SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb die blijkbaar gemist, al kijk ik de afleveringen de laatste weken maar half door al het geruzie en gekonkel onderling. Wordt tijd dat ze weer eens klussende mensen laten zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
En dan is er nog die verkrachtingsopmerking van 'Koning Victor I'..... echt ongelofelijk dat ie dat zegt en dat dat gewoon ook uitgezonden wordt...
Die heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
En dan is er nog die verkrachtingsopmerking van 'Koning Victor I'..... echt ongelofelijk dat ie dat zegt en dat dat gewoon ook uitgezonden wordt...
Niets van meegekregen…quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat ie zei, kwam daar in feite op neer...quote:
Ik denk dat iedereen wel een Victor kent, of heeft gekend, op TV gedraagd hij zich nog redelijk netjes, met een kleine slip af en toe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat ie zei, kwam daar in feite op neer...
Naomi zat dus te klagen over dat ze toegang moesten vragen om door de woonkamer en over de gang van de Kluszussen te mogen.
Naomi zei: "Nou, als ik er zin in heb om over die gang te gaan, dan ga ik er toch écht gewoon over, ook al mag dat niet!"
Waarop Victor zei: "Dus eigenlijk wat ik altijd bij jou doe"
En hij lachte er niet eens bij of zo...
Zeker, maar ik schrok hier toch wel van (misschien ook juist wel daarom)......quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:05 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel een Victor kent, of heeft gekend, op TV gedraagd hij zich nog redelijk netjes, met een kleine slip af en toe.
Ja bij de gemiddelde dame zou het zeker not done zijn. Bij Naomi, naja laat we erop houden dat ze elkaar vast verdienen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeker, maar ik schrok hier toch wel van (misschien ook juist wel daarom)......
Je went er een soort van aan, maar het zijn natuurlijk zieke opmerkingen, zeker als het niet als een grap gezegd wordt...
Ja, zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:52 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ja bij de gemiddelde dame zou het zeker not done zijn. Bij Naomi, naja laat we erop houden dat ze elkaar vast verdienen.
Ik kom uit Rotterdam, hij woont in Spijkenisse.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeker, maar ik schrok hier toch wel van (misschien ook juist wel daarom)......
Je went er een soort van aan, maar het zijn natuurlijk zieke opmerkingen, zeker als het niet als een grap gezegd wordt...
Ja... ze doen het ook echt bewust, erg jammer...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:42 schreef V. het volgende:
En de zussen redeneren weeeeer naar zichzelf toe
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:46 schreef __Fokker__ het volgende:
Lekker veel herhaling, Ray die hetzelfde zegt en Faisal blaast weer op de vuvuzela,
Dat kan, maar exact hetzelfde is gisteren uitgezonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....
Nu pasquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |