Nee ik denk als ik nu de stofzuiger aanzet dat ze zelf wel naar buiten rent maar dat vind ik een beetje zielig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon meestofzuigen, gelijk alle losse haren eruit
Nou... als ze wil.quote:
ik heb er bijna iedere middag 2quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke doordeweekse ochtend een kiwi.
Valt meequote:
Ik denk eerder dat @kwiwi jou opvreetquote:
Hah, mag ze proberen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat @:kwiwi jou opvreet
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Billetjes op de voordeurmat fappiefappie spankie spankie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okee alleen die 50, de rest had ik al. Maar hey. KWARTEThihi tet
Ik voelde me geinspireerd toen ik me probeerde voor te stellen hoe jouw woning er uit ziet over vijf jaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoiets zou het wel zijn, het ziet er toch nog vet uit zo in die youtube
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik voelde me geinspireerd toen ik me probeerde voor te stellen hoe jouw woning er uit ziet over vijf jaar.
[ afbeelding ]
Oh je bent begonnen met de nicotine pleisters?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gisteravond misselijk en moeilijk in slaap komen
Daarna wel goed geslapen. Maar werd wakker met spierkrampen in mijn benen. En later ook een beetje in mijn armen.
En als ik moet bewegen ook weer misselijk.
En ben slaaaaperig
Hopelijk normaliseert het morgen allemaal weer
Liep vorige week hier naar toe (in voorburg)quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er zijn vast handigere trucjes in Photoshop dan ieder animatieframe handmatig te voorzien van een kleur overlay. Maar ik doe het niet vaak genoeg om daar sneller in te zijn.
Ik word me wel steeds bewuster van het feit dat ik echt eens mijn nanoleaf plafond af moet maken deze zomer. Anders gaat het er nooit meer van komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liep vorige week hier naar toe (in voorburg)
zo mooi gedaan
[ afbeelding ]
Krachtig statement!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liep vorige week hier naar toe (in voorburg)
zo mooi gedaan
[ afbeelding ]
ja begrijp niet waarom dat niet allang hangtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik word me wel steeds bewuster van het feit dat ik echt eens mijn nanoleaf plafond af moet maken deze zomer. Anders gaat het er nooit meer van komen.
Is dat ook met veel ledlampjes?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik word me wel steeds bewuster van het feit dat ik echt eens mijn nanoleaf plafond af moet maken deze zomer. Anders gaat het er nooit meer van komen.
Ik heb in de zomervakantie weer energie over voor dat soort ongein.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp niet waarom dat niet allang hangt
hmm... is dat programma voor alle leeftijden?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis gaat een nieuw programma doen. Vanaf dinsdag 10 juni live te volgen op FOK!:
De avonturen van Mevrouw ieniminimuis en Meneer Âmbar
Ja geen R-rated content.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm... is dat programma voor alle leeftijden?
Waar kan ik het abonnement annuleren? Ambar off smsen naar welk nummer?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis gaat een nieuw programma doen. Vanaf dinsdag 10 juni live te volgen op FOK!:
De avonturen van Mevrouw ieniminimuis en Meneer Âmbar
Ja. Van die platte zeshoekjes met RGB leds er in. Je ziet ze vaak aan muren, maar ik ga ze aan een framepje zwevend onder m'n plafond ophangen.quote:
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar kan ik het abonnement annuleren? Ambar off smsen naar welk nummer?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Van die platte zeshoekjes met RGB leds er in. Je ziet ze vaak aan muren, maar ik ga ze aan een framepje zwevend onder m'n plafond ophangen.
[ afbeelding ]
Oh cool!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Van die platte zeshoekjes met RGB leds er in. Je ziet ze vaak aan muren, maar ik ga ze aan een framepje zwevend onder m'n plafond ophangen.
[ afbeelding ]
Ik ga even contact opnemen met het ACM.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |