Maar de week is na morgen ook voorbij.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:33 schreef mschol het volgende:
zo boodschappen in huis, in iedergeval avondeten voor de rest van de week

Blurry donut klinkt wat minder leuk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat zie ik niet als fuzzy.
Ik zal het even google

gistern ben ik al meegenomen uit eten bij de chineesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
Ik kan morgen misschien wel Chinees gaan eten want die mensen hebben toch schijt aan het feit dat het Pinksteren is.

quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
gistern ben ik al meegenomen uit eten bij de chinees
morgen word ik meegenomen naar het zusje
Dan was dit ook niet een hele grote missie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:33 schreef mschol het volgende:
zo boodschappen in huis, in iedergeval avondeten voor de rest van de week

kijk een review op ytquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blurry donut klinkt wat minder leuk.

jawel want ik kan er nu weer een week (7 dagen) tegenaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dan was dit ook niet een hele grote missie.

Oooooh zoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel want ik kan er nu weer een week (7 dagen) tegenaan

Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet wie ik bel dm als ik ooit iets gedaan moet hebben.

Voor een week eten? dat vind ik wel netjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
en koelkast moest bijgevuld worden, ik was bijna 40 euro kwijt, das echt veel voor mijn doen

Die man heeft een beetje te lang naar die lamp gekeken lijkt het.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk een review op yt
Bekijk deze YouTube-video

Ja zoiets zou het wel zijn, het ziet er toch nog vet uit zo in die youtubequote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die man heeft een beetje te lang naar die lamp gekeken lijkt het.
Ik zal zo even kijken, maar als ik dat filmpje snel scrollend zie, lijkt het alsof er gewoon een ring leds op de achterkant zit, en het donuteffect komt omdat het plexiglas mat is. Als het alleen een lege doos met een ringetje rgb leds is, lijkt me dat in China best voor die prijs te produceren.

ik denk dat ik een eind kom ja.. genoeg brood voor lunch, elke avondmaaltijd is erquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor een week eten? dat vind ik wel netjes.

Netjes netjesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik een eind kom ja.. genoeg brood voor lunch, elke avondmaaltijd is er
hooguit nog extra melk nodig.. ontbijt heb ik wel wat voor staan nog (mits er melk of yoghurt is)
maar ben hele slechte ontbijter

Als je niet ontbijt ben je ook geen slechte ontbijterquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik een eind kom ja.. genoeg brood voor lunch, elke avondmaaltijd is er
hooguit nog extra melk nodig.. ontbijt heb ik wel wat voor staan nog (mits er melk of yoghurt is)
maar ben hele slechte ontbijter

dan ben ik geen ontbijter.. maar ik ontbijt wel af en toequote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niet ontbijt ben je ook geen slechte ontbijter

en dan zou het ook nog kunnen zijn dat ik stiekem nog wel te snaaien haalquote:

Zin in chips nu.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zou het ook nog kunnen zijn dat ik stiekem nog wel te snaaien haal
heb nu wel huismerk chips meegenomen maar dat kan ook escaleren in de loop van de week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |