcee
Look closer
pi_217923560
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja inderdaad. Nou dan zou het vanavond ook moeten zijn.
Morgen toch? :@
  donderdag 12 juni 2025 @ 20:02:13 #254
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217923606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef Arcee het volgende:

[..]
Morgen toch? :@
je hebt gelijk!!!
pi_217923618
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee het is vrijdag, weekends is geen Blok!
Uhh....... O-)
  donderdag 12 juni 2025 @ 20:06:07 #256
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217923659
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Uhh....... O-)
:@ heb t al verbeterd…
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 juni 2025 @ 20:15:56 #257
862 Arcee
Look closer
pi_217923829
Ik dacht al, waar woont Boca_Raton dat het daar al vrijdag is? :P
pi_217924220
Zo'n lange spijker
Dit gaat lang duren :O
  donderdag 12 juni 2025 @ 20:49:11 #259
124676 RobertoCarlos
pi_217924262
Wat een krampachtig gedoe zeg van die groep, staan ze ineens met z'n allen te juichen omdat iemand een spelletje wint... :P
pi_217924269
quote:

[..]
Ga er nu extra op letten, hij heeft een nasale stem. Het ergerde mij ook al
  donderdag 12 juni 2025 @ 20:50:33 #261
124676 RobertoCarlos
pi_217924273
Weet je wat mij trouwens ook opvalt de hele tijd?

Dat ze niet klussen met muziek! :muziek:
Zeker de Anti's moeten toch gewoon standaard muziek op hebben staan?

Of mag dat niet van hun contract? :P
pi_217924298
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet je wat mij trouwens ook opvalt de hele tijd?

Dat ze niet klussen met muziek! :muziek:
Zeker de Anti's moeten toch gewoon standaard muziek op hebben staan?

Of mag dat niet van hun contract :P

Ik denk dat dat niet handig is voor opnames.
  donderdag 12 juni 2025 @ 20:52:54 #263
136 V.
pi_217924305
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit nog steeds in te halen

Waar ik eerst N&V leuk vond en M&H irritant is dat nu volledig omgedraaid

Mark en Heidi vind ik nu leuk ^O^
Ik geloof Heidy niet als ze de bestudeerde, vriendelijke blik opzet.
Dat is volgens mij haar werkgezicht. Voelt zeer onecht.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 12 juni 2025 @ 20:54:45 #264
124676 RobertoCarlos
pi_217924322
quote:
15s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:52 schreef V. het volgende:

[..]
Ik geloof Heidy niet als ze de bestudeerde, vriendelijke blik opzet.
Dat is volgens mij haar werkgezicht. Voelt zeer onecht.
Ik denk wel dat ze nu wat aardiger zijn omdat het redelijk goed gaat met het opleveren van de kamers...
En ik denk ook dat H&M nu door hebben hoe 'het Spel' werkt van Het Blok.
  donderdag 12 juni 2025 @ 20:56:42 #265
136 V.
pi_217924345
quote:

[..]
Dat nasale geluid doet mij heel erg aan dit denken, alleen zonder het Duitse Akzent

Bekijk deze YouTube-video
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217924423
Huh? Wat was dat nou bij Edith en man, een spiegel als je een deur open doet. Ik snap ik niet helemaal.
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:05:42 #267
124676 RobertoCarlos
pi_217924452
Anouk tegen Maurits: "Ik had wel verwacht dat we nou wel eens een keer hadden gewonnen" :X }:|
pi_217924511
Tijd voor een reclameblok dat zolang duurt dat ik me bijna afvraag wat ik ook alweer kijk :N
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:12:10 #269
124676 RobertoCarlos
pi_217924521
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tijd voor een reclameblok dat zolang duurt dat ik me bijna afvraag wat ik ook alweer kijk :N
Dan ga je toch hier lekker jouw opmerkingen typen! Doe ik ook! *O*
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:13:16 #270
124676 RobertoCarlos
pi_217924534
Het schijnt dat ik nogal goed ben in het opmerken van details, dus ik vroeg me af:

Hebben jullie ook gezien dat Roelie zojuist een haarband op had?
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:15:48 #271
136 V.
pi_217924558
Ja, ze had een Minnie Mouse-moment.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217924599
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het schijnt dat ik nogal goed ben in het opmerken van details, dus ik vroeg me af:

Hebben jullie ook gezien dat Roelie zojuist een haarband op had?
Dat strikje?
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:23:33 #273
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217924628
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
Huh? Wat was dat nou bij Edith en man, een spiegel als je een deur open doet. Ik snap ik niet helemaal.
Dat hadden Chris en Faisel ook. Is ludiek.
pi_217924638
Mos... stiekem vind ik dat mooi bij dat leem... maar nu twijfel ik aan mijn eigen smaak
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:24:48 #275
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217924647
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:15 schreef Arcee het volgende:
Ik dacht al, waar woont Boca_Raton dat het daar al vrijdag is? :P
Ik heb werkelijk de hele dag gedacht dat het vrijdag is. :@
pi_217924706
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat hadden Chris en Faisel ook. Is ludiek.
Levens gevaarlijk en onzinnig.
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:30:05 #277
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217924714
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Levens gevaarlijk en onzinnig.
Gevaarlijk zeker.
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:31:04 #278
124676 RobertoCarlos
pi_217924726
Huh? Morgen de oplevering?! Op zaterdag?!? :?

;) :@

[ Bericht 34% gewijzigd door RobertoCarlos op 12-06-2025 21:36:12 ]
pi_217924731
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mos... stiekem vind ik dat mooi bij dat leem... maar nu twijfel ik aan mijn eigen smaak
Brrr.......moet er niet aan denken, leuk voor op balkon.
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:32:51 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217924744
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien wordt het allemaal wat zompig…
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:33:36 #281
124676 RobertoCarlos
pi_217924749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat strikje?
Ja, die hele kleine... zo subtiel... en zo niet-Roelie ook (met de tekst 'Only you' erop ook nog :wtf: ). Zeker van de fam gekregen...
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:35:47 #282
124676 RobertoCarlos
pi_217924766
Volgens mij is Anouk de enige die in gewicht is aangekomen.... zoals ze zat op de vensterbank.... :X
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:36:17 #283
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217924769
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja, die hele kleine... zo subtiel... en zo niet-Roelie ook (met de tekst 'Only you' erop ook nog :wtf: ). Zeker van de fam gekregen...
Ze heeft een vriend.
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:37:25 #284
124676 RobertoCarlos
pi_217924778
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ze heeft een vriend.
Maar die hebben we heulemaal niet gezien! -O- (toch?)
Die was er toch niet bij toen de fam kwam?

En waarom helpt hij haar dan niet effe?
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:38:04 #285
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217924780
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar die hebben we heulemaal niet gezien! -O- (toch?)
Die was er toch niet bij toen de fam kwam?

En waarom helpt hij haar dan niet effe?
Kweenie!
pi_217924782
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Brrr.......moet er niet aan denken, leuk voor op balkon.
Hoe ze dat voor die muur hield vind ik het mooi

Maar zoals ik zei: twijfel nu aan mijn eigen smaak :+
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:38:28 #287
124676 RobertoCarlos
pi_217924786
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kweenie!
Geefnie! :s) ^O^
pi_217924787
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgens mij is Anouk de enige die in gewicht is aangekomen.... zoals ze zat op de vensterbank.... :X
Toen ze met die hond liep zag ik haar waggelen.
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:39:53 #289
124676 RobertoCarlos
pi_217924799
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoe ze dat voor die muur hield vind ik het mooi

Maar zoals ik zei: twijfel nu aan mijn eigen smaak :+
Nou, dat hoeft toch niet... of je mooi vindt hangt toch niet af van wat anderen vinden? Anders wordt het errug ingewikkeld :)
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:40:22 #290
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217924804
Ik hoop dat Anouk en Maurits het niet afkrijgen. Ze worden steeds onsympathieker. Die blik toen Chris koffie kwam halen :D
pi_217924815
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat Anouk en Maurits het niet afkrijgen. Ze worden steeds onsympathieker. Die blik toen Chris koffie kwam halen :D
Ja dat is natuurlijk ook wel een beetje omdat de zusjes er een sneer over kregen, nu durfde ze niet.
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:42:07 #292
124676 RobertoCarlos
pi_217924816
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Toen ze met die hond liep zag ik haar waggelen.
Ja, ik ook! :D Ik dacht even dat ze mank liep of een probleem had met een van haar benen :@
Maar het zou ook gewoon overgewicht kunnen zijn..

(is op zich niet errug he, maar wel raar als iedereen in Het Blok zwaar afvalt en zij niet...terwijl ook nog eens geen reet doet)
pi_217924826
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja, ik ook! :D Ik dacht even dat ze mank liep of een probleem had met een van haar benen :@
Maar het zou ook gewoon overgewicht kunnen zijn..

(is op zich niet errug he, maar wel raar als iedereen in Het Blok zwaar afvalt en zij niet...terwijl ook nog eens geen reet doet)
Je zegt het zelf al
pi_217924831
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou, dat hoeft toch niet... of je mooi vindt hangt toch niet af van wat anderen vinden? Anders wordt het errug ingewikkeld :)
Ja klopt

Dan vind het ronduit mooi

(in die combinatie met het pand en de muur en zo. Nooit voor in mijn eigen huis)
pi_217924832
Waarom denk ik bij een lemen muur nooit aan saai grijs? Dacht eerder een soort zandkleur.
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:44:00 #296
124676 RobertoCarlos
pi_217924835
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Die blik is denigrerend natuurlijk en waardeloos.

Maar eerlijk gezegd ergerde ik me
SPOILER
ook wel behoorlijk aan FaiChri dat ze niet effe een koffiezetautomaat kopen... :N
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:44:43 #297
124676 RobertoCarlos
pi_217924841
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt

Dan vind het ronduit mooi

(in die combinatie met het pand en de muur en zo. Nooit voor in mijn eigen huis)
Nou, opgelost! :s) ^O^
pi_217924847
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

SPOILER
ook wel behoorlijk aan FaiChri dat ze niet effe een koffiezetautomaat kopen... :N
Er stond er eentje werkeloos, maar ik denk niet dat ze die willen uitlenen.
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:46:07 #299
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217924851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat is natuurlijk ook wel een beetje omdat de zusjes er een sneer over kregen, nu durfde ze niet.
Nou, mijn indruk was meer dat ze nu, na al die weken, nóg koffie komen bietsen.
pi_217924854
Och heden, een magnoliaboom in een pot, heb dezelfde in mijn voortuin staan. Bloeit maar een paar weken, haha, wat een suf idee van Naomi.
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:46:46 #301
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217924857
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

SPOILER
Dat is zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')