SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Zit Spongebob er nog in??quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Die ananassen uit het verspilmenietnetje zijn volgens mij wel goed rijp, ruik al de hele middag niks anders dan ananas
Hoop het niet, zo'n gele spons in mijn fruitquote:
Lekker kauwenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het niet, zo'n gele spons in mijn fruit
En Fles die een hoogtepunt hadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit wel een beetje vreemde combinatie, een sportmasseur op een beurs voor briefgeld
Ik ben visueel ingesteld, deze post had niet gehoevenquote:
Hmmquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld, deze post had niet gehoeven
Ik kan het niet dus ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze afgemaakt van allemaal resthout. Is het recht of perfect? Neuh.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Die ananassen uit het verspilmenietnetje zijn volgens mij wel goed rijp, ruik al de hele middag niks anders dan ananas
Ik kan bijna alles. Het is een vloek.quote:
Ik weet wie ik bel dm als ik ooit iets gedaan moet hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan bijna alles. Het is een vloek.
Hoop dat ze dan nog een beetje te ananassen zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
oeh ananasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan nog een beetje te ananassen zijn.
Gisteravond misselijk en moeilijk in slaap komenquote:
Hmm dat misselijk is wel irritant. Zijn dat bekende bijwerkingen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gisteravond misselijk en moeilijk in slaap komen
Daarna wel goed geslapen. Maar werd wakker met spierkrampen in mijn benen. En later ook een beetje in mijn armen.
En als ik moet bewegen ook weer misselijk.
En ben slaaaaperig
Hopelijk normaliseert het morgen allemaal weer
Ja is allemaal normaalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dat misselijk is wel irritant. Zijn dat bekende bijwerkingen?
ben je al je bed uit?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is allemaal normaal
En het schijnt heel gebruikelijk te zijn dat je die steeds hebt na ophoging van de dosis
Ik ben niet eens meer thuis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat ziet er uit als zo'n persistance-of-vision led propellor in een perspex doosje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
kijk deze lamp![]()
[ afbeelding ]
Vind de site en de prijs wat dubieus maar ze hebben ook een insta met veel volgers
Dus even shit en daarna voel je wel een positief effect?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is allemaal normaal
En het schijnt heel gebruikelijk te zijn dat je die steeds hebt na ophoging van de dosis
wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als zo'n persistance-of-vision led propellor in een perspex doosje.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet eens meer thuis!ik had het woordje bed verwacht onder die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Heb jij nog last gehad van die aanvallen na het eten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het woordje bed verwacht onder die spoiler
Ik lig half onderuit, en heb een dekentjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het woordje bed verwacht onder die spoiler
Als het goed is welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus even shit en daarna voel je wel een positief effect?
nog steeds geen aanvallen meer, ook niet zonder te etenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij nog last gehad van die aanvallen na het eten?
Precies wat jk wilde zeggen!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als zo'n persistance-of-vision led propellor in een perspex doosje.
ik duimquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is wel
Zo ging het de vorige keer, maar dit is de eerste dosisverhoging, dus ff duimen dat dat ook goed gaat dan
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog steeds geen aanvallen meer, ook niet zonder te eten
Vind je het niet wat goedkoop voor zo'n lamp?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van die "hologram" propellors met ledjes op de wieken, die als ze draaien een plaatje in het niets lijken te vormen.
[ afbeelding ]
Ik zit op de website te kijken en dat is het iig niet. Lijkt gewoon diffuse rgb leds. Ben wel benieuwd hoe ze de fuzzy donut gedaan hebben.
In jouw plaatje?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
stom dacht ik de site had geplakt maar blijkbaar niet?
https://shop.moonside.des(...)d=120226228935810166
Oh dat zie ik niet als fuzzy.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In jouw plaatje?
Maar puur de naam van het bedrijf intikkende op google zie ik gemixte berichten over of je daadwerkelijk wat ontvangt.
Maar de week is na morgen ook voorbij.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:33 schreef mschol het volgende:
zo boodschappen in huis, in iedergeval avondeten voor de rest van de week
Blurry donut klinkt wat minder leuk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat zie ik niet als fuzzy.
Ik zal het even google
gistern ben ik al meegenomen uit eten bij de chineesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
Ik kan morgen misschien wel Chinees gaan eten want die mensen hebben toch schijt aan het feit dat het Pinksteren is.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
gistern ben ik al meegenomen uit eten bij de chinees
morgen word ik meegenomen naar het zusje
Dan was dit ook niet een hele grote missie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:33 schreef mschol het volgende:
zo boodschappen in huis, in iedergeval avondeten voor de rest van de week
kijk een review op ytquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blurry donut klinkt wat minder leuk.
jawel want ik kan er nu weer een week (7 dagen) tegenaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dan was dit ook niet een hele grote missie.
Oooooh zoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel want ik kan er nu weer een week (7 dagen) tegenaan
Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet wie ik bel dm als ik ooit iets gedaan moet hebben.
Voor een week eten? dat vind ik wel netjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
en koelkast moest bijgevuld worden, ik was bijna 40 euro kwijt, das echt veel voor mijn doen
Die man heeft een beetje te lang naar die lamp gekeken lijkt het.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk een review op yt
Bekijk deze YouTube-video
Ja zoiets zou het wel zijn, het ziet er toch nog vet uit zo in die youtubequote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die man heeft een beetje te lang naar die lamp gekeken lijkt het.
Ik zal zo even kijken, maar als ik dat filmpje snel scrollend zie, lijkt het alsof er gewoon een ring leds op de achterkant zit, en het donuteffect komt omdat het plexiglas mat is. Als het alleen een lege doos met een ringetje rgb leds is, lijkt me dat in China best voor die prijs te produceren.
ik denk dat ik een eind kom ja.. genoeg brood voor lunch, elke avondmaaltijd is erquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor een week eten? dat vind ik wel netjes.
Netjes netjesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik een eind kom ja.. genoeg brood voor lunch, elke avondmaaltijd is er
hooguit nog extra melk nodig.. ontbijt heb ik wel wat voor staan nog (mits er melk of yoghurt is)
maar ben hele slechte ontbijter
Als je niet ontbijt ben je ook geen slechte ontbijterquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik een eind kom ja.. genoeg brood voor lunch, elke avondmaaltijd is er
hooguit nog extra melk nodig.. ontbijt heb ik wel wat voor staan nog (mits er melk of yoghurt is)
maar ben hele slechte ontbijter
dan ben ik geen ontbijter.. maar ik ontbijt wel af en toequote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niet ontbijt ben je ook geen slechte ontbijter
en dan zou het ook nog kunnen zijn dat ik stiekem nog wel te snaaien haalquote:
Zin in chips nu.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zou het ook nog kunnen zijn dat ik stiekem nog wel te snaaien haal
heb nu wel huismerk chips meegenomen maar dat kan ook escaleren in de loop van de week
Nu krijg ik ook de reclame op Instagramquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
Hier ook een review maar hier ben ik afgeleid door de nagels van de youtuber
Bekijk deze YouTube-video
Met die hitte volgende week genoeg ijsjes halen. 🤭quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zou het ook nog kunnen zijn dat ik stiekem nog wel te snaaien haal
heb nu wel huismerk chips meegenomen maar dat kan ook escaleren in de loop van de week
daar heb ik zowaar ruimte voor in de vriezerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Met die hitte volgende week genoeg ijsjes halen. 🤭
Let ledlampjes rule the worldquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook de reclame op Instagram
Een gelegenheidsontbijterquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben ik geen ontbijter.. maar ik ontbijt wel af en toe
Ik heb al een hele lading banaan in de vriezerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Met die hitte volgende week genoeg ijsjes halen. 🤭
Elke doordeweekse ochtend een kiwi.quote:
dan ben je @kwiwi ook te snel zatquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke doordeweekse ochtend een kiwi.
@kwiwiquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan je benen scheren?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:51 schreef mschol het volgende:
vaatwasser staat aan
zo even mn bed verschonen
gewoon meestofzuigen, gelijk alle losse haren eruitquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Kan die luie kat van mij ook weer even naar buiten want ik wil stofzuigen.
Nee ik denk als ik nu de stofzuiger aanzet dat ze zelf wel naar buiten rent maar dat vind ik een beetje zielig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon meestofzuigen, gelijk alle losse haren eruit
Nou... als ze wil.quote:
ik heb er bijna iedere middag 2quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt meequote:
Ik denk eerder dat @kwiwi jou opvreetquote:
Hah, mag ze proberen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat @:kwiwi jou opvreet
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Billetjes op de voordeurmat fappiefappie spankie spankie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okee alleen die 50, de rest had ik al. Maar hey. KWARTEThihi tet
Ik voelde me geinspireerd toen ik me probeerde voor te stellen hoe jouw woning er uit ziet over vijf jaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoiets zou het wel zijn, het ziet er toch nog vet uit zo in die youtube
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik voelde me geinspireerd toen ik me probeerde voor te stellen hoe jouw woning er uit ziet over vijf jaar.
[ afbeelding ]
Oh je bent begonnen met de nicotine pleisters?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gisteravond misselijk en moeilijk in slaap komen
Daarna wel goed geslapen. Maar werd wakker met spierkrampen in mijn benen. En later ook een beetje in mijn armen.
En als ik moet bewegen ook weer misselijk.
En ben slaaaaperig
Hopelijk normaliseert het morgen allemaal weer
Liep vorige week hier naar toe (in voorburg)quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er zijn vast handigere trucjes in Photoshop dan ieder animatieframe handmatig te voorzien van een kleur overlay. Maar ik doe het niet vaak genoeg om daar sneller in te zijn.
Ik word me wel steeds bewuster van het feit dat ik echt eens mijn nanoleaf plafond af moet maken deze zomer. Anders gaat het er nooit meer van komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liep vorige week hier naar toe (in voorburg)
zo mooi gedaan
[ afbeelding ]
Krachtig statement!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liep vorige week hier naar toe (in voorburg)
zo mooi gedaan
[ afbeelding ]
ja begrijp niet waarom dat niet allang hangtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik word me wel steeds bewuster van het feit dat ik echt eens mijn nanoleaf plafond af moet maken deze zomer. Anders gaat het er nooit meer van komen.
Is dat ook met veel ledlampjes?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik word me wel steeds bewuster van het feit dat ik echt eens mijn nanoleaf plafond af moet maken deze zomer. Anders gaat het er nooit meer van komen.
Ik heb in de zomervakantie weer energie over voor dat soort ongein.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp niet waarom dat niet allang hangt
hmm... is dat programma voor alle leeftijden?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis gaat een nieuw programma doen. Vanaf dinsdag 10 juni live te volgen op FOK!:
De avonturen van Mevrouw ieniminimuis en Meneer Âmbar
Ja geen R-rated content.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm... is dat programma voor alle leeftijden?
Waar kan ik het abonnement annuleren? Ambar off smsen naar welk nummer?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis gaat een nieuw programma doen. Vanaf dinsdag 10 juni live te volgen op FOK!:
De avonturen van Mevrouw ieniminimuis en Meneer Âmbar
Ja. Van die platte zeshoekjes met RGB leds er in. Je ziet ze vaak aan muren, maar ik ga ze aan een framepje zwevend onder m'n plafond ophangen.quote:
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar kan ik het abonnement annuleren? Ambar off smsen naar welk nummer?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Van die platte zeshoekjes met RGB leds er in. Je ziet ze vaak aan muren, maar ik ga ze aan een framepje zwevend onder m'n plafond ophangen.
[ afbeelding ]
Oh cool!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Van die platte zeshoekjes met RGB leds er in. Je ziet ze vaak aan muren, maar ik ga ze aan een framepje zwevend onder m'n plafond ophangen.
[ afbeelding ]
Ik ga even contact opnemen met het ACM.quote:
ach.. jij zit na een windje zonder stroomquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
ben echt op tijd weg. Thuis in rotterdam hebben ze geen water meer
Dit is echt al het derde idee dat ik had om met het plafond te doen. En het wordt tijd dat ik het eens af ga maken. Heb de zeshoekjes ook al liggen.quote:
Ga dat dan doen danquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is echt al het derde idee dat ik had om met het plafond te doen. En het wordt tijd dat ik het eens af ga maken. Heb de zeshoekjes ook al liggen.
Raar, er kwam toch genoeg uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
ben echt op tijd weg. Thuis in rotterdam hebben ze geen water meer
Of nouja je kan niet inloggen op FOK! of mij blokkeren ofzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga even contact opnemen met het ACM.
ja kloptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. jij zit na een windje zonder stroom
Pfffffrt!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. jij zit na een windje zonder stroom
Oh jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of nouja je kan niet inloggen op FOK! of mij blokkeren ofzo.
Hmm ik moet misschien ook nieuwe kussensquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:17 schreef mschol het volgende:
en ik zoek een nieuw kussen, maar kussen wat ik ooit gekocht heb (en wat heel fijn ligt) kan ik de bestelbevestiging niet meer van vinden
Kan je prima op slapen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de goedkoopste kussens van de ikea als favoriet
* TheStigsDutchCousin telt afquote:
Ja ik ga zo dweilen..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je prima op slapen.
[..]
* TheStigsDutchCousin telt af
Die kat zit er al op te azen.quote:
Het wisselt heel erg vandaagquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is opeens erg zonnig en blauwe lucht.
Echt he. Ene moment zon, ogenblik later weer een flinke bui.quote:
Net Nederlands weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Ene moment zon, ogenblik later weer een flinke bui.
👀quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kat zit er al op te azen.
Oh hier was het regen, afgewisseld met buitjes en harde regenquote:
Klinkt als een mooie herfstdag.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier was het regen, afgewisseld met buitjes en harde regen
En daarna grijs, met tussendoor wat regen
Nou lekker. Tot de markt gekomen, kibbeling gehaald, opgegeten en toen begon het dus te regenen dus ik ben gauw weer naar huis gegaan. "hierna blijft het de rest van de dag droog!" ja vast wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
6301 stappies. Vooruit dan, nog even een blokkie om voordat ik aan de bieries ga
Komen er nog wel een paar bijquote:
Patat vanavondquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, gaat lekker.
Spinazie, rot. Broccoli, beschimmeld. Aardbeien, beschimmeld.
Geen zin meer.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, gaat lekker.
Spinazie, rot. Broccoli, beschimmeld. Aardbeien, beschimmeld.
Geen zin meer.
Zo snel kan ik niet fietsen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 7 minuten en dan is het eten klaar.
Hij kan het vast wel even warm houden.quote:
Ja, en het is toch teveel, dus er blijft sowieso genoeg over.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en het is toch teveel, dus er blijft sowieso genoeg over.
dan ook beste plensbuien. Vaak maar kortquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
beetje extreem vroegquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 7 minuten en dan is het eten klaar.
Ik heb het al opquote:
aardappelblokjes voor in de wokquote:
dan ook beste plensbuien. Vaak maar kortquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Regenachtig dus 🤣quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier was het regen, afgewisseld met buitjes en harde regen
En daarna grijs, met tussendoor wat regen
Heb je lampje al besteld?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:37 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat ik moe genoeg was om te gaan slapen maar blijkbaar toch niet
Nee :p misschien morgen. Weet niet of dat veilig hiernaar toe komt eigenlijk zo. tenzij het uit china komt ofzo , dan is het niet zo verquote:
Maken ze sowieso wel ergens bij jou in de buurt ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p misschien morgen. Weet niet of dat veilig hiernaar toe komt eigenlijk zo. tenzij het uit china komt ofzo , dan is het niet zo ver
Ik had nog een ledstripje ingepakt liggen in NL. die heb ik wel mee genomenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken ze sowieso wel ergens bij jou in de buurt ga ik vanuit.
Door een kindje van 6quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken ze sowieso wel ergens bij jou in de buurt ga ik vanuit.
Dat wordt een latertje dan voor je.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:37 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat ik moe genoeg was om te gaan slapen maar blijkbaar toch niet
quote:
quote:
Ik heb mijn eten net op..quote:
Had net kibbeling voordat het ging regenen/quote:
Net goulash gegeten.quote:
ja was er even in gegaan maar zag al een plafonddienst aankomen. Had ik vannacht ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt een latertje dan voor je.
Is dat je avond eten fles?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had net kibbeling voordat het ging regenen/
wat voor?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net goulash gegeten.
Er is nog meer dan een halve pan over.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was er even in gegaan maar zag al een plafonddienst aankomen. Had ik vannacht ook.
ook zoietsquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Donderdag 31 graden zie ik netHoe is het in Thailand dan?
Hongaarse.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor?
vroeg wel. Had je zo'n trek?
Krijg je dan vanaaf geen trek meer?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hongaarse.
Eet altijd zo rond deze tijd.
Een van mijn lievingsbands van dit moment heeft er een liedje over gemaaktquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was er even in gegaan maar zag al een plafonddienst aankomen. Had ik vannacht ook.
prima bureauvullingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:45 schreef mschol het volgende:
is het erg decadent als ik dit op mn bureau naast mij plaats?
neequote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:45 schreef mschol het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg je dan vanaaf geen trek meer?
Ohh das niet zo veel danquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb meestal 's ochtends en 's middags trek.
Ik zie dit voor me. Met een kat die tussen je benen door aan het lopen is.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:46 schreef Ama het volgende:
Lopen met een kom hete soep en een kat in huis voelt een beetje als Russische roulette.
Er zijn een paar goede Russische soepen die koud gegeten worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:46 schreef Ama het volgende:
Lopen met een kom hete soep en een kat in huis voelt een beetje als Russische roulette.
Nee soep eet ik warm.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn een paar goede Russische soepen die koud gegeten worden.
soort "the floor is lava"quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me. Met een kat die tussen je benen door aan het lopen is.
snotvlieg is niet hetzelfde als ene zweefvliegtuig en klinkt erg raar als je leest... snotvlieg op de foto gezet.....quote:
Mag je die nog wel eten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn een paar goede Russische soepen die koud gegeten worden.
Met Krimstengels?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als je het Oekraïnse soep noemt.
Oh ik kan mijn ventilator er komend weekend ook wel even weer bij halen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Ben geneigd om deze te gaan halen
https://www.lidl.nl/p/silvercrest-bladloze-ventilator/p100388734
Doe eens fotootje van de ingrediëntendeclaratiequote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, maar deze smaak is wel extreem...
google stuk?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eens fotootje van de ingrediëntendeclaratieSpecifiek hoeveel suikers / koolhydraten per 100 gram.
Dat viel helaas tegenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan nog een beetje te ananassen zijn.
Nee, maar een koelkast van 50x50x50cm op m'n bureau zou ik wel heel snel zat worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:45 schreef mschol het volgende:
Zuurkutquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
google stuk?
https://www.ah.nl/product(...)sis-aardbei-framboos
nog veel, maar aan de andere kant ben ik niet verbaasd.. het is echter wel de smaak die het nog zoeter laat lijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuurkut![]()
9,1 gram per 100 ml. Valt alles mee dus
Red bull 10, coca cola 10,6
ik kan em altijd onder mn bureau zettenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar een koelkast van 50x50x50cm op m'n bureau zou ik wel heel snel zat worden.
Airfryer regelen en wij sturen ze wel op naar jequote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:22 schreef bitterbal het volgende:
portie bitterballen zou er wel in gaan nu
je hebt toch nederlanders die nederlandse dingen verkopen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Ja jij moest zo nodig daar gaan wonenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:22 schreef bitterbal het volgende:
ja als ik dat moet bestellen zal wel wat kostenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt toch nederlanders die nederlandse dingen verkopen?
mja nu wel spijtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij moest zo nodig daar gaan wonen
ik vind het wel meevallen idd. Zie ook weleens van die "vergelijkingen" met suikerklontjes naast een glas van van alles. Maar dat zal dan wel hoeveelheid per 250 ml zijn of zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nog veel, maar aan de andere kant ben ik niet verbaasd.. het is echter wel de smaak die het nog zoeter laat lijken
Misschien kun je niet meer tegen de warmtequote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:26 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat er ook nog gerrie derrie op de planning staat. ruim 24 uur terug
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:27 schreef Flory- het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250607_95876632
Man rijdt in op groep mensen in Passau (D)
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:26 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat er ook nog gerrie derrie op de planning staat. ruim 24 uur terug
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je niet meer tegen de warmte
ja denk dat iemand dat express doetquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt komende week ook lekker warm hier.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat iemand dat express doet
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Hopelijk snel naar het strand @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Damnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:35 schreef Flory- het volgende:
Die vent in Passau rijdt gewoon zijn eigen vrouw en dochter aan![]()
En wellicht anderen.
Leuke stad. Op zich.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:27 schreef Flory- het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250607_95876632
Man rijdt in op groep mensen in Passau (D)
Ja nu even niet, hopelijk valt het verder mee.quote:
Nee joh, waarom zou ik dat doenquote:
Fietst hij fijn?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik naar huis fietsen op mijn groene fiets met groene jas
*Cancelt Nürnbergquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja nu even niet, hopelijk valt het verder mee.
Je zou bijna niet meer naar een duitse stad durven
Jammer dat door de stad wandelen tegenwoordig dodelijk is in Duitsland.quote:
Ik ben gewoon goedgelovigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat jij de enige bent die mij tot nu geloofd
Ga ik boven op zo’n hop on-bus zitten en hop ik nooit off.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat door de stad wandelen tegenwoordig dodelijk is in Duitsland.
Die was nu niet vol?quote:
Ja dat is dan weer jouw probleemquote:
Ja het is net 18:45, tijd om de keuken in te gaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef bitterbal het volgende:
joehoe slaaaaaap waar ben je
zou ik het in rotterdam vergeten zijn?
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is net 18:45, tijd om de keuken in te gaan
Moet ik even gaan kijken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ie nog op het nachtkastje daar ligt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Had een verspakketje burrito's voor een euro bij de AH gehaaldquote:
dat zou echt heel naar zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat ie nog op het nachtkastje daar ligt.
Ja, alles ligt altijd op jouw bankquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je dat doen? misschien ligt het op de bank. Had alles daar klaargelegd namelijk
wat doe je dan ipv die bonen? Das toch juist de vullingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had een verspakketje burrito's voor een euro bij de AH gehaaldGa hem wel maken zonder de bonen en kaas https://www.ah.nl/product(...)-burritos-verspakket
nu is die leeg behalve dan misschien mijn slaapquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, alles ligt altijd op jouw bank
Zit al gehakt, paprika's, uiten, tomaten, knoflook, peper inquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat doe je dan ipv van die bonen? Das toch juist de vulling
ahquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit al gehakt, paprika's, uiten, tomaten, knoflook, peper in
Jawel, kruidenmengel wat er in zitquote:
Nee. Die viel bijna toen ik thuis was uit. Gelukkig valt er met deze fiets ook prima te fietsen zonder accuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |