Ja, omdat ze toen uitstel hadden aangevraagd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eén keer was het op een maandag dacht ik.
Ja inderdaad. Nou dan zou het vanavond ook moeten zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, omdat ze toen uitstel hadden aangevraagd.
En dat vervolgens weer oneerlijk vonden toen het werd goedgekeurd.
Morgen toch?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nou dan zou het vanavond ook moeten zijn.
Uhh.......quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee het is vrijdag, weekends is geen Blok!
Ga er nu extra op letten, hij heeft een nasale stem. Het ergerde mij ook alquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:16 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan praten![]()
Ik denk dat dat niet handig is voor opnames.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet je wat mij trouwens ook opvalt de hele tijd?
Dat ze niet klussen met muziek!![]()
Zeker de Anti's moeten toch gewoon standaard muziek op hebben staan?
Of mag dat niet van hun contract![]()
Ik geloof Heidy niet als ze de bestudeerde, vriendelijke blik opzet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit nog steeds in te halen
Waar ik eerst N&V leuk vond en M&H irritant is dat nu volledig omgedraaid
Mark en Heidi vind ik nu leuk
Ik denk wel dat ze nu wat aardiger zijn omdat het redelijk goed gaat met het opleveren van de kamers...quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:52 schreef V. het volgende:
[..]
Ik geloof Heidy niet als ze de bestudeerde, vriendelijke blik opzet.
Dat is volgens mij haar werkgezicht. Voelt zeer onecht.
Dat nasale geluid doet mij heel erg aan dit denken, alleen zonder het Duitse Akzentquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:16 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan praten![]()
Dan ga je toch hier lekker jouw opmerkingen typen! Doe ik ook!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tijd voor een reclameblok dat zolang duurt dat ik me bijna afvraag wat ik ook alweer kijk
Dat strikje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het schijnt dat ik nogal goed ben in het opmerken van details, dus ik vroeg me af:
Hebben jullie ook gezien dat Roelie zojuist een haarband op had?
Dat hadden Chris en Faisel ook. Is ludiek.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
Huh? Wat was dat nou bij Edith en man, een spiegel als je een deur open doet. Ik snap ik niet helemaal.
Ik heb werkelijk de hele dag gedacht dat het vrijdag is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:15 schreef Arcee het volgende:
Ik dacht al, waar woont Boca_Raton dat het daar al vrijdag is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |