Oh het duurde wat lang ik liep ook achter met kijkenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, gelukkig ben jij er, haha, het andere topic mag wel weg.
Zouden Mau en Anoekconda dan 's nachts ook een rollenspel doen? Dus dat Mau Koning Victor I is en Anoekconda is dan de 'Blonde Del'?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef Soury het volgende:
Viel mij ook op dat Anoek een soortgelijk roze tuinpak aanhad als Naomi. Ik krijg een een soort onderbuikgevoel dat ze op Naomi wil lijken. Denk ook dat Maurits iets te veel wat kwijlend naar de verkeerde billen kijkt, en slijmerig helpt met sjouwen.
Iewww...........quote:Op maandag 9 juni 2025 22:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zouden Mau en Anoekconda dan 's nachts ook een rollenspel doen? Dus dat Mau Koning Victor I is en Anoekconda is dan de 'Blonde Del'?
En met deze inspirerende gedachte wens ik jullie een goede nacht!![]()
![]()
Dat is Ray zijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:21 schreef Arcee het volgende:
Wat een gezemel over dat recht van overpad.
Ik vind dat ze beiden (zowel de zussen als de koppels die door hun appartement willen) wel gelijk hebben. Het is gewoon vervelend.
Waarom zorgen ze niet gewoon met z'n allen voor een fatsoenlijke trap naar boven?
Dan vragen ze Ray.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is Ray zijn verantwoordelijkheid.
Nee niet echt, wat ik al eerde zei huur een liftje. Sla de zooi op in de kelder en doe alles in een uurtje. Verleden jaar moesten sommige ook lift of touw/blok huren.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is Ray zijn verantwoordelijkheid.
Maar dat deden Noami en Victor toch ook even een dag? Waar zowel M&H en de zussen gebruik van maakten. Elke dag zo'n lift huren lijkt te duur. Ray had er voor moeten zorgen dat de trap in de hal eerder klaar was.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt, wat ik al eerde zei huur een liftje. Sla de zooi op in de kelder en doe alles in een uurtje. Verleden jaar moesten sommige ook lift of touw/blok huren.
Die lift kwam volgens mij met de bezorger van de spullen mee daar was ook voor betaald (behalve de zusjes)quote:Op maandag 9 juni 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar dat deden Noami en Victor toch ook even een dag? Waar zowel M&H en de zussen gebruik van maakten. Elke dag zo'n lift huren lijkt te duur. Ray had er voor moeten zorgen dat de trap in de hal eerder klaar was.
Precies en die 'liften' toen even mee. En nou blijven zeiken over dat recht van overpad, ze hebben gewoon te maken met een trap en lift in het gebouw die tijdens de verbouwing nog niet werkt.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lift kwam volgens mij met de bezorger van de spullen mee daar was ook voor betaald (behalve de zusjes)
Hier was het ook erg dof.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:59 schreef d.k. het volgende:
Wat is er toch met de voiceover? Het is net of het geluid daarvan ineens dof is ofzo. Het viel vrijdag op en vandaag weer. Irritant!
En voor de rest ben ik het gezeik over dat recht van overpad echt beu en helemaal toen de meiden aangaven helemaal niets op te ruimen. Maar goed, dat komt morgen vast goed als je de vooruitblik moet geloven.
En tja, overlast voor de buurt. Dat heb je altijd bij zo'n grote verbouwing. De straten in Grave zijn niet gebouwd voor auto's en al helemaal geen vrachtwagens. Ze zouden de binnenplaats kunnen opruimen maar ook daar zet je niet zomaar een auto neer en de toegang is smal. Dus tja, ik vrees dat het ook een beetje rekening houden met elkaar betekent.
Verder heb ik soms ook wel het idee naar een stel acteurs te kijken die voor de camera wat gereedschap vasthoud, wat hebben we ze nou echt zien doen? En waarom lijkt Marit voor geen meter op Roelie? En waarom lopen er telkens random mensen in kluskleding in beeld?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:25 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Goh zou het soms door de opstelling komen van bepaalde mensen.![]()
Als ik Marit & zus was dan had ik gewoon elke keer mijn eigen spullen naar binnen gebracht, en vervolgens die deur gestut met stempels, stuk of 3 je wilt natuurlijk niet dat de tent instort, en dan boel weer vrijgeven voor de andere koppels...
Ja de kruidenvrouwtjes lopen wel wat te zeiken, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat als mensen constant door je plek lopen waar je werkt rete irritant is. M.a.w. ze discussiëren uren lang en nog steeds is er geen oplossing. Tijd is geld huur een lift gezamenlijkquote:Op maandag 9 juni 2025 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies en die 'liften' toen even mee. En nou blijven zeiken over dat recht van overpad, ze hebben gewoon te maken met een trap en lift in het gebouw die tijdens de verbouwing nog niet werkt.
Huh? Meen je dat nouquote:Op maandag 9 juni 2025 23:49 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Hier was het ook erg dof.
Mijn laatste reactie erop:
[..]
Verder heb ik soms ook wel het idee naar een stel acteurs te kijken die voor de camera wat gereedschap vasthoud, wat hebben we ze nou echt zien doen? En waarom lijkt Marit voor geen meter op Roelie? En waarom lopen er telkens random mensen in kluskleding in beeld?
Niet in beeld, bedoel je? Geen idee of Roelie eigen handig een tegelwand in elkaar heeft gezet en of Mark de graniettegels in de badkamer en toilet zelf heeft gelegd, we hebben dat niet op beeld. Sowieso weinig klussen in beeld, eerder het gemor tussendoor of suf gezoek in de praxis.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:49 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Hier was het ook erg dof.
Mijn laatste reactie erop:
[..]
Verder heb ik soms ook wel het idee naar een stel acteurs te kijken die voor de camera wat gereedschap vasthoud, wat hebben we ze nou echt zien doen? En waarom lijkt Marit voor geen meter op Roelie? En waarom lopen er telkens random mensen in kluskleding in beeld?
Het kan ook gewoon aan mij liggen, maar buiten de neus om had ik niet kunnen zien dat het zussen zijn.quote:
Ik wel, ze willen beiden niet verliezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:00 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon aan mij liggen, maar buiten de neus om had ik niet kunnen zien dat het zussen zijn.
Oh nou ik wel hoor al zijn ze qua karakter wel wat verschillend. Maar wat dat betreft moet je mij en mijn zus ook niet naast elkaar zetten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:00 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon aan mij liggen, maar buiten de neus om had ik niet kunnen zien dat het zussen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb die blijkbaar gemist, al kijk ik de afleveringen de laatste weken maar half door al het geruzie en gekonkel onderling. Wordt tijd dat ze weer eens klussende mensen laten zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
En dan is er nog die verkrachtingsopmerking van 'Koning Victor I'..... echt ongelofelijk dat ie dat zegt en dat dat gewoon ook uitgezonden wordt...
Die heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
En dan is er nog die verkrachtingsopmerking van 'Koning Victor I'..... echt ongelofelijk dat ie dat zegt en dat dat gewoon ook uitgezonden wordt...
Niets van meegekregen…quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat ie zei, kwam daar in feite op neer...quote:
Ik denk dat iedereen wel een Victor kent, of heeft gekend, op TV gedraagd hij zich nog redelijk netjes, met een kleine slip af en toe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat ie zei, kwam daar in feite op neer...
Naomi zat dus te klagen over dat ze toegang moesten vragen om door de woonkamer en over de gang van de Kluszussen te mogen.
Naomi zei: "Nou, als ik er zin in heb om over die gang te gaan, dan ga ik er toch écht gewoon over, ook al mag dat niet!"
Waarop Victor zei: "Dus eigenlijk wat ik altijd bij jou doe"
En hij lachte er niet eens bij of zo...
Zeker, maar ik schrok hier toch wel van (misschien ook juist wel daarom)......quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:05 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel een Victor kent, of heeft gekend, op TV gedraagd hij zich nog redelijk netjes, met een kleine slip af en toe.
Ja bij de gemiddelde dame zou het zeker not done zijn. Bij Naomi, naja laat we erop houden dat ze elkaar vast verdienen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeker, maar ik schrok hier toch wel van (misschien ook juist wel daarom)......
Je went er een soort van aan, maar het zijn natuurlijk zieke opmerkingen, zeker als het niet als een grap gezegd wordt...
Ja, zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:52 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ja bij de gemiddelde dame zou het zeker not done zijn. Bij Naomi, naja laat we erop houden dat ze elkaar vast verdienen.
Ik kom uit Rotterdam, hij woont in Spijkenisse.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeker, maar ik schrok hier toch wel van (misschien ook juist wel daarom)......
Je went er een soort van aan, maar het zijn natuurlijk zieke opmerkingen, zeker als het niet als een grap gezegd wordt...
Ja... ze doen het ook echt bewust, erg jammer...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:42 schreef V. het volgende:
En de zussen redeneren weeeeer naar zichzelf toe
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:46 schreef __Fokker__ het volgende:
Lekker veel herhaling, Ray die hetzelfde zegt en Faisal blaast weer op de vuvuzela,
Dat kan, maar exact hetzelfde is gisteren uitgezonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....
Nu pasquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders, we zijn al 6 weken bezig... en de werkzaamheden enzo veranderen nou ook niet zo heel veel. Ik vind de grappen van Faisal inderdaad nu wel flauw worden....
Ik geloof er niks van dat je dat niet hoeft te verzorgen...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
Lekker mos tegen je muur, lijkt me nogal stoffig worden.
Ik vind het wat viezig. En ja dat gaat toch ook gelig worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je dat niet hoeft te verzorgen...
Ik heb ooit eens een plant gekocht onder zo'n stolp, zou je ook niks aan hoeven doen, hij gaf zichzelf water enzo: na 1 maand was ie dood
En schimmelen.... en dan komen er van die vieze beestjes n....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wat viezig. En ja dat gaat toch ook gelig worden.
Ik word er een beetje misselijk vanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En schimmelen.... en dan komen er van die vieze beestjes n....
Maar dat is toch nep? (hoop ik)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van [ link | afbeelding ]
Brrrr...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van [ link | afbeelding ]
Nee is levend mos.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer dat de platen niet door het dak zakten
Jakkes dan, buiten tegen een schutting of muur misschien wel mooi, hebben de vogeltjes ook nog wat te eten, maar binnen, brrrrr. Dat schrikt toch kopers af?quote:
Het is Kunst, dat is van onschatbare waarde. begrijp dat danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jakkes dan, buiten tegen een schutting of muur misschien wel mooi, hebben de vogeltjes ook nog wat te eten, maar binnen, brrrrr. Dat schrikt toch kopers af?
Ik kon niet alles verstaan. Wel dat het ongeveer 600 kilo was.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja!![]()
Verbaast me dat Ray dat toch toeliet.... want hij zat stoer te vertellen dat het absoluut niet mocht, maar Marit gaat wat drammen en het gebeurt toch? Of zag ik dat nou verkeerd?
Leem is de definitieve afwerking.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ray is ook niet consequent als Knabbel & Babbel nu wel ineens dat stukje muur mee mogen laten stucen![]()
Begrijpelijk maar eerst mocht het absoluut niet...
En het ruikt ook nogquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is Kunst, dat is van onschatbare waarde. begrijp dat dan
Jammer dat die spit is genezen...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Er mag wel weer wat reuring in de tent. Het gaat te gladjes.
Whoehoe!!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een Knabbel & Babbel Geur Expeditie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Hij was door een mug gestoken. Meer was het niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer dat die spit is genezen...![]()
(wat een aansteller, als het zo snel geneest, kennelijk was er niks aan de hand)
Inderdaad, gelukkig laten ze bij het blok zelf wel zien hoe een professionele stylist te werk gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik geloof er niks van dat die mevrouw styliste is.... volgens mij heeft ze gauw tijdens het Blok een site in elkaar geflanst en wil ze nu graag op tv....
Dat hoorde ik ook ja, hij denkt vast via Victor, maar het is natuurlijk bij een van zijn bedrijven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
En had hij nou een order besteld bij Victor? Raar gedoe.
Ik denk eerder dat ze ver overbetaald worden. Gratis geld.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:48 schreef dapluiz het volgende:
Net als die vrienden die kwamen bij Victor, het waren professionals maar werden ze ook marktconform betaald of kwamen ze als "vrienden"?
Ik sluit niet uit dat ie dat ook expres wel wat overdreef. Hij houdt immers aandachtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Het begint al leuk, Mark als verkeersregelaar, hij lijkt wel een tiepetje uit Koot&Bie zo, hahaha, wat een maf kereltje.
Ja, dat viel mij ook op. In ieder geval een order via Victor...quote:En had hij nou een order besteld bij Victor? Raar gedoe.
Maar toen hij doorhad, dat het gevolg daarvan was dat Naomi zijn broek en sokken uit ging trekken, wist ie niet hoe snel hij terug naar Het Blok moest komen!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij was door een mug gestoken. Meer was het niet.
Je bedoelt toen De Schie leeg liep?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:48 schreef dapluiz het volgende:
Net als die vrienden die kwamen bij Victor, het waren professionals maar werden ze ook marktconform betaald of kwamen ze als "vrienden"?
Voor zover we dat hier kunnen zien zeker.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Victor is een goede vent. Alleen Naomi zit hem op te jutten.
Ik denk haar uiterlijk. Plastic hier, plastic daar, nephaar etc.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Voor zover we dat hier kunnen zien zeker.
Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe ongelofelijk veel hij pikt van Naomi. Ze doet helemaal niks, loopt wel met de eer te strijken, loopt hem alleen maar te commanderen, kort te houden, op te jagen en te controleren....
Wat voor kwaliteiten heeft ze dan dat Vic bij haar blijft? Ik snap er niks van
Zou het?? Nou dan moet ik ook maar eens aan een plastic eethoek, als dat echt werkt (of zoiets.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk haar uiterlijk. Plastic hier, plastic daar, nephaar etc.
Vrouwen trappen daar niet in, bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou het?? Nou dan moet ik ook maar eens aan een plastic eethoek, als dat echt werkt (of zoiets.)
O, shit... nou dat werkt dan ook al nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vrouwen trappen daar niet in, bespaar je de moeite.
Nou zeg dat, eindelijk doet ie wat voor zijn 1000 piek, namelijk, gewoon delegeren, hahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Trouwens: ik vind Mau echt wel groeien in zijn rol als Rechterhand. Hoe hij daar bij het opruimen van het hofje de leiding pakte! Chapeau!
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou zeg dat, eindelijk doet ie wat voor zijn 1000 piek, namelijk, gewoon delegeren, hahahaha
Maar zo losjes ook, alsof het niets was!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou zeg dat, eindelijk doet ie wat voor zijn 1000 piek, namelijk, gewoon delegeren, hahahaha
[seksisme-modus]Ze is ongetwijfeld een heel goede paaldanseres.[/seksisme-modus]quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat voor kwaliteiten heeft ze dan dat Vic bij haar blijft? Ik snap er niks van
Ik zie dat nog niet direct voor me eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:24 schreef V. het volgende:
[..]
[seksisme-modus]Ze is ongetwijfeld een heel goede paaldanseres.[/seksisme-modus]
Ik vond het bijna niet kunnen, racistische lullo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:29 schreef __Fokker__ het volgende:
Vond de Antillianen grappen van Ray uit de tijd, gelukkig konden ze er zelf om lachen...
En dat geloof ik nu weer juist wel, ze had goede opmerkingen over licht en kleur, nu al beter dan die door het programma ingehuurde tuthola die sowieso altijd onzin kletst.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik geloof er niks van dat die mevrouw styliste is.... volgens mij heeft ze gauw tijdens het Blok een site in elkaar geflanst en wil ze nu graag op tv....
Goede analyse. Het programma wordt zo ongeloofwaardig en dat proberen ze te verdoezelen. Ook de opmerking van diklip, tutmuts, blaaskuiken, dat Victor de ambitie heeft om in een volgend programma de rol van Ray over kan nemen. Haar ultieme wens, van haar vent een celebrity maken. Het uilskuiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:48 schreef __Fokker__ het volgende:
In de normale tijdlijn doet Micheal van der Plas gewoon mee met dit programma, en krijg je een normaal klus programma met amateurs.
Volgens mij weten de programmamakers ook niet echt wat ze met Victor aan moeten waardoor het vooral om "drama" gaat, want het is obvious dat hij met normale regels altijd wint, dus dan gaan ze nu maar dingen verzinnen als je mag je vloer alleen in ruimte x leggen, of alleen de muur in ruimte x stucen zodat anderen ook nog kans krijgen. Of hun kamer afkraken op dingen die aannames zijn(wasbakken/gestuucte muur in de WC) waardoor anderen ook nog kans krijgen.
Heeft niks met schijnheilig te maken. Ze is gewoon bang dat het Grote Geld straks niet binnen komt... Dat is namelijk haar verdienmodelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
Wat een schijnheilig mormel is Naomi ook, ze weet best dat Victor met zijn via via regelen (jaja) verdient aan Mark en dan klagen dat ie niet iedereen moet 'helpen'.
De gruwel, zocht even op google het verschil tussen schimmel en mos, mos komt er inderdaad beter van af, maar dan dit:quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En schimmelen.... en dan komen er van die vieze beestjes n....
Hebben ze net dat hele pand dik zitten isoleren en dus zo droog mogelijk houden. Jut en Jul pleuren er mos in.quote:Het groeit het beste in permanent vochtige, zure, verdichte grond in een gemiddelde tot dichte schaduw. De meeste mossoorten vormen een dik groen tot bruin tapijt.
Dat is goed nieuws, want in dat geval ben ik een hele goeie stylist!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dat geloof ik nu weer juist wel, ze had goede opmerkingen over licht en kleur, nu al beter dan die door het programma ingehuurde tuthola die sowieso altijd onzin kletst.
Nou ja... het waren toch gewoon grappen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vond het bijna niet kunnen, racistische lullo.
HAHAHAHA, valt onder de categorie 'wie weet Praxis te vinden om een kleur te mengen'. De programmamakers hebben natuurlijk wel de opdracht gekregen van de burgemeester, zoek ook lokale 'kunstenaars, stylisten, lijstenmakers etc' op, want Grave zelf moet ook gepromoot worden, anders betaal ik niet mee aan die onzinkutherrie hier in mijn plaatsje.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, want in dat geval ben ik een hele goeie stylist!![]()
(oftewel: die opmerkingen kon ik ook bedenken, maar misschien onderschat ik mijzelf wel)
Ik bedoel er ook mee dat het heel bijzonder is dat je iemand die zo dichtbij Het Blok zit niet gelijk in week 1 benaderd... dus waar komt ze ineens vandaan
Natuurlijk moesten ze er zelf om lachen (want anders krijg je gezeik), maar de strekking was: ELKE Antilliaan is lui. En dat is gewoon een racistische uitspraak.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja... het waren toch gewoon grappen?En ze lachden er zelf ook om?
Ik weet niet meer wat nu wel en wat nu niet kan....
Vond het eigenlijk ook wel schattig van vader en zoon, ze kennen hun tekortkomingen op het gebied van styling, ze werden in de eerste ronde zo afgebrand door die 'styliste' en dikbuik. De vloer was afschuwelijk en alles moest eruit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:12 schreef __Fokker__ het volgende:
Ze lijkt me wel gewoon legit, lijkt me sterkt dat ze ook nog even snel een winkel heeft opgericht.
https://www.beleefhistori(...)/de-graafse-stylist/
Was dat niet gewoon die winkel met de lijsten?
Letterlijk 1 minuut lopen ook..
Had ergens het idee dat ze dit niet zelf bedacht hadden, ze moeten die shit ook verkopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk ook wel schattig van vader en zoon, ze kennen hun tekortkomingen op het gebied van styling, ze werden in de eerste ronde zo afgebrand door die 'styliste' en dikbuik. De vloer was afschuwelijk en alles moest eruit.
Zeker weten van niet dat ze zelf op dat idee kwamen, hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:28 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Had ergens het idee dat ze dit niet zelf bedacht hadden, ze moeten die shit ook verkopen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:39 schreef koemleit het volgende:
Hieronder een spoiler van iemand (ik) die gisteren ff bij Katrien is wezen loeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoiets zal het echt wel zijn, dat zag je ook wel aan hoe het werd gefilmd.. met die lijstenmaker bijvoorbeeld dat was echt een soort ambachtelijk promo-filmpje...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HAHAHAHA, valt onder de categorie 'wie weet Praxis te vinden om een kleur te mengen'. De programmamakers hebben natuurlijk wel de opdracht gekregen van de burgemeester, zoek ook lokale 'kunstenaars, stylisten, lijstenmakers etc' op, want Grave zelf moet ook gepromoot worden, anders betaal ik niet mee aan die onzinkutherrie hier in mijn plaatsje.
Bij wijze van he.... en omdat ik haar adviezen van een niveautje amateuristisch vond....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:12 schreef __Fokker__ het volgende:
Ze lijkt me wel gewoon legit, lijkt me sterkt dat ze ook nog even snel een winkel heeft opgericht.
Ja, absoluut, maar goed, ze kozen gelukkig wel een mooie lijst en uiteraard worden lokale ondernemers gepromoot.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het echt wel zijn, dat zag je ook wel aan hoe het werd gefilmd.. met die lijstenmaker bijvoorbeeld dat was echt een soort ambachtelijk promo-filmpje...
Slaap jij altijd in het licht?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bij wijze van he.... en omdat ik haar adviezen van een niveautje amateuristisch vond.... zo vroeg ze steeds aan F&C bevestiging. En de tip om niet met je rug tegen het licht in te gaan zitten hebben wij hier bijv. ook vaak besproken als het gaat om het bed in de slaapkamer van de Zeehondjes. Enzovoorts...
Dat hadden ze al wel eerder erkend door de dochter van Faisal in te schakelen... Maar kennelijk wordt zij nu ineens gepasseerd door die Miss Marple-styliste...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk ook wel schattig van vader en zoon, ze kennen hun tekortkomingen op het gebied van styling, ze werden in de eerste ronde zo afgebrand door die 'styliste' en dikbuik. De vloer was afschuwelijk en alles moest eruit.
HAHAHAHA, schiet hier even heel hard in de lach (arme buren), Miss Marple, hoe kom je er op..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat hadden ze al wel eerder erkend door de dochter van Faisal in te schakelen... Maar kennelijk wordt zij nu ineens gepasseerd door die Miss Marple-styliste...
Ze kwam enorm onzeker over waardoor ik eerst ook dacht ze gewoon iemand dan straat hadden geplukt voor een "momentje"quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bij wijze van he.... en omdat ik haar adviezen van een niveautje amateuristisch vond....
Zo vroeg ze steeds aan F&C bevestiging over elk onderdeeltje.....
En de tip om niet met je rug tegen het licht in te gaan zitten hebben wij hier bijv. ook vaak besproken als het gaat om het bed in de slaapkamer van de Zeehondjes. Enzovoorts...
Huh? Weet je wel waar ik het over heb? Kijk het nog maar eens terug en zie dan hoe het massale hoofdboord van hun bed alle licht van buiten blokkeert...quote:
Met die hoogte van de kamer en hoge ramen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Huh? Weet je wel waar ik het over heb? Kijk het nog maar eens terug en zie dan hoe het massale hoofdboord van hun bed alle licht van buiten blokkeert...
Ja toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:46 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ze kwam enorm onzeker over waardoor ik eerst ook dacht ze gewoon iemand dan straat hadden geplukt voor een "momentje"
Toch wel, het is een vrij kleine kamerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Met die hoogte van de kamer en hoge ramen?
Blijkbaar is er ook wat support voor de lokale middenstand daar net als de lijstenmaker, je staat ineens voor de camera's in een tv programma. Dat is best eng.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:46 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ze kwam enorm onzeker over waardoor ik eerst ook dacht ze gewoon iemand dan straat hadden geplukt voor een "momentje"
Hoe had jij het anders gedaan? Het is niet alleen een hoofdboard, ook kastruimte volgens mij. Ze kunnen bijna niets in die ruimte.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch wel, het is een vrij kleine kamer
In ieder geval onnodig veel licht, terwijl je zulke mooie hoge ramen hebt... Het kan altijd erger natuurlijk maar dit is niet nodig
[ afbeelding ]
At your service...![]()
Ja heel erg andersquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe had jij het anders gedaan? Het is niet alleen een hoofdboard, ook kastruimte volgens mij. Ze kunnen bijna niets in die ruimte.
Dat is al best een oude discussie inmiddels.... morgen verder!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe had jij het anders gedaan? Het is niet alleen een hoofdboard, ook kastruimte volgens mij. Ze kunnen bijna niets in die ruimte.
OK, ziet er raar uit, trouwens die pronkzaal sowieso al.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:56 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ja heel erg anders. Je hebt ook gewoon bedden met opbergruimte, als dat reden is.
Ik vond het geestigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja... het waren toch gewoon grappen?En ze lachden er zelf ook om?
Ik weet niet meer wat nu wel en wat nu niet kan....
Ik denk dat veel mensen niet op de hoogte zijn dat die zaken een apparaatje hebben om de kleur van een item te bepalen wat je meeneemt om zo de gewenste kleur te laten mengen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Die scene weer bij de Praxis, alsof ook maar een amateur klusser niet bekend is met het mengen van verf.
Dat werkt alleen niet zo lekker als kledingkast.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:56 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ja heel erg anders. Je hebt ook gewoon bedden met opbergruimte, als dat reden is.
Nope, de lijsten winkel zit op de markt. Die doen normaal ook eigenlijk alleen project inrichting staat op de site. De kale meneer staat er herkenbaar op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:12 schreef __Fokker__ het volgende:
https://www.beleefhistori(...)/de-graafse-stylist/
Was dat niet gewoon die winkel met de lijsten?
Letterlijk 1 minuut lopen ook..
Meneer trok gelijk de duurste lijsten tevoorschijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:09 schreef d.k. het volgende:
[..]
Nope, de lijsten winkel zit op de markt. Die doen normaal ook eigenlijk alleen project inrichting staat op de site. De kale meneer staat er herkenbaar op.
Ja, iedereen moet het lekker zelf weten natuurlijk, ik had gewoon een andere oplossing gezocht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat werkt alleen niet zo lekker als kledingkast.
De ramen zitten volgens mij ook direct bij het kruispunt, je houdt in de avond zo ook wat licht tegen van koplampen.
Als je niet overdag bij daglicht wilt lezen in de slaapkamer is dit een prima oplossing.
En de lelijkste, gelukkig zijn ze er niet getrapt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Meneer trok gelijk de duurste lijsten tevoorschijn.
Ja, moet even mijn ongelijk bekennen, wist ook niet van dat apparaatje af, toch nog wat geleerd..quote:Op woensdag 11 juni 2025 07:10 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen niet op de hoogte zijn dat die zaken een apparaatje hebben om de kleur van een item te bepalen wat je meeneemt om zo de gewenste kleur te laten mengen.
Massa's mensen vragen op twitter / facebook dat ze een kast / accessoire in bepaalde kleur hebben en of iemand weet welke kleur dat is omdat ze die ook graag op de muur willen.
Kijk, zo leer je nog wat. Hartstikke leerzaam het Blok!quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, moet even mijn ongelijk bekennen, wist ook niet van dat apparaatje af, toch nog wat geleerd..![]()
Ik dat eerlijk gezegd ook eerder moeten wetenquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, moet even mijn ongelijk bekennen, wist ook niet van dat apparaatje af, toch nog wat geleerd..![]()
Het bestaat waarschijnlijk ook niet in het echt, in ieder geval niet bij de Gamma...quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het niet bestaat, Praxis is de sponsor en dat zou een fout beeld geven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het bestaat waarschijnlijk ook niet in het echt, in ieder geval niet bij de Gamma...
Ik heb een half jaar terug wat geverfd en wilde een bepaalde kleur hebben. Dus een item meegenomen naar de Gamma om die kleur te laten scannen vanaf dat item. De medewerkster vertelde eerlijk dat de Gamma dat helemaal niet kon en dat dat overal werd gemeld als een reclame-stunt. De medewerkster baalde ervan dat ze dat iedere keer moest uitleggen aan klanten, maar haar bazen wilde de reclame niet aanpassen...![]()
Maar misschien zat die medewerkster ernaast, of is er veel veranderd de afgelopen tijd en heeft de Praxis dat apparaat wel kunnen laten maken.. zou kunnen....
Zou mij niet eens verbazen bij die corrupte bende.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het niet bestaat, Praxis is de sponsor en dat zou een fout beeld geven.
Praxis?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zou mij niet eens verbazen bij die corrupte bende.![]()
![]()
Ik zou zeggen: ga eens naar de Praxis met een schoen met jouw favoriete kleur en vraag even of ze daar wat verf van willen maken. En meldt zijn reactie vooral dan hierquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het niet bestaat, Praxis is de sponsor en dat zou een fout beeld geven.
Gewoon alles! Ray, de deelnemers, de burgemeester en al helemaal de producer.quote:
Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gewoon alles! Ray, de deelnemers, de burgemeester en al helemaal de producer.
Heerlijk om even paranoia te zijn.
Gratis klagen, heerlijk!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tsssk, juist het ergeren aan (als stuurlui aan wal) geeft kijkplezier..
Je moet het zo zien, anderen die klagen, een bloedhekel aan, zelf klagen....heerlijk!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen die van klagen houden..... bloedhekel aan!![]()
Oh ja daarom kijk ik het ook hoor, maar als alles als corrupt wordt gezien lijkt het me wat minder kijkplezier.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tsssk, juist het ergeren aan (als stuurlui aan wal) geeft kijkplezier..
Ach, dat is natuurlijk best overdreven gesteld, hoor. Maar soms zou ik wel eens een verslag uit de regiekamer achter de schermen willen zien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja daarom kijk ik het ook hoor, maar als alles als corrupt wordt gezien lijkt het me wat minder kijkplezier.
En zo is er altijd wel wat te klagen!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, anderen die klagen, een bloedhekel aan, zelf klagen....heerlijk!
Heerlijk, jouw opmerkzaamheid voor details.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: wat mij iedere keer weer opvalt is dat het dakje van de linker-pilaar van de toegangspoort nog steeds niet terug is gezet.. De rechterpilaar heeft wel een hoedje, de linker niet. Vind ik niet kunnen.
Thanksquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heerlijk, jouw opmerkzaamheid voor details.
Raam was verrot, dus dan maakt het niet zo veel uit.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre: waarom krijgt Koning Victor niet een boete omdat hij een raam kapot gemaakt heeft en nu een ander koppel benadeeld?
Ik bedoel: Ray weet ervan...
Jawel. Want nu zitten MauNouk met een dichtgemaakt raam bij de oplevering, waardoor ze (meer) mogelijk niet gaan winnen. En anders het vervangen van het raam later gebeurd, na de oplevering.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Raam was verrot, dus dan maakt het niet zo veel uit.
Dat raam viel al uit elkaar dat hadden ze niet voor de leuk even terug kunnen zetten ergens anders. MauNouk wist dat het raam eruit moest.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel. Want nu zitten MauNouk met een dichtgemaakt raam bij de oplevering. En anders was dat later gebeurd.
Wat Marit voordeed kan het Naomi-mormel vast niet.... Marit was nog best sterk in haar armen...quote:
Gaat het niet om. Het gaat om het tijdstip dat het eruit moest. Terecht dat Miezerig Mautje daar geirriteerd over was. Natuurlijk niet teveel, want dan raakt ie zijn bouwvriend Vic kwijt en dan is ie hulpeloos...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat raam viel al uit elkaar dat hadden ze niet voor de leuk even terug kunnen zetten ergens anders. MauNouk wist dat het raam eruit moest.
Het raam MOEST er uit volgens Ray, waarom weet ik ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Het gaat om het tijdstip dat het eruit moest. Terecht dat Miezerig Mautje daar geirriteerd over was. Natuurlijk niet teveel, want dan raakt ie zijn bouwvriend Vic kwijt en dan is ie hulpeloos...
Van deze mensen, of mensen in het algemeen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:31 schreef V. het volgende:
Ik zou echt knettergek worden van al het gezeik in het pand.
Ben al niet zo'n fan van mensen, en dat wordt in elke uitzending bevestigd.
Mijn enige hoop is dat het MisselijkMannetje Mau slecht gaat. Maar ik vrees dat Vic dat wel weer zal oplossen...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Een beetje saaie aflevering. Vic gaat té goed
En Roelie vond ik al een tijdje niet interessant meer... Dus dan blijft er niet veel over...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind Faisal en Wilfred en Edith niet interessant meer. Drie zoutzakken.
Sowieso van mensen (met uitzonderingenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Van deze mensen, of mensen in het algemeen?
Niet alles gezien nog, maar volgens mij ook weinig gemist.
Dat redt Mau toch niet? Het had die dag allemaal gestuct moeten worden. Is dus niet gebeurd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is dat het MisselijkMannetje Mau slecht gaat. Maar ik vrees dat Vic dat wel weer zal oplossen...
Geen idee... ik sluit niet uit dat Vic dat zelf nog ff gaat doen die avond.. met zijn matties uit De Schie....quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat redt Mau toch niet? Het had die dag allemaal gestuct moeten worden. Is dus niet gebeurd.
https://pauliesginger.com(...)t-original-raw-700mlquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
'Gember shots' ? Ga ik dat googelen?
Die Marit die 'verbinding' zoekt terwijl ze zelf regelmatig een splijtzwam isDie snapt er echt niet veel van...
Ja dat zou nog kunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen idee... ik sluit niet uit dat Vic dat zelf nog ff gaat doen die avond.. met zijn matties uit De Schie....
Maurits zit zo te smeken bij Vic of ie het wil doen (op een 'subtiele' manier dan door de hele tijd te klagen bij Vic)
Die hangt maar bij Victor tegen de steiger te klagen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef V. het volgende:
Kan die Maurits niet zelf zijn klauwen uit de mouwen steken?
Oooooww.......datquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:38 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
https://pauliesginger.com(...)t-original-raw-700ml
Zie telkens zo'n fles bij ze staan.
Maurtis wil niet meer 300euro per uur betalen voor de Premium ultradeluxe stucadoors van Victor, en moet het nu compenseren met stucadoors die geen eens een emmer kunnen betalen.
"The all-new Naomi-approach: lekker zeiken untill someone helps you"quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hangt maar bij Victor tegen de steiger te klagen.
Ik let op jouw woorden!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
De helft denkt weer dat ze de oplevering halen, nou dús niet. Let op mijn woorden. Het wordt een slagveld.
quote:
Er zijn hele volkstammen die het zo naar binnenwerken, ik heb er hier 2 thuis zittenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
Dat is toch ook geen vreten die nacho chips. Ik had ook vriendelijk bedankt.
Ik eet het wel maar als snack met een dippie. Niet als maaltijd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:44 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Er zijn hele volkstammen die het zo naar binnenwerken, ik heb er hier 2 thuis zitten![]()
Ik eet lekker een pizza dan
Begin pas: Wat mij opvielquote:
Ha Firuze!quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begin pas: Wat mij opviel
Edith tegen Wilfried: Volgens mij heb jij teveel met Dennis gepraat."
Waar en hoe en wat?????
Ik vond het goor. Ook de manier waarop ze het klaar maakte..quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
Dat is toch ook geen vreten die nacho chips. Ik had ook vriendelijk bedankt.
En als ik het goed begreep gaat de Vic-ing geen vloer leggen, dus die woonkamer wordt dan ook niet opgeleverd...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Faisal, Wilfred, Zusjes en eventueel Mau, halen het niet. Dat wil zeggen dat ze een niet-affe woonkamer opleveren.
Gatver, wat ordinair!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:47 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Nu je het zegt, vuurt Marit af en toe ook wel een gember shot af ja
Hier doen ze niet alles bij elkaar,alleen chips + kaas en daarnaast losse ingrediënten, wat het iig iets toonbaarder maakt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vond het goor. Ook de manier waarop ze het klaar maakte..maar goed, misschien word je minder kieskeurig na 6 weken in de bouw..
Handelquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
De tegellijm affaire, haha, waarom lag die bestelde tegellijm boven?
Als je er mee rijdt tank je het weer vol, die zusjes vonden het vol genoeg. Ja duhh ...... Die zijn wel sneaky hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
Een niet afgetankte bakwagen, waar gaat dit over? Om drie tientjes?
Vanaf het begin al. Gun hun dus geen overwinning.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je er mee rijdt tank je het weer vol, die zusjes vonden het vol genoeg. Ja duhh ...... Die zijn wel sneaky hoor.
Er kan ook zo weinig verbruikt zijn dat je onder de minimale afnamehoeveelheid van het tankstation zou blijven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je er mee rijdt tank je het weer vol, die zusjes vonden het vol genoeg. Ja duhh ...... Die zijn wel sneaky hoor.
Ze wilden wel tanken, maar vonden het nog vol genoeg. Dat zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er kan ook zo weinig verbruikt zijn dat je onder de minimale afnamehoeveelheid van het tankstation zou blijven.
Ik vind hem zowaar grappig somsquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
Mark en zijn zelfreflectie: " Die kikkererwten vind ik altijd een feest." En hij houdt niet van toneelspelletjes, en mea culpa..
Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wilden wel tanken, maar vonden het nog vol genoeg. Dat zegt mij genoeg.
Ik werd al nerveus als dat ding onder het midden zat.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
[ afbeelding ]
Ik ga hier nog niet eens tanken.
En al tank je bij die stand met drie tientjes blijft de meter nog op diezelfde stand staan, zeker in een diesel bakwagen, ze discussieren dus over tientjes.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
[ afbeelding ]
Ik ga hier nog niet eens tanken.
Ja en? Dus die zusjes hoeven niet te betalen voor die bakwagen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En al tank je bij die stand met drie tientjes blijft de meter nog op diezelfde stand staan, zeker in een diesel bakwagen, ze discussieren dus over tientjes.
Natuurlijk wel, maar het zijn twee knieperds en gaan niet betalen voor wat er niet te zien is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en? Dus die zusjes hoeven niet te betalen voor die bakwagen.
Nou ja er is ook nog een kilometerstand, maar idd het is maar een paar tientjes die iemand anders voor hun betaald. Sneaky bitchesquote:Op donderdag 12 juni 2025 00:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar het zijn twee knieperds en gaan niet betalen voor wat er niet te zien is.
Deed ik ook ooit (of best wel vaak) kreeg een vervangende auto mee van de garage, reed er hooguit 10 km mee, denk maar niet dat ik die ging aftanken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja er is ook nog een kilometerstand, maar idd het is maar een paar tientjes die iemand anders voor hun betaald. Sneaky bitches
Dat is onzin natuurlijk, nu betalen anderen voor het ritje van de zusjes. Dat is gewoon de boel flessen. En je garage ziet zelf ook wel dat er 10 km mee gereden is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Deed ik ook ooit (of best wel vaak) kreeg een vervangende auto mee van de garage, reed er hooguit 10 km mee, denk maar niet dat ik die ging aftanken.
Zij niet alleen, begreep ook dat Faisel er een handje van had.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk, nu betalen anderen voor het ritje van de zusjes. Dat is gewoon de boel flessen. En je garage ziet zelf ook wel dat er 10 km mee gereden is.
Dat werd ontkracht volgens mij. Die twee tantes hadden het erover, maar ik weet het allemaal niet zeker.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zij niet alleen, begreep ook dat Faisel er een handje van had.
En dan is het morgen al bloedverziekend warm als ik de hele Blok-week ga bingen...quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
Knap van Marit om met een flinke tenniselleboog toch een minuut een demonstratie paalhangen te doen. @:peterkelder valt nu al flauw.
Waarom krijgt de Roze-Tuinbroek-Tantrum-Kleuter dan geen boete van Ray?quote:
Hij houdt van aandacht, als een groot kind... Als je een camera op hem richt, gaat ie een act opvoeren. Dit keer een 'Maarten van Rossem basht vegans'-imitatie. Ik nomineer hem voor de jury-stoel in de Slimste Mensquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
Mark en zijn zelfreflectie: " Die kikkererwten vind ik altijd een feest." En hij houdt niet van toneelspelletjes, en mea culpa..
Omdat hij weet dat hij daarmee scoort bij Vickie. Plus omdat hij waarschijnlijk in zijn hele kakkers-cocon-leventje nog nooit iemand van de Antillen is tegen gekomen. Het enige wat je dan hebt, is je sneue vooroordeeltjesquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry hoor, ben hypergevoelig misschien voor ingebakt rascisme, maar Maurits die zich het betaald georganiseerd hulpje van Victor vindt zeg op een gegeven moment: "Behalve bij die Antillianen, dat wist ik niet zeker." Waarom zegt hij niet gewoon: 'Behalve bij Chris en Faissel." ?
Gotsamme wat krijg ik een hekel aan die piepende nepkakker.
Faisal had het excuus dat er maar 200 euro op de tankpas stond. Ja, en dan houdt het op natuurlijk. Want een beetje tanken kost tegenwoordig al gauw rond de 500 a 600 euroquote:Op donderdag 12 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werd ontkracht volgens mij. Die twee tantes hadden het erover, maar ik weet het allemaal niet zeker.
Minder dan 200.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Faisal had het excuus dat er maar 200 euro op de tankpas stond. Ja, en dan houdt het op natuurlijk. Want een beetje tanken kost tegenwoordig al gauw rond de 500 a 600 euro![]()
Zelfs Chris stond versteld van deze smoes van zijn pa..
Kijk, dat wist ik niet, mij bad en thx. Was wel handig als Harm dat even aan de kijker had uitgelegd, maar ok.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef Elleska het volgende:
[..]
Minder dan 200.
Bij de onbemande pomp wordt er voor het tanken een bedrag gereserveerd tussen de 100 en 200euro. Als er niet genoeg de rekening staat kan je niet tanken.
Terechte vraag. Maar volgens mij had ie die bus voor een maand gehuurd en misschien is die maand nu voorbij en was zijn bussiness plan toch niet zo rendabel...quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef Elleska het volgende:
Ik heb gemist waarom Faisel zijn eigen huurbus niet meer heeft. was dat toch te duur??
Elk jaar weer gedoe met die gedeelde bakwagen maar dat onderdeel van het spel vind ik wel leuk.
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan pratenquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry hoor, ben hypergevoelig misschien voor ingebakt rascisme, maar Maurits die zich het betaald georganiseerd hulpje van Victor vindt zeg op een gegeven moment: "Behalve bij die Antillianen, dat wist ik niet zeker." Waarom zegt hij niet gewoon: 'Behalve bij Chris en Faissel." ?
Gotsamme wat krijg ik een hekel aan die piepende nepkakker.
Nee, was altijd al wel een beetje zo, maar in het begin leek het meer op droge humor.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:16 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan praten![]()
Ze zijn kneuterig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
En die kluszussen ... met dat recht van overpad
Ik word hier wel zuur van
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Is vanavond de oplevering van de woonkamer?
De hal, gemeenschappelijke ruimtes (moesten ze vorige keer ook gezamenlijk doen), alles wat niet is gehaald inhalen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...
En de keuken!quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...
Over dat inhalen, hoe doen Knabbel en Babbel dat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De hal, gemeenschappelijke ruimtes (moesten ze vorige keer ook gezamenlijk doen), alles wat niet is gehaald inhalen.
Misschien nog één keer…quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja!Mooi, dat is dan toch nog iets gelukkig.
Ik was al bang dat we een hele week naar Hamertje Tik zouden moeten kijken
Nou, dat kan ik nog wel aan. Ben benieuwd of ze dan weer zo vervelend doenquote:
Oplevering is toch altijd op vrijdag?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Is vanavond de oplevering van de woonkamer?
Eén keer was het op een maandag dacht ik. Maar in het voorstukje werd er niets over gezegd gister.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oplevering is toch altijd op vrijdag?
Kloptquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eén keer was het op een maandag dacht ik. Maar in het voorstukje werd er niets over gezegd gister.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond ook want het wordt een slagveld denk ik!
Ja, omdat ze toen uitstel hadden aangevraagd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eén keer was het op een maandag dacht ik.
Ja inderdaad. Nou dan zou het vanavond ook moeten zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, omdat ze toen uitstel hadden aangevraagd.
En dat vervolgens weer oneerlijk vonden toen het werd goedgekeurd.
Morgen toch?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nou dan zou het vanavond ook moeten zijn.
Uhh.......quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee het is vrijdag, weekends is geen Blok!
Ga er nu extra op letten, hij heeft een nasale stem. Het ergerde mij ook alquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:16 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan praten![]()
Ik denk dat dat niet handig is voor opnames.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet je wat mij trouwens ook opvalt de hele tijd?
Dat ze niet klussen met muziek!![]()
Zeker de Anti's moeten toch gewoon standaard muziek op hebben staan?
Of mag dat niet van hun contract![]()
Ik geloof Heidy niet als ze de bestudeerde, vriendelijke blik opzet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit nog steeds in te halen
Waar ik eerst N&V leuk vond en M&H irritant is dat nu volledig omgedraaid
Mark en Heidi vind ik nu leuk
Ik denk wel dat ze nu wat aardiger zijn omdat het redelijk goed gaat met het opleveren van de kamers...quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:52 schreef V. het volgende:
[..]
Ik geloof Heidy niet als ze de bestudeerde, vriendelijke blik opzet.
Dat is volgens mij haar werkgezicht. Voelt zeer onecht.
Dat nasale geluid doet mij heel erg aan dit denken, alleen zonder het Duitse Akzentquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:16 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dan ga je toch hier lekker jouw opmerkingen typen! Doe ik ook!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tijd voor een reclameblok dat zolang duurt dat ik me bijna afvraag wat ik ook alweer kijk
Dat strikje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het schijnt dat ik nogal goed ben in het opmerken van details, dus ik vroeg me af:
Hebben jullie ook gezien dat Roelie zojuist een haarband op had?
Dat hadden Chris en Faisel ook. Is ludiek.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
Huh? Wat was dat nou bij Edith en man, een spiegel als je een deur open doet. Ik snap ik niet helemaal.
Ik heb werkelijk de hele dag gedacht dat het vrijdag is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:15 schreef Arcee het volgende:
Ik dacht al, waar woont Boca_Raton dat het daar al vrijdag is?
Levens gevaarlijk en onzinnig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat hadden Chris en Faisel ook. Is ludiek.
Brrr.......moet er niet aan denken, leuk voor op balkon.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mos... stiekem vind ik dat mooi bij dat leem... maar nu twijfel ik aan mijn eigen smaak
Misschien wordt het allemaal wat zompig…quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mos... stiekem vind ik dat mooi bij dat leem... maar nu twijfel ik aan mijn eigen smaak
Ja, die hele kleine... zo subtiel... en zo niet-Roelie ook (met de tekst 'Only you' erop ook nogquote:
Ze heeft een vriend.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, die hele kleine... zo subtiel... en zo niet-Roelie ook (met de tekst 'Only you' erop ook nog). Zeker van de fam gekregen...
Maar die hebben we heulemaal niet gezien!quote:
Kweenie!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar die hebben we heulemaal niet gezien!(toch?)
Die was er toch niet bij toen de fam kwam?
En waarom helpt hij haar dan niet effe?
Hoe ze dat voor die muur hield vind ik het mooiquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Brrr.......moet er niet aan denken, leuk voor op balkon.
Toen ze met die hond liep zag ik haar waggelen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgens mij is Anouk de enige die in gewicht is aangekomen.... zoals ze zat op de vensterbank....
Nou, dat hoeft toch niet... of je mooi vindt hangt toch niet af van wat anderen vinden? Anders wordt het errug ingewikkeldquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe ze dat voor die muur hield vind ik het mooi
Maar zoals ik zei: twijfel nu aan mijn eigen smaak
Ja dat is natuurlijk ook wel een beetje omdat de zusjes er een sneer over kregen, nu durfde ze niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat Anouk en Maurits het niet afkrijgen. Ze worden steeds onsympathieker. Die blik toen Chris koffie kwam halen
Ja, ik ook!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ze met die hond liep zag ik haar waggelen.
Je zegt het zelf alquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, ik ook!Ik dacht even dat ze mank liep of een probleem had met een van haar benen
![]()
Maar het zou ook gewoon overgewicht kunnen zijn..
(is op zich niet errug he, maar wel raar als iedereen in Het Blok zwaar afvalt en zij niet...terwijl ook nog eens geen reet doet)
Ja kloptquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft toch niet... of je mooi vindt hangt toch niet af van wat anderen vinden? Anders wordt het errug ingewikkeld
Die blik is denigrerend natuurlijk en waardeloos.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat Anouk en Maurits het niet afkrijgen. Ze worden steeds onsympathieker. Die blik toen Chris koffie kwam halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook wel behoorlijk aan FaiChri dat ze niet effe een koffiezetautomaat kopen...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Nou, opgelost!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Dan vind het ronduit mooi
(in die combinatie met het pand en de muur en zo. Nooit voor in mijn eigen huis)
quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die blik is denigrerend natuurlijk en waardeloos.
Maar eerlijk gezegd ergerde ik meEr stond er eentje werkeloos, maar ik denk niet dat ze die willen uitlenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook wel behoorlijk aan FaiChri dat ze niet effe een koffiezetautomaat kopen...Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nou, mijn indruk was meer dat ze nu, na al die weken, nóg koffie komen bietsen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook wel een beetje omdat de zusjes er een sneer over kregen, nu durfde ze niet.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die blik is denigrerend natuurlijk en waardeloos.
Maar eerlijk gezegd ergerde ik meDat is zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook wel behoorlijk aan FaiChri dat ze niet effe een koffiezetautomaat kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |