Oh het duurde wat lang ik liep ook achter met kijkenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, gelukkig ben jij er, haha, het andere topic mag wel weg.
Zouden Mau en Anoekconda dan 's nachts ook een rollenspel doen? Dus dat Mau Koning Victor I is en Anoekconda is dan de 'Blonde Del'?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef Soury het volgende:
Viel mij ook op dat Anoek een soortgelijk roze tuinpak aanhad als Naomi. Ik krijg een een soort onderbuikgevoel dat ze op Naomi wil lijken. Denk ook dat Maurits iets te veel wat kwijlend naar de verkeerde billen kijkt, en slijmerig helpt met sjouwen.
Iewww...........quote:Op maandag 9 juni 2025 22:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zouden Mau en Anoekconda dan 's nachts ook een rollenspel doen? Dus dat Mau Koning Victor I is en Anoekconda is dan de 'Blonde Del'?
En met deze inspirerende gedachte wens ik jullie een goede nacht!![]()
![]()
Dat is Ray zijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:21 schreef Arcee het volgende:
Wat een gezemel over dat recht van overpad.
Ik vind dat ze beiden (zowel de zussen als de koppels die door hun appartement willen) wel gelijk hebben. Het is gewoon vervelend.
Waarom zorgen ze niet gewoon met z'n allen voor een fatsoenlijke trap naar boven?
Dan vragen ze Ray.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is Ray zijn verantwoordelijkheid.
Nee niet echt, wat ik al eerde zei huur een liftje. Sla de zooi op in de kelder en doe alles in een uurtje. Verleden jaar moesten sommige ook lift of touw/blok huren.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is Ray zijn verantwoordelijkheid.
Maar dat deden Noami en Victor toch ook even een dag? Waar zowel M&H en de zussen gebruik van maakten. Elke dag zo'n lift huren lijkt te duur. Ray had er voor moeten zorgen dat de trap in de hal eerder klaar was.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt, wat ik al eerde zei huur een liftje. Sla de zooi op in de kelder en doe alles in een uurtje. Verleden jaar moesten sommige ook lift of touw/blok huren.
Die lift kwam volgens mij met de bezorger van de spullen mee daar was ook voor betaald (behalve de zusjes)quote:Op maandag 9 juni 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar dat deden Noami en Victor toch ook even een dag? Waar zowel M&H en de zussen gebruik van maakten. Elke dag zo'n lift huren lijkt te duur. Ray had er voor moeten zorgen dat de trap in de hal eerder klaar was.
Precies en die 'liften' toen even mee. En nou blijven zeiken over dat recht van overpad, ze hebben gewoon te maken met een trap en lift in het gebouw die tijdens de verbouwing nog niet werkt.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lift kwam volgens mij met de bezorger van de spullen mee daar was ook voor betaald (behalve de zusjes)
Hier was het ook erg dof.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:59 schreef d.k. het volgende:
Wat is er toch met de voiceover? Het is net of het geluid daarvan ineens dof is ofzo. Het viel vrijdag op en vandaag weer. Irritant!
En voor de rest ben ik het gezeik over dat recht van overpad echt beu en helemaal toen de meiden aangaven helemaal niets op te ruimen. Maar goed, dat komt morgen vast goed als je de vooruitblik moet geloven.
En tja, overlast voor de buurt. Dat heb je altijd bij zo'n grote verbouwing. De straten in Grave zijn niet gebouwd voor auto's en al helemaal geen vrachtwagens. Ze zouden de binnenplaats kunnen opruimen maar ook daar zet je niet zomaar een auto neer en de toegang is smal. Dus tja, ik vrees dat het ook een beetje rekening houden met elkaar betekent.
Verder heb ik soms ook wel het idee naar een stel acteurs te kijken die voor de camera wat gereedschap vasthoud, wat hebben we ze nou echt zien doen? En waarom lijkt Marit voor geen meter op Roelie? En waarom lopen er telkens random mensen in kluskleding in beeld?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:25 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Goh zou het soms door de opstelling komen van bepaalde mensen.![]()
Als ik Marit & zus was dan had ik gewoon elke keer mijn eigen spullen naar binnen gebracht, en vervolgens die deur gestut met stempels, stuk of 3 je wilt natuurlijk niet dat de tent instort, en dan boel weer vrijgeven voor de andere koppels...
Ja de kruidenvrouwtjes lopen wel wat te zeiken, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat als mensen constant door je plek lopen waar je werkt rete irritant is. M.a.w. ze discussiëren uren lang en nog steeds is er geen oplossing. Tijd is geld huur een lift gezamenlijkquote:Op maandag 9 juni 2025 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies en die 'liften' toen even mee. En nou blijven zeiken over dat recht van overpad, ze hebben gewoon te maken met een trap en lift in het gebouw die tijdens de verbouwing nog niet werkt.
Huh? Meen je dat nouquote:Op maandag 9 juni 2025 23:49 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Hier was het ook erg dof.
Mijn laatste reactie erop:
[..]
Verder heb ik soms ook wel het idee naar een stel acteurs te kijken die voor de camera wat gereedschap vasthoud, wat hebben we ze nou echt zien doen? En waarom lijkt Marit voor geen meter op Roelie? En waarom lopen er telkens random mensen in kluskleding in beeld?
Niet in beeld, bedoel je? Geen idee of Roelie eigen handig een tegelwand in elkaar heeft gezet en of Mark de graniettegels in de badkamer en toilet zelf heeft gelegd, we hebben dat niet op beeld. Sowieso weinig klussen in beeld, eerder het gemor tussendoor of suf gezoek in de praxis.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:49 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Hier was het ook erg dof.
Mijn laatste reactie erop:
[..]
Verder heb ik soms ook wel het idee naar een stel acteurs te kijken die voor de camera wat gereedschap vasthoud, wat hebben we ze nou echt zien doen? En waarom lijkt Marit voor geen meter op Roelie? En waarom lopen er telkens random mensen in kluskleding in beeld?
Het kan ook gewoon aan mij liggen, maar buiten de neus om had ik niet kunnen zien dat het zussen zijn.quote:
Ik wel, ze willen beiden niet verliezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:00 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon aan mij liggen, maar buiten de neus om had ik niet kunnen zien dat het zussen zijn.
Oh nou ik wel hoor al zijn ze qua karakter wel wat verschillend. Maar wat dat betreft moet je mij en mijn zus ook niet naast elkaar zetten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:00 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon aan mij liggen, maar buiten de neus om had ik niet kunnen zien dat het zussen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb die blijkbaar gemist, al kijk ik de afleveringen de laatste weken maar half door al het geruzie en gekonkel onderling. Wordt tijd dat ze weer eens klussende mensen laten zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
En dan is er nog die verkrachtingsopmerking van 'Koning Victor I'..... echt ongelofelijk dat ie dat zegt en dat dat gewoon ook uitgezonden wordt...
Die heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
En dan is er nog die verkrachtingsopmerking van 'Koning Victor I'..... echt ongelofelijk dat ie dat zegt en dat dat gewoon ook uitgezonden wordt...
Niets van meegekregen…quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat ie zei, kwam daar in feite op neer...quote:
Ik denk dat iedereen wel een Victor kent, of heeft gekend, op TV gedraagd hij zich nog redelijk netjes, met een kleine slip af en toe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat ie zei, kwam daar in feite op neer...
Naomi zat dus te klagen over dat ze toegang moesten vragen om door de woonkamer en over de gang van de Kluszussen te mogen.
Naomi zei: "Nou, als ik er zin in heb om over die gang te gaan, dan ga ik er toch écht gewoon over, ook al mag dat niet!"
Waarop Victor zei: "Dus eigenlijk wat ik altijd bij jou doe"
En hij lachte er niet eens bij of zo...
Zeker, maar ik schrok hier toch wel van (misschien ook juist wel daarom)......quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:05 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel een Victor kent, of heeft gekend, op TV gedraagd hij zich nog redelijk netjes, met een kleine slip af en toe.
Ja bij de gemiddelde dame zou het zeker not done zijn. Bij Naomi, naja laat we erop houden dat ze elkaar vast verdienen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeker, maar ik schrok hier toch wel van (misschien ook juist wel daarom)......
Je went er een soort van aan, maar het zijn natuurlijk zieke opmerkingen, zeker als het niet als een grap gezegd wordt...
Ja, zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:52 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ja bij de gemiddelde dame zou het zeker not done zijn. Bij Naomi, naja laat we erop houden dat ze elkaar vast verdienen.
Ik kom uit Rotterdam, hij woont in Spijkenisse.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeker, maar ik schrok hier toch wel van (misschien ook juist wel daarom)......
Je went er een soort van aan, maar het zijn natuurlijk zieke opmerkingen, zeker als het niet als een grap gezegd wordt...
Ja... ze doen het ook echt bewust, erg jammer...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:42 schreef V. het volgende:
En de zussen redeneren weeeeer naar zichzelf toe
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:46 schreef __Fokker__ het volgende:
Lekker veel herhaling, Ray die hetzelfde zegt en Faisal blaast weer op de vuvuzela,
Dat kan, maar exact hetzelfde is gisteren uitgezonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....
Nu pasquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |