quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik voelde me geinspireerd toen ik me probeerde voor te stellen hoe jouw woning er uit ziet over vijf jaar.
[ afbeelding ]
Oh je bent begonnen met de nicotine pleisters?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gisteravond misselijk en moeilijk in slaap komen
Daarna wel goed geslapen. Maar werd wakker met spierkrampen in mijn benen. En later ook een beetje in mijn armen.
En als ik moet bewegen ook weer misselijk.
En ben slaaaaperig
Hopelijk normaliseert het morgen allemaal weer
Liep vorige week hier naar toe (in voorburg)quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er zijn vast handigere trucjes in Photoshop dan ieder animatieframe handmatig te voorzien van een kleur overlay. Maar ik doe het niet vaak genoeg om daar sneller in te zijn.
Ik word me wel steeds bewuster van het feit dat ik echt eens mijn nanoleaf plafond af moet maken deze zomer. Anders gaat het er nooit meer van komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liep vorige week hier naar toe (in voorburg)
zo mooi gedaan
[ afbeelding ]
Krachtig statement!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liep vorige week hier naar toe (in voorburg)
zo mooi gedaan
[ afbeelding ]
ja begrijp niet waarom dat niet allang hangtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik word me wel steeds bewuster van het feit dat ik echt eens mijn nanoleaf plafond af moet maken deze zomer. Anders gaat het er nooit meer van komen.
Is dat ook met veel ledlampjes?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik word me wel steeds bewuster van het feit dat ik echt eens mijn nanoleaf plafond af moet maken deze zomer. Anders gaat het er nooit meer van komen.
Ik heb in de zomervakantie weer energie over voor dat soort ongein.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp niet waarom dat niet allang hangt
hmm... is dat programma voor alle leeftijden?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis gaat een nieuw programma doen. Vanaf dinsdag 10 juni live te volgen op FOK!:
De avonturen van Mevrouw ieniminimuis en Meneer Âmbar
Ja geen R-rated content.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm... is dat programma voor alle leeftijden?
Waar kan ik het abonnement annuleren? Ambar off smsen naar welk nummer?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis gaat een nieuw programma doen. Vanaf dinsdag 10 juni live te volgen op FOK!:
De avonturen van Mevrouw ieniminimuis en Meneer Âmbar
Ja. Van die platte zeshoekjes met RGB leds er in. Je ziet ze vaak aan muren, maar ik ga ze aan een framepje zwevend onder m'n plafond ophangen.quote:
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar kan ik het abonnement annuleren? Ambar off smsen naar welk nummer?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Van die platte zeshoekjes met RGB leds er in. Je ziet ze vaak aan muren, maar ik ga ze aan een framepje zwevend onder m'n plafond ophangen.
[ afbeelding ]
Oh cool!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Van die platte zeshoekjes met RGB leds er in. Je ziet ze vaak aan muren, maar ik ga ze aan een framepje zwevend onder m'n plafond ophangen.
[ afbeelding ]
Ik ga even contact opnemen met het ACM.quote:
ach.. jij zit na een windje zonder stroomquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
ben echt op tijd weg. Thuis in rotterdam hebben ze geen water meer
Dit is echt al het derde idee dat ik had om met het plafond te doen. En het wordt tijd dat ik het eens af ga maken. Heb de zeshoekjes ook al liggen.quote:
Ga dat dan doen danquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is echt al het derde idee dat ik had om met het plafond te doen. En het wordt tijd dat ik het eens af ga maken. Heb de zeshoekjes ook al liggen.
Raar, er kwam toch genoeg uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
ben echt op tijd weg. Thuis in rotterdam hebben ze geen water meer
Of nouja je kan niet inloggen op FOK! of mij blokkeren ofzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga even contact opnemen met het ACM.
ja kloptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. jij zit na een windje zonder stroom
Pfffffrt!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. jij zit na een windje zonder stroom
Oh jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of nouja je kan niet inloggen op FOK! of mij blokkeren ofzo.
Hmm ik moet misschien ook nieuwe kussensquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:17 schreef mschol het volgende:
en ik zoek een nieuw kussen, maar kussen wat ik ooit gekocht heb (en wat heel fijn ligt) kan ik de bestelbevestiging niet meer van vinden
Kan je prima op slapen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de goedkoopste kussens van de ikea als favoriet
* TheStigsDutchCousin telt afquote:
Ja ik ga zo dweilen..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je prima op slapen.
[..]
* TheStigsDutchCousin telt af
Die kat zit er al op te azen.quote:
Het wisselt heel erg vandaagquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is opeens erg zonnig en blauwe lucht.
Echt he. Ene moment zon, ogenblik later weer een flinke bui.quote:
Net Nederlands weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Ene moment zon, ogenblik later weer een flinke bui.
👀quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kat zit er al op te azen.
Oh hier was het regen, afgewisseld met buitjes en harde regenquote:
Klinkt als een mooie herfstdag.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier was het regen, afgewisseld met buitjes en harde regen
En daarna grijs, met tussendoor wat regen
Nou lekker. Tot de markt gekomen, kibbeling gehaald, opgegeten en toen begon het dus te regenen dus ik ben gauw weer naar huis gegaan. "hierna blijft het de rest van de dag droog!" ja vast wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
6301 stappies. Vooruit dan, nog even een blokkie om voordat ik aan de bieries ga
Komen er nog wel een paar bijquote:
Patat vanavondquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, gaat lekker.
Spinazie, rot. Broccoli, beschimmeld. Aardbeien, beschimmeld.
Geen zin meer.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, gaat lekker.
Spinazie, rot. Broccoli, beschimmeld. Aardbeien, beschimmeld.
Geen zin meer.
Zo snel kan ik niet fietsen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 7 minuten en dan is het eten klaar.
Hij kan het vast wel even warm houden.quote:
Ja, en het is toch teveel, dus er blijft sowieso genoeg over.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en het is toch teveel, dus er blijft sowieso genoeg over.
dan ook beste plensbuien. Vaak maar kortquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
beetje extreem vroegquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 7 minuten en dan is het eten klaar.
Ik heb het al opquote:
aardappelblokjes voor in de wokquote:
dan ook beste plensbuien. Vaak maar kortquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Regenachtig dus 🤣quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier was het regen, afgewisseld met buitjes en harde regen
En daarna grijs, met tussendoor wat regen
Heb je lampje al besteld?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:37 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat ik moe genoeg was om te gaan slapen maar blijkbaar toch niet
Nee :p misschien morgen. Weet niet of dat veilig hiernaar toe komt eigenlijk zo. tenzij het uit china komt ofzo , dan is het niet zo verquote:
Maken ze sowieso wel ergens bij jou in de buurt ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p misschien morgen. Weet niet of dat veilig hiernaar toe komt eigenlijk zo. tenzij het uit china komt ofzo , dan is het niet zo ver
Ik had nog een ledstripje ingepakt liggen in NL. die heb ik wel mee genomenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken ze sowieso wel ergens bij jou in de buurt ga ik vanuit.
Door een kindje van 6quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken ze sowieso wel ergens bij jou in de buurt ga ik vanuit.
Dat wordt een latertje dan voor je.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:37 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat ik moe genoeg was om te gaan slapen maar blijkbaar toch niet
quote:
quote:
Ik heb mijn eten net op..quote:
Had net kibbeling voordat het ging regenen/quote:
Net goulash gegeten.quote:
ja was er even in gegaan maar zag al een plafonddienst aankomen. Had ik vannacht ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt een latertje dan voor je.
Is dat je avond eten fles?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had net kibbeling voordat het ging regenen/
wat voor?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net goulash gegeten.
Er is nog meer dan een halve pan over.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was er even in gegaan maar zag al een plafonddienst aankomen. Had ik vannacht ook.
ook zoietsquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Donderdag 31 graden zie ik netHoe is het in Thailand dan?
Hongaarse.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor?
vroeg wel. Had je zo'n trek?
Krijg je dan vanaaf geen trek meer?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hongaarse.
Eet altijd zo rond deze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |