Nu krijg ik ook de reclame op Instagramquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
Hier ook een review maar hier ben ik afgeleid door de nagels van de youtuber
Bekijk deze YouTube-video
Met die hitte volgende week genoeg ijsjes halen. 🤭quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zou het ook nog kunnen zijn dat ik stiekem nog wel te snaaien haal
heb nu wel huismerk chips meegenomen maar dat kan ook escaleren in de loop van de week
daar heb ik zowaar ruimte voor in de vriezerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Met die hitte volgende week genoeg ijsjes halen. 🤭
Let ledlampjes rule the worldquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook de reclame op Instagram
Een gelegenheidsontbijterquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben ik geen ontbijter.. maar ik ontbijt wel af en toe
Ik heb al een hele lading banaan in de vriezerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Met die hitte volgende week genoeg ijsjes halen. 🤭
Elke doordeweekse ochtend een kiwi.quote:
dan ben je @kwiwi ook te snel zatquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke doordeweekse ochtend een kiwi.
@kwiwiquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan je benen scheren?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:51 schreef mschol het volgende:
vaatwasser staat aan
zo even mn bed verschonen
gewoon meestofzuigen, gelijk alle losse haren eruitquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Kan die luie kat van mij ook weer even naar buiten want ik wil stofzuigen.
Nee ik denk als ik nu de stofzuiger aanzet dat ze zelf wel naar buiten rent maar dat vind ik een beetje zielig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon meestofzuigen, gelijk alle losse haren eruit
Nou... als ze wil.quote:
ik heb er bijna iedere middag 2quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt meequote:
Ik denk eerder dat @kwiwi jou opvreetquote:
Hah, mag ze proberen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat @:kwiwi jou opvreet
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Billetjes op de voordeurmat fappiefappie spankie spankie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okee alleen die 50, de rest had ik al. Maar hey. KWARTEThihi tet
Ik voelde me geinspireerd toen ik me probeerde voor te stellen hoe jouw woning er uit ziet over vijf jaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoiets zou het wel zijn, het ziet er toch nog vet uit zo in die youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |