Doe eens fotootje van de ingrediëntendeclaratiequote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, maar deze smaak is wel extreem...

google stuk?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eens fotootje van de ingrediëntendeclaratieSpecifiek hoeveel suikers / koolhydraten per 100 gram.

Dat viel helaas tegenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan nog een beetje te ananassen zijn.

Nee, maar een koelkast van 50x50x50cm op m'n bureau zou ik wel heel snel zat worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:45 schreef mschol het volgende:
is het erg decadent als ik dit op mn bureau naast mij plaats?

Zuurkutquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
google stuk?
https://www.ah.nl/product(...)sis-aardbei-framboos

nog veel, maar aan de andere kant ben ik niet verbaasd.. het is echter wel de smaak die het nog zoeter laat lijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuurkut![]()
9,1 gram per 100 ml. Valt alles mee dus
Red bull 10, coca cola 10,6

ik kan em altijd onder mn bureau zettenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar een koelkast van 50x50x50cm op m'n bureau zou ik wel heel snel zat worden.

Airfryer regelen en wij sturen ze wel op naar jequote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:22 schreef bitterbal het volgende:
portie bitterballen zou er wel in gaan nu

je hebt toch nederlanders die nederlandse dingen verkopen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:22 schreef bitterbal het volgende:

Ja jij moest zo nodig daar gaan wonenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:22 schreef bitterbal het volgende:

ja als ik dat moet bestellen zal wel wat kostenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt toch nederlanders die nederlandse dingen verkopen?

mja nu wel spijtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij moest zo nodig daar gaan wonen

ik vind het wel meevallen idd. Zie ook weleens van die "vergelijkingen" met suikerklontjes naast een glas van van alles. Maar dat zal dan wel hoeveelheid per 250 ml zijn of zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nog veel, maar aan de andere kant ben ik niet verbaasd.. het is echter wel de smaak die het nog zoeter laat lijken

Misschien kun je niet meer tegen de warmtequote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:26 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat er ook nog gerrie derrie op de planning staat. ruim 24 uur terug

quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:27 schreef Flory- het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250607_95876632
Man rijdt in op groep mensen in Passau (D)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |